EA oficjalnie zapowiada Shift 2: Unleashed. Jest pierwszy zwiastun! [news uaktualniony]
Mnie tam obojętnie jak gra się będzie nazywać, byle tylko była dobra i dopracowana :)
Chyba chcą zrobić konkurencję Gridowi, albo uświadomili sobie że nazwa NFS już się graczom przejadła i może negatywnie wpłynąć na wyniki sprzedaży.
Mogli ją trochę bardziej zoptymalizować, bo "Shift 1" pod tym względem kulał, aż kulał.
oby tylko fizyka symulowala jazde samochodem a nie plywanie lodzia jak poprzednio:) nawet mody fan`ow niewiele pomagaly:(
I bardzo dobrze bo shift miał zupełnie inny model jazdy( zręcznościowa symulacja) niż wszystkie zręcznościowo-arcadowe nfsy.
NFSy bedą zręcznościówkami jak nowy Hot Pursuit, a Shift będzie oddzielną marką i konkurencją dla Forzy i Gran Turismo, na co sobie zresztą zasłużył.
Conath --? było tak jak sterowało się klawiaturą, gra od samego początku była ropiona przede wszystkim na kierownice (sterowanie i widok z wnętrza który też był znakiem rozpoznawczym gry i powodem do uzywania kierownicy)
Sam chwilę grałem na padzie i poprostu nie dawało się opanowac auta, za to na kierownicy i z widoku z wnętrza auta prowadziły sie jak po sznurku.
Takie głupie jeczenie że fizyka kulała jak nie grało się na kierownicy są tak samo żałosne jak żale że gra jest słabo zoptymalizowana a gra się na przedpotopowy PC, mi na konfigu sprzed 3 lat gra śmigała bez zająknięcia przy rozdziałce fullHD.
Tez tak bylo z MW2 jednak potem wrocili do COD. Tutaj raczej jest proba odzielenia arcadowego NFS od bardziej zrecznoscowego-sim
gizio1- w takim razie sprobuje na kierownicy (o ile przestanie sie wieszac pod win7 64bit na procku amd), na padzie jest tragedia.
nie wiem tylko czy to cos da, bo sposob sterowania fizyki nie zmieni.
anyway w takiego np. rFactor`a na padzie mozna spokojnie grac, tak samo sim`y od simbin, o forzy czy gt5 nie wspominajac. dlatego tak bardzo dziwi mnie model w shifcie i nie jest to jedynie moja opinia;)
Poza tym- gra ktora ma sie sprzedac w milionach egzemplarzy robiona przede wszystkim na kierownice? chyba, ze niechcacy im tak wyszlo:)
Unleashed źle mi się kojarzy .
A mi na odwrót, to był jeden z podtytułów NFS Porsche, która do tej pory urywa d*pe.
Conath - ja nie wiem jakie ty tam miałeś pływanie po lodzie, ale zawsze można było mocno pokombinować z modelem jazdy. Jak na NFS ta część miała dosyć wymagający model jazdy.
Dokłądnie Błażej ,,Unleashed'' to część tytułu piątej części. O ile się nie mylę w europie nazywała się Porsche 2000, a w USA, Porsche Unleashed.
O ile dodawanie cyfry 2000 w końcówce lat 90tych było takie przyszłościowe to teraz takie daty są bez sensu. Unleashead ma nawiązywać do świetności NFSa, tak samo jak w drugim odłamie podtytuł Hot Pursuit.
Conath --> fizyka jest bardzo dobra, z grubsza chodziło o to że przy zbyt szbkim skręcaniu zarzucało tył auta. Nie trzeba mówić że sterwanie 0-1 na klawiaturze to całkowita porażka, a niby sterowanie analogowe na padzie powinno sie sprawdzić to jednak przy szybszje kontrze też na bączku się kończyło.
Na kierownicy to zupełnie inna gra, różnica w prowadzeniu i wyczyciu aut jest kolosalna.
Lansowany widok z wnętrza nawet na padzie jest bardziej precyzyjny niż z za auta. Połączenie widoku za kierownicy i kierownicy daje bardzo przyjemny symulacyjno-zrecznościowy model jazdy. Nie wiem dlaczego tak akurat wyszło ale ewidentnie gra jest zrobiona pod taki rodzaj kamery i sterowania.
Na padzie gra po prostu strasznie odrzuca.
Po grze na kierownicy Shift jest dla mnie chyba drugim po Porsche ulubionym nfsem.
Moim zdaniem Grid jest lepszy od Shifta
Trailer można obejrzeć po włączeniu i zarejestrowaniu Hot Persuit.
Przynajmniej na PS3.
gizio1- zarzucanie autem jest ok, "plywanie" auta po torze juz mniej. anyway dzieki za info, bede musial sprobowac:) pzdr.
