O mapach i odblokowywanej zawartości w Gears of War 3
"Jest to o tyle dziwne, że kod umożliwiający jego pobranie był dostępny za darmo w pudełku z grą. "
dokladnie - sami sa sobie winni. trzeba przyznac, ze wpisywanie tego numerka na padzie nawet dla mnie wymagalo "eksta checi" i ten "chlyp" marketingowy z czyms "za darmo" im sie nie udal. Ale Epic jest sprawny w naprawianiu bledow i tak Gears 2 (tak naprawde 1 1/2) bylo sporym updatem tego co powinno byc w jedynce - teraz w trojce zrobic nastepny krok itd. Najwieksza zaleta Epic to imho wlasnie to, ze faktycznie sluchaja co ludzie mowa.
Te "Ciemne mapy" były po prostu lipne, dlatego nikt nie chciał na nich grać, stylistyka była fajna. Chociażby że wspomnę o Zastoju i Gradobiciu, dwie najgorsze mapki z podstawki i nie są "najgorsze" dlatego że są ciemne, tylko lipnie "wydizajnowane". A np. w GoW "jeden" Mansion i Escalation jest świetny mimo tego że to mroczna mapa.