Deus Ex: Bunt Ludzkości [360] - Już graliśmy!
Czytam zapowiedzi na różnych serwisach i myślę, że narzekacze mogą już przestać :)
właśnie trzeci raz przechodzę pierwszego Deus Exa, nowa część to MUST HAVE w tym roku...nie ma innej możliwości.
Nie widziałem zbyt wiele lokacji, ale to co było - tak, szczególnie podczas akcji. Siedziba Sarif miała inną kolorystykę.
Czytając zapowiedź widzę kilka niedociągnięć w grze, ale być może to wczesna wersja, więc może jeszcze to poprawią ?
Niestety ale nie podoba mi się ta zapowiedź, bo jej zdecydowana większość to opis tego jak przechodziłeś misję, a ja nie jestem z tych co lubią wiedzieć wszystko co się da o fabule gry przed jej premierą :p
adrem - tak, są tu pewne informacje - ale nie wszystkie, nie zdradzam szczegółów, a ciężko by się pisało o tym w co grałem bez zdradzenia kilku szczegółów :)
OK, ale przezornie i tak omijałem wszystkie te fragmenty, może i mam paranoję na tym punkcie, ale jak jej nie mieć gdy jeszcze przed grą developerzy pokazują pół fabuły w trailerach, a recenzje to już całe kopalnie spoilerów ;)
Yasiu - Zapewne na te pytanie które zadam będzie ci ciężko odpowiedzieć ale spróbuję.
Czy jest możliwość przekradania się w taki sposób żeby dojść do celu i żadnego ze strażników nie ogłuszyć, zamordować?
JaRuTo - na pewno da się żadnego nie zamordować, bo za to jest osiągnięcie, ale czy da się przejść nie ogłuszając nawet... nie miałem czasu spróbować, być może tak :)
"Deus Ex: Human Revolution wygląda jak stary dobry Deus" - to właściwie mi wystarczy ;] W Deus Ex podobało mi się to, że grałem jak chciałem, chociaż zawsze coś mogło pójść nie tak. Nieraz zupełnie fartem udało mi się ominąć strażników i uciec przed okiem kamery, chociaż zupełnie tego nie zaplanowałem itp. Fajne uczucie, chcę tego samego od HR.
Ja też, stąd było moje pytanie w kwestii ominięcia strażników ;]
Trzymam kciuki żeby tak było.
Ah i znowu połowę gry spędzę na czytaniu PDA, uwielbiam zagłębiać się w tło gry ^^
Świetna recka, zaostrzyła mi niesamowicie apetyt na nowego Deus'a. Miesiąc temu przeszedłem jedynkę na Realisticu, chyba znowu go odpalę xD
Niesamowicie istotne pytanie do autora tekstu - jak wygląda zapisywanie gry w nowym DE? Upierdliwe checkpointy? Wkurzające savepointy? (mało prawdopodobne, chyba ostatnio widywane tylko w japońskich RPG) Czy może najzwyczajniejszy, porządny i jedyny słuszny zapis w każdym (prawie) momencie? ;D
jcraft jak checkpointy są dobrze rozlokowane to nie są upierdliwe.
Np. w Dead Space 2 gram ostatnio i tam checkpointy są umieszczone bardzo mądrze. Nie irytują.
Sama zapowiedź fantastyczna. Zapowiada się cyberpunk pełną gębą i powrót do korzeni marki Deus Ex.
Spojrzałem na screenshot'a z otwartym panelem komputera. I się zawiodłem - gdzie ścieżki(nie wiem jak to nazwać, adresy ?) komputera? W pierwszej części była zawsze jakaś linijka typu Globalnode:deadelus\\345 cos tam cos tam :pp
@Econochrist - jeśli mamy do czynienia z grą akcji to tak, ale jeśli gra umożliwia cichą rozgrywkę to jeśli będziemy starać się grać tym stylem to nawet najlepiej rozlokowane checkpointy mogą stać się upierdliwe, przebiegnięcie od jednego checkpointu do drugiego prując z "kałacha" do wrogów zajmuje chwilę, ale powolne przekradanie pomiędzy przeciwnikami, stopniowo cichaczem pozbywając się jednego po drugim i przekradając się dalej... to zajmuje dużo więcej czasu - dlatego w razie porażki (co w przypadku takiego stylu gry oznacza samo wykrycie przez przeciwników, a nie śmierć z ich ręki) konieczność wczytywania ostatniego checkpointa i znowu powtarzania tych samych czynności jest dla mnie PRZYNAJMNIEJ denerwująca.
cheshire_cat Czy cały nowy Deus jest taki zółty?
tak bo to chińska gra..
japońska jak już ;) a jeszcze bardziej kanadyjska.
save w wersji w którą grałem był dostępny w dowolnym momencie - co wazne, na konsoli dzialalo to bardzo szybko.
@yasiu - uff, to mnie uspokoiłeś :D - bo jak już wcześniej wspomniałem checkpointy i skradanie to dla mnie wybitnie kiepskie połączenie.
co tutaj dużo mówić ten rok dla graczy RPG jest tak samo wspaniały jak 2010, który był sam w sobie jednym z najlepszych (tak dużo dobrych gier jeszcze nie wyszło nigdy wcześniej niż w 2010) a ten zapowiada się jeszcze lepiej
Grą perfekcyjną nowy Deus Ex raczej nie będzie, ale na pewno godną uwagi. Te przechodzenia poziomów na różne sposoby, nieliniowa fabuła, implanty do ciała- to wszystko co wyczytałem z CDA mi się podoba. :)
Graficznie prezentuje się nieźle,ja nie narzekam. Oby twórcy poprawili jeszcze sterowanie bo ponoć jest jeszcze toporne, więc dobrze by było jakby jeszcze parę elementów dopracowali.
Czy toporne... nie użyłbym takiego słowa,na pewno potrzeba chwili, żeby się do niego przyzwyczaić i na pewno można je jeszcze trochę poprawić.
Perfekcyjny może i będzie, ale na pewno nie pozamiata tak, jak pozamiatała jedynka, niestety nie jest niczym całkiem nowym, ale mi to nie przeszkadza :)
Istnieje szansa, że będzie zonk z grą. Ludzie podostawali maile ze sklepów, że premiera została przesunięta na 31 grudnia.
Teraz pytanie czy to pomyłka czy Eidos potwierdzi obsuwę.
dwie wypowiedzi z oficjalnego profilu na facebooku:
"can you tell us when you'll release the release date?" Our response: "In the future. ;) "
i odnośnie zmiany terminu premiery na Amazonie: "Guess date on their part. Take that date with a pinch of salt."
Także w sumie, dalej nic nie wiadomo ;)
No weźcie... bez takich jaj, ja tu najpóźniej licze na premiere w maju, czerwcu ;p
Coraz bardziej mam smaka na tą grę , szykuje się kawał dobrego mieszanego rpg'a :D
coś dla mnie już nie mogę się doczekać