Hmm czyżby kolejny badziew z seri NFS
Poco robią Shft 2 jak jedynka była do kitu
Nie narzekajcie już przed premierą....
Ludzie mają tak wiele do powiedzenia na temat modeli jazdy jakby kiedykolwiek jeździli takimi potworami, jakie są w Shifcie (tam nawet Megane może mieć ponad 500 KM, hehe) z takimi prędkościami (ponad 200 km/h to standard na prostej). Ja nigdy tak szybko nie jechałem, ani tak mocnym samochodem, więc nie mam prawa krytykować modelu jazdy pod względem realizmu. Wam widać zdaje się co innego... No chyba, że jechaliście jakimś potworem na torze, to się pochwalcie -_-'
po co sie chwalic, to tylko internet:)
jezeli o mnie chodzi to mi nie pasuje zachowanie auta juz przy 20 km/h;) natomiast zachowanie sie auta przy 300 km/h moge niestety porownywac tylko do masy innych sim`ow i nadal wypada to dosyc dziwnie- oczywiscie to tylko moja opinia, ktora sie dziele, po czuje sie wywolany do tablicy:) pzdr.
Trailer fajny:) czekam na shift2 bo HP nie jest w moim typie;] na filmiku widać, że będą wyścigi nocne:D
Shift 1 był zajebisty, wg mnie na tym samym poziomie co grid. W obie grałem przez bity rok jak nie wiecej. Mam nadzieje ze beda w shifcie 2 pit stopy i PEŁNE zniszczenia ;]
Czekam na ta gierke!
To super, że niedługo wyjdzie Shift 2!
Jedynka była genialna, bardzo dobra symulacja, ale koniecznie na kierownicy, klawiatura czy pad odpada, źle się jeździło.
No i oczywiście kupię Shifta, bo Hot Pursuit jakoś mnie aż tak nie ciągnie do siebie jak Shift ^^
mmmmm... wyścigi na torze w nocy..... miodzio ;)
Chłopie o jakiej Ty symulacji piszesz... zresztą już widać, że dwójka to będzie jeszcze większe arcade, pokazuje to trailer, w którym na pierwszy ogień idzie jakaś napompowana kolizja. To jest zwykły nfs pod inną nazwą.
@Conath
"mi nie pasuje zachowanie auta juz przy 20 km/h"
Rozumiem, że te 20 km/h porównujesz do jazdy tą prędkością samochodem z 500 koni pod maską w realu?
IMO przy słabych silnikach i dosyć niskich prędkościach w Shifcie fizyka jest dobrze odwzorowana, przynajmniej na padzie. Oczywiście próbując jechać realistycznie, a nie arcade'owo z gazem do dechy na zakręcie.
NFS Shift to była totalna porażka jeśli chodzi o fizykę jazdy :) Radanos trafił w sedno pisząc o pływaniu łodzią. Ja osobiście grając w shifta cały czas miałem wrażenie że zaraz ktoś mi krzyknie przez radio "Kapitanie!" albo "Zwrot przez rufę!". Zaznaczam że nie grałem na padzie, ale jeśli ktoś chce użyć słowa symulacja przy NFS: Shift to zgodni z nim mogą być jedynie Jack Sparrow i Han Solo (ale to pewnie w przypadku dwójki)
Shifta jedynke odpaliłem dwa razy, crap jakich mało
Rozumiem, że te 20 km/h porównujesz do jazdy tą prędkością samochodem z 500 koni pod maską w realu?
moc nie ma znaczenia w tym przypadku, jezeli ktos chce mniej wiecej doswiadczyc jak te auta sie zachowuja- polecam rFactor-i tu mala uwaga!
Chwala Shiftowi, bo dzieki niemu powstal rFactorowy mod z autami z Shifta (Shift posluzyl za dawce modeli)- jak dla mnie genialny mod:) google.pl -> rfactor shift street mode
rozumiem, ze przy hot pursuit Shift wyglada jak symulacja ale naprawde- nie:)
skad pobrac tego moda contah bo nie moge znalesc moj gg 2906032
shift 1 byl/jest swietny, bardziej wymagajacy od Grida, ciekawszy od grida, ladniejszy od grida, model jazdy lepszy niz w gridzie (w ktorym wystarczal dobry pad do opanowania auta, w shifcie bez kierownicy nie wyobrazam sobie gry).
conath czym ty to wypakowales, winrar mowi ze nie wie jak to wypakowac nawet 7zip nie wie jak to wypakowac :), pomoz
Shift był bardzo fajny ale nie ustrzegł się błędów. Mam nadzieję że shift 2 będzie lepszy pod każdym aspektem bo jak nie to nie będzie kolorowo. A i moim skromnym zdaniem Shift i tak jest o wiele lepszy od Grida.