Pecetowe Assassin's Creed: Brotherhood tylko z DirectX 9
No mam nadzieję, że cienie będą rzeczywiście poprawione, bo w "dwójce" one mnie naprawdę denerwowały i obrzydzały trochę grę.
Co za bzdury z tym DX 10, przecież gra wtedy chodziła bardzo dobrze i ilość fpsów była u mnie większa niż po tym jak cofnęli się do DX9 swoim śmiesznym patchem. Chodziła lepiej dzięki temu, że obsługiwała dx10.1 i inny sposób wygładzania krawędzi, który jest znacznie wydajniejszy. Więc gdyby chcieli...
gra nie warta kupienia, po prostym ACII ta czesc jest jeszcze bardziej prosta.... gre mozna bylo przejsc 1 reka ;( szkoda. A co do grafiki. Gratuluje porgramistom Ubisoftu ze nie wiedza jak uzywac bibliotek DX11 pomimo tego ze premiera jest kilka miesiecy pozniej. Niema co wysokiej klasy specjalisici :)
Dwójka jak dla mnie wyglądała świetnie, bardzo plastycznie, świetne oświetlenie, itd. Jeśli Brotherhood będzie wyglądał trochę lepiej, to dla mnie w zupełności wystarczy.
Ja nie mowie ze to nie wystarcza ;) mowie tylko ze mogloby byc lepiej :)
Mnie ciekawi jak przetrwa multi w ACB na PC, chetnie bym gre kupil na PC bo uznaje zasade co na multi to PC
Tak, jakoś ac2 w premierę był zabugowany i nawet na dobrym sprzęcie potrafił zwolnić. Ubisoft leci sobie w chuja z pctowcami, całe szczęście że grę przeszedłem już na ps3. Jeśli nadal będzie potrzeba być cały czas online, to nie kupie wersji pctowej.
ale lamentujecie , to ja też trochę z wami. jeśli chodzi o grafikę Lothers--> to cz1 wypadała lepiej plastycznie od AC2 choćby twierdza zakonu czy jerusalem a te włoska maskarada tylko stwarzała taki efekt na pozór ładnej. Mam takie coś że jak odpalam sequele gier to zawsze boję się zmian w silniku gry i w np. co do jedynki tu się przeraziłem - choć było co robić w tej piaskownicy poza wątkiem fabularnym
trochę żal że na dx9....wystarczy zerknąć na dowolne porównanie możliwości dx9, dx10 i dx11 - naprawdę jest różnica w jakości generowanych efektów. Z dx11 sam niekoniecznie bym się cieszył bo moja grafioza ciągnie tylko dx10.1, ale dziwi mnie że twórcy sami się ograniczyli i zamknęli się w dx9.
No sory, ale jak myślę o dx9 to przypomina mi się preria w pierwszym Call of Juarez przed patchem do wersji dx10 (np. https://www.gry-online.pl/newsroom/call-of-juarez-screenshoty-z-directx-10-i-porownanie-z-directx-9/z28325). Gra była świetna, ale jak grałem 2 lata temu to grafika już była średnia trochę powyżej normy (a trzeba pamiętać że gra miała premierę ponad 4 lata temu).
I tak do końca to nie mogę zrozumieć czemu światowy hit wychodzący w 2011 roku będzie miał te same biblioteki graficzne co dobra polska produkcja z 2006r. Ja rozumiem że nawet biblioteki dx9 musiały być trochę usprawniane przez ten czas, ale takiego wydawcę jak Ubisoft stać chyba na ciut lepszą technologię...
Żeby się nie okazało że będę musiał odszczekiwać swoje słowa w których wychwalałem serię AC za to że właśnie PCtowe wersje są najlepszej jakości (najbardziej dopracowane, dopieszczone, zoptymalizowane i na dokładkę z DLC w podstawce a nie oddzielnie)... :P
Jeśli ten lepszy wygląd nie jest kosztem optymalizacji to czemu nie?
Ciekawi mnie, czy faktycznie premiera w marcu się odbędzie.
A co mnie DirectX interesuje? Tyle miesięcy minęło od premiery na konsole że na PC powinni się zajmować nie jakimśtam silnikiem graficznym, tylko żebyśmy nie musieli pobierać żadnych patchy do komfortowego grania.
