Jak wygląda system zniszczeń w Gran Turismo 5?
Wygląda jakby się te samochody się rozpuściły. A ten link do galerii nie działa.
Zalosne. Na poczatku myslalem, ze pierwsze zdjecie (na GOL) to takie pokazowe z fotoshop'a zrobione przez jakiegos dzieciaka, ale jak to tak ma wygladac to niech sobie to odpuszcza.
Potwierdzam link do galerii nie dziala.
No i w większości wypadków wygląda jakby każde zniszczenie było takie samo przyjmując różnice w karoserii samochodu. Ale nie ma się co martwić jeszcze rok, dwa i poprawią ;). Duke Nukem Forever w końcu wyjdzie więc GT5 pewnie też ;).
Po przeczytaniu tego newsa tylko smiac mi sie chcialo.
Czyli w tej grze dalej plusem zostaje tylko duza liczba aut i model jazdy.
Te zdjęcia i pewnie te, do których prowadzi niedziałający link, widziałem już na innym portalu. Na tamtych zdjęciach auta wyglądają jakby je podpalono :)
[Edit]
Nomad_91 -> Coś w tym musi być... :P Ferrari ogłosiło akcję naprawczą dla swoich modeli 458 Italia, bo wykryto usterkę polegającą na tym, że klej łączący pewne elementy przy wysokich temperaturach topi się i w związku z tym na całym świecie doszło do spalenia się 10 aut tej marki. Może graficy inspirowali się właśnie tymi wydarzeniami?
Ktoś na NeoGAF fajnie podsumował reakcje na każdego newsa dot GT5:
So basically, what GT5 should have had is:
Better crashes than Burnout paradise (which are predetermined btw)
More realistic physics than the best PC sims
Better livery than Forza 3
Better rally than Richard burns or Colin Mcrae
1000 PREMIUM cars.
A i tak gdyby tak było - to znajdzie się milion zrzędzących ludzi
Mój komentarz: hahahahahahaha ! W 100% zgadzam się z Czarnym Grabarzem. Wygląda na serio jakby przód się rozpuścił. Może to taki smaczek że jak za długo stoi na słońcu to się roztapia ? xD
Butter Mode - nowy tryb w GT5. W żadnej grze nie widziałem topiących się samochodów. To dopiero realizm!
Czyli w tej grze dalej plusem zostaje tylko duza liczba aut i model jazdy.
Czyli generalnie - uwaga, uwaga! - to co się w grze wyścigowej jedynie liczy.
Wesoły akcent na początku dnia, rozpuszczające się samochodziki, brawo sony jeszcze nikt na to nie wpadł:-)
To wyglada zalosnie... Burnout Paradise ma troche na karku wraz z GTA pokazali jak wygladaja uszkodzenia, juz NFS Prostreet/Shift mial lepsze ;) Zaraz bedzie ze przesuneli o polroku gre by naprawic to :P
Jaki model jazdy ? to grid miał realistyczniejszy model jazdy...
Jaka duża liczba samochodów? - i tak nimi wszystkimi nie pojezdzisz, dobrze będzie jak chociaż 30% z nich użyjesz do gry...
A model zniszczeń - śmiechowe...
@Ace_2005 Ano słyszałem o tej akcji z tym nowym Ferrari. Ciekawe czy właściciele będą musieli płacić za to ? A co do GT5 to też tak myślę że inspirują się wydarzeniami. W końcu to Real Driving Simulator nie ? xD
'Jaki model jazdy ? to grid miał realistyczniejszy model jazdy... '
Dziwne, w psx extreme osoba która GRAŁA w GT5 zachwycała się genialnym modelem jazdy, a Ty nie grałeś i wiesz że lepszy niż w Grid, gratuluje :)
Bo psx extreme jak sama nazwa wskazuje to gazeta o Play Station, tam wszystkie gry na ps mają oceny 10 i są super mega i w ogóle...
