Unreal 2 i EAX - rozwiąż problem
I dlatego tak długo przygotowuje 3DREALMS grę DUKE NUKEM FOREVER , by nie spotkały graczy takie smaczki jak ten w UNREAL 2 ... Taki podstawowy błąd . Już HALF - LIFE miał bezproblemową obsługę EAX . Wstydżcie się Wydawcy ... Gdzie kontrola jakości przed wysłaniem gry do tłoczni ????????
Duke Zginie od karabinu z Unreala 2
Duke juz dawno zginal! Zakonczyl zywot na tytule DN: Manhattan Project (calkiem fajna platformowka). Duke Nukem Forrever nigdy sie nie pojawi !!! Caly czas przesiadaja sie na inny silnik gry! Teraz na Unreal'a 2 ale wyjdzie Doom 3 i beda znowu konwertowac gre! Powiedzmy sobie szczerze DUKE UMARL!
|Jedi|
Nie bede sie przylaczal do tej "zajmujacej" dyskusji... chcialbym dodac od siebie w sprawie EAX'a w U2 ze jego aktywacja STRASZNIE spowalnia gre. Byc moze jest to wina samego SBlive 5.1 (Eax nie jest sprzetowy) ale w innych gierkach AZ takiego spadku wydajnosci nie odnotowalem.
Ostatnio tak mialem w SoF-ie 1, na EAX-ie (przy starym kompie) dzialala mi nawet 30-40% wolniej. No coz, widac, ze i w Unreala 2 pogram raczej bez dzwieku 3D :-/
Niekoniecznie.
Wszystko zalezy od systemu dźwiękowego, jaki używa gra. MILES, znany np. z MOHAA miał kiepską obsługę EAX, co w grach powodowało straszny spadek wydajności.
Unreal natomiast używa czegoś znacznie lepszego - OpenAL. Świetny system, ale w grze nie do końca dopracowany, a co gorsza - nie wspierany przez producentów kart dźw. w takim stopniu, jak być powinien.
Jak chcecie ustawić sobie dźwięk w Unreal II na maksa, zapraszam na poniższy link -->
(gra inna ale cały system ten sam, z wyjątkiem pliku - tutaj nayzwa sie "Unreal2.ini" ;) )