Szkoda że nowy AC nie będzie wykorzystywał w pełni możliwości PC. Grafika w poprzedniej części już była bardzo ładna (mówię na podstawie AC II na PC uruchomionego w 1920x1080 z AAx4 na TV 42 cale) i jakby silnik w Brotherhood obsługiwał DX 11 z jego efektami to byłaby po prostu uczta dla oczu.
czyli ta półroczna obsuwa na gówno się przydała, bo oprócz paru efektów, które podniecać mogą co najwyżej onanistów typu Emisariusz, wersja pc nie będzie miała żadnych gratisów(wszystkie dlc na konsolach są darmowe) A Ubisoft ostatnio pisał, że dba o pctowych graczy:)
@Matekso: w jedynkę nie grałem, więc nie mam porównania, mówię tylko o swoich odczuciach - wygląd AC2 bardzo przyjemnie cieszył moje oko :) ale może to dlatego, że przedkładam ogólny "design" strony graficznej nad ilość zastosowanych efektów (stąd Anachronox jest dla mnie nadal śliczny ;) nie twierdzę natomiast, że nie dałoby się wielu rzeczy poprawić przy zastosowaniu nowszej technologii, ale inną zaletą była też świetna optymalizacją (przynajmniej u mnie na i5 760, GTX 460 1 GB OC, 4 GB ram gra chodziła bezbłędnie w 1680x1050, wszystkie efekty na max) @Emisariusz: co do umiejętności programistów Ubisoft, to bądź sprawiedliwy, trzeba im oddać, że optymalizacja ich gier jest zawsze na najwyższym poziomie (a przynajmniej była do pewnego czasu ;)
@Kreek - obsuwa jest tylko ze względu zysków z konsol, jeśli ktoś uważa inaczej to jest w błędzie.
Po za tym żadnych realnych zmian dx10 czy 11 by nie wniósł, ubisoft dba o graczy pecetowych, bo w końcu mógł wcale nie wydawać tej gry na pc.
I niech mi ktoś tak szczerze powie gdzie są gry które używają ten dx11 i wyglądają znacząco lepiej niż crysis w dx9 na full , co nie ma ? Nie ważne że coś ma ileś tam efektów dx11, grafika i efekty może będą lepsze, ale realistyczność nadal stoi w miejscu, jedynie crysis 2 w tym kierunku coś polepszy ale nie dużo, mnie to bardziej interesuje dążenie do foto realistyczności grafiki niż dodanie kilku efektów, które i tak nic nie zdziałają.
@Kreek - obsuwa jest tylko ze względu zysków z konsol, jeśli ktoś uważa inaczej to jest w błędzie.
No właśnie o to mniej więcej mi chodziło - a są takie tłuki, którzy wierzą w ten marketingowy bullshit w stylu "obsuwa jest konieczna ze względu na dopracowanie gry" Hmm, to dlaczego konsolowa wersja zawsze jest gotowa na listopad, i jakoś nie muszą niczego dopracowywać?
@SebaOnePL
właśnie...w którymś temacie sprzeczałem się z jakimś gościem co do jakości grafiki w AC2, bo pacjent twierdził że grafika jest jak na konsoli. A grałem na podobnej konfiguracji co Twoja tylko ekran mniejszy (32"), pozostałe ustawienia najwyżej jak tylko można. I gościu pokazywał mi jakieś gameplay'e porównawcze w necie (swoją drogą filmiki były w jakości 480p, może 720p :P :D) i taki uparty był że bieda graficzna jest na PC. Tylko kurczę że też ja jakoś jej nie widziałem (a na takim ekranie powinno być widać chyba :D).
O co mi chodzi. Mianowicie, żeby móc się o czymś wypowiadać naprawdę trzeba to zobaczyć na własne oczy, pomacać organoleptycznie na wszystkie możliwie dostępne sposoby, przeanalizować. A nie wypowiadać się na podstawie filmików w sieci, screenów, opinii znajomego czy subiektywnej oceny redaktora jakiegoś portalu.
Tak jak całkiem niedawno na YT koment pod klipem: "ja nie słucham Tedego tylko wchodzę na jego klipy i kawałki żeby komentować." - szczyt debilizmu, co można komentować jeśli nie ma się pojęcia o czym się gada/pisze.
