Gra Shift 2: Unleashed wjechała do polskich sklepów
A na Allegro full legal EADM klucz po 65 zł. Pewnie w ciągu miesiąca spadnie do 45 zł.
Cóż, Shifta I przeszedłem całego, natomiast Shifta II skasowałem po 30 % kariery ponieważ gra jest już zbyt monotonna (: .
Misters- gdybys zaczal od jej kupna i mogl korzystac z wszystkich jej funkcjonalnosci (autolog i multi) pewnie byloby inaczej...
od siebie dodam, ze jesli ktos ma w miare dobrego pc i konsole- niech wybiera wersje na pc, glownie ze wzgledu na grafike (malo wazne) i sterowanie (wazne- znacznie mniejszy input lag)
poczekam na rozwój sytuacji jak dla mnie shift 1 to świetna gra zobaczymy opinie oficialne pierwsze
Czy dwójka też ma taki wielki narzut na procesor jak jedynka? Grałem u kolegi ma radeona i działo się to co z jedynka przed patchem tylko nie wiem, czy przyczyna jest taka sama.
Conath => Jak dla mnie grafa wersji konsolowej ma swoje plusy, bo jest zblurowana i rozmyta wszedzie gdzie to mozliwe. Na piecyku w wysokiej rozdzialce z duzym AA od razu widac biedne, kanciaste modele samochodow i wszelkie niedoaciagniecia (w 1 gralem na ps3 i szczerze mam wrazenie ze wygladalo to lepiej).
Co do sterowania, to na piecu nie moge grac ani na klawie ani na padzie (lag, sens, nawet po grzebaniu w ustawieniach jest kiepsko), nie wiem jak kiero, nie chcialo mi sie jej wygrzebywac z szafy. Nie dla takiej gry jak shift, gdzie nie chce krecic czasow, tylko luzno sie poscigac.
Gre zassalem, przetestowalem kilka okrazen tym bialym gtr'em i wywalilem, sterowanie skutecznie mnie zniechecilo do dalszej gry, a tym bardziej zakupu oryginalu. Za to zona pewnie kupi na ps3 i bdzie naginac tak jak w czesc pierwsza z max asystami, wiec jej sterowanie niespecjalnie bedzie przeszkadzac ;)
Gre zassalem, przetestowalem kilka okrazen tym bialym gtr'em i wywalilem, sterowanie skutecznie mnie zniechecilo do dalszej gry, a tym bardziej zakupu oryginalu. Za to zona pewnie kupi na ps3 i bdzie naginac tak jak w czesc pierwsza z max asystami, wiec jej sterowanie niespecjalnie bedzie przeszkadzac ;)
To niech od razu pozmienia ustawienia, bo fabryczne są jakimś żartem. Auto nie jest w stanie w linii prostej jechać, i pływa jak łódka.
na pewno pomoze speed sensitivity kolo 50%
co ciekawe uzytkownicy ps3 nie zostaja daleko w tyle za pc`towcami i juz tez rozgryzli jak ustawic sterowanie i auto zeby sterowanie nie bylo takie "gumowe".
jezeli chodzi o auto to: steering lock na 3/4 albo maxa
toe-in przednich kol (zbieznosc po pl?) na minimum
ustawienie czulosci pada i deadzone to juz kwestia gustu ale takie ustawienie auto podobno mocno poprawiaja prowadzenie.
Mi na fabrycznych całkiem nieźle się jeździ, mam ustawiony profesjonalny model jazdy i korzystam z pada.
Niemniej dzięki za porady wypróbuje inne configi sterowania.
Rozgryzł ktoś z was już drifting? Jest dosyć trudny na początku, ale każdy udany poślizg wywołuje banana na twarzy :)
Moze powinienem sie jeszcze troche pobawic ustawieniami (gdyby to jeszcze bylo mozna robic pod czas wyscigu a nie za kazdym razem do main menu). Problem tylko taki, ze u mnie nawet na minimalnym sensie pad jest zbyt czuly. Ludzie jednak graja, wiec moze zbyt szybko sie poddalem.
Oj, z tym input lagiem to też zależy od kierownicy. Ja mam Fanateca GT2 i z czymś takim się nie spotkałem. Idzie płynnie sterować.
"plynnie" - otoz to:)
kwestia gustu, przyzwyczajenia. niektorym sie marzy zrobienie z tej gry cos na ksztalt gtr2 :]
jak ktos chce po prostu pograc to troche treningu i spokojnie mozna na padzie smigac.
Raven- nagraj prosze filmik jak smigasz torową mazdą rx8 (czy 7?), którą dostaje sie w nagrode na poczatku gry. ta to dopiero "plynnie" jezdzi:)