MODujemy z ROJEM Fallout: New Vegas!
Sam tez uzywam kilka wymienionych modow ale widze ze kilka ciekawszych przegapilem wiec poprobuje. Mam wersje eng ze spolszczeniem. Troche jest z nim dziwna sprawa poniewaz nie mozna z nim przejsc kilku questow np. zadanie "przywrocenie nadzieji" gdzie trzeba odbic nelson. Dopiero przestawienie z powrotem na eng zalatwia sprawe. A tak wogole to wkoncu przydalby sie jakis dobry poradnik od gryonline. Korzystam czasem z oficjalnego poradnika ktory liczy 470 stron i przypomina raczej miniencyklopedie w ktorej trudno sie polapac
@ROJO.: dzięki :) A czy jakiś posiadacz wersji PL, wydanej przez Cenegę może powiedzieć, jak wygląda w niej kwestia modowania (i dostępności aktualnych poprawek)? Bo z "trójką" Cenega dała ciała, wrzucając nam (jako jedynym na świecie!) DRM do edycji GOTY. Przez co oczywiście mody nie działały. Nie chcę mieć powtórki z New Vegas.
Zwłaszcza, że na Amazonie jest znaaaaacznie taniej ( http://www.amazon.co.uk/Fallout-New-Vegas-PC-DVD/dp/B00272NCRC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1291673540&sr=8-1 ) + darmowa wysyłka do Polski.
PANOWIE! Przenieście/przekopiujcie swoje poprzednie posty/zapytania tutaj. Artykuł do tamtego wątku trzeba było zamknąć bo był w "wersji BETA", która została zdjęta z głównej.
Przepraszam za zamieszanie!
Kwiść, Qverty™, pr0gh0stpl, aope - Zapraszam!
@ROJO.: ja już przeniosłem to co ważne ;) Kiedy planujesz kolejny artykuł z cyklu modowania? Może Stalker dla odmiany? Modów tam zatrzęsienie ;)
Ooo. Chętnie zobaczyłbym inne "MODujemy". Może nawet z Fallout'a 3? Leży u mnie na dysku nieruszana od ponad roku, na około 50% zdanej gry. Może mody mnie nawrócą? ;>
Rojo - takie wpisy naprawdę ogromnie mnie cieszą. Było by miło gdyby powstał nowy cykl dot modowania konkretnej gry. Obok serii Adriana było by to wspaniałe uzupełnienie wiedzy dot czasem już ukończonych gier.
No właśnie. Dołączam się do pytania aope o kompatybilność tych modów z wersją Cenegi. Chodzi mi zwłaszcza o różnego rodzaju bugfixy, ale również np. o mody zmieniające interfejs (czy nie gryzą się z polską czcionką)?
Ja miałem wersję ENG (nie wytrzymałem i zakupiłem z zagranicy) po czym wgrałem spolszczenie. Zero problemów z MOD-ami. Mój przyjaciel wykazał się większą cierpliwością, zakupił PL, poszalał z modami i również nie narzekał. Krzaczki/literówki się zdarzały, jednak nie wywalały gry przez wgranie jakiegoś moda.
Szkoda,że tylko na PC :/ Fajnie byłoby mieć takie mody w wersjach konsolowych...
ROJO-->czuje się wyróżniony że tak walczysz abym wbił do tego wątku :D WIęc przekopiuje swojego posta z tamtego wątku:
To jest mega! Dzieki ROJO, napewno się przyda :)
Odkąd zaplatałem się w głównym wątku(legioniści do mnie strzelają za każdym razem gdy podejdę do namiotu Cezara, tak mnie to drażni że przestałem grać :p) odrzuciłem Fallouta. Ale po tym artykule napewno wrócę i wyposażę się w te modziki..szczególnie fajny z tymi nowymi ciuszkami które możemy dowolnie składac :) Kupę roboty musiałeś poświęcić nad tym ale chwała ci za to i jeszcze raz dzieki :)
Artykuł pierwsza klasa. Co prawda od NV zrobiłem sobie przerwę - przeszedłem dwa razy i właśnie myślałem nad jakimiś fajnymi modami. Na szczęście ROJO się spisał i mam z czego wybierać - już widzę kilka/ kilkanaście ciekawych modów, które postaram się w najbliższym czasie zainstalować :) Dobra robota ROJO :)
No i po raz kolejny dzięki, że o mnie pamiętałeś ROJO i nakierowałeś tutaj - czuję się wyróżniony i dziękuję ;)
Qverty, kong123 - wiem, że seria Fallout jest Wam bliska oraz sami dużo robicie w kwestii promocji marki i zarażania dobrą, postnuklearną banią innych. Pomyślałem więc, że to co zrobiłem, powinno Was zainteresować. Dziękuję za słowa uznania. Wiele dla mnie znaczą, zwłaszcza od Was.
