Nowy zwiastun gry Rage prezentuje arsenał
Gra będzie mega:) Dobrze że jeszcze wychodzą dopracowane gry - Rage już na taką wygląda.
gdzie Ty widisz dopracowaną grę? Chyba grafikę:/
Dla mnie bieganie przeciwników na pałę do Ciebie i sztywne poruszanie się Twojej postacie nie jest dopracowaniem...
Czyli jak niby powinien wygladac dobracowany FPS? Chyba masz jakas dziwna definicje tych gier...
Gre robi ID, na pewno bedzie dopracowana, ale czy to bedzie hit na miare Quake 1 to juz raczej malo prawdopodobne.
Ten wignstick wygląda jakby sam wylatywał z ręki. Ci wszyscy animatorzy mają straszne problemy z najprostszymi czynnościami wykonywanymi z pierwszej osoby.
Czy tylko na tym filmie wygląda to jak kalka Painkillera? Muzyka z filmiku również mocno zalatuje grą PCF.
Jestem rozczarowany, i to głęboko. Robią grę już chyba z pięć lat, a to co pokazują przypomina jakąś wczesną alphę. Oprócz designu otoczenia, to w tej grze nie widzę nic ciekawego. Kiedyś na Rage byłem mega nahypeowany, ale teraz już nawet nie wiem czy kupię grę. Wiem, że gra jeszcze nie wyszła i nie powinienem oceniać, ale takie po prostu mam odczucia. Gra powinna wyjść jakieś dwa lata temu i zmiażdżyć konkurencje grafiką i klimatem. Teraz nie ma już na to najmniejszych szans. Mam nadzieję, że to tylko dlatego, że się skupili na nowym Doomie, który naprawdę zmiażdży.
Smiesza mnie wasze komenty czy ID kiedy kolwiek zrobil wciagajaca gre FPP ??
Pomoge w odpowiedzi NIGDY jedynie w czym krolowali to w postepie innowacyjnosci ale historie ich gier byly badziewnie nudne wszystkie gry byly nudnawe Duke Nukem 3D historia i gra bila Quake1 na glowe tylko dlatego Q1 przeszedl do histori ze mial prawdziwe 3D i swietny multipl;ayer na tamte czasu DN3D mial bitmapy postaci 2d i multi po lanie, ale i tak w singla bil na glowe Q1. I tak jest ze wszystkimi grami ID
Wiec nie oczekujcie gry roku bo niechce krakac ale patrzac po tych zapowiedziach to gra nie bedzie miala fajnej wciagajacej historii ale graficznie napewno bedzie z pierwszej czolowki i pewnie jakas innowacyjnosc zapodadza.
Jakby oceniać grę po tym trailerze to można powiedzieć: bardzo średnia gra z niezłą grafiką. Animacja też tragedia, ale optymistycznie zakładam że to się jeszcze zmieni do premiery.
LOL przecież id Software nigdy nie zrobiło nic dobrego. Fakt doom1 i quake1 były dość innowacyjne jak na swoje czasy ,ale teraz? Teraz takie gry nie przejdą bo nie mają wciągającej fabuły, klimatu.
To samo pokazali przy Q4 i D3 i z Ragem będzie to samo. Tyle ,że tym razem technologi nie mają jakieś genialnej, a jedynie dobrą. Gra zginie w natłoku innych dużo ciekawszych gier.
btw. dzaskul, wiesz, ze ludzie do dzisiaj graja w pierwszego dooma i quaka na necie? po 15latach? poza tym zeby gra byla dobra to musi miec wciagajaca i ciekawa historie? jak chce ciekawa historie to siegam po ksiazki a jak chce sie odstresowac to strzelam do robotow w quaku :)
No no no Rage pod względem graficznym prezentuje się niesamowicie. Oby moja maszyna go udźwignęła chociaż na low details :P Gameplayowi też nie można nic zarzucić. Coś mi się wydaje, że ten Wrzesień nie będzie aż tak ponury jak rok temu :)
Gdzie wy tam widzicie niesamowita grafike? Ma ktos jakis inny gameplay, gdzie gra nie wyglada jak gorsze Metro 2033?
ee słabo ciemno sztywno . Na innych filmikach wyglądało to znacznie lepiej.
Słabo to wygląda. Bronie nie posiadają żadnego oomph. Wygląda to, jakby waliło się z kapiszonów do kukiełek, które na pałę biegną w stronę gracza.
gra na pewno będzie bardzo dobra nawet dzisiaj od ktoś włączy sobie doom 3, czy preya to nadal może się nieźle w grę bawić.