Także - Seba, piona.
A wszyscy pozostali (którzy powinni) to może wyciągną wnioski i na przyszłość zastanowią się 2 razy zanim coś napiszą.
Przez ten czas mogliby zaimplementować tak "zaawansowaną" rzecz jak prawidłowa obsługa monitorów formatu 4:3, żeby ci którzy takie mają nie musieli oglądać ślicznych czarnych pasów na górze i dole ekranu. Na szczęście mnie już to rybka.
@jaro1986 - właśnie, dobrze gadasz. Bo jeżeli ktoś chce na takim monitorze np. 4:3 lub co gorsza 5:4 mieć większe pole widzenia w horyzoncie to sobie wciska alt+enter i uruchamia gre w oknie i ma te 16:9 kosztem powierzchni ekranu; jednak programisci chyba nie doceniają graczy PC lub nie chce im sie dostosowac HUDu do standartu innego niz 16:9, bo kto im za to zaplaci?
Szczerze to ja się ciesze ze ta cześć w ogóle wszyła na PC, teraz jeszcze tylko trzeba troszkę poczekać do premiery, bo kasa już jest przygotowana
Ja i tak korzystam tylko z 9, taką mam kartę graficzną:P
Ja jestem jednak ciekaw, czy dodadzą dlc do pecetowej wersji jak rok temu w dwójce.Powinni tak zrobić! A w bzdury typu "dopracowania" to ja nawet nie wierze.
No co wy chcecie przeciez najwiecej userow ma XP = DX9, jak pisza ze nowa gra tylko W7 i Vista bo DX10 czy 11 to juz wielkie Fuuu, teraz ze slabo, tam ze glupio. Gracz PC = sam nie wie czego chce
Moim zdaniem powinni dać wszystkie dostępne DX. Bym był szczęśliwy jak by dali Directx 11 bo przydało by mi się po testować DX 11 w grach bo jak na razie grałem tylko w kilka gier z DX 11.
Oby gra była tak samo piękna jak 2 część Assassin's Creeda 2 :) Pozdrawiam.
Wcale mnie to nie dziwi.
Jednakże w tym roku chociaż nie piszą głupstw
że obsówa jest spowodowana doszlifowaniem
produktu do granic możliwości i implementacją DX11.
Pffff. Nic nie dali ciekawego. Wyższa rozdzielczość, aa to standard. Z 3DVision i Eyefinity mało kto będzie korzystał. W II chociaż dali 2 DLC (które i tak powinny być w normalnej wersji na konsole, ale sobie wycieli). Nic ciekawego nie zaoferowali w zamian za półroczne opóźnienie. Mogliby chociaż 25% taniej sprzedawać grę.
I niech mi ktoś tak szczerze powie gdzie są gry które używają ten dx11 i wyglądają znacząco lepiej niż crysis w dx9 na full
Metro 2033 obsługuje dx11 i wygląda lepiej niż Crysis :)
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)
Poczekamy i zobaczymy jak wygląda edycja PC.
[33] wszystkie dlc są darmowe na konsolach, więc tym bardziej powinni je dać w wersji na pc.
@Koktajl Mrozacy Mozg [26]
wiesz... ilu graczy, tyle konfiguracji.
zgodzę się z tym że najwięcej userów ma xp=dx9, ale osoby narzekające w tym wątku które biorą pod uwagę jego temat (w tym ja) to głównie jednostki które posiadają konfigurację sprzętową pozwalającą na wykorzystanie drzemiącego w niej potencjału. I to właśnie oni (właściwie my:P) są niepocieszeni z faktu że kolejna gra nie wyciągnie wodotrysków....
@Kreek [34]
Dokładnie. Popieram punkt widzenia i mam nadzieję że ubi nie zrobi sobie jaj z użytkowników PC tak samo jak w przypadku Prince of Persii (dokończenie gry w formie DLC ukazało się tylko na konsolach, zupełnie pomijając PC).
Na konsole kupiłem, na kompa też kupię, po prostu kozak gra i trzeba ją mieć :)
co jeżeli mam win 7 i DirectX 11, co muszę zrobić?? Bo nie wiem czy instalować DirectX 9 czy to że mam 11 to nie przeszkadza?