Zobacz system walki w pecetowej wersji Dragon Age II
Co oni do cholery zrobili z dragon age !? Jeśli tak będzie wygladać ta gra jak na tym filmiku to ja podziękuje .
No, przyznam, że ten film zmienia moje podejście do tej gry z powrotem na must have. Niepokoi mnie jeszcze tylko jedno, czy jeżeli da się grę przejść bez używania pauzy, czy z używaniem jej nie będzie po prostu za łatwa.
Znając życie gra będzie się sama przechodzić, za to plusem jest większa efektywność samej walki.
W końcu wygląda to po ludzku. System z jedynki był archaiczny.
Hawk skacze jak małpa...
misiek345 archaiczny? Za to teraz walka wręcz to parodia pojedynku, a główny bohater skaczący jak małpa wygląda komicznie, zamiast efektownie (jak mniemam taki miał być zamiar).
super wkońcu jakaś dynamika, a nie szachy. Dokładnie styl walki w DA1 był archaiczny, dobrze że poszli o krok do przodu, podobnie jak w nowym wiedźminie :) mi bardziej odpowiada styl taktyczny niczym strategia :) i przy tym będzie na co popatrzeć :D
Nie wygląda tak źle, nie mniej styl graficzny i ogólny klimat gry mi się nie podoba :/
Jako wielki fan Dragon Age nie mogę jakoś na to patrzeć staram się nie oceniać gry dopóki w nią nie zagram, ale to co narazie widzialem do tej pory nie napawa mnie wielkim optymizmem po prostu coś jest nie tak. Nic jak narazie mnie nie motywuje do zagrania nie licząc samego uniwersum.
nie nie nie nie od 1 czekam na to jak na me 3 .... a tu taka kaszana ....
N pierwszy rzut oka zauważyłem interfejs który według mnie wygląda dużo gorzej niż w pierwszym Dragon Age'u. Animacje walki jakieś takie słabe się wydają, na plus jak na razie tylko grafika choć bez większych wrażeń.
Mam również obawy co do tego że gra będzie z łatwa. Bo niby można taktycznie wszystko ciach ale widać że BioWare idzie w strone casuali co mnie niepokoi.
Boże nakaż im, aby zmienili Hud'a. Błagam!
aczkolwiek...nie ma co "chwalić" dnia przed zachodem słońca. Zobaczymy, ME2 i Hot Pursuit też na co drugim filmiku miał inny interfejs. Może to tylko wersja robocza...a raczej na pewno.
Dobry system walki.
Brawo Bioware kolejny raz pokazuja jak mozna uproscic gre .... Efekciarstwo wazniejsze, mlodsze pokolenie bedzie skaklo z radosci, za raczke gra jeszcze bedzie prowadzic. Da2 to bedzie Me2, strzelanka z elementami rpg (dialogi).
Juz wiem ze gre sciagne a nie wydam na nia zlotowki.
Ja omolę ;-(
Skoki, przewroty, turlanie się i machanie jak kijem od mopa? :P Co to RPG czy tandetne anime 4 sortu, 5 wody? Mozę niech jeszcze zatańczą i zarapują przy okazji...
Deszcz strzał z kuszy? O_o Co on kurde kołczanami strzelał w powietrze i liczył że spadając kogoś trafią?
Z ładnej walki w DA1 zrobili walkę dla pryszczatych 13 latków od anime wersja kompleks długości miecza i tańczenia z nim makareny...
SzymEn - nie casuali (to pojecie jest nadużywane, większość graczy jest wersą Casual (grający okazjonalnie w rożne gry, bez specjalnej przesadności w kończeniu gier czy ich poznawaniu), bo nawet nie amatorami, o pro to nie wspomnę bo takich zresztą można praktycznie no-lifami określać) tylko ładnie ślicznie kolorowo tu poskacze, tu pobłyski i woow jaka "tfuuu" efektowność ;)
Dragon sam w sobie był super teraz go tylko doszlifowali a co do Wieśka to chyba Wiesiek dragonowi.
Muszę sie z niektórymi zgodzić, system w jedyncę był archaiczny, denerwujący wręcz.
