Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
Dla osób posiadających poprzednią wersję - http://www.przeklej.pl/plik/update7-rar-0027e72227tb (update 7)
+ update 8 http://www.sendspace.com/file/ypksas
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://www.sendspace.com/file/bcef81
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) kamykWRC (Sherman)
>> 10) Maciula
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Sepang%202010%20WCP
4) 17 kwietnia GP Chin
5) 8 maja GP Turcji
6) 22 maja GP Hiszpanii
7) 29 maja GP Monako
8) 12 czerwca GP Kanady
9) 26 czerwca GPEuropy
10) 10 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 24 lipca GP Niemiec
12) 31 lipca GP Węgier
przerwa wakacyjna
13) 28 sierpnia GP Belgii
14) 11 września GP Włoch
15) 25 września GP Singapuru
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei*
18) 30 października GP Indii *
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Sizalus
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Thomi
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes / Reavek
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- simson / AlienPL86
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- Luigi91 / Przemek
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Sikham (STR)-------43pkt.
2. Danley (STR)--------27pkt.
3. eJay (FER)-----------26pkt.
4. Bioly (REN)----------25pkt.
5. Kowal (FI)-----------18pkt.
6. FisherFighter (RBR)-15pkt.
7. Maciula (MCL)-------14pkt.
8. Bokserek (MCL)-----12pkt.
9. Sajes (VIR)----------10pkt.
10. Miszka (RBR)--------7pkt.
11. Cappo (FER)---------2pkt.
---- Wiktordth (MER)----2pkt.
12. Przemek (REN)------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------70pkt.
2. Scuderia Ferrari Marlboro--------28pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----26pkt.
-- Renault F1 Team-------------------26pkt.
4. Red Bull Racing--------------------22pkt.
5. BMW Sauber F1 Team-------------12pkt.
6. Virgin Racing-----------------------10pkt.
7. Force India F1 Team----------------6pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team----2pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11161162&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/pages/Wirtualna-Formula-1-GOL/179416805413571?bcode=1HPlU
Oficjalne treningi przed GP Malezji
I oficjalny trening - czwartek (07.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (08.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (09.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (10.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
witam powie ktoś czy test jest trudny
jeździć umiem a ty dopiero u mierz szacunek za tytuł mistrza
Jak będziesz w stanie utrzymać się na torze przy dobrej szybkości to sobie poradzisz.
ćwiczyłem Williamsem po torze sepang zrobiłem 10 okrążeń i czas okrążeń różnił się nieco np raz miałem 1:41:560 a następnym 1:41:990
Lepiej się teraz nie chwal czasami bo to nie o to chodzi. Dopuszczamy osoby które mają kilkusekundową stratę do najlepszych, ale potrafią jeździć fair, nie sprawiają problemów przy niebieskiej fladze itd. Zobaczymy o 19 jak sobie poradzisz jadąc i jednocześnie będąc obserwowanym.
jeździć umiem a ty dopiero u mierz szacunek za tytuł mistrza
Poćwiczyć najpierw gramatykę i odrób lekcje z polskiego. W ostateczności możesz zainstalować firefoxa ;]
no jakoś poszło nawet tak trudno nie było
u mierz
<=
I jak sobie poradził?
przez fierfoxa tak napisałem
Ogłoszenie parafialne:
1. Kierowca Perucka uzyskał angaż warunkowy w teamie Williams AT&T. "Warunkowy" oznacza do pierwszej poważnej wtopy. Przypominamy o niebieskich flagach jak o nierozbijaniu się o innych kierowców.
2. Kierowcy Sizalus oraz arekkobylo uzyskali warunkowy angaż do wybranych teamów. Kierowcy wykazali się równym tempem, umiejętnością prowadzenia ciężkiego bolidu oraz zasadą niebieskiej flagi. Ponadto wykazują pewne nadzieje na przyszłość ;) Prosimy o korzystanie w grze z takich nickow jakie macie na forum oraz o podanie do wiadomości, z jakich kontrolerów korzystacie, oraz jaki team wybieracie.
Korzystam z kierownicy i jeżeli lukas nie ma nic przeciwko to chciałbym się zatrudnić w Sauberze, bo tak już mam ustawione w profilu :)
Używać będę kierownicy i chciałbym jeździć w Williamsie
Gratuluję pozytywnego ukończenia wstępnych testów :) Chyba już na stałe będę musiał zmniejszyć detale w grze :D
Nowi zawodnicy...
No to co, pijemy?
Pierwsze 30 parę kółek pokazuje że tor nie jest łatwy i będzie ciekawie:) Miałem zrobić podejście do manuala ale na tym torze tego nie widzę:)
Sherman = Kamyk?
Edit: A kto by tam sygnaturki czytał jak to takie szare i słabo widoczne:) Dzięki.
W takim razie Sherman aka Kamyk zdecyduj się którego konta używasz na Golu i zunifikuj nick w rFactorze z nim.
Gratulacje dla ligi :)
3 wyścig a my mamy już komplet kierowców w zespołach :)
Serwer był testowany przy 26 osobach??
Ciekawe jakie tym razem trzeba będzie detale usunąć :P
lepsze hrt niż nic he he
Czy ja mam jakieś Deja Vu??
Jeszcze wczoraj widziałem oba stanowiska zajęte w HRT.
Kruchutki masz zwidy:P
Kamyk był wpisany i do Williamsa i do HRT bo nam się tutaj objawia w dwóch osobach.
A widzisz :)
Jednak jeszcze nie jest ze mną aż tak źle.
Póki jest jeszcze wolne, to jak reszta nie będzie miała nic przeciwko, to weź mnie dopisz do HRT..
Tylko muszę najpierw zdać egzamin na Prawo Jazdy :P
Co do mnie mała modyfikacja. Jeżdze na kierownicy a jestem wpisany w klawe wiec jak chcecie to to zmięcie:P
Może ktoś wrzucić tor na jakiś serwer ? Bo jak próbuje wejść na rFcentral wyskakuje mi błąd ^^ Tak swoją drogą, nie możemy korzystać co roku z tych samych torów ? ;>
Tor Sepang od WCP - http://www.filesonic.com/file/464434334
@down - jeszcze chwilę temu wyskakiwał błąd po wejściu z tego linka
kurde nie będzie łatwo, przejechałem dzisiaj 20 kółek i mam problem na 1 zakręcie i 2 zakręcie nie wiem jak szybko go przejechać, tor jest techniczny i najmniejszy błąd kończy się bączkiem lub bliskim spotkaniem z bandą
sorry post pod postem ale mam problem z logitech drivefx a mianowicie na xbox 360 feedback działa a na PC nie stery mam zainstalowane i nie wiem czemu nie działa może to przez rfactor? proszę odpowiedzcie
Ja mam driving force ex, ściągnąłem sterowniki ze strony Logitecha i w rfactorze wszystko działa ok.
tak tylko ty masz inna kiere
PS chyba źle zainstalowałem stery może ktoś to objaśnić ? jak zainstalować?
