Nowy projekt MMO Blizzarda, a World of Warcraft
licze po cichu na solidny i rozbudowany mmo sci-fi. ale zobaczymy, z nimi to nigdy nic nie wiadomo ;p blizz moze kombinowac jak chce, nawet jesli polowa graczy opusci wowa na rzecz nowej gry to kapucha i tak bedzie zasilac ich kieszenie, wszystko zostaje w rodzinie. jestem ciekaw co wymyslili.
Czyli wiadomo ... że nic nie wiadomo, kolejny news z serii pisać byle pisać.
>>>Taa... Znowu będą zdzierać abonament...
35 zł za miesięczny abonamet to dużo?? <lol>
Łooo żeby to 35 zł. Po premierze będzie to minimum 70 zł + mikropłatności + sam key do gry za 200 zł.
@Up Abonament jest najbardziej sprawiedliwą formą płatności. Mikropłatności to zdzierstwo tak samo jak DLC.
[7]Matt - to są moje przypuszczenia. Aion dalej kosztuje ok. 200 nie licząc abonamentu.
@SzrediDedi - Twoja uwaga ma pozory celności, ale gdybyś śledził komentarze przy artykułach o World of Warcraft, to byś wiedział, że w dzisiejszym newsie pojawia się odpowiedź na dwa najczęściej zadawane pytania, ale nie śledzisz i niestety piszesz głupoty.
Gohanitto - ale brednie opowiadasz Aiona można już kupić poniżej 100zł, i nie sądze żeby abonament nowego mmo przekroczył 13 euro, ta cena jest już sprawdzona,nie za dużo i nie za mało.
Kto lubi mmo ten płaci, kto nie ten gra w inne gry. Nikt nikogo nie zmusza do tego.
Jestem bardzo ciekaw nad czym pracuja. Chcialbym zeby bylo to cos w klimatach SyFy.
@Gohanitto
Nawet gdyby nowe MMO kosztowalo 200zl, to pewnie w tym i tak bedzie miesiac grania. Przy dzisiejszych produkcjach, gdzie kampania trwa 4h, to jest i tak niska cena jak na tyle zabawy. Abonament w wysokosci np 80zl za 2 miesiace to tez niewiele. Szczerze, wole placic abonament i miec pewnosc, ze gra bedzie wspierana przez tworcow, a kazdy z graczy bedzie mial rowne szanse. Mikroplatnosci jak dla mnie to kompletny bezsens.
„Jesteśmy znacznie mądrzejsi niż wtedy, gdy po raz pierwszy tworzyliśmy World of Warcraft. Mamy mnóstwo doświadczenia, którego nie mieliśmy wcześniej”.
Oby tylko to nie było doświadczenie w stylu "Hej chłopaki, na każualach i dzieciakach można zbić więcej kasy" :d.
Chciałbym żeby to było mmo RTS ,ale tyle czekania więc lepiej się tym nie interesować narazie ...Obstawiam że to bedzie powiązane z The lost Viking http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lost_Vikings
Maham - Aion pudełkowy kosztuje 199 zł. Sama karta pre-paid może poniżej 100 zł
stawiam na mmo fps albo action mmo :D z przewaga na fps ponieważ :
1. maja ludzi z acti do pomoicy
2. blizz już kiedyś próbował zrobić strzelanke i pewnie nadal chce
3. niema na rynku żadnej dobrej wartej uwagi strzelanki mmo
4. oprócz warhammera 40k niema zapowiedzianych żadnych ciekawych strzelanek mmo
5. strzelanka mmo najmniej by konkurowała z wowem i najwięcej nowych klientów by przyciągła
codo świata myślę ze to jakiś post apokaliptyczny/steampunk będzie bo:
1. post apokaliptyczne klimaty są dość modna i lubiane ostatnio a jeszcze nieprzejedzone
2. w grach blizza da się taki steampunkowy feeling wyczuć
3. sporo ludzi lubi steampunk ale wielu gier steampunkowych niema to blizz mógłby znowu zacząć bum i wiec przewagę na rynku :D
Invader01 [ gry online level: 19 - Pretorianin ]
„Jesteśmy znacznie mądrzejsi niż wtedy, gdy po raz pierwszy tworzyliśmy World of Warcraft. Mamy mnóstwo doświadczenia, którego nie mieliśmy wcześniej”.
Oby tylko to nie było doświadczenie w stylu "Hej chłopaki, na każualach i dzieciakach można zbić więcej kasy" :d.
Coś w tym jest co piszesz, zwłaszcza patrząc na kolejne patche w World of Warcraft gdzie rozgrywka staje się coraz bardziej uproszczona i bardziej przystępna dla osób które nie miały dużej styczności wcześniej z WoW'em np. łatwiej uzbierać dobre itemy które wcześniej moglo mieć parenascie osób na serwer. Akurat te zmiany według mnie to duży plus jako iż mam konto w Wowie ale gram w niego średnio 2 miesiace na rok jako iż brak czasu powoduje, ze nie siedzę w temacie i nie jestem na bieżąco i własnie dzieki takim zmianom mogę łatwiej sie wdrożyć w rozgrywkę, i przez to mam wiekszy fun. Jednak chodzi o to aby te zmiany nie posunęły sie za daleko, chociaż podejrzewam że Blizz wie co robi i nie zepsuje projektu nadmiernymi uproszczeniami. Nie mam czasu na MMO ale mimo to czekam z niecierpliwością na nowy tytuł.
Ano, z niedzielnymi graczami też trzeba się liczyć, bo sam już powoli zaczynam doświadczać braku czasu na cokolwiek. Z drugiej strony Od WotLKa gra idzie bardziej pod zabawki i zabawianie amerykańskich dzieciaków, dla których surowe RPG jest zbyt nudne, bo np. nie chce im się przeczytać często genialnie opisanych w questach wydarzeń, nawet napisanych w ojczystym języku. Imo dostosowywanie się do dzieciarni dla pieniędzy to kiepski pomysł, ale oni mają z tego kasę, więc co poradzić.
Czyżby boją się zbyt przytłaczającej konkurencji ze strony Guild Wars 2?
@ Rock Alone jakie to pytania? czy bedzie to world of starcraft albo jakies inne universum blizza to wiadomo juz od dawna ze nie, tym roku powtorzyli tylko to co w zeszlym. tak wiec w tym newsie(jak i na calym blizzconie) nie bylo nic nowego powiedziane(w temacie nowego mmo)