PeCetowa edycja GTA: Vice City ukaże się wcześniej niż zapowiadano
EXTRA !!!! nie moge sie już doczekać, a kiedy u nas? bo my chyba jeszcze nie należymy do Europy :)
Co do bestselerów to gra The Sims też jest bestselerem, też dostała wiele nagród ale tak samo jak GTA jest do kitu
Bez odbioru
xmaster- do kitu to ty jestes
Szczerze mowiac Mafia mi sie o niebo bardziej podobala ale w ViceCity poprawiono wszystkie niedorobki w podstawowej GTA 3. Zobaczymy jak sie ukarze.
|Jedi|
Jak sie już ukaŻe to wszystkim sceptykom zwiędną twarze. Gra jest po prostu.. Cu-Do-Wna.
Ja mam nadzieję, że to nie będzie niewypał, to bedzie grania, a grania.
VC na PS2 podobno ekstra wyszło i wszyscy się zachwycają :)
Na PC ma być tak samo :)
tym razem może faktycznie poprawią engine gry w stosunku do wersji na PS2... żeby samochody tak samo żałośnie znikały po odwróceniu się... wstyd!
wczesniej niz zapowiadano = wiecej bledow
Buuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dopiero w maju buuuuuhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhha ja juz na ps2 mam juz od dawna i juz zdarzylem dawno przejsc.
tramer - a ciekawe jaki komp wytrzymałby takie przeciążenie? wyobrażasz sobie żeby komputer zapamiętywał rozkład pojazdów z conajmniej połowy miasta? Bo tak musiałoby być, żeby nie było efektu znikania. Musiałby przetwarzać tyle danych że nie wiem czy by wyrobił. Poza tym pojawiałyby się nowe samochody rzadziej a to też byłby problem.
-=K@kTuUuS=- - nieładnie tak się wyśmiewać z kolegów pctowców =P To nie ich wina, że muszą czekać aż do maja =P I że my już dawno tą grę przeszliśmy wzdłuż i wszerz =P Naprawdę warto czekać =P Gra jest cudooooownaaaaaa =P
White Raven --> No ale jeszcze pewnie tramer by chciał , żeby gra zapamiętywała położenie przechodniów :)
BTW. Już nie moge doczekać się tej gierki !!!! Jak wyjdzie GTA VC i Splinter Cell to sie bedzie dopiero działo :)
==>White Raven
A grałes w Mafie ? Jesli tak to masz odpowiedz - da sie to zrobic - w dodatku przy duzo mniejszych wymaganiach sprzetowych niz w GTA3
Dagger --> Ale w mafii samochody występują w mniejszej ilości kolorów ,a pozatym jest mniejsza różnorodność samochodów . Pozatym w GTA całyczas coś się dzieje - przechodnie się biją , kradną samochody , ścigają sie samochodami .Jeżeli komp miałby to obliczać to mógłby niewydolić ...W Mafii ludzie sobie powolutku spacerują i tyle ...
==>volvo95
Ale spokojnie moznaby liczenie tego ograniczyc do jednego kwartału ulic - zreszta w GTA i tak sie marnuje moc obliczeniowa np. na liczenie tych scian budynkow , ktorych nie widac ( ma byc podobno poprawione w VC )
Zreszta roznice sa chyba wieksze - w Mafii mozesz zostawic kilka samochodów i zastaniesz je na swoicj miejscach
w GTA - obrocisz sie o 180 stopnii i samochody znikaja .
A roznica wymagan sprzetowych zdecydowanie na korzysc Mafii .
No i w dodatku wspołczesne kompy nie takie rzeczy potrafia uciagnac - IMO to poprostu pozostałosc kodu z PS2
Watpie zeby Vice City pokonalo Mafie... W ogole na pewno mniej osob w to zagra, bo na pewno bedzie miala wyzsze wymagania od GTA3. Natomiast co do premiery, ja chcialbym kinowa, przynajmniej ukazalaby sie jeszcze w maju...
Dagger ---> Kod nie ma tu nic wspólnego. To tak jakbys starać sie przenieść grę z maszynki do kawy na toster. PS2 to 128 bitowy procesor i zupełnie inna technologia, dlatego programowanie gier też jest inne. Konwertując gre na 64bitowy procesor peceta, najlepiej byłoby napisać ją od podstaw, wtedy chodziłaby tak jak powinna. Zwykła konwersja z konsoli nigdy nie będzie na pececie dobra i wiele gier to już udowodniło, choć poprzednie były mniej wymagające i dlatego nie było widać aż takiej różnicy. Jeśli chodzi o VC to gra będzie wymagałą od pecetów naprawdę sporej mocy obliczeniowej, bo tam można latać śmigłowcami, przez co widzisz od razu kilka ulic (a więc samochodów i przechodniów, nie mówiąc o budynkach).
