BioShock: Infinite - jak zmieniono silnik Unreal 3.0
I tak sa w tyle, bo Gears of War 2, Batman: Arkham Asylum i Mass Effect 2 korzystaja z Unreal Engine 3.5, ale i tak dobrze, ze porzucili 2.5, bo juz nie moglem patrzec na wiekszosc elementow. Aczkolwiek widze, ze sami modyfikuja silnik. Ja osobiscie nie czekam, bo Bioshock mnie znudzil.
iniside - jest i widac roznice, choc nie taka jak miedzy 2, a 2.5.
Być może szykuje się gra kompletna.
To się nazywa profesjonalne podejście do tworzenia gier.
Zapowiedzi przed premierą to tylko zapowiedzi i chyba już dla każdego powinno być oczywiste że z realną grą w większości przypadków wiele wspólnego nie mają pełne euforii obietnice;)
"wyciśnięcie wszystkich soków z konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3". Znowu się zaczyna, myślę że marka BioShock nie potrzebuje nakręcania hajpu w takim stylu, niech zrobią ładną grę i przede wszystkim co najmniej tak wciągającą jak poprzednie części.
'silnik został zoptymalizowany pod kontem architektury wielordzeniowej'
@raziel88ck
Nie ma. Chyba ze znajdziesz mi kogos z Epic kto kiedykolwiek mowil o takiej wersji. Z moim danych wynika, że ostatnią wersją jest 3.0, nie było żadnego major update do silnika, ani wyjęcią go ze statusty bety. Są tylko co miesięczne branch updates, wiec te UE3.5 to mozna wsadzic sobie miedzy plotki rozpuszczane przez rozne growe serwisy nie majace pojecia o czym piszą.
ciekawe tylko jakie gra będzie miała wymagania i oby nie kończyła się po 4h co jest ostatnio modne :/
pecetowcy będą musieli kupić 6 kart graficznych, hehehehe
Co za niekompetentna osoba pisała artykuł. Bioshock był jedną z pierwszą gier opartych na technologii Unreal Engine 3.0, więc nie działał na zmodyfikowanejm wersji UE2.0. Doczcie się zanim coś napiszecie albo sprawdzajcie źródło informacji zanim przekażecie ją dalej.
@iniside
Może i 3,5 nie ma ale za to jest 7.
"Panuje taki dziwny mit, że Unreal jest silnikiem stworzonym przez EPIC kilka lat temu i to koniec. Prawda jest taka, że zespół odpowiedzialny za prace nad Unreal Engine 3 wciąż przy nim dłubie, a ogromna ilość ulepszeń dodawanych co kwartał jest przytłaczająca. W moim mniemaniu zmiany są tak drastyczne, że EPIC spokojnie mógłby nazwać najnowszą wersję silnika Unreal Engine 7."
Adrian Chmielarz
Pan Dzikus cytujesz słowa innej osoby, ale posługując sie tym cytatem niejako podpisujesz się także pod tym, wiec słowa te kieruję do Ciebie:
co z tego, że wprowadzają ulepszenia. Dla mnie kolejne wersje silników powinny znacząco się różnić. Pare filtrów, lepsze oświetlenie nie znaczy wcale że można podskoczyć o kilka wersji do góry. Wszystkie gry jakie wychodzą na UE 3.5 dla mnie wyglądają na UE 3.5.
Nie potrafiłbym powiedzieć czy gra ktora wyszła miesiac temu działa na starym 3.5 czy na 3.5. po masie aktualizacji...
Uwielbiam klimat Bioshock'a wiec czekam z niecierpliwoscia. Jak narazie na filmikach prezentuje sie bardzo dobrze.
@Pan Dzikus
Nie wazne co sobie ktos mysli wazne co mysla ludzie odpowiedzialni za ten silnik. A oni oznaczaja go jako 3 nie ma zadnych 3.25 3.31 ani 3.5 ostatnia wersja bylo 3.0 a następna będzie 4.0. Ale to juz przy kolejnej generacji konsol. Nie wcześniej.
I mówimy tu o bazie dostarczanej przez Epic. Nie jest niczym nowym ze zespół ciągle rozwija produkt, inaczej.. już dawno wypadliby z rynku ot i wszystko.
Nie jest tez tajemnica, ze licencjobiorcy wymieniają sporo rzeczy (np. system oświetlenia który delikatnie mówiąc nadaje sie co najwyżej do niezbyt duzych map.. najlepiej jeszcze zamknietych).
Przecież Unreal engine 3.5 istnieje ;) -> http://www.youtube.com/watch?v=4oxOCd4UVjU
Nie jest to żaden wymysł tylko autentyczna prawda ten engine został też wykorzystany w Batmanie AA i Mass Effect 2.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games#Unreal_Engine_3_and_3.5
Zmiany do tej pory wprowadzone przez Irrational w pelni mnie satysfakcjonuja. Ciesze sie, ze w koncu przesiedli sie na nowy silnik, zas na dotsepnych filmikach oswietlenie naprawde robi na mnie wrazenie - jak i caly design :)
Czekam niecierpliwie, choc imo troche za wczesnie ujawnili nad czym pracuja.