Studio Gearbox pamięta o poprzednich twórcach Duke Nukem Forever
Rzeczywiście jest co doceniać.
Studio które tworzy grę 13 lat
i po wykorzystaniu swoich funduszy
naciąga wydawcę na koszta
stojąc praktycznie w miejscu z dewelopingiem.
O 3D Realms po takim numerze wszyscy powinni zapomnieć.
Hehe faktycznie, słuszne spostrzeżenie ;) Ale przypuszczam że bardziej zawinił pion kierowniczy niż zwykli programiści.
Co by nie mowic, 3D Realms mialo ciekawe i innowacyjne pomysly, mowa o Prey, Duke Nukem 3D oraz Duke Nukem Forever. Niestety tez dali ciala, bo stworzyli w gruncie rzeczy tylko jedna innowacyjna gre, ktora bylo Duke Nukem 3D. z Prey bylo tak jak bedzie z DNF, czyli oni zaczeli, inni skonczyli.
Preya zrobił Human Head.. :D
także wychodzi na jedne wielki szwindel i jechanie TYLKO na marce duka przed 15 lat, żeby w końcu i to spartolić :D
Prey był świetny. Nie przypominam sobie innego fps'a w ostatnich latach, który by mnie nie nudził i był równie grywalny i na wysokim poziomie jak Prey. Tęsknię za kontynuacją.
@[5]
...ale to 3D Realms zaczęło tworzyć Prey, a następnie po kilku latach projekt przejeło Human Head.
Co do wypowiedzi Pitchforda to trudno mu nie przyznać racji, w stwierdzeniu że "...sama marka i długie oczekiwanie na nowe przygody Duke’a zapracują na odpowiednie zainteresowanie". Djuk musiałby się okazać strasznym gniotem aby tak się nie stało.
Oj te słowa Pitchforda nie brzmią zbyt dobrze...
a co do oddania cześci poprzednim developerom to jakiś absurd,wiadomo że wypada im tak mówić ,ale jeśli o mnie chodzi 3d realms to najwięksi partacze w całym przemyśle gier video.
Nawet jakby otrzymywała poniżej 7 to bym kupił. Duke'a 3D ukończyłem kilkanaście razy z przyjemnością odpalając tego staruszka zamiast sięgać po nowszy tytuł.
Mnie nie dziwi hold dla 3Drealms.
Gdyby nie 3Drealms, w ktorym Pitchford zaczynal, nie byloby prawdopodobnie Gearbox.
To tez hold dla dawnych kolegow.