Digital Combat Simulator: A-10C Warthog | PC
W końcu mamy do czynienia z konkretnym symulatorem! W tekście znajduje się kilka błędnych informacji takich jak Nevada, której nie ma w wersji finalnej oraz DirectX 11, którego nie zdążyli zaimplementować w tej wersji.
Niech nikogo nie zwiedzie zdanie: "Digital Combat Simulator: A-10C Warthog to stuprocentowy symulator, którego autorzy nie zawracali sobie głowy niczym poza osiągnięciem maksymalnego realizmu." ponieważ symulator ten jest bardzo przyjazny dla usera ;)
http://lockon.pl/forum/viewforum.php?f=13
4gb RAM ? OMFG
Eldorados jesteś dobrym przykładem osoby, która nie zna dobrze angielskiego i interpretuje zwroty dosłownie.
-,- ministrant z przedziałkiem się znalazł...
Nie spodziewałem się, że gierkę odnajdę na Steamie. Czekam do jakiejś obniżki, bo 50 euro to trochę za duzo...
bedzie i u nas w Polsce,bardzo dobrze bo na steamie nie chce zejsc ponizej 150 zl! :/
wow ale grafa i realizm
z czystym sumieniem moge polecic wszystkim fanom lataczy - swietny symulator. Wydanie pudełkowe ma obszerną instrukcje pozwalajaca na ustawienie wszystkich rzeczy jak trzeba (a jest tego mnostwo!!!). W zadnej innej grze nie widzialem tak dobrze odwzorowanych maszyn. Polecam
Podziwiam ludzi, którzy umieją w coś takiego grać. Dla mnie czarna magia ;)
Czy jest mozliwosc podlaczenia pada????
Czy są jakieś polskie wirtualne dywizjony A-10 działające aktywnie w DCS World multi? Mam nadzieję, że wszystkie części DCS będą regularnie wydawane w Polsce (Combined Arms, Mustang). Kto ma iPada może zintegrować go z symulatorem A-10 i używać do dotykowej kontroli wyświetlaczy MFCD i innych systemów. Przetestowałem.
Regularne?Nie ma szans, tylko na zagranicznych forach trzeba szukac.
Watpie czy zostana wydane te czesci po totalnej porazce z wydaniem black sharka 2 i a-10.
Gry praktycznie w ogole sie nie sprzedaly(poczatkowa cena ~100 za BS2 a po pol roku mozna bylo go kupic w okolicach 50 zl).Wcale bym sie nie zdziwil , ze wydawca tylko stracil na tym biznesie.
No ale takie czasy w symulatory gra 0,00001 % ludzi , nie tylko w pl ale na calym swiecie.
Też już tracę nadzieję na kolejne odsłony serii w wersji pudełkowej dlatego kupiłem ostatnio wersję download bety Flaming Cliffs 3 jako moduł do DCS. Rozbudowa świata o F15C znakomicie poprawia grywalność DCS World. Przypomina mi się stary dobry Jane's F15E. Brakuje tylko jakiegoś teatru działań z okolic Zatoki Perskiej no i przykre jest to, że obecnie tak mało ludzi grywa w symulatory. Zdecydowana większość preferuje strzelanki, w których wystarczy używać góra 8 klawiszy i do tego z liniową fabułą.
nie przesadzajcie... w polsce fakt w gry graja same gimbusy dla ktorych symulatory sa nudne ale ogolnie na swiecie latwo znalesc ludzi do grania
Gra jest niby taka super realistyczna, jednak błędów w fizyce jej nie brakuje. Np. podczas lądowania gdzieś na ziemi z średnią predkością samolot... koziołkuje ? Albo nie wiem czy zauważyliście, jak się wyrzuca broń leci ona poziomo w dół i bardzo dziwnie się obraca. Gdyby nie klikalny kokpit sturmovik wypadłby lepiej od tej gry.
