Deus Ex: Bunt Ludzkości [PC] - trailer #2 (PL)
Co za klimat !!! czekam z niecierpliością. ta gra wygląda jak dobry film sf !!!
raczej ta gra wygląda jak to co realnie nadchodzi ;) trzeba tylko opowiednio zinterpretowac trailery ;)
Cholerny potencjał ma ta gra ale może też okazać się niewypałem. Mimo wszystko czekam do pierwszych recek.
No nie powiem że nie fajna gra się zapowiada, we wcześniejsze Deus Ex-y nie grałem, ale w ta bardzo mnie zainteresowała.
Ta gra mnie totalnie kupiła. Z kolejnymi trailerami utwierdzam sie tylko w tym, że będzie to jedna z dosłownie kilku,paru gier w ciagu ostatnich pieciu lat w które wiem że chce koniecznie zagrac. To dokładnie moje klimaty, tak jak Interstellar Marines.
Chyba każdego kupiła. Ale jedynka nie miała żadnych trailerów, a wyszłą dokładnie taka, jaką ją sobie wyobrażałem przed premierą.
Uważam, że pierwszy trailer z muzyką Michaela McCanna (mam nadzieje, że dobrze napisałem) niósł ze sobą niesamowity pokład emocji i od tego czasu z niecierpliwością wyczekuję nowego Deus Exa. Tylko nieco nie odpowiada mi polskie tłumaczenie podtytułu "Human Revolution". Jeśli jest to gra sci fi, która porusza tematykę modyfikacji genetycznej, zabawy w Boga itd. to podtytuł "Human Revolution" odnosi się raczej do rewolucji w kwestii człowieczeństwa, przełomie w ewolucji, coś jak "Człowiek 2.0". Ktoś chyba za bardzo zasugerował się fragmentami trailera gdzie widać zamieszki na ulicach. Bunt Ludzkości...brzmi jak gra zrobiona przez komitet informatyczny SLD, heh.
Trailer jest spoko, fajna muzyka i w ogóle, ale uważam, że mógłby być lepszy, mimo wszystko zapowiada się ciekawie...
nad tą grą pracowało tylu wybitnych ludzi, że jest szansa że gra okaże się Mass Effectem 2 tego roku :]
nie wiem czy zauważyliście, ale na "liście płac" znajduje się square enix - pisać dalej??
Fabularnie może być niezła, ale czuję, że rozgrywka będzie casualowa, a rpg to będzie takie samo jak ME2, czyli w porównaniu do DE1 - kupa.
[12] właśnie taka będzie - obecne gry produkowane są dla maksymalizacji zysku podczas pierwszego tygodnia sprzedaży (a najlepiej naciągać ludzi na preordery), a jak już kupisz to mamy cię w d.., są jakieś bugi - damy patcha za miesiąc albo dwa, albo za rok jak nam się będzie chciało; spójrzcie na koszt niektórych gier - gdzie nakład na marketing jest większy niż na samą produkcją gry;
a trailer - co to niby za trailer - przecież to jest pocięte intro nowego DE + na koniec kilka sekund z prezentacji pokazanej na gamescomie
moonhunter-> Lepiej sobie poczytaj ostatnie relacje z zamkniętego pokazu. Gra ma stawiać wyzwania nawet na łatwym poziomie trudności, nie da się lecieć na pałę i strzelać do wszystkiego. Nawet ktoś fajnie napisał, że casual pogra chwilę w zwykły FPSowy sposób, zacznie mieć problemy z grą i wtedy dopiero odkryje inne możliwości niż typowe strzelanie.
Są nawet głosy, że Human Revolution jest bardziej RPGowe niż pierwsza część Deus Ex.
Ja juz dawno sie zdecydowałem że kupie Dees Ex w dniu premiery, ale przysięgam jak jeszcze raz Ambitny Łosiu albo ktoś znowu poda jakieś fajowe detale dotyczace gry to moją cierpliwość trafi szlag... a zresztą i tak juz mnie szlag trafił... Ja chce premiereeee!
Ambitny Łoś-----> jak na razie nic nie wskazuje na to, że to jakiś niesamowity erpeg będzie.
Popatrzyłem na te filmiki, które ujawnili do tej pory i erpega w tym tyle co kot napłakał.
Czekam z niecierpliwością. Gra zapowiada się świetnie, oby nie skończyła jak bardzo dobre Alpha Protocol, który mimo dobrego gameplaya nie sprzedał się przez słabą grafikę i bugi. Bo grafika tutaj nie wygląda imponująco, choć dla mnie nie ma dużego znaczenia, to może odbić się na wynikach sprzedaży. Niemniej jednak ja zagram na pewno.
Ragn'or-> Nie mówisz chyba o samych trailerach i jednym słusznym przejściu małego fragmentu demka? :) Myślę, że między innymi różne możliwości przechodzenia etapów, rozwój postaci i rozbudowane dialogi zrobią z tej gry RPG.
Grooby-> W Alpha Protocol design był brzydki, a Deus Ex: HR pomimo przeciętnej strony technicznej ma bardzo ładny styl.
Słuchajcie, zrobiliśmy erpega jakiego świat nie widział.
A tutaj mamy przykład jak Jensen wchodzi i rozprawia się z przeciwnikami za pomoca różnorakiej broni palnej, którą możemy modyfikować.
Czy widzieliście juz zajebiste sztylety wystające z ramion? I jak można nimi załatwiać przeciwników?
Można też rozbić ścianę pięścią i momentalnie załatwić kogoś za tą ściana.
A jak znudzą się nam tak skomplikowane, erpegowe podchody, to tradycyjnie możemy zasypać przeciwnika ołowiem.
A ten fragment możemy sobie przejść włączając niewidzialność, albo tym szybem wentylacyjnym, który jest tuż obok, jak któś nie dowidzi.
Czas pokaże co z tego wyjdzie, ale koncentrowanie się na ukazywaniu samej akcji w trajlerach nie wróży dobrze moim zdaniem.
Każualizacja trwa w najlepsze.