Jesteśmy sobą - wywiad z Adrianem Chmielarzem
nie trzeba znac jezykow, te slowa przetaczaja sie dosyc czesto w mowie potocznej :D
rozmowa ciekawa i pan Chmielarz napewno moze liczyc na moj "glos" :D
Super wywiad. I fajnie że w Polsce powstają gry na światowym poziomie.
Mój bulletstorm będzie leżał na biurku 22-25 (zależy od wystawieniu w Empiku, Media Markt ) . Chcę wspierać polskie gry . Tak samo wieśka . Proszę ludzie kupcie tą gre , a nie ściągajcie . Sam mam kilka piratów na płycie , ale takie gry trzeba kupić ;]
"Jakość gry aktorskiej jest jednym z powodów, dla których zdecydowaliśmy się w wersji polskiej zrobić napisy, zamiast dubbingu." Słusznie. Nie chcemy 'aktorów' pokroju Karolaka, Kota i innych wyświechtanych 'celebrytów'.
szkoda i niestety żal panie kreatywny dyrektorze że jak na osobę znającą szkolnictwo polskie i polskie realia nie dostatecznie grę zrozumie niska część społeczeństwa nie władającego biegle językiem . Gra zawiera dużo dialogów i w momencie akcji nie bardzo łączę czytania napisów z tym co dzieje się na monitorze dlatego żarty i dialogi albo pójdą w odstawkę albo nie obejrzę zakończenia afektownego zabijania hordy monstrów lub bossa. dubbing specjalnie by się zdał, mimo że tak zacni głos podkładają mnie to zupełnie nie interesuje. ma grać wszystko tak by było zrozumiane i przejrzyste
FreYpr0 żałosny jesteś w tym swoim komentarzu o wspieranie gier białoczerwonych. Wyjdź z założenia że tak samo mógł powiedzieć producent innej gry akurat pirata którego masz żeby kupować oryginalnego a ty to złamałeś a jeszcze innych namawiasz. Wychodzi na to że jesteś albo rasistą lub naiwniakiem którego wszyscy akurat na pewno posłuchają
Po dwóch częściach Call of Juarez, Wiedźminie i Two Worlds II szykuje się kolejna gra z której Polscy gracze będą mogli się czuć dumnie że powstała ona w naszym kraju.
Fajny wywiad. To będzie kolejna gra obok Wiedźmina, która (mam nadzieję) pomoże naszym producentom wybić się na rynku zagranicznym. W każdym razie my jako polscy gracze możemy w końcu być dumni, że mamy takie gry prosto z Polski.
najpierw ściągne żeby sprawdzić czy sprzęt to ogarnie jak nie to nie ma sensu kupować a nie jestem takim maniakiem żeby dla jednej gry zmieniać sprzęt po 1 nie muszę we wszystko grać a po 2 nie zarabiam kroci żeby pozwolić sobie na nowy sprzęt co 3-6 miesięcy więc tyle na temat jak będzie śmigać nawet na najniższych to kupuje.
Gdy zobaczyłem zdjęcie tego gościa pomyślałem:
-smuggler? WTF?!?!
powiem tylko że daliście d**y z marką Painkiller i że się nie zabezpieczyliście przed jej utratą...
dam sobie łeb obciąć że Bulletstorm jest właśnie nowym Painkillerem któremu pozmieniano to i owo z racji braku praw do tej (niestety) z zszarganej marki.
Hawk^: jakoś ja kupiłem 3 lata temu kompa i dalej mi wszystko super działa. czasem na high, czasem na medium...ale 40-50 klatek jest. i nie był to drogi demon szybkości
Mortalking: zapomniałeś o wybitnym Earth 2160;)
a jeśli chodzi o samego Bulletstorma to zapowiada się świetnie. niestety w erze ostatnich niewypałów i braku wersji demo znowu trzeba ciągnąć pirata żeby sprawdzić czy warto kupić oryginał...pewnie twórcy wychodzą z założenia: po co robić demo? ktoś chce to przetestuje na piracie.
a mnie boli że Polska gra ,a nie ma dubbingu polskiego . Co z tego że lipny , ważne że swojskie. Można by nawet wziąć jakiś mniej znanych albo kolesi z radia lektorów itp.
Jeszcze łapy mieszają ludzie z Epic . Dobre kolesie ale szkoda że to jednak nie jest 100% Polska gra
Przecież ten wywiad jest do kitu. Pamięta kto wywiad z okazji Painkiller Hell wars w neo plus? TO był wywiad. Ten tu na gryonlajn jak i na grampl to jakaś beznadzieja- zupełnie jakby Adrianowi się gadać nie chciało. Zero anegdot, nic. To już niedawny wideo wywiad na stronce psx extreme było 100x lepsze, ciekawsze. Z jednej strony rozumiem ile można gadać o tym samym, ale... to w końcu część jego pracy, a czytając te 2 ostatnie wywiady, tu i na gram- mam wrażenie że są takie olewcze trochę.
Tja wszystko fajnie gdyby nie jeden spory szkopuł - OLANIE PC. Ja wiem że to biznes i trzeba sprzedać jak najwięcej a wszyscy wiemy że konsole to najlepszy rynek zbytu ale żeby tak potraktować ludzi którzy zaufali ich talentom kiedy stawiali pierwsze kroki. Chciałem przetestować ten system skillshot bo nie jestem pewien czy się w nim odnajdę i teraz co mam zrobić? kupić grę, wydać 120 zł aby się okazało że to nie dla mnie. Kpina
Fajny gość, oby Bulletstorm okazał się hitem a people can fly robiło dużo świetnych gier.
szkoda że nie przedpada za PC