Kolejne przygody Batmana wyłącznie na silniku Unreal Engine 3
Faktycznie się nudzi już ten UE3 (nudził się już 2 lata temu), ale akurat Batman na UE3 ma bardzo fajny design, który idealnie pasuje do tej gry i uniwersum więc fajnie, że Batmany od Rocksteady będą powstawały na tym silniku a nie np. na CryEngine 2 i 1/3. Podobnie jest z Bioshockiem.
Bioshock jest w ogóle na UE 2.5:) Co nie znaczy, że nie może być ładniejszy od większości gier na UE3.
Co do UE3 to jest wiele ładnych gier na nim, jak np. Bulletstorm, Gears of War, Batman czy Mass Effect. Wiele gier jednak wygląda bardzo monotonnie i wtórnie.
Ten silnik trzeba umieć wykorzystać, lecz po pierwszym spojrzeniu na screen zaraz widać że to UE jedyną grą było Mirror's Edge zdziwiłem się że to ten silnik
Wolę UE3.0 niż Ubisoftowski Anvil :P
Niestety engine ten jest sprzedawany niemal każdemu przez co traci w moich oczach bo takie gry jak Dark Void, Blacksite Area 51 czy niedawno wydany Homefront wyglądają.. No nie najlepiej ;) z resztą niedługo się przekonamy ,że nawet najlepszy engine (Cry Engine 3) nie wystarczy do stworzenia ładnej grafiki - Mam tutaj na myśli przyszłe gry CI, które będą wyglądały zapewne średnio ,a na dodatek będą wymagały 2x więcej niż Crysis.
btw. Skoro WB ma dostęp do UE3.0 to niech da ten engine twórcom F.E.A.R. ,wiem ,że trójka i tak już powstanie na Jupiter EX ,ale jeśli ma wyjść 4 to konieczna będzie już zmiana enginu.
Może nie najlepszy wizualnie ale świetnie zoptymalizowany silnik. Jak to biorę.
@Saves35
Bo za mapping w Mirror's Edge odpowiadał wymiatacz, Robert Briscoe (http://www.littlelostpoly.co.uk/), który nawet z Source'a zrobił CryEngine ;) Żartuję, ale i tak osiągnął na nim najwięcej ze wszystkich.
Wystarczy zobaczyć sobie filmy i screeny z remake'u Dear Esther:
http://www.youtube.com/watch?v=i3bPjEbenew
http://www.littlelostpoly.co.uk/devblog/?p=521
http://www.littlelostpoly.co.uk/devblog/?p=448
A UE3 mnie irytuje. Może narzędzia oferuje dobre i deweloperzy go doceniają, ale prawie wszystkie gry na tym silniku mają feeling, ktorego nie lubię. Odchodzenie od semi-real (Source, CyrEngine) na rzecz efektowności i intensywności obrazu to IMO domena UE3.
Nie wiedziałem, że ten gościu maczał paluszki w Mirrors Edge. Mega podziw dla jego umiejętności. Niektóre jego projekty to dosłownie jak zrobić coś z niczego.
Mikul1991 Bioshock nie jest na UE 2.5 tzn. był w pierwszej fazie produkcji, ale potem zrezygnowano na rzecz UE3:
http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock
@TobiAlex [ gry online level: 50 - Generał ]: BS nigdy nie byl na pelnym UE3. Levine wielokrotnie sie wypowiadal w wywiadach, ze z UE3 wzieli renderer i pare innych drobiazgow, reszta to bardzo mocno zmodyfikowany UE 2,5.
Dopiero BS: Infinite jest tworzony na pelnym UE3, o czym zreszta tez pare razy Levine mowil przy okazji wywiadow odnosnie tej gry.
EDIT:
http://www.joystiq.com/2010/11/03/bioshock-infinite-is-to-unreal-engine-3-as-bioshock-was-to-unrea/
Chris Kline zreszta tez o tym mowil.
Słyszałem pogłoski jakoby Batman Arkham City był tworzony na najnowszej wersji unreal engine 3 czyli tej podrasowanej.