Prezentacja dema gry Portal 2 na targach CES 2011
Krótkie to demo, ale za to Portal Gun 2.0 jest ulepszony. ;) Oby dwójka była znacznie dłuższa niż 1.
Żeby tylko przez takie możliwości nie zrobiła się za łatwa. Jeśli można kostki przestawiać gdzie się tylko chce...
No, no, no... nieźle się to prezentuje, zwłaszcza z tymi klockami gdzie można zmieniać rozmiary.
Sam portalgun też nabrał mocy, ale zastanawiam się czy to dobrze czy nie, bo faktycznie może być ułatwieniem.
A jeśli przy ułatwieniach jesteśmy, to wydaje mi się czy celownik ma "samonaprowadzanie"?
Jak faktycznie tak jest, to mam nadzieję, że jest tak tylko na niższym poziomi trudności, albo w formie podpowiedzi które można wyłączyć...
@xsas
Nie widzisz, że celownik lata po całym ekranie? Żadne to naprowadzanie. Po prostu osoba grająca tutaj nie korzysta ani z klawiatury, ani z myszki, tylko z Razer Sixense - kontroler ruchu dla PC bijący na głowę MOVE z PS3, nie wspominając nawet o Wii. Krótko mówiąc: PC będzie miało najbardziej precyzyjny kontroler na rynku.
Technologia Sixense zrealizowana jest w zupełnie inny sposób - korzysta z pola magnetycznego. Dzięki temu mierzona jest pozycja w pełnej bezwzględnej przestrzeni 3D (dokładność 1 mm) i obrót we wszystkich osiach (dokładność 1 stopień). Żadnej kamerki, żadnych akcelerometrów, żadnych żyroskopów - tylko pole magnetyczne. PS Move z tego co wiem rozpoznaje położenie pałki tylko w przestrzeni 2D... Kinect natomiast ma żenująco słabą dokładność. Sixensem można nawet bez problemu modelować i rzeźbić w 3D - to będzie świetny sprzęt dla grafików.
Możliwe, że ten zaawansowany poratlgun z możliwością zmian rozmiaru obiektu itd. będzie tylko w specjalnym dodatku Portal 2: Sixense Motion Pack
"PS Move z tego co wiem rozpoznaje położenie pałki tylko w przestrzeni 2D"
zle wiesz.