hetrix22 - skoncz swoja krucjate anty dcs - najpierw sie doinformuj co do gry a potem krytykuj... il2 jest swietny ale dcs to krok na przod
Gra jest niby taka super realistyczna, jednak błędów w fizyce jej nie brakuje. Powiedzial hetrix o najbrdziej zaawansowanym symulatorze , grajacy na klawiaturze,albo padzie za 15 zl, z wlaczonym trybem arcade.Smiac sie ,czy plakac? :/
Krok naprzód... zależy pod jakim względem. Ja w symulatorach zwracam szczególną uwagę na zachowanie się samych maszyn, fizyce lotu i wpływ czynników zewnętrznych na samolot. W DCS to chyba najbardziej kulejąca rzecz. Skupili się na funkcjonalności i oddaniu jak najbardziej realistycznego sterowania pojazdem "od środka" czyli wszystko sami robimy i żeby było tak jak w prawdziwym samolocie. Tylko, że takich "szczegółów" jak skutki wlecenia pojazdem do wody, już nie wzięli pod uwage. Ani tego, że samolot lecący z maks. prędkością w dół stale przyśpiesza. O przenikaniu przez drzewa nie wspomne :D. Bardzo lubie ten symulator, ale wiele rzeczy jest niedopuszczalna.
Andre Linoge nawet nie chce mi się komentować bo nie warto.
Tylko, że takich "szczegółów" jak skutki wlecenia pojazdem do wody, już nie wzięli pod uwage.
Jakich konkretnie skutków się spodziewasz wlatując A-10 do wody? :D
Nie masz absolutnie pojęcia o czym piszesz więc wymyślasz z dupy rzeczy.
Z czystej ciekawości. Jakie posiadasz doświadczenie lotnicze by, cytuję "w symulatorach zwracam szczególną uwagę na zachowanie się samych maszyn, fizyce lotu i wpływ czynników zewnętrznych na samolot"? Z czym to porównujesz - wyobrażeniem czy faktycznym doświadczeniem?
Ja z filmów dokumentalnych o tej tematyce + opinie osób które latały naprawdę. A ty? Masz się czym pochwalić? Czy hipokryzja pełną gębą?
Nie masz absolutnie pojęcia o czym piszesz Cały czas to tu słyszę, ale konkretnych kontrargumentów jeszcze nie usłyszałem mówiących czemu to A10C jest najbardziej zaawansowanym i realistycznym symulatorem... czekam... aha.... i jeszcze z poparciem tych argumentów jakimiś dokumentami czy napewno macie z A10C taką styczność, że WY wiecie co piszecie mądrale
A ty? Masz się czym pochwalić? Czy hipokryzja pełną gębą?
Lol, to ja nie wypowiadam się w tym wątku tonem znawcy. Pomyliłeś mnie ze sobą.
Cały czas to tu słyszę, ale konkretnych kontrargumentów jeszcze nie usłyszałem
Trudno podawać kontrargumenty, jeśli nie pojawiły się jeszcze żadne argumenty z twojej strony. Chyba że to: " Tylko, że takich "szczegółów" jak skutki wlecenia pojazdem do wody", bądź to: "O przenikaniu przez drzewa nie wspomne" uważasz za argumenty?
To też jest ciekawe: "Ani tego, że samolot lecący z maks. prędkością w dół stale przyśpiesza.". Jak konkretnie to zbadałeś i jaka jest ta "maks. prędkość"?
Więc gdzie te argumenty?
Skoncz bredzic i kompromitowac sie.Jesli dla ciebie wyznacznikiem symulacji jest to, ze samolot ma plywac na wodzie , to naprawde nie ma o czym dyskutowac.Opinie osob ktore lataly naprawde- czym? warthogiem czy szybowcem?Rotfl.
Widze ze nastepny specjalista od fizyki lotow typu ronda czy inny macierewicz, ktory testuje w wannie zachowanie samolotu po zetknieciu z woda :D
Argument jest jeden mlotku- warthog byl i jest uzywany przez armie amerykanska do cwiczenia swoich pilotow NA TYM SYMULATORZE.Armia amerykanska w tym maczala palce,w tworzeniu tego symulatora.
Koncz wasc wstydu oszczedz.
Zawsze chciałem polatać A-10 ale mam wrażenie że sobie ze sterowaniem nie poradzę :P
Tak, to są argumenty. Chyba, że przenikanie przez drzewa jest dla ciebie normalne.