[19] POLAĆ MU BO DOBRZE PRAWI ON JEDEN!!! Ten tor jest okrutnie zje*any...Nie wiem czy kiedykolwiek na tym torze dojechałem na punktowanym miejscu...czy w ogóle dojechałem...
tak włączyłem ff
a może to przez windows 7 ?
Arek, rozumiem że to forum, a nie dyktando z j. Polskiego(wiesz co to Caps Lock?), rozumiem, że nie musisz być geniuszem z gramatyki, rozumiem, że czasami można napisać post pod postem.
Ale błagam Cię, nie róbmy dużego SPAMu w tym wątku. Nie chcę Cie tutaj jakkolwiek urazić tylko dać pewne wskazówki:)
A co do kiery, ja mam Win7 i śmiga. Spróbuj odłączyć kierownicę, odinstalować wszystkie sterowniki, jeśli trzeba to usunąć je też z rejestru, res kompa. Pobierz i zainstaluj jeden z tych sterów:
http://rs65.rapidshare.com/#!download|65tl2|103130904|Logitech_DriveFX_XBOX360_Windows_Driver_by_LANBOY.zip|232
http://www.megaupload.com/?d=MIGEXX4F
Nie podłączaj kierownicy dopóki instalator Cię o to nie poprosi.
Jeśli nadal nie będzie działać no już nie wiem, możesz poszukać jeszcze w Googlach.
[39] +1
Dobra poddaje się będę grać bez feedbacku a i sorry za spam
@Fisher
Hola hola młody Panie:) Jaki caps lock? Jakie dyktando? Poza postem 5 Arek nie popełnił żadnych błędów ortograficznych. Nie pisał też nić WIELKIMI LITERAMI. Nie widzę również żadnego spamowania - przynajmniej nie więcej niż standardy ustanowione przez niektórych na początku swojej przygody z naszą ligą:) Nie rozumiem czemu chcesz kasować tak Arka - spokojnie.
@Arek
Jedyna rada jaką mogę Ci dać w sprawie pisania na forum to unikaj dłuższych zdań, a jeśli już się takie zdarzą to rozdzielaj je przecinkami. Kropek również możesz używać do tworzenia krótszych zdań. Łatwiej się będzie czytać takie posty.
Jeśli chodzi o kierownice to spróbuj zrobić to co napisał Fisher (jeśli nie zrobiłeś tego jeszcze).
Robiłem tak i nie działa,a może nie umiem zainstalować sterownika.Może ktoś podać instrukcje jak to zrobić? oczywiście dziękuje za pomoc
Miszka, wcale go nie kasuje, zresztą pisałem żeby się nie urażał bo to tylko luźne wskazówki:)
Arek--> Sterownik instaluje się jak każdy inny program. Jest jeszcze taki sposób że do kompa bez sterów podłączasz kierę, i wtedy pokazuje się okienko ze znaleziono nowy sprzęt, w panelu sterowania klikasz na dodanie nowego sprzętu, i tam wybierasz plik, z którego ma być instalowany sterownik. Więcej sposobów nie znam.
Więc tak podłączyłem kiere i komputer sam zainstalował jakieś stery,ale feedback nadal nie działa
A wskazywałeś jakiś plik z którego maja być te stery zainstalowane?
Wynika z tego że nie ma szans na FF na PC: http://forums.logitech.com/t5/Steering-Wheels-Joysticks/use-a-Logitech-Drive-FX-wheel-on-PC/td-p/176734
No szkoda,ale bez i tak się fajnie jeździ.Dzięki wszystkim za pomoc.
Co tu taka cisza? chciałbym podziękować Kruchem za setup pod samochód.Odrazy lepiej się jeździ
Ty mi tu nie wazelinuj, tylko ćwicz :D
A cisza, bo wszyscy się ukrywają :D
Nie piszemy posta pod postem.
Jest taka sprawa, że komputer mi się zepsuł więc mój udział w wyścigu stoi pod znakiem zapytania. Nie wiem kiedy on do mnie wróci. To nie zależne ode mnie.
Aktywność wątku jest odwrotnie proporcjonalna do liczby uczestników:P
Jak Lukas komp?
W tym race spróbuję pojechać na manualu bo na automacie jeżdżę sekundę wolniej. Mam nadzieję że nie spalę silnika:) Miszka tym razem szykuje formę, uważaj Bioły:)
Oficjalne treningi przed GP Malezji
I oficjalny trening - czwartek (07.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (08.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (09.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (10.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Mimo że jestem nowy też mam zamiar pojechać na manualu.Tylko muszę poprawić przełożenia,aby były dobrze dopasowane
arekkobylo--->Z racji tego, że jesteś nowy radzę Ci nie szarżować z ustawieniami na pierwszy wyścig bo jeszcze zaszkodzisz innym graczom. Wyścig to nie trening, choć sporo się można w trakcie niego nauczyć. Ale manuala człowiek czasem uczy się miesiącami.
Przepraszam ze tak w watku o troche innym profilu, ale pewnie tu najszybciej znajde odpowiedz a i tak kiedys w koncu zaczne jezdzic z wami.
Mam dwa pytania, jako ze kupilem gre kilka dni temu podczas pobytu w polsce.
Czy do gry online musze miec cd w napedzie, ewentualnie jest potrzebny key (bo w pudelku byl tylko jakis kod do rejestracji w kompanii graczy czy jakos tak)
Czy mozna zmienic rozdzielczosc UI bo bola mnie oczy :P
Czy mozna jakos latwo przeskakiwac miedzy konfigami, bo wlasnie widze ze chyba nadpisalem pare rzeczy waszym modem, ktory sciagnalem testowo.
I jeszcze najbardziej prozaiczna rzecz, jak zaczac gre ??!! chociazby w trybie testing, w podstawce bylo ok, teraz nie moge, ale to pewnie jakas bzdurka. (dobra to juz wiem, trzeba kupic samochod :P)
Udało się, mam komputer :D Jak zdążę to wbije na trening dzisiaj, bo jakby co to mam tylko z 20 okrążeń na tym torze :p
eJay spokojnie he he,nie będę szarżował a poza tym są treningi i tam można lekko się pobawić ustawieniami.
Fisher -> Wszystkiego się można spodziewać, tym bardziej, że Sepang zdecydowanie NIE należy do moich ulubionych torów i nigdy nie byłem tutaj mega szybki ;)
eJay -> Parę miechów? IMO starczy jeden, góra dwa weekendy ciężkiej pracy i spokojnie można śmigać nie stanowiąc zagrożenia, a na dodatek z korzyścią dla siebie i osiąganych czasów :>
Lutz -> Na pierwsze pytanie nie odpowiem, bo nie używam wersji pudełkowej, ale jeśli masz oryginał to tak czy siak nie masz co się martwić o jazdę online ;) Co do rozdzielczości, to wszystkie opcje możesz sobie na luzie zmieniać w pliku "rF Config", włącznie z rozdziałką, AA itp. Między wszelakimi modami możesz przełączać się w każdej chwili. Wystarczy, że wejdziesz w Player -> Racing Series (nie wiem jak to jest przetłumaczone na polski..) i wyskoczy Ci lista wszystkich dostępnych modów.