Twierdzisz, że w Mafii są mniejsze wymagania. Masz rację, ale bierzesz pod uwagę drobnego faktu, że Mafia jest uboższa od VC. Tam przechodniów masz niewiele, a wszyscy są robieni na jeden kopyt. W VC przechodnie nie dość, że jest ich więcej, to różnią sie nie tylko ubraniem, czy sposobem chodzenia (jeźdżą także na wrotkach), ale także różną reakcją na wydarzenia. Poza tym biją się między sobą, strzelają do siebie, kradną samochody, a gdy padnie jakiś trup, robi się zbiegowisko komentujące całą sytuację. Do tego dochodzi inna ilość pojazdów. W Mafii masz ich kilkanaście, w VC ponad 100. To też musi być obliczane w czasie rzeczywistym. No i na koniec dodaj odwzorowanie fizyki jazdy motocyklami, których w Mafii nie ma.
Jam_Łasica -->
"Twierdzisz, że w Mafii są mniejsze wymagania. Masz rację, ale bierzesz pod uwagę drobnego faktu, że Mafia jest uboższa od VC. Tam przechodniów masz niewiele, a wszyscy są robieni na jeden kopyt. "
I CO Z TEGO? Gra ma klimat, ktorego w GTA3 prozno sie doszukac. Jej sila nie lezy w tym, ze nie jest az tak szczegolowa jak oba GTA3.
Poza tym Mafia miala O WIELE NIZSZE wymagania od GTA3. U mnie na GF2MX w 800x600x32 i nawet przy antyaliasingu smigala...
Jeśli PS2 se radzi to PC poradzi se z tym dwa razy lepiej. Mafia i tak wyżej.
znając przedsiębiorczość naszych ukochanych (czyt. znienawidzonych) piratów gta bedzie i w europie dużo wcześniej. Przynajmniej mam taką nadzieje :)
Kurde... juz się nie moge doczekać!!!
GTA 3 już przeszedłem parę razy, ostatnio to je poprzerabiałem na maxa (nawet czołg ma teraz 6s do 100 :-)))))
==>Jam_Łasica
Ja na razie mowiłem o GTA3 - ale sadze ze miedzy VC roznica miedzy wymaganiami bedzie jeszcze wieksza.
A co do roznic to juz teraz w Mafie gram w rozdzielczosci 2x wiekszej niz w GTA3 - czyli sprzet wyswietla 4 razy wiecej pikseli .Sadze ze spokojnie mozna by wiele rzeczy zaimplementowac do engine Mafii a i tak wymagania miała by mniejsze .
Co do GTA3 to rzuca sie w oczy ze gra zbudowana jest z małej ilosci trojkatów - zauwazcie ze wyglad GTA3 niewiele sie zmienia w zaleznosci od rozdzielczosci .Samochod w GTA ma sporo mniej detali niz w Mafii nie wspominajac o systemie generowania uszkodzen .Poprostu panom z Rockstar Games nie chciało sie zoptymalizowac kodu.
A co do konwersji - nie znam sie na programowaniu- ale wydaje mi sie ze program pisze sie w danym jezyku programowania - a o platformie decyduje kompilator, ktory przekłada to na konkretne instrukcje sprzetowe.
A co do przechodniow - to jak dla mnie w GTA3 mogliby znikac - a czesc mocy mozna by poswiecic na "nadzór" nad samochodami .
ejno w maju dopiero głupie to jest ale ja będe miał wcześniej jeszcze tylko tydzień i seciupne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CZY TO PRAWDA ZE GRA WYJDZIE NA DVD-ROM JAK TAK TO TRAGEDIA BO MAM CD-ROM I CD-R/RW.MOZE WIE KTOS JAKIE WYMAGANIA BEDZIE MILA TA GRA (WIEM ZE NIE MA JESCZE WYMAGAN OPUBLIKOWANYCH ALE CO MYSLICJE).JESTEM FANEM GRY JAK WSZYSCY
Stranger__GOL ---> Mafia ma klimat, ale jest także do bólu liniowa. To psuje w dużym stopniu całą radość płynącą z gry. w GTA 3 owszem kliniowośc jest,ale tak zakamulfowana, że jej nawet nie widać. Czy Mafa ma niższe wymagania? Tu nie chodzi o wymagania, a o niedopracowany kod gry. Po prostu Rockstar spieszył się z wydaniem gry na PC i dlatego nie przetestował gry. Z VC może być podobnie, a nawet jeszcze gorzej, bo czas między premierą wersji konsolowej a pecetowej jest znacznie krószy (GTA 3 na PC wyszło prawie po roku od wersji konsolowej).
Kain01 ---> Ale PS2 to inna technologia. Ona sobie radzi z grami, których PC by nie pociągnął (albo mógłby to zrobić jedynie mocno wypasiny sprzęt).
Tak czy siak - Vice City jest znakomite, gram właściwie tylko w to. Wszystko to co w GTA3 x2. Grywalność też (o ile to w ogóle możliwe). Nie wiem jak będzie wyglądało Vice City na PC, ale jeżeli będą takie kłopoty z płynnością jak z GTA3... W GTA3 grałem na PC i gra chodziła tak sobie. Vice City na PS2 - to cudo (jeśli ktoś takie gry lubi).