Co by nie pokazali to i tak ludzie będą narzekać. Część winy leży po stronie KY. Jak będą pracować nad 6 to powinni go zakneblować i zamknąć w piwnicy...
SzpadyzorPL
A grałeś w GT5 Academy (taki testowy time trial był swego czasu na PSN)?
Przejeździłem w nim masę godzin i model jazdy był naprawdę rewelacyjny, najlepszy jaki dotąd widziałem. Nie twierdzę, że najbardziej realistyczny - ale najlepszy.
Raevek- ten art o gt5 na gamescom w psx extreme byl zenujacy:s autor nawet nie probowal ukrywac, ze jest slepym fanbojem sony...
co do modelu zniszczen- wyglada to nawet ciekawie, zreszta nie jest to az tak wazny element.
Karrde - potwierdzam, model jazdy był świetny. Nie wnikam czy realistyczny czy nie. Czy najlepszy czy nie (to już kwestia gustu gracza), ale jeździło się miło.
Bo psx extreme jak sama nazwa wskazuje to gazeta o Play Station, tam wszystkie gry na ps mają oceny 10 i są super mega i w ogóle...
Oj tam. Od kilku ładnych lat ta gazeta pisze o wszystkich sprzetach.
No i przypomne może, że to w tej gazecie napisali, że GT będzie ssało wydech nowej Forzie (wtedy jeszcze Forza 2 :P )
Raevek- ten art o gt5 na gamescom w psx extreme byl zenujacy:s autor nawet nie probowal ukrywac, ze jest slepym fanbojem sony...
Pisałem o tym w wątku o ps3, brzmiał jak podekscytowany dzieciak, albo mu się na prawdę bardzo podobało albo jest fanem GT, nie podpinał bym pod to fanboy'stwa tylko dlatego że tak najłatwiej.
Bo psx extreme jak sama nazwa wskazuje to gazeta o Play Station, tam wszystkie gry na ps mają oceny 10 i są super mega i w ogóle...
Pocieszny jesteś :)
PSX (Extreme) zostało, przecież nie będą ryzykować marki i zmieniać nazwę, rozumiem jakbyśmy tu rozmawiali o Playstation Magazine, to zupełnie co innego.
albz74 => No ale czego ludzie maja oczekiwac po tylu latach? Moze Kaz nie jest tak wstretnie arogancki jak Greenawalt (co rok temu na e3 bleblal jakim to forza3 cudem jest) ale kilka razy mowil, ze gt5 bedzie "perfekcyjne". Chyba jednak nie bedzie. Plastelinowy model uszkodzen jednak wyglada tak smiesznie, ze az mi sie podoba ;D
Gre zabija jej wielkosc i skala. Ma byc to, ma byc tamto, dzieki czemu dosteniemy duzo, ale nie na takim poziomie jakiego od PD ludzie oczekuja.
Better crashes than Burnout paradise (which are predetermined btw)
More realistic physics than the best PC sims
Better livery than Forza 3
Better rally than Richard burns or Colin Mcrae
1000 PREMIUM cars.
Model zniszczen mogl byc prosty, jak w fm i by wystarczylo (+ uszkodzenia mechaniczne wplywajace na pojazd). To wyscigi, a nie dd. Chwalili sie modelem zniszczen, a teraz nie dosc ze tylko premiumy go beda mialy, to jeszcze beda wygladaly jak samochodziki z plasteliny.
Po co bawic sie w cos co inne gry potrafia lepiej? Jak rally wlasnie.
Po prawie 6 latach produkcji livery editor lepszy od forzowego to na prawde za duze oczekiwania?