Za to skakanie wyraźnie pokazuje dlaczego ten system jest lepszy, teraz będzie można uciec z sytuacji w której bohater będzie napierany przez rzesze botów, co było pospolitym zjawiskiem w jedynce, na co jedynie można było odpowiedzieć próbą pseudo odwrotu taktycznego.
Jak dla mnie to MEGA! Wkoncu coś się dzieje (nie żeby DAO było nudne). A co do tych skoków to dla mnie zawsze klasy w stylu Łotrzyk (rogue) powinny być szybkie i zwinne tak jak jest to pokazane na filmiku. Jeśli komuś takie skoki przeszkadzają niech graja Rycerzem który zwykle jest mniej zwinny i nie powinien tak skakać jak Łotrzyk (zwróćcie uwage na Avelinę która nie wykonuje takich skoków jak Hawke).
P.S. NIECH ZMIENIĄ HUD!
No i fajnie, dobrze, że na PC będzie też walka podobna do tej z jedynki, tylko bardziej dynamiczna.
Przecież ten system prawie niczym się nie różni od tego z jedynki, poza tym, że animacje są bardziej efektowne!
Ale komentarze pod tym filmikiem pokazują jak łatwo niektórymi ludźmi zmanipulować - tyle się mówiło, że gra będzie bardzo uproszczona i teraz mimo, że filmik temu zaprzecza (albo raczej pokazuje, że twórcy nie pozbyli się "taktycznej" wersji walki) to niektórzy i tak powtarzają powtarzają to niczym bezmyślne zombie.
Nie rozumiem, dlaczego wszystkie gry trzeba upraszczać. Nie może być tak, że serie łatwe, miłe, kolorowe i samoprzechodzące się takie pozostaną a pozostałe zostaną takie jakie są?
Zresztą właśnie czegoś takiego spodziewałem się po taktycznym systemie walki z DA2 po pierwszych filmikach.
Cyga0000
Wreszcie gra bardziej dynamiczna bez archaicznej pauzy.
Ta gra ma pauzę.
Cyga -> a gdzie było konieczne? Toż to nawet stareńki baldur mial pauzę opcjonalną. W żadnej ze znanych mi gier (poza tymi typowo turowymi) nie trzeba było używać pauzy
spierdolili sprawe,po co pauza+taktyka, dynamika z jedynki, trzy rodzaje rozgrywki tak mialo byc , mialo pozostac
Znając życie gra będzie się sama przechodzić, za to plusem jest większa efektywność samej walki.
Tia, a grałeś w DAO na koszmarze? Ja grałem i nie nazwałbym DAO grą, która sama się przechodzi. Ba, nawet na normal było dość trudno - jeśli nie używałeś pauzy. Myślę, że 2 pójdzie tym tropem
Czarny Grabarz - jedyna rzeczą jaka przyciągnęła mnie do Da1 było zobaczenie jednego z początków u osoby posiadającej ta grę (niecałego i 3 min z drugiego), co zaowocowało oczarowanie ze o ładnie postarali się fabularnie - wybór rasy , płci, a nawet profesji determinował rozgrywkę, zakończenia, smaczki w grze.., każdy początek miał swój klimat i miałem po każdym inne nastawienie co postać będzie robić .. Co robią w 2 usuwają ! Jedna postać, zero smaczków z rozmów o początku, świat uboższy...
Czym się chwalą ? Lepszą fabułą, ciekawszym systemem rozwoju postaci (z jedynki kulał), bogatszymi NPCami?
NIE ! chwalą się wprowadzeniem łatwiejszego grania w stylu ACTION rpg (celowo tak bo gdzie więcej ACTION tam mniej rpg ).. Animacjami rodem z średniego slash-era (mam ochotę zobaczyć podskoki, odbicia, turlania się jak głupi, idiotycznie i zupełnie nie możliwych ataków (wystrzelenie z kuszy kilkudziesięciu strzał w powietrze w ułamku sekundy) to sobie Prince of Persja uruchomię a nie RPG-a)
I jak tu nie mówić o uproszczeniu i kroku w tył?