Jak konkretnie to zbadałeś i jaka jest ta "maks. prędkość"? > normalnie, domyśl się jak mogłem to sprawdzić...
Czekam na twoje argumenty, teraz już nie chce kontrargumentów, tylko samych argumentów co możesz mi ciekawego napisać... czemu ta gra jest taka super realistyczna a ja bredze...
Lol, to ja nie wypowiadam się w tym wątku tonem znawcy. Pomyliłeś mnie ze sobą. Jednak podważasz to co pisze... więc teraz mnie oświeć czemu to ty się niby lepiej na tym znasz.
Andre Linoge nie prowadze z tobą dyskusji, idź sobie stąd.
O, czekaj, jeszcze inne kwiatki.
Gra jest niby taka super realistyczna, jednak błędów w fizyce jej nie brakuje. Np. podczas lądowania gdzieś na ziemi z średnią predkością samolot... koziołkuje ?
Mocarny argument w sprawie błędów fizyki.
Albo nie wiem czy zauważyliście, jak się wyrzuca broń leci ona poziomo w dół i bardzo dziwnie się obraca.
No kopalnia argumentów.
Gdybys nie pojął to ci wytłumaczę. Nikogo nie obchodzi w symulatorze co się dzieje jak samolot wpadnie do wody, bądź czy koziołkuje po wjebaniu się w glebę, które eufemistycznie nazywasz "lądowaniem". Nikogo nie obchodzi jak spada broń po jej odczepieniu (jettison, bo o to ci zapewne chodzi). NOBODY GIVES A SHIT.
To co jest w symulatorze ważne to jak samolot leci, jak działa ODPALONA broń, etc..
Więc jeśli chcesz podważyć fizyke symulatora to skup się na tym, a nie na nieważnych pierdołach.
Nikogo nie obchodzi jak spada broń po jej odczepieniu może byś przestał uważać swoje zdanie, za zdania całego świata. Nie jesteś pempkiem świata. Dalej czekam na sensowne argumenty bo... jak samolot leci, jak działa ODPALONA broń, etc.. to... z kim ja pisze w końcu? Twoje są jeszcze bardziej śmieszne od moich
^ Przeciez tu nie ma zadnego zaczepienia do dyskusji, nie ma sensu rozmawiac ze slepym o kolorach.
Wracaj hetrix do superrealistycznego hawxa, tylko nie zapomnij wlaczyc wszystkich ulatwien, coby bezproblemowo ladowal na wodzie z wysunietym podwoziem .
Powiedz mi robaczku, po co ktokolwiek miałby symulować opadanie odczepionych ładunków w momencie kiedy jedynym ważnym faktem z tym związanym jest to czy są one nadal na mocowaniach czy nie? Równie dobrze mogłyby po prostu zniknąć zaraz po odczepieniu i różnicy w symulacji to nie zrobi.
I nie oczekuj ode mnie argumentów - to ty chcesz podważyć fizykę w tej symulacji więc to n tobie spoczywa ciężar dowodowy.
W kwestii przywiązania do szczegółów oraz "opadania" polecam poniższy film:
http://www.youtube.com/watch?v=RQLWzbDTAEk
Pewnie, że żaden sim nie jest idealny ale z tym co oferuje ta gra i z przywiązaniem do detali naprawdę mało co się równa (być może BMS do Falcona 4.0). Poza tym seria DCS jest non stop rozbudowywana. Nie zapominają o już wydanych modułach tylko wszystkie usprawniają i dodają nowe rzeczy. Będzie najprawdopodobniej tylko lepiej. Jest to tak ogromny i złożony produkt, że wszystkiego na raz nie da się stworzyć jak należy.
