Guild Wars 2 [PC] - Dynamika świata gry i mechanika walki
OoO kilka naprawdę ciekawych pomysłów. Czy ta gra będzie na abonament czy zupełnie darmo?
Ty byś wszystko chciał za darmo. Gra chyba będzie normalnie do kupienia, ale bez abonamentu
@Nerka nawet jak bedzie miala abonament to bedzie tego warta. A napewno duzo lepszym pomyslem bedzie staly abonament niz jakies idiotyczne mikrotranzakcje.
Cytat z oficjalnego FAQ Guild Wars 2:
"Will there be a subscription fee for Guild Wars 2?
Nope. Like the original Guild Wars, there will be no subscription fee for Guild Wars 2. You just buy the game and play it online without paying a monthly fee."
Także przestańcie się już pytać o abonament. To już wkurza
Bardzo chcę mieć tą grę. Brak abonamentu, super świat, walka, no jak na razie to te wszystkie elementy składają się na świetną jak nie najlepszą grę mmo.
Ta gra jest boska, a zwłaszacza dwójka z powodu tych alternatywnych rewolucji i kompletnie odjechanej jazdy!
Mam pytanie czy warto kupić 1, bo 2 mi nie pójdzie, czy może jednak po premierze 2 będzie pusto w 1 ?
Mam nadzieje, ze po premierze 2 bedzie pusto nie tylko w 1, ale w kazdym innym mmo. :P
Fakt, że GW to jedna z tych lepszych gier, w moim odczuciu, więc o ile gra będzie darmowa, mówiąc darmowa mam na myśli, że się kupuje raz i nie trzeba potem płacić abonamentów, to grę najprawdodobniej zakupie, w przeciwnym razie podziękuje
Dla mnie liczy się GW, ponieważ to może być jedyna odskocznia od SW:TOR kiedy już wyjdzie. Mam przerwe od mmo juz z dwa lata i ciągnie mnie bardzo do wowa, tzw raczej do tego nowego dodatku, ale nie będę płacił tym ludziom przez ten ich "wspaniały" wotkl. SW:TOR > GW > WoW
Liczę na Arena Net, z tak odważnymi zmianami jak wiadomo bywa różnie. Będzie wielka porażka albo ogromny sukces. Oby to drugie.
Kiedyś już pisałem o takim podejściu do rozwiązywania questów w wątku dotyczącym ogólnie MMO.
To co proponują autorzy GW2 to - o ile to zrealizują - wreszcie pierwsza jaskółka zdroworozsądkowego podejścia do gry MMO, a nie kopiowania kolejnych rozwiązań z Everquesta.
Świat w MMO musi być jeden, stały, i zmieniać się dla wszystkich graczy. Jesli jakaś gildia zabija w WoW Ragnarosa, to powinno to być zdarzenia aktywne dla wszystkich graczy na tym serwerze. Nieodwracalne.
A jak to przekuć na model równych szans i atrakcyjności dla innych graczy, to już zadanie dla developerów. Mają przecież na to milionowy budżet, i sztaby kreatywnych.
Dla mnie, podobnie jak w jedynce liczy sie tylko tryb PvP, mam nadzieję ze nie zawiodą. " Przede wszystkim w danym momencie będziemy dysponować maksymalnie dziesięcioma umiejętnościami", w jedynce jest 8, więc to chyba jedna z większych zmian, pomijając te oczywiste.
ta cała "rewolucja" była już w Warhammer Online jako public questy.
Gra ma wiele atutów, aby przyćmić konkurencję :] Czy na stukał dla WoW i SW:TOR to się okaże ale raczej GW2 przyładuje z grubej rury.
Kase zbieram już od kilku miesięcy :D
Tak samo czekam, aż ta gra trafi w moje rączki :)
Nie wierzyłem że kiedyś to powiem, ale po ostatnich zmianach związanych z kataklizmem, WoW przestał być dla mnie najlepszym MMO, dlatego z niecierpliwością czekam na GW2, bo to może być gra która wciągnie mnie tak samo jak "przedkataklizmowy" WoW.
@hellgate82
Grałem w Warhammera, widziałem, i masz tylko częściowo rację. Bo tak, sam pomysł na questy, do których się dołącza "w locie" nie jest nowy. Tylko Public questy z Warhamca nie miały wpływu na świat gry. Te tutaj mają mieć i to już jest rewolucja. Czy się uda zobaczymy po premierze.
O głupotach w grach MMORPG pisałem już tu:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10736228
więc nie będę się powtarzał. Wygląda na to, że Guild Wars 2 to krok w dobrym kierunku i w dobrym kierunku i w takie MMORPG mógłbym już zagrać.
Bardzo ciekawe rozwiazania. Czekam na te produkcje jak na malo ktora.
Jeśli ten temat jest prawdą (SW: TOR) to będzie kul...GW 2 forever ! :]