Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution [PC] - Już graliśmy!
Wohoho, Widzę że seria wraca do korzeni. Zaczyna się powtórka z pierwszej cześci co nie oznacza ze te zmiany są złe w tym przypadku ;D
Fajnie, ale niedawno kupiłem sobie DoW + Winter Assasult + Dark Crusade (w extra klasyce) i na razie mam zajęcie :)
Kurde nie mogę się doczekać tego dodatku. Klimat DoW II strasznie mi się podoba. Tylko, że w Chaos Rising GfWL doprowadza mnie do szału. Na szczęście Retribution będzie korzystać ze steamworksa.
Jesli chodzi o starzejacy sie engine to CoH nadal wyglada lepiej niz DoW2 w ktorym zostala do tego zmniejszona skala zmagan i ograniczona fizyka.
Jest jakiś sposób drodzy koledzy by odpalić podstawkę, czyli DoWII pod Win7 64bit ?
ROJO a w czym problem bo taki sam system mam i nie miałem żadnych problemów z odpaleniem gry
Swoją drogą Chaos Rising jeszcze w kolejce jest:)
No to kicha, jeżeli ten dodatek jest podobny do jedynki. Dwója wyróżniała się tym, iż była rpg'owata. Gdybym chciał grać w standardowego RTS'a to pograłbym w StarCraft II. Szkoda. Mam nadzieję, że jednak więcej w tym dodatku dwójki niż jedynki.
@TobiAlex
Będziesz miał wybór. Albo grasz głównie bohaterami, a jednostki ewentualnie sobie przywołasz w trakcie misji albo grasz jednym, dwoma herosami a pozostałych wymieniasz na jednostki. Tak samo z punktami umiejętności: możesz nimi rozwinąć postać albo oddział. W Retribution gracz ma decydować czy chce więcej RTS czy RPG.
"Vercetti" brak GfWL nie powinien podzielić społeczność bowiem Steam i tak był wymagany przy DOW2 i CH, a tym samym należało mieć uruchomione dwie usługi (sic!)i na obu stworzone konta.
Teraz przynajmniej nie będziemy sobie zawracać głowy jedną z nich, w dodatku tą biedniejszą.
GfWL w DoWII to porażka na całej linii i moim zdaniem przejście na steam to wielka szansa podniesienia standardu multi do przyzwoitego poziomu. Teraźniejszy matchmaking to jakiś niesmaczny żart. Jeśli przegrywasz mecze to system losuje Ci sojuszników słabszych od Ciebie, a przeciwników chyba najlepszych jak to jest możliwe. Tylko pogratulować temu kto to wymyślił.
VERCETTI
koniecznie pliz powiedz mi co z balansem. czy nadal zbudowanie terminatorow przez space marines to jest 'i win button'? zmniejszyli troche skutecznosc assault marines squad albo shoota u orkow? eldarzy ssa na calej linii? to dla mnie bardzo wazne.
co do grafy to nadal jest ona lepsza zarowno od company of heroes jak i starkwadrata.
Warhammer i brak cytatów pod newsem? Coś jest nie tak.
Lepiej umrzeć dla Imperatora, niż żyć dla samego siebie.
już za 4 dni Beta to się zobaczy na co nowego DoWa stać i jak działa wykorzystując wpełni Steama,pewnie i tak to kupie przed premierą jak pozostałe części ;) multiplayer poprostu jest boski w tej grze :P
IMO najlepszy cytat Komisarza to "Who told you to die? Keep fighting!" ;)
Jeżeli ktoś wie dokładnie to proszę o odpowiedź. Słyszałem, że po kupnie Retribution trzeba zadecydować którą rasą przejdzie się kampanie, a pozostałe będą niedostępne poza jakąś specjalną edycją, czy to prawda?
Te edycje specjalne dają chyba po cztery przedmioty dla wersji gry sygnowanej daną rasą (tylko do singla). Grać można normalnie każdą rasą ile razy się chce do tego w multi relic odszedł od swoich praktyk i umożliwia grę każdą z 6 ras a nie tak jak zawsze tylko tą dołożoną w dodatku.
Swoją drogą fajnie że przechodzą na steamworks ale nie podoba mi się to wypinanie na ludzi którzy kupili podstawkę albo chaos rising i nie chcą kupować tego rozszerzenia, juz nie mówię że mają im tam dawać te nowe jednostki wprowadzone przez dodatek dla każdej z ras ale mogliby już system tworzenia gier w nich przenieść na steamworks. To tak samo jak z Company of Heroes najpierw natrzaskali dodatków do niego a potem COH Online i już zero patch do zwykłego COH... no troche to nie fair na szczęście pełno ludzi było na tyle przebiegłych żeby kupić gra za grosze niż farmić/wydać kupe kasy na mikropłatności w tym CoHO więc zwykły COH wciąż ma się dobrze.
Oczywiście nie zmienia to faktu że obie gry są bardzo dobre i stąd ich duża popularność w multi.
Gucio mnie obchodzi:
"Oczywiście Warhammer 40.000 ma swój unikalny klimat, którym nadrabia fakt odstawania od dzisiejszych standardów wizualnych. W każdym razie, jeśli graliście w podstawową grę i pierwszy dodatek, to wiecie już, czego możecie się spodziewać, ponieważ żadne większe zmiany w oprawie graficznej nie zaszły."
For the Emperor!!
There is only the Emperor, and he is our shield and protector.
Co do podpisu pod obrazekiem mówiącym że silnik ma swoje lata- Essence Engine 2.0 powstał w 2009 dla DoW II. Poza nim był wykorzystany w Chaos Rising. Ma ledwo dwa lata :)
Wersja 1.0 wspiera wszystkie CoHy, nie wiem natomiast na czym jechał DoW1, nie ma o tym na Wiki, szukałem w Necie ale też lipa, znalazłem tylko to:
Bit-tech: Can you tell us about the Dawn of War graphics engine? What sort of polygon count are the characters, and what amount of characters / terrain / polygons can it happily cope with?
Relic Entertainment: We\'re using a heavily modified version of the graphics engine used in Impossible Creatures, which was a custom engine made for the TNT/TNT2 generation of video cards. The engine has been enhanced to make use of Hardware Transform and Lighting, and the higher throughput of more recent cards
Nawet DoW 1 nie ma słabej grafiki, gram właśnie w Firestorm over Kaurava i grafa wciąż cieszy oko :)
Szkoda, ze brak odpowiedzi od autora tekstu. Jasne, ze nie ma takiego obowiązku ale jednak czuje pewien niedosyt.
Lothers------> zgadzam się, zwłaszcza że istnieje sposób znacząco jej poprawienia poza ustawieniami.
Dla zainteresowanych jeszcze grających w DoW: http://forums.relicnews.com/showthread.php?59199-High-Pro-Graphics&p=990333#post990333
Dodam, że ten sposób działa również z dodatkami.
Lubię uniwersum Warhammera , a ostatnio kupiłem sobie całą 1 części z dodatkami więc jest w co grać : )