Milion sprzedanych egzemplarzy gry Homefront
Tak jak wczoraj napisał do mnie jeden znajomy
"Dobrze że ta gra wyszła przed Crysisem..."
Nawet fajne multi jej nie obroni
Zapoznać się z tą beznadziejnie przedstawioną opinią w której ocenę obniżają rzeczy które w Cod MW2 czy BO dla recenzentów serwisu bariery nie stanowiły. Zabawne :) Na szczęście konsumenci są bardziej ogarnięci niż recenzenci :)
Gra sprzedala sie chyba w wiekszej ilosci egzemplarzy niz BulletStorm ..
Bulletstorm to gra na raz/dwa... do dziś żałuję zakupu. Za to Homefront ma kampanię na 1-2 razy + multi na spokojne 100h albo lepiej. Bulletstorm niestety wyszedł dużo gorzej niż wcześniejszy Painkiller.
Co za ściemniacze, niech przestaną się użalać, 2 mln żeby wyjść na zero, tak jasne i może jeszcze w tej bajce były smoki, 2 mln X 50$ = każdy umie policzyć, a w europie cena 50 ojro, to teraz pytanie, kto wieży że wydali na to ponad 100 mln dolarów, tyle to gta4 kosztowało niby, a gra nie jest super, ani fabularnie (choć były zadatki na hit, ale spartolili), ani graficznie, zła nie jest, ale w takim razie na co poszły koszty jak wszystko jest średnie, za 100 mln to co powinno być super w tej grze, a nie jest.
A co do Bulletstorma to wam się tylko zdaje, sprzedaż na pewno jest wysoka.
kaszanka9..>Wydawca i deweloper biorą góra 15-20$ z każdej sztuki a nie 50$ jest bardzo dużo posredników których trzeba opłacac z tej ceny za jaką kupujemy gry
MOH i HF pokazuja ze wciaz na topie sa strzelanki "modern warfare", WW2 to prehistoria juz. Moze gry nie sa wybitne, dosc srednie ale jakos sie sprzedaja - pewnie ze wzgl na tematyke
lol, ten crap lepiej się sprzedaje od Bulletstorma. Cały czas tłumaczyli się że to dlatego bo to nowa marka, ale przy Homefront też jakoś nie widzę żadnego numerka.
@raziel88ck Nie sa, bo kupuja wszystko spod znaku COD i MOH.
Niestety ta sama grupa ludzi robi z podobnego/nieco lepszego (aczkolwiek mimo wszystko średniego w porównaniu do najlepszych tytułów) Homefronta beznadziejną grę. Zabawne jest ile w dzisiejszych czasach potrafi zdziałać marka. Gdyby wydano coś na podobieństwo Mortyr III i nazwano to Call of Duty też pewnie 9tki by poleciały. Od cała magia tej branży w dzisiejszych czasach. Sprzedajesz badziew pod dobrą marką i masz idealną, cudowną grę z niewiarygodnie wysoką sprzedażą. Sprzedajesz coś na tym samym poziomie jakości pod nową marką i maniacy wyzywają to od badziewi.
Kampania pod koniec nawet się rozkręcała i już zaczynała dawać radę, ale gra się kończy w takim momencie, że już wiadomo o czym będzie druga część. Multi nawet fajne tylko za dużo kamperów przez co ciężko wyjść z respa. Jakby mapy były ciaśniejsze albo chociaż bardziej zabudowane to grałoby mi się dużo przyjemniej.
@up Wolę to niż uciążliwy IW net czy map-packi za grube pieniądze.
babuniamegazorda zgadzam się z Tobą i też żałuję zakupu. Dobrze, że chociaż kupiłem z rabatem, ale jednak. Wolałbym te pieniądze wydać na... Sims Średniowiecze :D Powaga.
hellgate82 to jeszcze większy crap tylko na 6h, bo o multi tu nawet nie można mówić.
@eJay Jak tam sprzedaż? Jesteście zadowoleni?