Rojo
popraw proszę
Szybsze terminale z … Faster Terminals!
http://www.newvegasnexus.com/downloads/search.php
dałeś link do sercza
Rojo, niezła lista dorzuciłbym jeszcze jeden ciekawy modzik do twojej kolekcji...
Companion Level 30 Cap
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37162
myślę, że dopełniałby twoją listę :)
"Tailor Maid": "Każdy element ma swój niezawyżony poziom pancerza oraz zestaw ciekawych właściwości." Dobre, +15 do broni palnej za jakiś pagon, to samo za pasek i gacie, to ma byc zrównoważony poziom?
Poza tym, co drugi moduł gryzie się z innymi, jak ukręcić z tego paczkę i rzeczywiście mieć zbalansowaną, sprawna grę (która i tak jest zapluskwiona jak ruskie koszary)...?
A może ktoś mi poradzić, jak mogę dodac jakiegoś moda w sytuacji, gdy grę mi zainstalowało na steamie, a na kompie mam tylko sejwy?
Mam wersję pudełkową i nie pamietam, żeby program sie pytał, gdzie chcę dokonać instalacji.
Ach, zapomniałem, tzw. Community compilation patch jest zwalony, powoduje wypad do Windy przy wchodzeniu do kilku lokacji. Sprawdzone, potwierdzone.
Aurelinus - masz rację co do niektórych elementów pancerza z Tailor Maid. Wybór jest jednak tak ogromny, że spokojnie można skompletować sobie ciekawy strój, który nie musi być przy tym "overpowered". Bardzo dziwne jest to co piszesz dalej. Miałem wszystkie te mody wgrane + trochę modów z dodatkowymi broniami i nic mi się nie działo. Jeśli nawet, to bardzo rzadko, ale nawet to zostało naprawione przy 3 apdejcie gry. Mało tego. Każdy ważniejszy MOD, jest poprawiany i apdejtowany na bieżąco przez samych modderów, więc miałeś może starszą wersję moda, np. "Community ...".
Bodokan - przy opisie każdego moda masz dodatkowo podaną ścieżkę docelową dla wersji steamowskiej. Zazwyczaj trzeba wrzucić tu: Steam\steamapps\common\fallout new vegas\DATA\
Nieprawda, właśnie ostatnia wersja community patcha jest zwalona, sam sprawdziłem (bo grałem), nawet im wysłałem info (bez echa). Mody sie gryza i wcale tego (na pozór nie widac), Np. Nevada Skies gryzie sie z darker Nights, jesli niżej umieścisz NS, wyłączą sie Darker Nights, jesli odwrotnie - nie zobaczysz Nevada Skies i tak w koło Macieju... Tez tego bym nie zauważył (tzn. brak efektów pogodowych zauważyłem od razu), gdybym nie podejrzał plików w FNVEdit.
Aurelinus - W ogóle podobno Community Patch nie jest w tym momencie kwestią obligatoryjną bo sprawę załatwiły najnowsze, oficjalne patche. O konflikcie moda "Darker nights, brighter days" z "Nevada Skies" wiem, dlatego o pierwszym w artykule nie wspomniałem. Drugi wydaje mi się ciekawszy, dlatego o nim napisałem.
Niestety nie, żaden oficjalny patch na razie nie załatwia spraw, które ujęto w tym community patchu, szkoda, że głupi błąd skopał wszystko.