Lutz -> Do grania, jest potrzebna płytka w napędzie, ale żeby nie zedrzeć płyty za szybko, to zrób sobie obraz płytki, odpal Virtulanym napędzie i będzie dobrze.
Ja tak jadę od roku :D
Jednak szum dla jakiegoś produktu, to doskonała reklama. :[
Wczoraj znalazłem ponownie na ulicznym stoisku rFactora BOX za 4zł.
Para poszła mi z uszu, jak to zobaczyłem.
Powiedziałem do sprzedawcy, żeby to schował, bo od razu widać że to pirat.
Ta gra nigdy tyle nie kosztowała, a każdy, kto wie co to za gra, będzie wiedział że to pirat.
Kolo, który stał przy mnie, wziął pudełko i kupił.
Po prostu porażka...
Tak się złożyło, że od piątku do niedzieli mnie w domu nie będzie, a jak w tą niedzielę wrócę to na mecz Jagi na 17:15 pójdę, więc szanse na mój występ są bardzo małe. Jakaś tam szansa zawsze jest, że zdążę, ale na wszelki wypadek wolałbym gdyby ktos zajął moje miejsce w teamie.
czemu nikogo nie ma na treningu ?
a na wyścigu testowym ktoś będzie?
dziś na 99.9999% nikogo nie będzie :) a te wyścigi testowe to są tylko takie z nazwy bo jak już są to trwają max 5 kołek :)
ok dzięki przyda sie na przyszłość
Komunikat do nowych:
Restartujcie weekend gdy się włączają kwalifikacje.
Właśnie na podglądzie Sizalus sam jedzie race...
czemu nikogo nie ma na treningu ?
Bo czwartki wszyscy traktują luźno
bo wszyscy się ukrywają jak zwykle ;)
Bo za miesiąc matura...
to tym bardziej powinny być tłumy na serwerze :D skoro za miesiąc matura :) bo ile można sprzątać ? :P
a sama matura to przecież formalność w zasadzie :) zwłaszcza teraz Piece of cake ;)
Tak z ciekawości pytam,czy będzie ktoś dzisiaj na treningu?
Pisze ze szpitala i na pewno dzisiaj mnie nie wypuszcza, wiec już oficjalnie, jedno miejsce w vr jest wolne. Powodzenia wszystkim wieczorem
O Boże co ci się stało :(
W związku z tym, że już za tydzień odbędzie się GP Chin, od razu proponuję tor z poprzedniego sezonu.
Dziś jak będę ustawiać stawkę po mojej karze a ktoś mi wyjdzie lub wejdzie podczas warm upa to ląduję na końcu jak nie będę ustawiać dwa razy 20 bolidów.
Boże! Jeszcze GP Malezji nie było a ty Danley już o tym co za tydzień będzie xD
Ja się do tego nie nadaje postanowiłem ze zakończe już sezon prosze o wypisanie z listy uczestników.Przepraszam za kłopot a także chce przeprosić kruchego :(
Ps: cały komp się już jebie ciesze się ze mogłem chociaż liznąć trochę f1 online
I po wyścigu.... Lap 1 i connection lost heh powodzenia wszystkim :)
Tak zacięcie walczyłem o 14 pozycję, że straciłem oponę chwile po przejechaniu linii startu, więc zanim dotoczyłem się po zmianę opon straciłem tak masę czasu że już nie miałem po co jechać.
ehh... problemy natury technicznej ciąg dalszy, tym razem silnik... A była szansa na punkty, więc tym bardziej boli.
Qverty jedna uwaga (tak wiem... przepraszam, że ci w dupe kilka razy wjechałem) ćwiczysz zjazdy do boksów? Przy pierwszym zjeździe pare ładnych sekund straciłeś. Myślałem, że chcesz się zatrzymać :p
mam nadzieje ze limit pecha wykorzystałem już na cały sezon :) i do tego pierwszy w historii moich startów CL :) dobrze że się nie przygotowywałem jakoś specjalnie bo bym się zdenerwował :D
Cappo mi ładnie w tył w boxie wjechał na odwidzenia :D pewnie przez to CL dostałem bo gra już miała mnie dość :D
eJay jak zwykle pokazał pazur ;) ale oddal pozycje
Fisher wiesz ze miałem pierwszeństwo ? dzięki temu spędziłem dodatkowe 7 sekund na stanowisku bo nawet czasu nie było żeby wyłączyć naprawy :)
dzięki za walkę wszystkim - wyprzedzanie Miszki i Kowala (2 na raz) uznaje za mój osobisty manewr życia :D
zapowiada się ze Dalney uratuje honor byczków i dojedzie z ostatniego miejsca na p2 !!
wyprzedzanie Miszki i Kowala (2 na raz) uznaje za mój osobisty manewr życia :D
to było piękne! muszę przyznać...miałem z nim problem, po chwili patrze Sikham w lusterku (myśl: skąd on się wziął za mna?!) dohamowanie...(próbowałem cię blokować jak się dało ale się wślizgnąłeś;/) no i dzięki temu manewrowi wyprzedziłem Miszke...
Szczegóły za chwile...bo działo się:)
Uno - sorry sikham za stłuczkę, ale zniknąłeś mi z pola widzenia i zobaczyłem Cię dopiero na wierzchołku zakrętu :( Później jednak oddałem pozycje w ramach fair-play.
Teraz przejdę do sedna - dobrze jest wrócić tam, gdzie celuje się przez cały sezon, czyli na podium ;) Kwalifikacje poszły jak marzenie, byłem gorszy tylko od Biolego, co hańby nie przynosi. Bolid prowadził się dobrze, pierwszy stint mógł być odrobinę szybszy, ale nie narzekam, bo równie dobrze fisher mógłby mnie łyknąć w S3 i byłoby niemiło. Pokłony dla Danleya za kosmiczną taktykę i przebicie się na drugie miejsce. Robiłem co mogłem, aby zmniejszyć przewagę, ale widocznie "byczkowi" jazda na hardach przypisała, bo robił podobne czasy co ja na zużytych softach. Kilka fajnych akcji, świetny 3 przejazd, no i 3 miejsce. Nie wybrzydzam, choć mogło być ciutkę lepiej. Te 2 miejsce było w zasięgu. Zobaczymy co wydarzy się za tydzień w Chinach.
Ech gdyby nie to, że przy pierwszym picie nie wyłaczyłem naprawy zniszczeń. WYścig był bardzo fajny ale mogło być lepiej. 7 miejsce w zasiegu. Sam byłem w szoku bo robilem lamerskie czasy i spodziewalem sie powtórki z Australii. Qual średnio. 0.4 wolniej niż PB ale 8 miejsce więc źle nie jest. Ładny start, zyskałem jedną pozycje, potem trochę walki z Lukasem i yyy cappo? Dokładnie nie pamietam. Pewnie jechałem niezłym tempem, drugi stop nieźle. Spadłem na 12 miejsce ale zacząłem łapać rytm i szybko wyprzedziłem Lukasa a potem bokserka który jechał jak na niego ślimaczym tempem. Potem zyskałem na pit stopach innych i jechałem na 7 miejscu bodaj. Chciałem jechac na 2x soft ale stwierdziłem, że półtorej kropki przy lewej przedniej oponie nie wytrzyma 10 okrążeń więc zjechałem i wyjechałem na 10 miejscu zaraz za wiktorem. Szybko zniwelowałem stratę i na ostatnim okrążeniu doszedłem go na jakieś 0.5s ale niestety podjechał Bioly i musiałem go puścić. Jeszcze jedno okrążenie by mi starczyło. Cóż, peszek.
