Świat ocenia: Bulletstorm. Polacy dają radę!
Gratuluje, ale ocena recenzentów to jedna z trzech części, która składa się na sukces gry. Pozostałe to ilość sprzedanych egzemplarzy i opinia w śród graczy.
Nie to że się czepiam, ale Wired się powtarza :P
A co do tematu to już nie mogę się doczekać jak dostane swój egzemplarz. Bardzo cieszy mnie fakt, że ludzie z PCF dają radę na światowym rynku i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości dostaniemy kolejny ciekawy tytuł. Gratulacje dla People Can Fly.
Jakby Famitsu zagrało i dało ocenę 8/10 to byłby sukces.
Ciekawe jaką ocenę wystawiła U1 Bator xD
Czytając komentarze na zagranicznych portalach to wielu użytkowników jest bardzo napalonych na tą grę więc jest możliwe że sprzedaż będzie wysoka.
Jeżeli demko pójdzie mi dość dobrze to na 100% kupuję :) GRATULACJE !
Bardzo mnie cieszą te oceny, zwłaszcza od Eurogamera. Gra na pewno dobrze się sprzeda, było o niej głośno i miała demo od którego ciężko się było oderwać.
Podejrzewam, że zachód (głównie Ameryka) bardziej kocha takie gry od nas, zatem sukces murowany ^^
"The creators of this first-person shooter must be fascinated with the human penis. Don’t get me wrong — the male reproductive organ is a rich vein of comedy gold. It’s multifunctional, it boasts many names, etc. There’s a lot of material there. But Bulletstorm just keeps harping on the topic, and that’s a surefire way to make something not funny."
Hahah!
Jedyne co mnie martwi to że często wspominana jest dość krótka kampania, kupując tę grę nastawiałem się głównie na SP - nie ukrywam.
Co nie zmienia faktu że bardzo się cieszę z wysokich ocen bo kibicowałem PCF odkąd dowiedziałem się o Bulletstormie, mam nadzieję że sama marka przejdzie do historii jako pierwszy FPS z tak niekonwencjonalnym podejściem do zabijania wrogów.
Brawo!
Edit: Ma ktoś dane dotyczących wymaganego sprzętu by zagrać na maksymalnych ustawieniach przy Full HD?
Przeczytajcie opinie na metacritic. Nikt nie pisze o grze od PCF tylko o grze od Epic Games. 95% zachodnich graczy nie ma pojęcia że to gra zrobiona przez Polaków.
Co nie zmienia faktu, że jet to cos nowego w świecie fps-ów i warto zagrać;)
misiek345
Ostatnio wyszedł trailer L.A. Noir który jest tworzony przez Team Bondi z Australii, a na naszych forach wszyscy i tak krzyczeli, że kolejna gra od Rockstara. Ta sama sytuacja ale jak gra odniesie sukces to szybko się rozniesie kto jest za nią głównie odpowiedzialny. Po za tym same PCF twierdzi, że Epic brał również udział przy produkcji.
Edit: Ma ktoś dane dotyczących wymaganego sprzętu by zagrać na maksymalnych ustawieniach przy Full HD?
To port z konsoli, wiec sytuacja taka sama jak w przypadku BO, 100% uzycia procesora i 50% karty graficznej = niski fps. :)
Do autora: 2 razy umieściłeś na liście ocenę z serwisu Wired. Czyli jest o jedną siódemkę mniej:)
I gdzie jest teraz ta osoba, która to mówiła o tym ,że Bullestorm starczy na dłużej niż Black Ops? Pięć i pół godziny, no faktycznie się wysili ;)
P.S. Średnia ocen jest taka sama jak u Killzone'a z tym ,że może jeszcze znacząco spaść (ktoś pisał o tym ,że jest wyższa).
Lukas - W jednej recenzji jest 5,5h, w innej 12h. UVI w swoim teście napisał, że spiesząc się zaliczył grę w 7 godzin. Więc myślę, że dla przeciętnego gracza kampania będzie trwała jakieś 9 godzin. Dla mnie git.
w żadnym wypadku gra nie starcza na 12h...nawet na 9h. Z racji dynamicznej rozgrywki przez większość poziomów praktycznie przelatujemy, to nie Dead Space. 5-6h to max jaki się da z tej gry wycisnąć
Coy2k no nie wiem mi przejecie calosci bez skipowania cutscen i rushowania do przodu zajelo niecale 8h
Dwa razy podana ocena od Wired, usuńcie jedną bo obniża średnią :(
Logadin nie mówię o omijaniu cutscenek. Po prostu gra narzuca bardzo szybkie tempo i nie jest to tytuł na "podziwianie widoków" choć te nie przeczę miejscami są naprawdę ładniutkie, ale dwa wieczory to max na ukończenie singla, a szkoda, bo myślałem że Bulletstorm będzie dluższy i po trailerach z wielką dżdżownicą nastawiłem się na choćby kilka takich walk z dużymi bossami (coś jak w Resident Evil 5), no ale przynajmniej była fabuła :)
Wiedziałem, że gra będzie dobra. Ktoś, kto zrobił Painkillera i pierwszy dodatek nie mógł spieprzyć takiego zacnego pomysłu. No, no - coraz więcej polskich produkcji jest tak dobrze przyjmowanych. Jak tak dalej pójdzie, to staniemy się Środkowoeuropejskim Zagłębiem Growym. ;D Życzę chłopakom z Techlandu, żeby ich nowe gry były równie dobre, albo i lepsze. Może nawet uda się dogonić naszych sąsiadów i zrobić grę pokroju pierwszej Mafii?
P.S.: Wrocławskie gry Techlandu powstają w tym budynku, niedaleko stacji Wrocław Muchobór? ( http://maps.google.com/maps?hl=en&biw=1024&bih=424&um=1&ie=UTF-8&q=techland+wroc%C5%82aw&fb=1&hq=techland&hnear=Wroc%C5%82aw,+Poland&cid=0,0,5669627163201928657&ei=EpdkTb-kDMmfOvHZwdQF&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=2&ved=0CCcQnwIwAQ )
Jeśli tak, to współczuję zmotoryzowanym pracownikom - ta droga (albo raczej jej brak) to istna tragedia. ;)
Widzę że Polacy zaczynają włączać się w świat gier. Zaczęło się od całkiem niezłego Wiedźmina , był średni Nail'd , teraz Bulletstorm , za chwilę Dead Island , później Witcher 2 ... Ekstra ! :D Jako patriota dam tej grze 9/10.
sa swietni stworzyli naprawde dobra gre po tej produkcji widac ze dopiero sie roskrecaja:)