Powinieneś też wspomnieć, że np. pipboy readius wymaga script extendera, nie każdy lubi spyware w komputerze (ja nie), interfejs MTUI przycina polski text na niektórych planszach (o niebo lepszy jest moduł PipWareUI_NV), a Inventory Sorter ma sens tylko na pełnej wersji angielskiej. trudno mi też zrozumieć po co podajesz levelcappery, podczas gdy najmocniejszy przeciwnik w grze ma.. 18 poziom. Lepiej było dać odnośnik do jakiegoś spowalniacza. To oczywiście moje prywatne zdanie, nic mi do twoich preferencji, ale osobiście - poza Nevada Skies i Dragonskinami - nic bym stąd nie wybrał.
PS. powinieneś jednak wyraźnie napisać, że Nevada Skies zostanie nadpisany przez każdy inny moduł, jeśli nie będzie na samym dole kolejki, co bez FoMMu jest nie do ustawienia (więc i FoMM wypada wspomnieć).
pipboy readius wymaga script extendera,
Dlatego uwrażliwiłem wszystkich by dodatkowo czytać opis moda bezpośrednio na stronie, ale może faktycznie - dodam taka notkę.
interfejs MTUI przycina polski text na niektórych planszach
Nikt, nic nie jest doskonałe
(o niebo lepszy jest moduł PipWareUI_NV)
Kwestia gustu, zostaje jeszcze wersja Hologramowa lub całkowite olanie ingerencji w pip-boya
Inventory Sorter ma sens tylko na pełnej wersji angielskiej.
Ja nie miałem problemów + nie każdy musi mieć PL
trudno mi też zrozumieć po co podajesz levelcappery, podczas gdy najmocniejszy przeciwnik w grze ma.. 18 poziom. Lepiej było dać odnośnik do jakiegoś spowalniacza.
Wybacz, ale gdy w grze cRPG postać przestaje mi levelować - to zwyczajnie przestaję w nią grać. Traci wówczas swój największy ataut, jakim jest rozwój sterowanej postaci.
To oczywiście moje prywatne zdanie, nic mi do twoich preferencji, ale osobiście - poza Nevada Skies i Dragonskinami - nic bym stąd nie wybrał.
Kwestia gustu. Podałem dlatego bezpośredni link do strony i wyjaśniłem pokrótce jak z niej korzystać. Zamontowałem również link do zestawienia broni. Hulaj dusza, do wyboru, do koloru. Niestety trzeba również zauważyć, że większość modów to syf i pierdoły.
powinieneś jednak wyraźnie napisać, że Nevada Skies zostanie nadpisany przez każdy inny moduł, jeśli nie będzie na samym dole kolejki, co bez FoMMu jest nie do ustawienia (więc i FoMM wypada wspomnieć).
Tak zrobię.
BTW: Dziękuję Ci za zainteresowanie tematem, konstruktywną krytykę i zwrócenie uwagi na niektóre luki. Pozdrawiam.
Dlatego zamiast - czysto cheaterskich - levelcapperów, lepsze są spowalniacze expa. Nie psują balansu gry, e efekt identyczny.
Mam problem z modem podmieniającym pipboya. Zainstalowałem wszystko i mam teraz coś takiego
------------->
WTF? Zrobiłem coś nie tak?
^^Anybody?
Qverty - doczytaj wątek o tym modzie. Dodałem informację o konieczności użycia Script Managera. Jeśli to nie pomoże, na serwisie znajdziesz mnóstwo innych modów na pipbova PDA
"magister tornister" widzę, że robi się coraz ambitniej, pewnie do magistra jeszcze trochę brakuje? :P
Magister? Chłopiee! Ja dopiero elementarz ogarniam! Ale dzięki!
BTW: Nie wiem kolego czym Ci zawiniłem i dlaczego specjalnie założyłeś konto by atakować moją osobę w każdym wpisie, ale dziękuję Ci za podbicie tym samym każdego z nich.
witam mi nie działa ten mod co mam zrobic by zadziałał? Improved Companions
Ja mam takie pytanko, istnieje może mod który pozwala wyrzucać z ekwipunku przedmioty związane z misją? Jeśli tak to bardzo proszę o linka.
Mam nadzieję że ktoś jeszcze tutaj zaglądnie. Zacząłem dzisiaj grać w F3 GOTY i mam jedno pytanie - w cholerę jest paczek podmieniające tekstury. Jest może jakaś paczka, która poprawia większość (wszystkie) tekstury gry? Chodzi mi tylko o tekstury w lepszej jakości a nie o jakąś zieloną trawkę i śpiewające ptaszki.