Dobrze, że chociaż jest wybór między ActionRPG i taktycznym podejściem do rozgrywki. To jest mimo wszystko na plus.
Nie podoba mi się za bardzo te skakanie Hawka, rozumiem, że to klasa Łotrzyk, ale bez przesady, ładnie to co prawda wygląda, ale co za dużo, to nie zdrowo.
I tak jak niektórzy tutaj już wspomniali HUD! okropieństwo! mam nadzieję, że będzie taki jak w DA1, bo był - moim zdaniem - idealny. No chyba, że i w tym aspekcie Bioware da nam wybór jak ma być wyświetlany i jaki ma mieć wygląd, to by było miłe.
Cóż, jestem ciekaw jak to dalej będzie wyglądało. Póki co nie jest aż tak źle (oprócz Hud'a :P)
na co wy narzekcaie? w jedynce łotrzyk był LEPSZYM wojownikiem i te klasy sie praktycznie nie roznily. animacje ciosow byly chyba identyczne, tylko lotrzyk mial 50x lepsze skille. w koncu bedzie jakas roznica miedzy nim a wojownikiem - plus
diablomaniak - i co Ci z tego 1,5h prologa? zostaje Ci jakies 50h+ gry (w jedynce tyle bylo, tu nie wiem ile bedzie) w dodatku w jedynce bohtaer byl niemy, co strasznie wkurzalo. wole narzucona rase niz zeby nie mowil.
Hmm. Na początku byłem strasznie zawiedziony tym jak ma wyglądać DAII ale po tym filmiku uważam że może nie wszystko jeszcze stracone. Choć nie zmienia to faktu iż automatycznie gra ma u mnie minus za jej uproszczenie w porównaniu do poprzedniczki.
Jedynkę poleciałem kupic przed premierą dzień do media ba nawet kolekcjonerską bym brał ale przed premiera nie było a teraz to ja chyba sobie odpuszczę na hmmm pół aż stanieje. niestety (stety) Baldur's Gate nadal numer jeden. No chyba że sie myle ale wątpię
Powiem tak, po gameplay widzimy, że będzie wielki G, jak nie SUPER G!!, miejmy nadzieję, że chociaż historia i opowieść gry będą ciekawe, że jednak będzie to klimat gier BioWare, bo gdybym nie wiedział, że to BioWare i Dragon Age, to bym pomyślał, że może 1C grę wydaje o nazwie "Oderwany od Cycka niedźwiedzicy III: Effectowy Dragon"
@Cyga0000 - ja bym raczej napisał, wreszcie gra będzie dla idiotów, może o 3 miliony gra lepiej się sprzeda :]
Wprowadzili inne animacje i już krzyki że gra będzie łatwa a to co widziałem prawie niczym więcej nie różni się od tego co było w jedynce. Nawet nie wiadomo na jakim poziomie trudności pokazywali grę, DA:O na łatwym, a nawet czasami na normalu też dało się bez płazy grać.
Przecież już w listopadzie pisałem, że to będzie jeden wielki slasher!
Nikt mi nie wierzył wtedy....
Trzeba będzie wypróbować wersję "torrent", ale na razie nie zachęca do kupna. I tak zbytnio nie czekam, przy Deus EX 3 i Wiedźminie 2 ta gra może się schować. Jedynka była "tylko" niezła.
wiedzmin lepszy bo polski
tak sie zastanawiam czy wiekszosc postow jest tutaj pisana na serio, a jezeli tak to skad sie tacy ludzie biora. inna sprawa ze pewnie zaden z tych krzykaczy nie przeszedl da:o na koszmarze ale 2 jest juz za latawa i uproszczona bo sa inne animacje walki. parodia. btw bardziej rozbudowane drzewko skilli to tez uproszczenie (jak w me2 bylo chyba wiecie)
W jedynkę grałem tylko troszkę i powiedzcie mi czym się różni to co jest na filmiku od tego co było w pierwszej części, bo nie widzę różnicy poza animacjami ;)
Fajne video, ale gdzie materiał o Dra.. OH SHIT!
