Sequel Borderlands w produkcji?
Hmmm swego czasu była mowa o rejestracji nazwy Borderworlds. Zastanawiam się jak miałoby takie B2 wyglądać. Graficznie nie ma sensu poprawiać. Nowa planeta? Nowe klasy? Pewnie by przeszło, ale sukcesu jedynki raczej nie powtórzy. Zresztą po tylu całkiem udanych DLC można śmiało powiedzieć, że 2 już na rynku jest. Kolejna sprawa czy ludziom Borderlans się już nie znudził. Osobiście kupiłem zaraz po premierze, kupiłem 3 DLC i na 4 już nie mam ani siły ani ochoty. Tak czy siak liczę na kolejny ciekawy projekt.
fajnie by była jak 2zaczęli produkać ;) 1 była bardzo dobrą grą szczególnie w co-opie :D
mogliby zrobic ciekawszy scenariusz. Jedynka byla fajna ale gdyby miala bardziej roznorodne i unikalne lokacje to bylby miod.
b4r4n => Bzdura imo. Rownie dobrze mozna powiedziec, ze nie ma sensu robic diablo 3, a imo w borderlands mozna poprawic bardzo duzo.
Rozwoj postaci (drzewko skilli) byl imo dodany na sile i nieprzemyslany zupelnie. Tego nie mozna, a trzeba poprawic.
O takim fundamentalnym problemie jak monotonia przeradzajaca sie po pewnym czasie w wielka nude tez mozna wspomniec. Idz tam, zabij tego, przynies to i tyle, a 90% gry to pustynia.
Bronie tak samo. Teoretycznie miliony kombnacji byly mozliwe, w praktyce bylo tych broni kilka (no moze kilkanascie jakby osobno klasyfikowac np shotguna i scatterguna) rodzajow i roznily sie takimi detalami, ze kompletnie nie mialo to znaczenia.
Przeciwnikow jak na tak rozlegla gre zbyt wielu nie bylo. Brakowalo tez jakichs konkretnych bossow, a przypomnijmy sobie co bylo np w painkillerze i wielu innych grach juz wieki temu, bez porownania.
No i humor, po trailerach spodziewalem sie gry z jajem, a humoru w tej grze bylo jak na lekarstwo. Potecjal byl wielki, ale autorzy nawet nie sprobowali (co jest bardzo dziwne bo trailery byly genialne). Claptrap byl swietny, ale wystepowal bardzo rzadko (wiecej sie smialem z niego patrzac na animacje w menu niz w grze), a innych ciekawych postaci brakowalo.
Oj jest co poprawic, borderlands byl fajny ale zdecydowanie jest co poprawiac.
StoogeR zgadzam się z twoją wypowiedzią, ale nie bardzo rozumiem co ona ma do mojej. Napisałem tylko, że grafy nie ma sensu poprawiać. Reszta to raczej kwestia oczywista, dla kolejnej części. Ale raczej nikt nie łyknie gry w której poprawili tylko błędy... z drugiej strony ludzie łykają kolejne gry, których się nie zmienia (seria CoD).
b4r4n => Z Twojej wypowiedzi wynikalo (albo tylko ja tak ja zrozumialem), ze nie ma sensu robic 2 czesci, bo nie ma co poprawiac, nowy setting i klasy nie wystarczylyby i gra nie powtorzylaby sukcesu czesci pierwszej. Wg mnie jest sens robic sequela, bo gra ma potencjal i to wielki. 1 byla troche plytka jesli chodzi o mechanike i ogolem gameplay ale wlasnie dlatego chcialbym zobaczyc czesc druga. Masa jest gier w ktorych z kolejnymi czesciami zmienia sie bardzo malo, a jednak suceksy co raz wieksze.
Ewoulcja, tak jak w przypadku diablo 1 -> diablo 2, bo jakby nie bylo gameplay w diablo 1 byl dosc plytki w porownaniu do diablo 2 (ilosc i rodzaje itemow, rozmiar gry, mobki, skille, mozliwosci przy rozwoju postaci, roznorodnosc lokacji). Dokladnie w ten sam sposob ewoluujace borderlands 2 bym chcial zobaczyc i zaloze sie, ze przebiloby wtedy sukces pierwowzoru.
Pewnie już znajduje się w produkcji. Nie ma co marnować czasu, skoro pierwsza część była bardzo dobra.
Mnie B2 posuje jako klon 1 z ciekawszymi misjami ala te DLC ktore cos nowego wprowadzaly.
Kończę podstawkę z dodatkami, więc mogliby coś ogłosić odnośnie drugiej części :)