1000 premium cars - o tak, po tylu latach zdecydowanie tak. W dupie mam czy im zajmuje zrobienie jednego modelu pol roku czy rok. Sa sposoby by nie dupuscic do takiej sytuacji jak ta z podzialem na premium i standard cars. Outsourcing, obnizenie szczegolowosci modeli, tak by modelowanie skrocilo sie w znacznym stopniu, zatrudnienie dodatkowych pracownikow? A przede wszystkim odpowiednie planowanie... Tylko niech nikt nie mowi ze ich nie stac.
wygladaja jakby sie od słonca roztopiły...ale lukne na galerie, moze tam beda lepsze modele
Wyglądają jak były by zrobione z plasteliny i ktoś by je niezłe rozciągnął jednak ci Japończycy chyba nawet Google nie umieją użyć żeby zobaczyć jak wygląda uszkodzony samochód
Wygląda to jak obrazy Salvadora Dali ;) Ktoś kto powiedział, że gry nie są sztuką widać się mylił ;-)
A tak serio - nie są to screeny z jakiejś wczesnej wersji ? IMO bardzo wątpliwe, żeby PD zostawiło to w takiej postaci... Zresztą nawet gdyby, to fanom tej produkcji i tak to nie będzie przeszkadzać - grunt, że WRESZCIE są zniszczenia samochodów (szkoda, że tylko niektórych). Natomiast "hejterzy" zmieszają grę z błotem niezależnie od tego jaki poziom będzie prezentowała, zapominając, że produkcji bez wad nie ma (nawet moja ukochana Forza nie ustrzegła się niedociągnięć). O tyle się zgodzę z albzem, że GT5 to najbardziej znienawidzona przez zawistników produkcja - i to jeszcze przed premierą.
Hahaha, ja bym w paincie lepiej te zniszczenia wykonał. "The ultimate driving Simulator" xD
Pisałem o tym w wątku o ps3, brzmiał jak podekscytowany dzieciak, albo mu się na prawdę bardzo podobało albo jest fanem GT, nie podpinał bym pod to fanboy'stwa tylko dlatego że tak najłatwiej.
wiesz, gdyby wychwalal gt5 pod niebiosa to jeszcze rozumiem, ale texty typu "jezeli ktos uwaza, ze model jazdy w gt5 prologue byl drewniany to albo nigdy nie gral w prawdziwy symulator albo jest fanem forzy" to juz dla mnie za duzo;) cytat oczywiscie z glowy, tak czy siak psx extreme juz wiecej do reki nie wezme:) pzdr.
Ten model zniszczeń wygląda po prostu... śmiesznie :-)
W prawdziwym aucie odrywają się fragmenty blachy, latają spoilery, blacha się gnie ale nie topi :-)
Nie wątpię że GT5 sprzeda się bardzo dobrze ale myślę że developer sporo kasy przegrał w kasynie albo podarował komuś bo nie widać tych kilkudziesięciu milionów włożonych w ten projekt.
tyle narzekacie, a blacha w ferrari tak sie wlasnie niszczy!
moje obawy się sprawdziły...dostaniemy shit po tylu latach, jednak już wolę forze 3 bo premierę miała dawno, na GT5 trzeba czeeeekać i czeeeekać
Ludziom się nie dogodzi. Sam Yamauchi mówił, że we wcześniejszych odsłonach nie mieli zniszczeń bo nie wyglądały one realistycznie. Publika naciskała i mamy kotleta. Szkoda, bo dla mnie akurat system zniszczeń to element ważny w Burnoucie. W tych najtrudniejszych wyścigach w Gran Turismo i tak nie ma miejsca na obijanie się po bandach, bo momentalnie lądujemy na odległym miejscu i nie mamy szans na odrobienie strat. Zamiast bawić się w zniszczenia mogli zainwestować czas i stworzyć więcej modeli premium.
Ponarzekać możecie,macie do tego prawo.
GT5 wyjdzie w listopadzie i wszystkim szczęki opadną.
