Jak będą wyglądały płatne mikrododatki do Guild Wars 2?
w ogole newsa przydaloby sie przeredagowac bo ciezko zlapac o co kaman, poza tym, ze tworcy GW2 chca zeby gracze byli zadowoleni. news o niczym:s
Ciężko złapać, bo GOL zakłada że news musi być długi, dlatego w newsach występuje 'wodolejstwo', od lat najlepszym sposobem przekazywania wiadomości, jest krótkie, konkretne podanie informacji a nie na sile ich rozbudowywanie kiedy tego dana wiadomość nie wymaga.
niech zrobia Abonament a nie jakies pierdoly a'la dlc.... niechce sytuacji:
"ej stary idziesz na ta instncje nr 12356 ?"
"czekaj sprawdze czy mam to dlc. o nie ! niemam cholera trzeba go pobrac, cholera przed wyplata jestem nie dam rady dzis :("
zaplacic raz za pelna i aktualizowana zawartosc a nie jakies pierdologie... No chyba ze takie dlc ma miec jakies stroje pety itp. takimi pierdolami w wowie tez sie nie przejmuje.
DLC to gówno.
Darmowy content powinien być w patchach a solidne dodatki wydawane co rok/półtora.
Niech zrobia abonament w konkurencyjnej cenie i nie widze problemu. Zadne bezsensowne platne mikrododatki....
Ta jasnee.... abonament.
Bede placil 15 euraczy miesiecznia mimo ze np. bede gral 10h w miesiacu, jakikolwiek sensowny content patch laskawie raz na 3 m-ce (o ile nie pol roku a nawet dluzej), po czym miesiac latania bugow i balansowania klas plus za kazdy duzy dodatek i tak musze placic. No thx. Plus mimo ze jest abonament to niektore firmy i tak sprzedaja rzeczy w sklepiku (Hi Blizzard!).
Nigdy wiecej gier z abonamentem. Kupuje co chce, kiedy chce a jako ze gra jest darmowa to gram kiedy chce. I tak to powinno wygladac.
I tak nielicząc wowa na mikropłatnościach zarabia się wiecej niż na abonamencie, przeiceż jak był by w granicach 35zł miesięcznie to było super, idac na głupie piwo z kumplami czy jakiś weekendowy wypad na rynek dużo więcej się wydaje. a 10h miesięcznie to się nieopłaca wogule zaczynać przygody w mmo taka prawda:P
@wszyscy, którzy chcieliby abonament w GW
O abonamencie w GW2 możecie sobie co najwyżej pomarzyć. ArenaNet przyciągnęła właśnie typ graczy, którzy chcieliby zagrać w "mmo", ale nie chcą i/lub nie stać ich na płacenie abonamentu,a chcieliby grać na równych zasadach (czyli nie w f2p).
Ja osobiście nie mam nic przeciwko dlc, o ile nie będą one faworyzowały osób, które je kupią (vide jakieś item shopy) i podstawka będzie oferować przynajmniej tak długi czas rozgrywki pve jak Prophecies.
Ja bym chciał takie rzeczy jak zmiana nicku przeniesienie postaci na inny serw, zmiana rasy/ wyglądu, bag np o 2 sloty większy, jakieś pety itp...takie rzeczy które nie dają przewagi...starczą pudełkowe dodatki...wow był dobry tylko przed TBC i tbc dawało radę (leczy było gorsze) a potem tragedia i tylko doją dzieciaków...