Wyścig udany, dużo fajnej walki, zero błędów, pewna jazda do mety i jest punkcik ale pozostaje niedosyt.
Uwagi:
Lukas--->poćwicz walke bo to co robiłeś przy niektórych naszych starciach to jakaś masakra. Spychałeś mnie, wjeżdżałeś we mnie a to co odpierniczyłeś jak obaj zjechaliśmy do boksu to już w ogóle kosmos. Ładnie mi dupsko obiłeś. A gwałtownie hamowałem bo miałem dosyć wysoką prędkość i dostałbym kare przezjazdu gdybym nie dał gwałtownie po kapciu. Przez ciebie spędziłem w boksie 14 sekund bo nie wyłączyłem naprawy zniszczeń a to kosztowało mnie jakieś 2 pozycje...
Qverty -> Jeszcze raz sry, ale ty też troche mnie obiłeś, najgorzej w zakręcie 9 (nie wiem czy to ten) gdzie mnie o 2 metry przesuwałeś
Ale była jazda! Tor mi nie podszedł w ogóle no ale cóż. Liczyłem na max P5-P6 a udało się P4:) Qual całkiem, całkiem przyzwoity czas i znalazłem się na 4 pozycji. Na starcie jak i na całym 1 kółku był kocioł nieziemski. Wolałem nie ryzykować bo chciałem zachować pozycję. Sikham gdzieś pojechał w buraki. Właściwie cały 1 stint to walka z eJayem o P2(dzięki eJay i sory za nieczyste uderzenia). Ale jakoś złapał niesamowity rytm i odjechał mi. Zjazd do boxow, wyjazd i bum w sikhama(sory wielkie, nie popatrzyłem w lusterka). 2 stint to na początku nudyyy. Ale pojawił się startujący z P20 Dan, który ostro mi namieszał szyki. Cały stint spokojny. Zawirowało mną tak na drodze wjazdowej do PITLane że o mało co na tor nie wróciłem. Ale myślę że przymrużą na to oko bo tylko tam straciłem parę sekund bez żadnego zysku. I tutaj walka z Danem przez kilka okrążeń była piękna(dzięki Dan i sory za nieczyste uderzenia). Uciekł mi:/ Ale co tam, jadę po nowy komplet opon. Po 2 kółkach patrzę, a przede mną Kowal. Jak wcisnąłem gaz do dechy, odrobiłem i przegoniłem go w 7 kółek o jakieś 13 sekund:) Stint był zabójczo szybki, dokładny i właściwie bez błędny. Cieszyłem się jak dziecko gdy przemknąłem obok mojego kolegi z dawnego teamu:) Finish i P4! YEAH! Dziękuje wszystkim za walkę, przepraszam za strzały w dupę, graty dla Biołego, eJaya, Dana(przebicie jak Webber dzisiaj) no i dla Miszki--> mało testów, dobre wyniki, niezły bilans:D Pozostaje pewny niedosyt ale jak na mnie to ja jestem zadowolony:)
Może nawet filmik zrobię ale nie wiem jak znajdę czas:)
Ja nie mam czasu na dłuższą wypowiedź, jutro coś napiszę. Chciałem tylko usprawiedliwić się, że startowałem z boksów i żeby wyłączyć silnik musiałem wyłączyć auto-sprzęgło, ale pomyliłem przycisk i chyba ABS włączyłem przez przypadek, więc w raporcie będzie namieszane z moimi pomocami.
Qual poszedł w miarę, choć mogło być lepiej. Po raz kolejny nie wiem czemu czasy z quala aż tak się różnią od tego co można pojechać. Po drugim zakręcie cały misterny plan przygotowany na ten wyścig poszedł w ..... Dostałem strzała, zwiedziłem pobocze i znalazłem się gdzieś na końcu stawki. A miałem jechać na 3 stopy .... Potem miałem zwiechę komputera a na koniec cl. I tak skończyła się moja meka na tym torze.
Zgłaszam do rozpatrzenia incydent; maciula vs Qverty, 2 zakręt zaraz po starcie.
Do wyścigu przystępowałem z pewną dozą obawy, bo widziałem, że na treningach Sikham i Danley trzymają bardzo mocne tempo i mogą być dużym zagrożeniem podczas tego GP. W kwalu udało mi się złożyć naprawdę dobre kółko, dzięki czemu drugi raz z rzędu zgarnąłem PP, choć przewaga nad drugim zawodnikiem była dla mnie wielką niespodzianką, bo spodziewałem się, że pierwsza trójka zmieści się w odstępie pół sekundy. Start nie był tak udany jak w Melbourne, ale do czasu dohamowania udało mi się utrzymać P1, lecz potem eJay popisał się bardzo odważnym manewrem przez co wyleciałem trochę na zewnętrzną i straciłem dwie pozycje. Zachowałem spokój i po następnych dwóch zakrętach udało mi się odzyskać stracone pozycje, po tym jak Sikham z eJayem zabawiali się na wyjściu z T4 :) W momencie kiedy wróciłem na prowadzenie, podjąłem decyzję, że definitywnie jadę na 3 stopy i dzięki temu, że nie musiałem oszczędzać opon w żadnym ze stintów, cisnąłem dosłownie na 100%. Dopiero mniej więcej od 3/4 dystansu przykręciłem trochę tempo i tak bez większych problemów dojechałem do mety. Jestem naprawdę mega szczęśliwy z tego wyniku, bo w przeciwieństwie do Australii tempo nie było jakoś wyjątkowo świetne, ale po raz kolejny udowodniłem, że kiedy przychodzi do jazdy pod presją, jestem w stanie wykonać 110 procent założonego planu :)
Qverty --> Gdybym się zorientował, że walczysz o pozycje, to odpuściłbym to wyprzedzenie.. Sorry :/
5 miejsce są punkty choć na ostatnich okrążeniach uciekło mi to jedno oczko wyżej na rzecz Fisher-a, niestety tak jak przypuszczałem na testach nie dotrwały mi opony i szybko zniwelował stratę i mnie wyprzedził, ale jechałem przez 5 kółek z jedną kropeczką w lewej przedniej oponie i miałem problem...i to duży:(
No ale od początku. Qual-tragiczny, liczyłem na dużo więcej, no ale jak to zawsze bywa moje szybkie kółko skończyłem już w S1-fajnie...ale jakoś przyjąłem to na klate. Start atomowy, i gdyby było inne T1 to byłbym w ścisłej czołówce, no ale niestety-zyskałem tylko jedną pozycje. Działo się potem dość sporo, już mało co kojarzę.