^ Prey'a robiło Human Head Studios.
Rage wygląda bardzo nieciekawie, ale mimo to nie skreślałbym zbyt wcześniej tej gierki.
Rage moze bedzie wygladal swietnie, ale jesli chodzi o gameplay nie widze kompletnie nic co by mnie mialo do tej gry przyciagac. Nie bede jeszcze gry skreslal, za malo widzialem, za malo wiem, ale narazie nie wyglada to zachecajaco (dla mnie).
Ostatnia rewolucyjna i ponadczasowa gra od ID to Q3 (w sensie ogólnym). Po tym już było tylko gorzej. 0 najlepszej grafiki, 0 genialnego multi (na modach czy bez). Singiel też rewelacyjny nie był patrząc na np. D3 i Q4. Także sorry, ale ja naiwny nie będę (tak jak byłem przy Quake'u 4); Rage skreśliłem jeszcze przez jej wydaniem. I coś mi się wydaje, że ta gra będzie średnia. Zresztą sami zobaczycie, jak ta gra wyjdzie
@Trzunaście - oczywiście, że HHS robiło Prey'a chodziło mi o silnik który był Doomowy który nadal wygląda nieźle, ostatnio grę kupiłem na steam sobie do kolekcji i po ustawieniu 2560x1600 powiedziałem kurcze tyle to ma lat, a nadal jest ładne.
Hmm jeden machinegun brzmiał jak karabin z DooM'a 3
Soundtrack dobry, ale mogli by jeszcze go zaostrzyć
Bardzo podoba mi się płynność ruchów na tym gameplayu. Zawsze gra bardziej mnie wciąga jak jest "miękka", a nie twarda :)
Przeciez to Id - oni robia zawsze dobre gry, ale zawsze wedlug swoich starych schematow. Gra wyglada ladnie, chociaz od zapowiedzi nigdy nie bylo na mojej "top10 must have" bedzie pewnie dobry, solidy shooter i tyle. John to bystry gosc, ale jest jak Jobs - bardziej jest fanem tematu i legenda branzy niz wizjonerem. Jak widze zajawki z Rege'a to prawie widze Jobsa jak mowi, ze iPad2 ma tvout... rewolucja ;)
btw. co do gun'ow to Id ma chyba jednego kolesia od 20 lat, bo zawsze maja prawie ten sam zestaw i do tego bronie w grach Id sa zawsze jakies takie "nijakie" - ciezko byc pod ich wrazeniem po np. designie broni z Killzone 2/3 gdzie az sie milo patrzec na animacje przeladowania.
Dobra gra i tyle, ja tam chce B3 ;)
Mnie troche dziwi brak widoku podczas strzelania z pozycji "lini celowniczej" w sesie ze szczerbinki który chyba obecnie jest standardem w tego typu grach. Ten ala kalach strzela tylko z wolnej reki jak bylo w L4D ... choc w szybkim Q3 to nie byla wada ale zaleta raczej .... Jak to sie mówi pozyjemy zobaczymy..
Widać mała otoczenia, wchodzisz uruchamiasz skrypt zabijasz fale wrogów idziesz dalej, wrogowie mają bardzo słaba AI. Jedyne trochę większe przestrzenie to tory wyścigowe i miasta, reszta to kwadraty 2x2 wchodzisz wychodzisz. Broń mało szczegółowa, tak samo dłoń bohatera, Gra działa bardzo płynnie, śmieszy ta statyczna kamera, fajne rozwiązanie z przykładaniem dłoni do oka podczas strzelania. DX9 na filmiku, Co to za błyski pod wieżyczką jak lufa kończy się w innym miejscu. Animacja przeciwników też mocno standardowa, Fizyki za bardzo nie widać chyba jako takiej nie będzie prócz rag-doll'u.
ID zawsze robiło gry oparte na silnikach, które były skokiem na przód pod względem technologii a tutaj niestety nic więcej co pokazują gry oparte na U3, CE3 nie ma. Gra będzie bardzo ładna, oby też fabuła trzymała poziom. Żadnego przełomu nie będzie, nadal stoimy w miejscu. Rage dostanie 8,5-10/10 to na bank.
Nie ma co oczekiwać nie wiadomo czego zrobili dobry silnik multiplatformowy, gra będzie wyglądać tak samo jak wszystkie inne tytuły robione przez najlepsze studia, oby port na PC miał dobrą optymalizację.
A ktoś wie jak ma wyglądać multi?
Co jak co, ale animacja przeciwników po trafieniu jest rewelacyjna. Bardzo fajnie odwzorowany 'bullet-impact" o ile można to tak nazwać;)