Połowa mojej uczelni śmieje się z waszych paranoidalnych posądzeń o to, że pracuję w CDP :) Ale kontynuuj, podkopujesz swój autorytet takimi zdaniami, a ja i wiele innych osób ma z tego niezły ubaw :)
Że też tyle ludzi dało się nabić THQ w butelkę. .
Jestem w 2 etapie i nie mam ochoty nawet skończyć tej gry.
Grywałem w wiele gier, ale to jest chyba jedna z najgorszych jakie widziałem.
Co ciekawe, gra wygląda gorzej niż zrobiony też przez Kaos Studios
Frontlines: Fuel of War z 2008 roku! W ogóle jeśli mówimy o grafice
to Homefront wygląda jak gra wydana w 2007 roku. A z tego co pamiętam mamy 2011.
Do tego gra jest tak koszmarnie zoptymalizowana. Dobrze, że założyłem osobne konto Steam.
Ewidentny pretendent do tytułu największego gniota roku Anno Domini 2011.
Według serwisu VGChartz na X360 rozeszło się 588,810 pudełek a na PS 3 240,435. Wersja na PC nie jest uwzględniana.
Czyli dobiją do granicy 2 mln i koszty produkcji gry raczej powinne się zwrócić.
Właśnie dziś mam zamiar na upartego przejść Homefront'a. Wczoraj przeszedłem pierwszy etap, zupełnie bez jakichkolwiek emocji. Poziomem wykonania przypomina mi grę Terminator Salvation.
Chwytliwa tematyka = dobra sprzedaż. Ludzie na zachodzie najwyraźniej lubią pełne patosu, niby poważne produkcje...
Odnosnie sprzedazy Homefront - zenua,ze taka liczba osob to zakupila i pewnie te wymarzone przez THQ 2 mln pekna swobodnie.No coz,wiekszosc tej liczby to sprzedaz w USA co nie powinno dziwic,biorac pod uwage tematyke gry.Druga rzecz to podobienstwo do COD i MOH - jak widac w dzisiejszych czasach to wystarczy + solidna reklama.
Co do sprzedazy Bulletstorm.Bullet sprzedaje sie dosc dobrze.Wedlug vgchartz do 12 marca sprzedalo sie 758 tys. sztuk na wszystkie trzy platformy.
TERAZ SZCZEGOLY:
PC - 44.560
PS3 - 123.129
XBOX 360 - 590.631
RAZEM: 758 tys. z przecinkiem
TYLKO,ZE:
- DANE VGCHARTZ TO CZESC ZASOBOW Z WERSJI TYLKO PUDELKOWYCH Z USA,JAPONII I MALUTKIEJ CZESCI AZJI.
- NIE MA EUROPY,AUSTRALII I CALEJ RESZTY
- NIE UWZGLEDNIANA JEST SPRZEDAZ ELEKTRONICZNA NP. STEAM
- DANE TE KTORE MAJA TO NIE JEST 100% SKLEPOW TYLKO DUZO DUZO MNIEJ
WIEC SPOKOJNIE MOZNA ZALOZYC,ZE SPRZEDALO SIE BULLETA DO 12 MARCA JESZCZE RAZ TYLE CO PODAJA,CZYLI JAKIES 1.5 MLN SZTUK CO JAK NA NOWE IP I NIE PODOBNE DO NICZEGO Z COD I MOH NA CZELE...TO CHYBA DOBRY WYNIK!
DZIEKUJE ZA UWAGE:)
PSXFAN, udowodnij to , tak samo nie udowodnią, że muszą sprzedać 2 mln bo inaczej nie wyjdą na zero, bo żadnych dokumentów nie pokażą, równe dobrze zamiast 2 mln mogli sobie podać co chcą.
sprzedać dobrą grę w 1 milione to już sukces, sprzedać mega G w 1 milione to trzeba być z THQ :] lub z A_Blizzard :]
Nie wiem jak oni to zrobili lipna gra najgorzej to się w tej grze strzela multi też jakieś niemrawe
pewnie połowa sprzedanych to egzemplarze dla testerów itp