Prezes City Interactive o przyszłych planach firmy
chyba nazbyt optymistyczne prognozy odnośnie sprzedaży snajpera na ps3
ale snajper 2 na cryengine 2 brzmi smacznie:)
A ja jestem ciekaw tego drugowojennego tytułu. Może w końcu jakaś dobra gra z Polakami w roli głównej?
W sumie za wiele nowych info prezes CI nie ujawnił, bo to że zawarli umowę z Epic Games na wykorzystanie silnika UnrealEngine 3 można się doczytać w tym linku
http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/0,85462,b10ecdcad2a52f43782b9996b7ab7e43,CIA.html
Jestem ciekaw tego ile osób pracuje nad S:GW 2 bo nad poprzednią częścią pracowało 20 osób a koszt produkcji wyniósł 3 mln zł. A zapewne te 6 mln zł, które pochłonie produkcja drugiej części to większość tej kwoty pochłonęło nabycie licencji na CryEngine 3.
Odnośnie sprzedaży S:GW na PS 3 w nakładzie 250 tys w pierwszym tyg to śmiałe stwierdzenie, ale życzę powodzenia.
Mi się wydaję że tak mało doświadczone studio nie poradzi sobie z takim silnikiem.
Albo ta gra będzie brzydka i słabo zoptymalizowana, albo ładna (choć i tak w to wątpię) i tragiczne zoptymalizowana, albo jeszcze brzydka i tragicznie zoptymalizowana D:
Która wersja jest najbardziej prawdopodobna?
Co do sprzedaży Snipera 1 na PS3 to wątpie - bo większość będzie wolała poczekać na Snipera 2 te pare miesięcy.
Zapewne wydali sporo kasy na to aby zakupić licencję na CryEngine 3, więc raczej wiedza co robią i wiedzą jak okiełznać ten silnik tak aby zrobić na graczach jak największe wrażenie.
Więc nie ma co tu już z góry zakładać że grafika będzie mizerna a optymalizacja badziewna.
Jeżeli by zrobili z polakami grę w II wojnie światowej i to dobrą! (Stuart Black rządzi!) to normalnie..... City Interactive. Ja wam życzę wszystkiego najlepszego w robieniu gier! Bądźcie kolejną potęgą na rynku i nie popełniajcie błędów. Np. DLC .... -.-
@ Feess
"Albo ta gra będzie brzydka i słabo zoptymalizowana, albo ładna (choć i tak w to wątpię) i tragiczne zoptymalizowana, albo jeszcze brzydka i tragicznie zoptymalizowana D:
Która wersja jest najbardziej prawdopodobna?"
Ta, że będzie ładna i dobrze zoptymalizowana. Nie założyłeś takiej opcji w swojej wypowiedzi, więc pozwalam ją sobie dodać w imieniu firmy:)
pozdrawiam,
Łukasz
Trzymam kciuki za CI i za inne studia z Polski. Wiele młodych osób, pasjonatów tworzenia gier, chciałoby, aby w przyszłości były miejsca pracy w naszych polskich studiach. Poza tym, fajnie słyszeć ze światowych portali o dobrych wiadomościach na temat polskich gier !
Powodzenia !