Dublowanie wszystkich przebiegłem całkiem nieźle, nie było większych problemów. Nie poobijałem nikogo chyba, więc nie ma źle
Szkoda mi tylko tej końcówki no ale trzeba to przełknąć i iść dalej :)
Do zobaczenia w Chinach
RaVek--> pomijając parę wjazdów w siebie była dosyć niezła walka:) ale od początku...
Kwalifikacje poszły mi słabiutko... 14 lokata. Gdy rozpoczęło się okrążenie formujące zacząłem się trzęść jak galaretka. Nogi miałem jak z waty. Start w Moim wykonaniu dobry z początku awans na 12 lokatę, lecz nie trwało to za długo. Głupi błąd na szybkiej szykanie i bączek... spadek na 14 pozycję. Nagle nabrałem takiego tempa ze chwilkę później dojechałem RaVka i w konsekwencji wyprzedziłem go. Kolejny wyjazd poza tor zaliczyłem przez dekoncentracje. Wyprzedzil mnie bodajże bokserek na ostatnim zakręcie i wyjechałem poza tor. Resztę wyścigu jechałem sam z myślą aby tylko dojechać do mety. 12 pozycja wyścig udany. Może w następnym zdobędę punkty.
Incydenty zgłaszamy do jutra do 23!
Zgłoszone:
maciula vs Qverty, 2 zakręt zaraz po starcie.
Qual jak zwykle słabo, ale moje pb dałoby mi jedno pozycję na gridzie. Po przesunięciu (kara + 3 pozycje) startowałem z 15 miejsca. Andrzej przed mną zaspała na starcie i lekko go trąciłem, w T1 było strasznie ciasno. Miałem lekki kontakt chyba z Percuką i wypadłem na trawę, ale widziałem że z przodu była grubsza akcja bo minąłem Bokserka który stał tyłem. Jechałem na 11 pozycji, wyprzedziłem Ravka, gonił mnie Miszka a z przodu walczył Qverty z Lukasem*. Miszka nawet mnie wyprzedził ale zaraz odbiłem pozycję, a chwilę później uderzył mnie w tył ale to on zespinował. Jechałem do zmiany opon już spokojnie na 9 pozycji do kolejnego pit stopu. Miałem na ostatni stint zmienić na twarde opony, ale zaryzykowałem i pojechałem jeszcze kółko że znów jechać na miękkich. Udało się choć ledwo dojechałem do pitu, pit stop trwał 9 sek zamiast 3-4 - podejrzewam że moi mechanicy przez dodatkowe kółko schowali się do garażu. Wyjechałem na 10 pozycji co mnie lekko zdziwiło, ale wiedziałem że inni też jeszcze będą musieli zjechać- w końcu doczekałem się choć Qverty dość długo jechał. Awansowałem na 6 pozycję a za mną z kilkusekundową starta jechał Bokserek który na ostatnich kółkach włączył jakiś dopalacz, a moje błędy jeszcze mu pomagały. Na ostatnim kółku w ostatnim sektorze straciłem pozycję, na szybkiej partii jechaliśmy bok w bok ale musiałem odpuścić. Dojechałem na 7 pozycji która i tak nie zła - spokojnie mogłem być 6 gdyby nie przedłużona wizyta w boksie.
*Lukas powinien dostać DQ a jako że nie dojechał srogą karę na następne GP, cały czas jak jechałem za nim strasznie kopcił, nie było nic widać. Nie mam pojęcia jak Qverty mógł jechać za nim, bo cały czas bym jego dymie.
Sikham jak pisałem na GG ja cię w ogóle nie widziałem, w repie też cię nie ma w moim pobliżu.
Logi(PPM-> zapisz jako)
Qual -> http://golf1.free.of.pl/log/2011_04_10_20_14_50-82SQ.xml
Race ->http://golf1.free.of.pl/log/2011_04_10_21_31_51-75SR.xml
Zgłaszam do rozpatrzenia incydent; maciula vs Qverty, 2 zakręt zaraz po starcie.
Wiem o co ci chodzi, oglądałem replay i nie widze tam swojej winy. Nawet nie zmieniłem linii jazdy,ty się we mnie wbiłeś...Zastanawiam się dlaczego jak jechaliśmy bok w bok zrobiłes ruch kierownicą w moją stronę...Wyglądało to mniej więcej jak kraksa Webbera z Vettelem w tamtym sezonie...
Nie mam pojęcia jak Qverty mógł jechać za nim, bo cały czas bym jego dymie.
Zmniejszone detale...
nie doszedłeś mnie na 0,5s i jeżeli myślisz, że jedno okrążenie by Ci starczyło, to się grubo mylisz :P
No, to na 0.8 napewno...Odrobiłem do ciebie w jedno okrążenie jakąś sekunde, jeden lap by wystarczył chyba, że byś porkręcił tempo...
Qverty - nie doszedłeś mnie na 0,5s i jeżeli myślisz, że jedno okrążenie by Ci starczyło, to się grubo mylisz :P
Ogólnie to poszło słabo, szczególnie końcówka była tragiczna. Podczas ostrej walki z Miszką zaliczyłem spina w T2, co sprawiło, że straciłem szansę na 8. bądź też nawet 7. pozycję. Qual za to wyszedł zgodnie z oczekiwaniami, jednak myślałem, że z takim czasem będę parę pozycji niżej. Strategia 4x softy, ale ogólnie gumy spisywały się fatalnie. Z niecierpliwością czekam na Szanghaj, którego nienawidzę, ale będzie to mój historyczny występ - pierwszy raz na manualu :) Uświadomiłem sobie w końcu, ile czasu tracę przez automat. Więc nie ma bata, w tydzień muszę się przesiąść na manuala :P A w Turcji może pomyślę nad ABSem...
Fisher - wiem, że dam radę, bo już kiedyś się przymierzałem do manuala :P
Ja też oglądałem. Chwilę przed zderzeniem robisz ruch kierownicą w prawą (czyli moją) stronę. Może oglądasz inną powtórkę ?
Wiktor--> Z manualem dasz rade. Ja na tym torze na manualu się uczyłem(wyszło pięknie, nie potrafię już na automacie jeździć:D) i nie mam zamiaru poprzestać na tym i będę wyłączać kolejne pomoce:)
Tradycji stało się zadość. Trzeci wyścig i trzeci raz ktoś ustawia mój wynik. Już na T1 dostaję strzała i spadam na koniec stawki.
Ja wiem że nie jest łatwo się przebijać ze środka ale to co tam się dzieje to jest istna walka o życie.
Nie wiem na jakich pomocach kto jedzie ale fajnie jak by co poniektórzy zrozumieli że kierowcy jadący bez pomocy a z powstałymi po ich szarżach uszkodzeniami mają praktycznie po wyścigu!
Z tak uszkodzonym bolidem nawet na softach ciężko jest dorównać hardom.
zgłaszam do rozpatrzenia: lap 1, t1. RaVek uderza chyba w lukasa a on we mnie. Nie winię tu kierowcy Saubera.
lap4, t1 RaVek vs team McLaren. Przy dojeździe przestrzela dohamowanie i uderza w williamsa a następnie chcąc odrobić swój błąd nie wiem jak to opisać, nie wiem, wciska się z taką prędkością że ponownie dwa McLareny ucierpiały.