A Ty Hetrix faktycznie przyczepiasz się to tak kompletnie nieistotnych rzeczy, że głowa boli. Masz super fizykę lotu z działającymi jak należy wszystkimi elementami pokładowymi samolotu, masz edytor gdzie możesz sobie tworzyć całe kampanie oraz super multiplayer. Ale nie, lepiej wyjechać z niewłaściwym zachowaniem samolotu w momencie uderzenia o wodę. Daj Pan spokój:)
Cyniczny Rewolwerowiec > Nie, nie, nie... jeśli chcesz dyskusji jak równy z równym to odpowiadaj też na moje pytania. Ja podważam realizm tego symulatora, a ty podważasz moje zdanie (choć mam rację, dla ciebie tylko istota tych błędów jest mniejsza) zatem problemem jest to że nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że nie każdy przepuści obok oka takie (dla mnie ważne) błędy. Dalej robisz z siebie pępek świata.
Równie dobrze mogłyby po prostu zniknąć zaraz po odczepieniu i różnicy w symulacji to nie zrobi. Równie dobrze mogłoby nie być samolotu, mógłby to być symulator tekstowy, co nie?
Ok napisze jutro do armii usa, ze musza zmienic fizyke lotu i awionike w warthogu, bo hetrix grajac na klawiaturze uznal, ze jest to nierealistyczny symulator :(
Nie karmic trolla.
edit- a zeby juz zakonczyc ta zalosna dyskusje
Równie dobrze mogłoby nie być samolotu, mógłby to być symulator tekstowy, co nie?Jak bys mial tak ze 2 razy wiecej latek, to bys doskonale wiedzial, ze praktycznie wszystkie najlepsze, i najbardziej realistyczne symulatory jakie wyszly na pc, mialy grafike niewiele lepsza od tej tekstowej, i ludzie latami w nie grali,wlasnie ze wzgledu na realizm, a nie hdr, bloom , i wygladzanie krawedzi x16.I nie bylo w nich animacji spadania bomby, ladowania na wodzie, czy ruchomych skrzydel.
@Hetrix
A brak pelnej symulacji cywilnego ruchu drogowego ci nie przeszkadza? Brak dzikich zwierzat ganiajacych po mapie?
Nie podwazasz w zaden sposob realizmu symulatora, bo to nie jest symulator wpadania A-10 do wody, ani nie jest to symulator opadajacych po odczepieniu ladunkow. Jesli chcesz miec dyskusje to zacznij rozmawiac o faktycznym symulatorze. Tylko ty nie masz o tym pojecia i probujesz zgrywac weterana czepiajac sie pierdol.
Aż tak nie przesadzam, to co pisze ma faktyczny wpływ na rozgrywane misje:
Brak możliwości osiądzenia na wodzie w razie awarii, przenikanie przez drzewa gdy zabraknie nam pasa do lądowania i sobie przejeżdżamy przez las jakby nigdy nic, a z prędkością to już może faktycznie mało przydatny fakt. To są pierdoły które jednak mają jakieś przełożenie na gre. Bo symulatory jakby nie patrzeć są ogromną zlepką takich pierdół. Jest to symulator? Jest, więc ma dążyć do absolutego realizmu, ale wiadomo, że nie można zrobić wszystkiego bo środki ograniczone i twórcy mają swoje priorytety. Nigdzie nie zgrywam weterana, pokazuje tylko, że twórcy DCS lekceważą niektóre czynniki, które powinny zostać poprawione
wrzuce swoje 5 groszy - dcs powstaje na bazie prawdziwych danych technicznych podobnie obliczana jest fizyka swiata z gestoscia powietrza itp - dcsy dzieki temu zapewniaja maksymalny realism fizyki lotu ktore docenaja piloci na acalym swiecie i w oparciu na dcs ( zaroweno zmodyfikowanego jak i NIE zmodyfikowanego ) szkoli sie prawdziwych pilotow - pozatym hetrix podaje jako ideal ila - nie mam nic do ila na tej grze sie wychowalam jest boski - ale to w ilu kuleje fizyka lotu bo lata sie w galarecie a silniki sa O WIELE ZASLABE niz byly w realu ( co poprawiono w cliffs of dover ) i tyle na ten temat hetrixx nie wypowiadaj sie jak nie posiadasz wiedzy na dany temat tylko WYDAJE CI SIE bo przyzwyczailes sie do ila prawdziwi pilogi sie na tym ucza podniecaja a ty krytykujesz - owszem sa male bledy czasami co sie dziwnie zachowa ALE TO JEST GRA !! program ! normalne ze czasami jakis BUG sie trafi od czasu do czasu !i caly czas to poprawiaja
a przez drzewa DAWNIEJ sie nie przenikalo - przenikanie wprowadzono kiedy wyszlo COMBINED ARMS zeby czolgi sie na nich nie blokowaly ! dawniej drzewa byly obiektami do kolizji ale po CA juz nie sa ( nie znasz historeii serii nie wypowiadaj sie ) po przeniesieniu gry na nowy silnik edge ( na dniach ) drzewa znowy beda obiektami kolizyjnymi - nie wypowiadaj sie jak sie nie znasz clzoweiku....
