Dead Space 2 [PC] - zwodzenie gracza (PL)
wszystko brzmi fajnie, ale przy styczności z grą te wszystkie polepszacze i kolorowe linie gps na ziemi i tak mają znikome znaczenie, a gamepley pozostał bez zmian. ja nie jestem z nich dumny
A po cholerę zmieniać coś co jest dobre i się już sprawdziło?
Gadajcie co chcecie.. ale pierwszy dead space był super, miał swoje wady, przede wszystkim mało akcji i nudnawe zadania, najpierw się szło przez cały poziom od pociągu do celu misji, a potem się wracało (często tą samą drogą) z powrotem do pociągu, pod koniec gry odwiedzało się ponownie poprzednie lokacje. W drugiej części na szczęście nie popełnili tego błędu, idzie się ciągle przed siebie, dużo więcej akcji, ogólnie ulepszyli i tak już dobrą grę. Jeśli chodzi o straszenie gracza, no to dla mnie standard, w pierwszej części straszenie polegało na wyskakiwanie znienacka przeciwników, w drugiej części kontynuują ten sam styl straszenia ale doszły jeszcze psychodeliczne wizje Issac'a i sporo brutalnych, ociekających krwią scen :) Co do marudzeń ludzi na temat pomocniczej linii, już pisałem to i mówiłem wielu TO JEST DODATEK !! NIE UŻYWAJ JAK CI NIE PASUJE !!! proste :]
BYK W TŁUMACZENIU!
linia nie zaprowadzi do "ławki" tylko do warsztatu... bo tak należy określić chyba urządzenie do zarządzania zdobytymi ogniwami... Przetłumaczenie tego na "ławka" jest dla mnie co najmniej śmieszne :)