Jako że ten sezon mam już z głowy pownienem machnąć na to ręką ale jeśli odpuszczę to taki kierowca będzie to robił nagminnie.
Cappo, dzięki za walkę. Walka z tobą na końcu to zdecydowanie najlepszy moment tego wyścigu.
Danley ----> Wiem co piszę. Absolutnie nie składam broni, z przyjemnością dokończę sezon. Problem w tym że nie jestem już w stanie tak poćwiczyć aby coś sobą reprezentować.
Do tego GP podszedłem po 15 lapach treningu, bez ustawienia taktyki, bez sprawdzenia opon. Dobrze że paliwo dobrze ustawiłem :)
Masz rację, robić swoje, Chiny, jedziemy ;)
Bokserek sezon trwa dłużej niż 3, 5, czy 10 wyścigów, więc niczego nie masz z głowy. Na początku poprzedniego sezonu też miałeś pecha, a w końcówce mocno się odkułeś wskakując na podium w generalce. Rób swoje, w końcu pech się skończy :)
http://www.youtube.com/watch?v=wjL0HanWXOY
Co do incydentu ja vs maciula. Obaj zrobiliśmy ruch kierownica ale IMO sam sobie jesteś winny, gdybyś odpuścił albo nawet gdybyś poprostu tego ruchu kierownicą w moją stronę nie zrobił to incydentu by nie było, no ale od oceniania jest komisja ;)
W sumie różnie to można interpretować...Dla mnie race incydent
Do tego GP podszedłem po 15 lapach treningu, bez ustawienia taktyki, bez sprawdzenia opon. Dobrze że paliwo dobrze ustawiłem :)
tak wyglądała taktyka Toro Rosso w tym GP :D
Czy na connection lost mogą mieć wpływ ustawione detale? Ja jechałem na ultra.
Sizalus --> zdecydowanie tak. W 2 pierwszych wyścigach miałem to samo i teraz dopiero mając wszystko na low udało się
Na dysku znalazłem taką paczkę. Wydaje mi się, że jeździliśmy na wersji MODMAN. Niech ktoś potwierdzi i lecimy z koksem:)
http://www.przeklej.pl/plik/4-chiny-www-przeklej-pl-rar-00295uaf32mv
Mój wielki błąd dyskwliikacja na samym początku.A poza tym i tak mi paliwa zabrakło :(
Musisz nauczyć się, co robić podczas wyścigu, kiedy wychodzić na tor i jak korzystać z boksu. Paliwo trzeba mieć od razu na cały wyścig, bo nie można tankować.
@Arek
Nie chce Cię bardziej dobijać, ale Twoim błędem było zostawienie ustawiania paliwa na ostatnią chwilę. Gdybyś wcześniej się pytał to byś wiedział, że w rFactorze źle oblicza ilość okrążeń na pełnym zbiorniku paliwa. Zalewając do pełna mimo, że pokazuje ~ 20okrążeń przejedziesz na tym cały wyścig i jeszcze zostanie trochę.
Przede wszystkim niektórzy wciąż nagminnie ćwiczą hotlapy, jakby chcieli wejść w qualu do pierwszej 10-tki ;) Podstawa to oczywiście wyścig i tempo oraz odpowiednia taktyka. Jeżeli komuś zabraknie paliwa to za przeproszeniem - jest lamą ;) Wystarczy przejechać 3-4 okrążenia, sprawdzić ile pali na okrążenie (patrzymy na cyferki przed rozpoczęciem okrążenia jak i po), a następnie przemnożyć tą liczbę razy dystans + formation lap i jest cacy. Ja dodatkowo wlewam kapkę więcej bo w wyścigu mogą zdarzyć się wypadki losowe tj. spiny, które spalają więcej paliwa niż przy czystym okrążeniu. Więc takie tłumaczenia to przejaw zaniedbania. Danley pokazał, że z końca stawki dzięki świetnej taktyce można wbić się na podium.
bokserek--->Głowa do góry ;) Rób swoje, a wyniki przyjdą z czasem na pewno.
Sizalus--->Jak najbardziej tak, ale to nie wina kompa tylko silnika rFactora, który średnio sobie radzi z "ponadczasowymi" teksturami i modelami. Ja mimo tego, że mam na ustawieniach High 80-100 fps to zjechałem ze wszystkim na medium, aby nie doznać CL na starcie ;)
Incydenty zgłaszamy do 23!
Zgłoszone:
maciula vs Qverty, 2 zakręt zaraz po starcie.
lap 1, t1. RaVek uderza chyba w lukasa.
lap4, t1 RaVek vs team McLaren.
Ogłoszenie prasowe...
Zespół HRT Racing ubolewa nad zamieszaniem jakie powstało na początku wczorajszego wyścigu.
Jednocześnie wszczyna postępowanie wewnętrzne, w celu wyeliminowania ich w przyszłości.
Jeśli zostaną nałożone jakieś kary, to oczywiście zaakceptujemy z pokorą.
Wybaczcie panowie z McLarena, to był mój pierwszy start, a wszystkiego na treningach nie da się wyćwiczyć, przyznam że na tamtym zakręcie mocno się pogubiłem. Mam nadzieje że nie zrujnowało to Wam wyścigu.
Incydentu z Lukasem nie pamiętam. Jednak dopiero dziś po pracy zobaczę replay.
Nie bój żaby Qverty. Jeżeli to bezie incydent wyścigowy szat nie będę darł. Przypomniała mi się jedna rzecz: Faktycznie ktoś jechał przed Qvertym i kopcił. Qverty miał zmniejszone detale i jemu to nie przeszkadzało, a mnie jadącemu zaraz za nim dość mocno. Jeżeli jadąc na zmniejszonych detalach można nie widzieć dymiącego u siebie silnika to może być problem, bo według regulaminu powinno się zjechać z toru, a jak nie widać dymu to co ?
Maciula kopcił Lukas i to od samego startu, jechałem w odległości około 3-4 sek za duetem Qverty Lukas i przed zakrętami i nie widziałem toru. Odetchnąłem z ulgą kiedy wreszcie zjechał do pit stopu, bo to nie było tylko na 1 okrążeniu tylko cały czas. Nawet jeśli Lukas miał detale na low nie wierze że nie paliła mu się kontrolka i wątpię też żeby dojechał do mety(silnik by wcześniej padł).
Komisja niech się temu przyjrzy.
Tak teraz przyszło mi do głowy. Korek, Sikham nie ma możliwości wyłączenia efektu dymienia bez ingerencji w detale? Samego dymu z silnika?
Nie jestem pewny ale chyba wystarczy wyłączyć special effects w ustawieniach graficznych bo detale mam na high ale wyłaczone cienie i specjalne efekty i dymu nie widze. Zaraz sprawdzę w powtórce...
edit. Sprawdziłem, tak, opcja specjalne efekty odpowiada za dym tak z blokowania kół przy hamowaniu jak przy przegrzaniu silnika. Proponuje aby wszyscy sobie tą opcję wyłączyli i spokój. Nie będzie problemu.
------->
Więc dym nie ma nic wspólnego z detalami.
