Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Cheat Medieval Total War

31.01.2003 20:26
😃
1
zanonimizowany20239
5
Junior


edytuj pliki w katalogu CAMPMAP\STARTPOS (pliki early, high, late) odpowiadające epokom średniowiecza
Przykład dla Anglii:

MakeBuilding:: ID_WESSEX Armourer4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Bowyer4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Castle10
MakeBuilding:: ID_WESSEX Chapter_house
MakeBuilding:: ID_WESSEX Church
MakeBuilding:: ID_WESSEX Horse_breeder4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Improved_farmland3
MakeBuilding:: ID_WESSEX Port
MakeBuilding:: ID_WESSEX Admiralty
MakeBuilding:: ID_WESSEX Royal_court3
MakeBuilding:: ID_WESSEX Royal_palace
MakeBuilding:: ID_WESSEX Shipyard2
MakeBuilding:: ID_WESSEX Spearmaker4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Swordsmith4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Town_watch2
MakeBuilding:: ID_WESSEX Siege_engineer4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Chancellery
MakeBuilding:: ID_WESSEX Metalsmith4
MakeBuilding:: ID_WESSEX Merchant

daje ci to dobry początek (jakieś 100 lat przewagi nad innymi nacjami), jeżeci edytujesz jakąś prowincję w głębi lądu nie dodawaj jej portu i innych nadmorskich budynków
Jeści chcesz to możesz także dodać sobie jednostki, wystarczy znaleść w pliku część zatytuowaną //agents i dopisać to co chcemy uzyskać (pierwsza liczba z nazwą jednostki to rok a druga to jej poziom [poziom pierwszy to 1, drugi 4, trzeci 6, czwarty 8)

MakeUnit::ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Emissary 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Spy 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 8
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 8
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 8
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Assassin 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Cardinal 1074 1
MakeUnit:: ID_WESSEX Cardinal 1074 2
MakeUnit:: ID_WESSEX Cardinal 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX Inquisitor 1074 4
MakeUnit:: ID_WESSEX GrandInquisitor 1074 8

Można też dodawać sobie wojska (znajdujemy część zatytuowaną //soldiers, dalej nacje którą chcemy zagrać i już można dodawać jednostki)
przykład dla polski:

MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 CATHOLIC_CULTURE //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND ChivalricKnights 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND ChivalricKnights 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND Arbalester 120 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_POLAND Arbalester 120 //FN_POLISH

MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 CATHOLIC_CULTURE //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA SerpentineCrew 22 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA ChivalricKnights 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA ChivalricKnights 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Arbalester 120 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Arbalester 120 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Boyar 80 //FN_POLISH
MakeUnit:: ID_SILESIA Boyar 80 //FN_POLISH

podajemy lokację gdzie chcemy postawić jednostkę (id_poland, id_silesia - prowincje startowe poslki) potem nazwęjednostki
i jej liczebność.

W plikach tych można edytować wszystko to co chcemy (przynależność prowincji, ilość dziedziców, ich poziom itp.) wystarczy poszukać

31.01.2003 20:32
😃
2
odpowiedz
zanonimizowany20239
5
Junior

po edycji plików trzeba od nowa rozpocząć gre

31.01.2003 20:54
Ares
👎
3
odpowiedz
Ares
76
Konsul

nie lubie Cheatow ani cheaterow :(

04.02.2003 05:02
4
odpowiedz
zanonimizowany20239
5
Junior

to dlaczego zaglądasz na tą strone?

08.02.2003 16:48
5
odpowiedz
zanonimizowany61767
1
Junior

Pwiedzcie gdzie jest ta MAPA KAMPANII w której mozna wpisać kody ...??? [email protected]

17.02.2003 19:24
😒
6
odpowiedz
zanonimizowany63355
99
Legend

lame lol nic dodac nic ujac i poco ci to ze w 10 lat podbijesz cala europa->no fun

Cheat Medieval Total War