@Damian1539
Znalazłem bardzo ciekawy mod na fallout3nexus, który podmienia elementy, które według autora modyfikacji nie zostały aż tak rzetelnie wykonane jak reszta świata w grze :).Elementów tych jest tam naprawdę sporo, przez co mod ten trochę waży, ale efekt jest widoczny i cieszy oko
Oto link : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=12056
[45] Pięknie to wygląda, ale wymagania podane pod najlepszymi paczkami przerażają :(
@ Mutant z Krainy OZ
Ja też byłem zdruzgotany tymi wymaganiami,ale ściągnąłem prawie najlepszy wariant i wszystko śmiga pięknie, bez żadnych cięć czy klatkowania. Zauważyłem tylko to ,że od czasu do czasu mi się komputer resetuje podczas gry z tymi paczkami textur.Pewnie za duże obciążenie systemu,lecz na sczęście nie jest to rzeczą aż tak powszechną, aby utrudniało rozrywkę :)
Wcale nie taki dobry :) Ostatnio jedynie kartę graficzną wymieniłem.
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3
Intel(R)Core(TM)2 CPU
6400 2,14GHz 2,00 GB RAM
NVidia GeForce 9500 GT
To w zasadzie na moim c2duo e8400 3ghz, 4gb ramu i gf 8800gt też powinno ruszyć. Jak się doczekam przyspieszenia internetu to spróbuję, póki co tyle giga ściągać na 2mb/s mi się nie chce :)
up
To co ja miałem w takim razie powiedzieć, kiedy wszystko ściągałem netem 1mb/s :P
Ale się nie poddałem i gdy loading się zakończył byłem rad,że wszystko działa w 100%
Ishimura12 --> Pobrałem pięć paczek, rozpakowałem, zaaplikowałem do folderu z grą, odpaliłem Fallouta i nic się nie zmieniło, poza tym, że gra działa mniej płynnie. Coś trzeba było jeszcze zrobić?
@Mutant z krainy OZ(tak w nawiasie nick wpada w ucho :)
Istnieje możliwość, że niestety źle przeczytałeś instrukcję instalacji modu. Oto kolejność:
A.Ściągasz i uruchamiasz Archive Invalidation Invalidated
B.Ściągasz wszystkie pięć paczek do dowolnego folderu na dysku.
C.Z nazwy każdego pliku, który downloadowałeś usuwasz podany ciąg liczb"-12056"
D.W folderze z grą Fallout 3( nie myl z data files :) umieszczasz wszystkie pięć paczek, ale rozpakujesz jedynie tą pierwszą.[b/]
Uwaga!!! Do rozpakowania używasz jedynie WinRara.
@Mutant
Tego naprawdę się nie spodziewałem :)
Witam. Widze ze temat jak i komentarze juz stare jak swiat ale ..
Mam 2 pytania.
Pierwsze - czy ktos moglby odswiezyc link do ulepszonej animacji chodzenia/biegania ? bo ni ciul ni w zab nie mozna juz tego znalezc xD
Po 2 - nie wiem dlaczego ale paczka PLECAKI gryzie sie z paczka DOM w goodspring(mody z Twoich linkow) jak wlacze DOM to znikaja mi plecaki(mimo ze sa wlaczone -.-)
Jakies podpowiedzi?
Mam lekki problem z Modem na figurki. Mam wszystko zrobione włącznie z FOMM-em. Wszystkie mody mi działają. Jedynie figurek nie da się nigdzie nie da się znaleźć. Nie chodzi o szukanie, ale o to że w grze ich nie ma (wcześniej sprawdziłem w internecie gdzie mają być).
Pomocy rojo! Wiesz przy tym modzie "Bullseye - The Crosshair Replacement Pack" jest pare opcji i którą mam wybrać nie jestem jakimś mistrzem angielskiego ale co nieco tam umiem ,ale to mnie przerasta...zupełnie nie wiem o co chodzi jakieś column A..., column B...POMOCY!
Rojo
istnieje może taka modyfikacja aby ta aplikacja z fallouta 4 na telefon z pip boyem działała do new vegas?