Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Główny projektant Civilization V pomoże naprawić Elemental War of Magic

05.01.2011 09:57
1
zanonimizowany516118
24
Chorąży

błędów w civ V, które sam narobił nie potrafił naprawić to poszedł naprawiać coś innego, graty

05.01.2011 10:19
2
odpowiedz
koobon
82
Legend

Których błędów?

05.01.2011 10:31
3
odpowiedz
Shiefo
46
Pretorianin

Dlaczego ktoś odchodzi z firmy? 1. Jest świetny, a pracodawca to nie docenia. Kto uważa, że Civ V jest grą świetną i stanowi krok milowy względem Civ IV ? Jakoś rąk w górze nie widzę. 2. Nie odszedł lecz zwolnili go bo rozczarował tym co zrobił. I ja jestem skłonny bardziej w to uwierzyć.

05.01.2011 10:57
_Luke_
4
odpowiedz
_Luke_
260
Death Incarnate

Na pewno jedno trzeba mu oddac - ma poczucie humoru:

Greetings all! Proud to be joining the Stardock team, and expect to work on a lot of great projects here in the future.

There's been some assumptions here about what my joining Stardock will mean for the games the studio will be putting out from now on. Fear not all - they'll be clearly recognizable as Stardock games. One thing that I will say though, is that Stardock's games are awfully complex, and probably need to be streamlined some so as to not confuse new players. I can't talk about too many details on what our detailed plans are yet, but a little tease can’t hurt.

Right now I'm thinking we'll trim the interface down to one big button in the middle of the screen, 1024 pixels wide by 768 pixels tall (approximately - will vary based on the resolution of the user’s monitor). The text on this button will say "Win the Game." I've had some discussions with Brad and the marketing team about this, and everyone is really excited by the possibilities. We've seen it work well in products from other publishers, and I really feel that this new direction will result in Stardock's games appealing to a much larger audience. We'll do some focus testing and see how things go. If people are still having some trouble grasping the gameplay concepts we may have to simplify things a bit more. I'll keep you guys posted!

Jon

http://forums.elementalgame.com/403503

05.01.2011 11:11
5
odpowiedz
koobon
82
Legend

Dobre

05.01.2011 12:21
6
odpowiedz
zanonimizowany1290
32
Centurion

o ile dołączenie Kaela do teamu było bardzo dobrą nowiną i jak ostatni patch pokazał - gra rozwija się teraz w dobrą stronę, to w stosunku do tej wieści mam mieszane uczucia.

Bo Civ5 na pewno nie jest produktem skończonym i wymaga wielu poprawek - również na poziomie designu. Pewne rzeczy już zaczęli poprawiać (AI, dyplomację), ale większość zostało. Jeśli w takim momencie lead designer zmienia miejsce zatrudnienia to raczej trudno uznać to za sukces. Ktokolwiek przyjdzie po nim - raczej będzie miał za zadanie posprzątać i naprawić a nie kontynuować.

05.01.2011 12:37
7
odpowiedz
zanonimizowany516118
24
Chorąży

jakich błędów? Nie będę wspominał większości bugów które były po ukazaniu się gry bo teraz zostały już poprawione.
Ale gra miała być optymalizowana pod 64 bity i wielordzeniowe procesory. Sami się tym chwalili. Miałem nadzieję, że wreszcie uda się pograć na mapach Hudge w 16 i wiecej cywilizacji. Niestety gra po roku 1600-1700 staje się koszmarem. Specjalnie upgradowalem sprzet do 6 rdzeni i dobrej grafy i nici. Własnie wczoraj musialem sobie odpuscic bo w czasie tury kompa mozna chate odmalowac i skoczyc na bronka.
Na mniejszych mapach jest juz spoko. Ale dla mnie zawsze marzeniem byla Hudge. Byłem pewien, że jak już bedzie mnie stac na topowy komp to podola. A tu przysłowiowa d...a
Chyba ze ziomek odszedl bo sie wkurzyl ze kazali takiego gniota puscic i nie dali czasu na dopracowanie.

06.01.2011 15:29
8
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

Vindi --> to dziwne skoro ja mam 4 rdzeniowy procesor i hulam bez problemy na największej mapie z 23 cywilizacjami i ileś tam wolnymi miastami :). Czasami się gra potrafi zawiesić ale to z 2-3 zwisy na rozgrywkę (przed patchami tego nie było).

Mijanie tur po 1800 A.D trwa gdzieś 0:25sek do 0.35 sek.

Wiadomość Główny projektant Civilization V pomoże naprawić Elemental War of Magic