Przecież akcja w tym filmiku wygląda jak żywcem wzięta z jakiegoś taniego slashera. Kompletnie nierealistyczna i umowna, uproszczona, spłycona, trochę komiczna i IMHO zniechęcająca. Mam jeszcze spory kawałek DA1 do przejścia.
Nie będę się śpieszył.
Po filmiku widać że dwójka będzie bajer! Już jestem spokojny, świetna animacja ciosów, czarów i ten grad strzał hehe rewelacja :D Czekamy do marca :)
Nie ma sensu mówić, że poszli w stronę Mass Effect.
Tamta seria od początku była zakładana jako hybryda shootera i RPG. Co do tego nie było wątpliwości.
Dragon Age zaś miał być powrotem do korzeni, ukłonem w stronę fanów Baldur's Gate i starych RPG.
Sam nie wiem jak można nazwać to co zrobili teraz z tej serii.. Brakuje mi słów.
Dziś jednego jestem pewien - tej gry NA PEWNO nie kupię, zaczekam na Mass Effect 3.
(a do tego czasu zagram na pewno w kilka bardziej na to zasługujących tytułów.)
legrooch a ja to wiedziałem jeszcze wcześniej, i mnie też nikt nie wierzył. Tworzymy ten sam TEAM.
Taki uklon robili ze im kregoslup Baldura pieprznal i zapomnieli jak to robic :) no szkoda
What The FUCK !
Ale pojekiwania...
Osobiscie tez lubie izometrie i taktyke BG/IWD, ale nie przesadzajmy, ze od razu grac sie nei da.
Mi ta forma walki odpowaida :)
W pierwszej czesci wialo nuda strasznie... Na druga jakos specjalnie nie czekam.
Szczerze ? to interfejs wygląda jak z jakiegoś tandetnego darmowego mmo, przyśpieszona animacja ciosów... sory ale to nie powoduje ze walka jest bardziej dynamiczna... ogólnie jak zobaczyłem pierwszy raz Dragon Age Początek to mi się oczy zaświeciły i nie zawiodłem się na nim a jak patrze na to to czuje lekkie zawiedzenie, obrzydzenie i straszna tandetę...
Mówiłem że tak będzie to wyglądało. Jedynka była całkiem fajna ale to to jakiś gówno..... Czekam na Wieśka 2 :)) Tego nie można spartolić.
Cóż, jak dla mnie wygląda bardzo ładnie. Wiedźmina 2 na pewno nie pobije, ale myślę że będzie to udana produkcja.
Chętnie zagram zwłaszcza po bardzo pozytywnych wrażeniach z "jedynki", zresztą pre-order już zamówiony.
DA1 nie byl swietna gra ale przynajmniej staral sie udawac stare dobre gry, to co reprezentuje DA2 (bazujac na udostepnionych materialach) mozna okreslic tylko jako degeneracja gatunku. Czy naprawde wszystkie jedne gry musza byc upraszczane? Jak slysze o grze w stylu filmu to mi sie slabo robi. 99% gier jest robionych dla idiotow dla ktorych liczy sie wylacznie grafika i rozne efekciarstwo. Planescape Torment jest niekwestionowanym krolem crpg, dziwi mnie wiec, ze studia nie wzoruja sie na najlepszych tylko na popluczynach. Znajac zycie dostaniemy kolejkna gre ktora bedzie sie dalo przejsc w 10h i jeszcze wydawca bedzie sie chwalil dlugoscia gry. Mam nadzieje, ze kiedys ujrze jeszcze crpg ktory bedzie chociaz w minimalny sposob porownywalny do wielkich tego gatunku jak wspmniany wyzej Torment.
ten system arcade jakos wydaje mi sie zapozyczony z wiedzmina:)
W drużynowych RPGach jak dla mnie to tylko gra z aktywną pauzą. Uwielbiam planować i grać taktycznie a nie w młóckę a'la DMC.
Graficznie nie różni się za bardzo od jedynki, ale dla mnie to nie jest minus. Gorzej że interfejs wygląda paskudnie!