i nie - nie jestesmy fanbojam co nie pozwola obrazac swoja gre - ale wiemy o niej wiecej i o kulisach powstawania i tworzenia - i jej wykorzystaniu i uznaniu wsrod prawdziwych pilotow podczas szkolen... - a ty nie wiesz nic ale probuyjesz medrca na podstawie twojego WIDZI-MI-SIE udawac
Hej, pytanie do znawców tematu: czy da się wyłączyć same opisy podświetleń jednostek, tak żeby zostały tylko podświetlone czerwone/niebieskie punkty. Kiedy atakuję z powietrza większe zgrupowanie pojazdów te opisy całkowicie zasłaniają widok jednostek, natomiast przy wyłączeniu tagów całkowicie namierzenie czegokolwiek na lądzie jest prawie niemożliwe, chyba, że macie jakieś lepsze sposoby na wykrywanie wrogich pojazdów przy wyłączonych tagach.
I jeszcze jedno: czy jest możliwe naprowadzanie na wrogie zgrupowania lądowe? Z tego co się orientuję AWACS raportuje tylko o obecności wrogich samolotów.
moim zaniem granie z tymi "podswietleniami" jak to nazywasz czyli labels to gwalt na tej grze... dostrzezenie wroga z wysokosci jak najbardziej jest mozliwe bez tego pozatym jest ekstytujace i wprowadza element zaskoczenia ze pomine juz realizm - o to chodzi w tej grze zeby samemu dostrzec wroga i np skupic sie na czolgi ne dostrzegajac wyrzutni SAM ukrytej - na tym polega ukrok tej gry a pewnym ulatwieniem w szukaniu celow moze byc sama mapa - punk kontrolny z akcja to oczywiste ze beda tam jednostki wroga i wtedy nalezy wlaczyc logiczne myslenie i zastanawiac sie hjak moga byc rozlozone - ochrona AAA na wzgorzach albo miedzy budynkami itp na tm polega urok tej gry koniecznie zacznij grac bez tych podpisow i doswiadczysz niesamowitych wrazen ktore sa esensja tej gry
Czy przy zainstalowanych dwóch monitorach można tę mapę taktyczną (F10) ustawić sobie na stałe na jednym?
hetrix22... Mam nadzieje, że po latach przerzuciłeś sie na simsy. Wiekszego idioty to ze swieca szukac trzeba. Jak ktoś bedzie uważał sie za mega idiote to miej swiadomosć, że bijesz go na łeb i szyje.
@leaven, tak - mozesz dowolnie zedytowac format labeli opisujacych wszystkie pojazdy w grze i uzaleznic to rowniez od odległości. Jest to opisane w manualu przy opisie opcji gry "gameplay". Z pamieci powiem, ze trzeba edytowac jeden z plikow konfiguracyjnych w katalogu gry /Config/view (dokladniej: najpierw skopiowac do katalogu uzytkownika i potem edytowac - jest to opisane w pliku readme umieszczonym w tym samym miejscu na dysku). Zmienilem sobie na proste "X" i tak jest o wiele lepiej !
Swoją drogą to nie mam pojęcia jak wy widzicie te obiekty bez zadnych labeli. Tzn jak sie juz je ma przed nosem i blisko - to tak, mozna. Ale z odległości kilku kilometrów, z duzej wysokosci???
PS. Post na forum byl z 2014 ale moze komus sie przyda info, to podałem...