Szkoda, że nie udało mi się pojechać, bo widzę po czasach w qualu byłbym w czołówce, jeszcze gdybym potrenował w weekend ... ;). W Chinach mam nadzieję wrócę na punktowanej pozycji.
Dym dymem, ale co teraz z qualami. Mieliśmy jeździć bez kopcącego silnika. Teraz wygląda na to, że po prostu wszyscy wrzucają chłodzenie na 1 i jazda.
Nie wiem nie znam się ale czy chłodzenie silnika ma aż tak kolosalny wpływ na czasy okrążeń? Ja tam mam na qual 3 a na wyścig 5-6(przezornie bo w tamtym sezonie często paliłem silniki)
Dlaczego ludzie mają coś u siebie wyłączać?
Po to żeby sobie ułatwić życie? Dymu kogoś kto jedzie przed tobą nie widzisz więc ci to nie przeszkadza, ktoś komu dymi widzi kontrolkę w rogu ekranu więc wie, że teoretycznie dymi i ma problem. I wszyscy są zadowoleni, i tak każdy będzie tego musiał przestrzegać bo tak jak mówisz i tak nie dojedzie do mety jak będzie grzał silnik cały wyścig.
Ma duży wpływ. Może nie poprawisz czasu o 10 sekund, ale o sekundę na pewno ;) Mniejsze chłodzenie = lżejszy bolid, lepsze przyśpieszenie, wydajniejsze hamowanie itd.
Dlaczego ludzie mają coś u siebie wyłączać? w regulaminie jest jasno że bolid nie może kopcić i tyle, niech każdy tego przestrzega. Zresztą nie wierzę żeby ktoś przejechał 30 kółek z dymiący silnikiem, sam nie dojdzie a tylko utrudnia jazdę innym.
W qualu spokojnie starczyło mi chłodzenie silnika 3 i 2 hamulców, w wyścigu odpowiednio 4/5. Lukas musiał chyba jechać na chłodzeniu 2.
Nie czytasz ze zrozumieniem ;) Ja pisałem o qualu. Tam masz 3 kółka, na których nie spalisz silnika.
Ja myślę, że trzeba bardziej wspierać nowych kierowców od strony technicznej. Jeżeli ktoś jest nowy w simracingu to nie ma pojęcia o tych problemach, o których piszecie.
Cappo - jeszcze raz, bo nie rozumiesz:D Ja pisze o gratyfikacji czasowej po wyłączeniu efektów specjalnych w opcjach. Nie widać wtedy jak ktoś dymi i dlatego niektórzy mogą skorzystać z chłodzenia 1. Dlatego uważam, że efektów specjalnych nie powinno się wyłączać, no chyba że ktoś ma naprawdę słaby sprzęt i takie rozwiązanie będzie mu na rękę jeśli chodzi o FPSy. Tylko, że ja akurat nie zamierzam tego robić i będę wychwytywać cwaniaków w qualach ;>
Danley---> Dobry pomysł, myślę, że jakiś zbiór złotych rad przyda się każdemu.
sikham----->Da się ;)
Nie wiem, ja wyłączyłem efekty specjalne bo...w sumie nie wiem. Do dzisiaj nie wiedziałem, że to ma wpływ na "widzialność" dymu. Ale mogę włączyć, mój sprzęt uciagnie rFactora z wszystkimi detalami. Poprostu nie chciałem mieć niespodzianki i wywalenia z serwera jak 24 chłopa wystartuje w wyścigu...
Ja otwarcie przepraszam za dym. Problem w tym, że w ustaleniach bolidów świetny nie jestem. Trenowałem sobie na moim secie kilkadziesiąt okrążeń i problemów nie było. Niestety nie pomyslalem że trakcie wyścigu nie mam tak równego tempa i mogę przeciążyć silnik. Tym bardziej, że na okrążeniu oferującym było ogrzanie opon, na pierwszym start i jeszcze spin
Dan--> Bardzo dobry pomysł. Ja sam borykałem się takimi problemami. Ktoś kto dopiero zaznajamia się może po prostu o czymś nie wiedzieć i zawalić sobie cały wyścig. Kto by zrobił takie cuś?
Pytanie: Kim jest Connor? To ty Qverty?
Będzie raport z wyścigu?(baaaardzo pomocny wykres przy robieniu filmiku). Aaaaa jest, widzę, dzięki:)
Raport już jest, z tego co widziałem w [101].
Trzeba tor wrzucić na jakiś normalny serwer, z którego można pobrać pliki.
Myślę że pojedziemy na wersji z sim racing, chyba co roku na niej jechaliśmy.
http://hotfile.com/dl/114085150/b3835bc/SimRacingPL_2008_F1.rar.html
http://www.sendspace.com/file/210ooy
[EDIT] Tor na serwerze.
Pytanie: Kim jest Connor? To ty Qverty?
Qverty? Jaki Qverty? Jestem ghost racerem, nie widzisz mnie ale czuwam...
[144] A jak bejbe ;D
Ogłaszam konkurs!
Kto znajdzie fajną, szybszą nutę, nadającą się do filmiku ze stronki: http://www.indie-music.com/music/ lub jakiej kolwiek innej alternatywnej, dostanie...(wiadomość uszkodzona)
Serdecznie zapraszam do udziału bo nagrody zacne!!
spoiler start
Noooo... weźcie pomóżcie bo bardzo ciężko coś znaleźć.
spoiler stop
Napisanie tych "złotych rad" to jeszcze nie wszystko. Jak zachęcić kogokolwiek do przeczytania tego i skorzystania z tego? :D
Szczególnie uciążliwe jest ostatnio takie zachowanie, jak na filmie [108]. Był już na ten temat poradnik we wstępniaku dotyczący prawa do linii jazdy, ale chyba mało kto czytał.
Jak zachęcić kogokolwiek do przeczytania tego i skorzystania z tego? :D
Wstępniak i regularne odsyłanie do niego:D
Wracając do tematu toru. Wrzuciłem na serwer najlepszą moim zdaniem dostępną wersje Szanghaju -> http://wyslijto.pl/plik/74dpru7p3k . Fajnie gdyby któryś z "guru" dogłębnie ją przetestował i jeśli wszystko będzie ok, to powinniśmy jechać właśnie na tej wersji, bo IMO ogólnym wykonaniem bije ona o głowę tor na którym jechaliśmy w zeszłym roku.
W consistency jest odchylenie od średniej dotyczące czasów poszczególnych okrążeń. Czyli o ile różni się średnio czas jednego okrążenia od średniego czasu okrążenia. Można powiedzieć, że jest to miernik tego, jak równo jechałeś. Tyle, że niedokładny z uwagi na to, że trzeba takie coś obliczać dla każdego stintu osobno, no i korygować o zjazdy do boksu :)
Marne pocieszenie to wysoka lokata w consistency i 0 kontaktów z innymi uczestnikami wyścigu.
Dobra chłopaki na następne gp będę gotowy w 100% :)
Mi bardziej podoba się wersja, którą zaproponował Bioly i chyba każdemu się spodoba. No decyzja nie należy do mnie ale to taka moja opinia.
