Światełko w tunelu vol. 7 - niezależnie, klasycznie, platformowo, cRPGowo
Brak komentarzy (półbot Harry nie został uwzględniony ;]) zapewne odwzorowuje zainteresowanie rynkiem produkcji niezależnych. Ja również się nie interesuję, ale jeśli ma wyjść jakiś porządny, klasyczny RPG w stylu Falloutów czy Planescape (nie grałem w Ultimę, nie wiem co to za gra za bardzo), to na pewno będę zainteresowany tematem.
Marzy mi się powtórka wrażeń z Planescape:Torment...ale chyba nie mam na co liczyć. Nie ten typ gry się szykuje. Czekam dalej.
krzychu - to nie jest tak, że ilość komentarzy przekłada się bezpośrednio na zainteresowanie artykułem :) Poprzednie światełko ma całkiem dobrą poczytność. Zawsze próbuję wybrać coś ciekawego, co komuś podpasuje :)
Jasne, że nie bezpośrednio. Ale co może jeszcze wpływać na ilość komentarzy - oczywiście dyskusyjność tematu, czy jest o czym pisać. A nie powiedziałbym, żeby ten był jakiś specjalnie nieskłaniający do wypowiadania się, a z braku innych znaczących czynników wnioskuję, że jednak poczytność jest niższa. Nie mam niestety dostępu do statystyk :P
PS Do siedzących w temacie (np. yasia) - są już jakieś gotowe niezależne klasyczne cRPG, czy to pierwszy projekt z takim rozmachem?
Nie wszystkie moje wpisy mają charakter zachęcający do dyskusji, i nie wszystkie powstają z takim założeniem, niektóre są po prostu informacją z moim własnym komentarzem na dany temat :)
niezależnych rpg jest całe mnóstwo, wyzwaniem wielkim - ale i ciekawym projektem który warto zrealizować jak pojawi się czas - byłoby je przesiać. Zerknij chociażby tu - http://www.greatgamesexperiment.com/games/recent/month/indie/rpg/
Jasne jasne, tłumaczę tylko czemu po komentarzach szacuję poczytność.
@link - no, widzę sporo, ale gier prawdopodobnie małych i z niedużym rozmachem. Ja szukam czegoś jak klasyki, tak jak szykuje się to, co dałeś w powyższym artykule :)
Trzeba będzie poszukać kiedyś...
no to wyzwanie dla mnie, bo projektow sa setki :) - ziarno od plew trzeba odsiac ;)