EA rekompensuje upadek APB
ja właśnie uważam, że Acti Blizz i EA zamieniły się miejscami jeśli chodzi stosunek do klienta, kiedyś do EA starało się zedrzeć jak najwięcej kasy bez względu na opinie o nich, a teraz do Acti Blizz jest tym złym :D
Kiedyś na to nie zwracałem uwagi ale faktycznie newsy na GOLu są opóźnione do innych nawet polskich portali o 1-2 dni tak jakby redaktorzy GOLa czytali inne polskie serwisy i kopiowali wiadomości
blackbeaver zgadzam się.
Dawniej EA parło na $DOLARY$ tak jak teraz Activision.
które teraz prowadza mało nowych marek i zdziera pieniądze.
EA to od kilku lat mój ulubiony wydawca. Mają kilka bardzo mocnych tytułów
i nie zasypują gruszek w popiele czego efektem jest np. Bulletstorm, nowy Medal of Honor.
W każdym segmencie gatunków gier EA ma swojego przedstawiciela.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej.
Gwozdziem tej produkcji okazala sie byc grafika i wymagania. Nie wiem kto robi gre na UE3 skoro wiekszosc mmo oferuje grafike sprzed 5-8 lat i dzieki temu maja baze graczy. Popatrzmy na GTA SA - 500 osob na serwerze, cala mapa dostepna, rozne zabawy
Koktajl Mrozacy Mozg - też mi przykład, gta sa, które nie ma oficjalnej opcji mp, po za tym bzdury wypisujesz nie żadne wymagania czy grafika, gra była kiepska, wystarczy zobaczyć statystyki na steam jakie mają kompy, mówią same za siebie, także problemów z wymaganiami nie było, a wracając do ue3 to przecież silnik ten ma wymagania śmieszne jak na dzisiaj.
Spróbujemy, zobaczymy co mi zaoferują : )
Fajnie że można sie po jakąkolwiek rekompensatę zgłosić, chociaż w sumie wystarczyłoby mi jakieś oświadczenie z przeprosinami do wszystkich którzy zakupili grę : )
gdybym dostał Battlefield: Bad Company 2 lub Mass Effect 2 albo nawet obydwie, to bym był wystarczająco pocieszony
Ma smieszne jesli ktos to dobrze zrobi, zobacz sobie wymagania APB, oraz innych gier MMO.
"Aby reklamować APB proszę skontaktować się ze sklepem w którym gra została zakupiona." i taka oto dostałem odpowiedź.:P Śmieszne.
[5]
Alez EA nadal prze na dolary. Tylko ze patrzac na wlasna kieszen patrza tez na to aby nie tracic klientow (czyli na to ze mozna wyciagnac jeszcze wiecej dollars).
No i gitara zawsze to coś :P
Faktycznie aż dziwne ze EA tak o nas dba na potwierdzenie informacji mail który dostałem
"Greetings,
Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support.
We understand that you purchased APB and since the game is no longer available to play, you'd like us to refund the purchase amount you spent on it. While refunding the amount is not possible in this case, as a refund to what you've lost, we're offering you a free game from EA Store " http://eastore.ea.com". If you purchased the game after 7/15/2010 then you are eligible for this offer and can select any game you would wish with a couple of exceptions as noted below:
· Only those games for which we've Digital Download version available on EA Store can be selected.
· Please do not select a game which is not released yet.
In order to proceed with the refund request; along with the name of the game you'd like to play, we will also need the proof of your APB purchase:
1. In case of box version - attach the scanned copy of your purchase receipt in this email.
2. In case of downloadable version, please provide the screenshot of your purchase proof (Email from the retailer).
3. In case of digital download version from EA Store, provide us the order #.
Once you've provided us the proof of your purchase and name of the game you'd wish to have, we'll entitle it on your account and then you will have to use the EA Download Manager to download the game. If you do not have EADM, you can download it here: http://eastore.ea.com/eadm
Thank you!
EA Customer Support"
Zawsze jakaś rekompensata jest. Dobrze EA postąpiło, przynajmniej nie olali graczy, którzy wyrzucili pieniądze w błoto.
EA tak naprawdę nic nie traci(kilka gier w jedną lub drugą stronę), a klienci zadowoleni jak najbardziej