Tor od Biolego bardziej przypomina to co widzimy w TV, ale miałem głupie wrażenie jakbym jechał pierwszy raz po tym torze mimo że układ znam dobrze. Mi to obojętne na którym pojedziemy.
Jeżeli chodzi o wykonanie, to wersja Chin od Biolego jest lepsza. Tylko czy jest to wersja sprawdzona i nadaje się na wyścig? Wersja z poprzednich sezonów jest słabsza, ale póki co gwarantuje przejechanie przy pełnej stawce.
Danley --> Z tego co pamiętam, to jakieś dwa sezony temu używaliśmy tej wersji w LiGNA i nie było najmniejszych problemów. Dla pewności mógłby ktoś zarzucić jakiś krótki race z botami razem ze zjazdem do boksów i wtedy będziemy mieć 100% pewności, ze wszystko jest ok.
W porządku. Co mi się nie podobało:
75% to akcje z byczkami(STR, RBR)
0 akcji z moim udziałem a było tego sporo ;)
Trochę krótkawe...
Sam bym robił filmiki ale jak widze jak rFactor 15 minut przetwarza 10 sekund filmiku to mi się odechciewa...
Świetny :)
no właśnie tylko bije po oczach ilość byczków, ale tak to bardzo fajnie
0 akcji z moim udziałem a było tego sporo ;)
mówił już ostatnio w Australii że jeśli koniecznie chce się jakąś akcje to trzeba mu napisać (ja tak robię)
PS: no więc na której wersji toru jedziemy?
O matko, ta moja akcja z Maclarenami strasznie żałosna, aż mi głupio :P
Mogłeś mi darować ;)
Qverty--> Przeglądałem każdego właściwie. Ty dużo nie zdziałałeś a jak już to nie znalazłem
75% to akcje z byczkami(STR, RBR) ---> jeśli prawie tylko my wyprzedzaliśmy no to wybacz...
fisher-->lol, człowiek walczy 80% wyścigu z kimś o pozycje a potem mu mówią, że wiele nie zdziałał...Przykłady:
Lap 1. Qverty vs Lukas
Lap 5/6 Qverty vs Lukas
Lap 8 Qverty vs Lukas, zakręt później Qverty vs wiktor(moja akcja wyścigu)
Lap 10 Qverty vs Lukas( w boksie, najpierw obicie mi dupy a potem wyjazd z alei bok w bok)
Lap 14 Qverty vs Lukas
Lap 15 Qverty vs Bokserek( też fajna akcja mi wyszła)
To tylko to co wyłapałem przelatując na szybko powtórkę...Nie mam pretensji, nie bój żaby ale poprostu jak mi ktoś pisze, że wiele nie zdziałałem no to lul...
jeśli prawie tylko my wyprzedzaliśmy no to wybacz...
No shit nigga...Z tyłu też było sporo akcji...
Same akcje z Lukasem. I znów by było narzekanie że tylko Sauber i FI. No sory ze tak wyszło, nie da się wszystkie wychwycić. Dlatego mówię by pisać gdy macie jakieś akcje które chcecie zamieścić w filmiku.
Potwierdzam - wersja toru od Biolego jest lepsza, ma lepsze tarki i ostatni zakręt (ścięcie kończy się lotem Pietrowa;)). Cappo , wrzuć ją na serwer i jedziemy.
OFICJALNE WYNIKI GP MALEZJI NA TORZE SEPANG (3/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74-----------01:33.339-------/
2. eJay--------------01:34.249-------00.910
3. Sikham-----------01:34.293-------00.954
4. FisherFighter-----01:34.533-------01.194
5. maciula-----------01:34.971-------01.632
6. wiktordth---------01:35.262-------01.923
7. Kowal-------------01:35.453-------02.114
8. Qverty------------01:35.908-------02.569
9. Bokserek---------01:35.916-------02.577
10. Miszka-----------01:36.022-------02.683
11. arekkobylo------01:36.134-------02.795
12 .Cappo-----------01:36.393--------03.054
13. Lukas------------01:36.897--------03.558
14. Andrzej----------01:36.917--------03.578
15. Perucka----------01:37.014--------03.675
16. KORraN----------01:37.305--------03.966
17. RaVek------------01:38.055--------04.716
18. Sizalus-----------01:38.451--------05.112
19. Thomi------------01:38.608--------05.269
20. Danley-----------01:48.977--------15.638
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74----------55:58.674--------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Danley----------56:29.089--------30.415
3. eJay-------------56:31.901--------33.227
4. FisherFighter----56:50.005--------51.331
5. Kowal-----------56:55.951---------57.277
6. Bokserek-------57:29.173---------01:30.499
7. Cappo----------57:29.764---------01:31.090
8. Miszka----------57:29.919---------01:31.245
9 .wiktordth-------57:34.566---------01:35.892
10. Qverty--------55:58.915---------- -1laps +3sekundy = 56:01.915
11. KORraN-------56:50.348---------- -1laps
12. Perucka-------56:30.508---------- -2laps +3sekundy = 56:33.508
13. Andrzej--------57:38.785--------- -2laps
14. Sikham--------DNF (DNF)--------- -13laps
15. Sizalus---------DNF (DNF)--------- -15laps
16. Lukas----------DNF (Engine)------ -21laps
17. maciula--------DNF (DNF)--------- -22laps
18. RaVek---------DNF (DNF)--------- -24laps
19. Thomi---------DNF (DNF)--------- -34laps
20. arekkobylo----DNF---------------- -34laps
=======================================
Kary i upomnienia:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Qverty: +3 pozycje na starcie kolejnego GP; +3 sekundy do czasu końcowego za przekroczenie linii wyjazdowej z alei serwisowej
Lukas: ostrzeżenie za jazdę z dymiącym silnikiem
Perucka: +3 sekundy do czasu końcowego za przekroczenie linii wyjazdowej z alei serwisowej
=======================================
GP Malezji punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. eJay +15pkt.
4. FisherFighter +12pkt.
5. Kowal +10pkt.
6. Bokserek +8pkt.
7. Cappo +6pkt.
8. Miszka +4pkt.
9. wiktordth +2pkt.
10. Qverty +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------50pkt.
2. Danley (STR)----------45pkt.
3. Sikham (STR) ---------43pkt.
4. eJay (FER)-------------41pkt.
5. Kowal (FI)-------------28pkt.
6. FisherFighter (RBR)---27pkt.
7. Bokserek (MCL)-------20pkt.
8. Maciula (MCL)---------14pkt.
9. Miszka (RBR)----------11pkt.
10. Sajes (VIR)----------10pkt.
11. Cappo (FER)----------8pkt.
12. Wiktordth (MER)------4pkt.
13. Przemek (REN)-------1pkt.
--- Qverty (FI)------------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso-----------------88pkt.
2. Renault F1 Team---------------------51pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro-----------49pkt.
4. Red Bull Racing----------------------38pkt.
5. Vodafone McLaren Mercedes-------34pkt.
6. Force India F1 Team-----------------17pkt.
7. BMW Sauber F1 Team---------------12pkt.
8. Virgin Racing-------------------------10pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team-----4pkt.
NEXT: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11224376&N=1