To nie jest wstawka, to już gra!
Bardzo llubię Gralingrad. Co do samego artykułu, sam się dałem nabrać. Przychodzę kiedyś do znajomego i widzę, że akurat zastałem go podczas oglądania jakiegoś meczu. Zapytałem kto z kim gra? Ja gram, odpowiedział. LOLek. :P
Z głowy wyciągnę dwa przykłady:
- Abe's Oddysee - przejście między intrem, a grą było (wtedy) niezauważalne
- Bioshock - bardzo byłem zaskoczony, że po kraksie samolotu z intro w tej wodzie mogę się już poruszać
ta historyjka z "Jak & Dexterem" brzmi na wymyśloną, przed chwilą sprawdziłem na youtube, i intro jest wyświetlane przed menu, a wstawka po new game kończy się okienkiem "saving". Nie ma zatem płynnego przeskoku z wstawki do gry. FAIL:P
co do mnie, miałem takie coś (podobnie jak sekret_mnicha) w przypadku Bioshock. Byłem mocno schokowany, że te płomienie do okoła to już nie filmik
A czy coś podobnego nie było w Another World? Co ośmiornico-podobne "coś" nas wciągało?
No i nie zaskoczę nikogo jak również napiszę - Bioshock.
Rojo - dzięki. Pamiętam, że gdzieś czytałem też o podobnej akcji w przypadku Gran Turismo/Forzy, gdy ktoś pytał z czego to transmisja ;)
Raziel - eeee, okay, ale to naprawdę mi się zdarzyło. W Jaka grałem dobrych kilka lat temu, byłem młody i dałem się złapać. Konkretnie chodzi mi o motyw, gdy bohaterowie wskakują w portal i lądują na takim tutorialowym poziomie. Nie ruszałem joya przez kilka sekund i czekałem co dalej się stanie, a Jak sobie dreptał w miejscu. Dopiero po chwili załapałem, że to już gra. FAIL był, ale mój prywatnie ;)
Gdy po raz pierwszy grałem w Red Dead Redemption mój starszy myślał, że oglądam jakiś western no i w końcu padło pytanie ''Co to za film?'' ;)
Jeszcze kiedyś grając w Devil May Cry 4 kolega myślał, że oglądam jakiś film.
Ja ostatnio podobne wrażenia miałem w FFXIII. Co by złego o tej grze nie mówić, grafika wgniata w fotel. Prawie po każdym filmiku 3-4 sekundy zajmowało mi zczajenie, że reszta cut-scenki jest już na silniku gry, a przeciez square-enix słynie ze swoich animacji ;)
Wogóle fajnie sie wspomina grafikę z dawnych lat. Pamiętam jak filmiki z FIX wydawały mi sie fotorealistyczne ^^
Napisze oczywistą oczywistość Mass Effect i Mass Effect 2.
Tu nie było czego mylic bo chyba każda cutscenka/intro/outro sa robione na silniku gry...
Co do tematu ja miałem tak ostatnio w Batmanie AA...byłem w szoku że odprowadzając Jokera do Arkham mogę się swobodnie poruszac...
Ja dałem się tak nabrać tylko raz - w Another World, na samym początku początku. --->
bywały takie sytuacje, ale konkretów nie podam :)
Zresztą, dla mnie gry mogą już graficznie nie iść za bardzo do przodu, ten etap mocno przygalopował, teraz pora na postęp w innych dziedzinach.
Another World-> hehe dobry patent z tym byl - prawie kazdy dal sie zlapac:P W dobie dzisiejszych graczy z ADHD co bez przerwy wala w klawisze taki myk by nie przeszedl
God of War III, Heavy Rain czy Modern Warfare
autorze...idź się wywstydź skoro uważasz że Modern Warfare pasuje do tego zestawienia