Bulletstorm [360] - Z dziennika dewelopera (PL) - Broń tryby Echo i Anarchia
Fajna blondi
dziwne że nie ma zwykłego trybu multi (np. team deathmatch) jak w większości FPS-ów
@Gilmur
Chyba żartujesz. SS jest nudne jak flaki z olejem.
@flavorflav69
Tylko to nie jest większość FPS-ów. To jest zupełnie inny fps niż pozostałe.
A tak w ogóle czy mi się tylko wydaje, czy też w końcu Cliff zmężniał :P bo na tym filmie nie ma już takiej dziecięcej twarzy jak na innych :D
Gra na wypasie :) , mam nadzieję żę se w niego pyknę :P , ale mam też nadzieję żę multi nie będzie jak w Bordelands , w którym multi był potwornie nudny , bo bl taki sam jak fabuła gry :P
tutaj niestety widać, że rola Polaków ogranicza się do taniej siły roboczej która dłubie przy kodzie gry, natomiast cały know-how (min. engine), kadra menadżerska, marketing i w dużej mierze pomysły są od Epic. Szkoda. Ale to i tak lepiej, niż gdyby w ogóle Epic nie przejęło PCF, bo prawdopodobnie Bulletstorm nigdy by nie powstał, a przynajmniej w takiej formie
@flavorflav69 tdm tam po prostu nie pasuje
People Can Fly mają racje stworzyli nowy rodzaj gry Bulletstorm !!!!!!!!!!