Ale nie usprawiedliwiajcie PD - oni maja kase, "gotowa gre" skoro GT5P to bylo demo zapowiadajace pelna wersje w przyszlosci. Oni potrafia dodawac fury do gry oraz trasy ale z nowymi bajerami sobie nie radza. Tylko szkoda tych co gre kupia, dostana kolejny raz gre z 1000 aut ktorymi nawet 1/3 sie nie przejada (przynajmniej z 10-20min), wyyebista grafike a reszta daleko w tyle.
Koktajl - o tak, tak, mów jeszcze :))))))))
GT 5 zmierza jako jeden z największych faili 2010r :) Ten system zniszczeń wygląda beznadziejnie.
Koktajl - jaka grafika? Widziałem materiały na e3 czy gamescom 2010 i grafika wyglądała średnio..
Sarge, dlaczego wybierasz najgorsze zdjęcia? Widziałem 3 dni znacznie lepsze... a poza tym Kazunori powiedział, że zniszczenia na koniec, więc jeszcze się zdziwicie. Ja po screenach z innego serwisu jestem pozytywnie nastawiony do tego elementu GT5.
...a poza tym Kazunori powiedział...
Rotfl :D Molyneux tez duzo mowi... Kaz mowil tez, ze gt5 bedzie perfekcyjna gra. Co oczywiscie widac po screenach i ostatnich informacjach nt gry... Swoja droga, ze Ty pozytywnie jestes nastawiony to oczywiste - kazdy fanboy bedzie pozytywnie nastawiony do exa na swoj elektroniczny oltarzyk :] Prawdziwi fani nie majacy klapek na oczach sa jednak zaniepokojeni stanem gry.
... wygląda ch***, co więcej powiedzieć, faktycznie mogliby sobie dac spokoj i niech tutaj obrońcy nie bronia tego, bo "tak naprawdę w prawdziwych wypadkach blacha i karoseria tak sie gnie i faluje, ze ohh aahh, pięknie" gówno prawda... fakt samochód po prawdziwym zderzeniu wygina sie rożnie i karoseria zachowuje sie dziwacznie, ale takiego GOWNA za przeproszeniem to ja jeszcze nie widziałem w zyciu, jakby te samochody mialy sie zaraz rozpłynąć...
marnie... mogli brać przykład z grida :)
Prawdziwi fani nie majacy klapek na oczach sa jednak zaniepokojeni stanem gry.
Nie widzę tutaj żadnego z nich.
Sony dostosowało GT do możliwości PS teraz psowcy ściemę walą że zdziwieni:( nie będę was pogrążał, współczuje
Jestem fanem GT , ale jak ma ta wyglądać ten system uszkodzeń w pełnej wersji, to niech lepiej dodadzą opcje wyłączania go, bo w ruchu wygląda to jeszcze gorzej jak na zdjęciach , fakt faktem wygląda to jak pognieciona, nadgryziona kartka papieru, jak dal mnie poracha .... :(... w Destruction Derby było lepiej :o, ale i tak kupie .....
nie ma się co burzyć
nie wiadomo z jaką prędkością i jak to auto/auta dostały więc nie ma co gdybać trzeba to zobaczyć na własne oczy...
mogli sobie to już dawno podarować skoro efekt końcowy jest aż taki , bieda :(
Jak wygląda system zniszczeń w Gran Turismo 5?
Wygląda jak wypociny albzika w tematach powiązanych z GT, rozmiękłe, mdłe i do bólu epiforyczne :D
A swoją drogą, to od razu po zobaczeniu tych zdjęć nasunęło mi się skojarzenie z NFS:Porsche 2000, tym samym zatoczyliśmy koło, pora na nową dekadę :)
StoogeR --> przeczytaj relacje w PSX Extreme...
może nie wygląda jakoś wspaniale ale sam fakt że coś takiego dodali robi swoje ale pierwsze zdjęcie wygląda tak jakby było osobno dodane i wgl. ale nic ważne że będzie można się rozibjać i mieć jakieś uszkodzenia a nie wpakować się parenaście razy w bandy i jechac jakby nic się nie stało
Ale to beznadziejnie wygląda, lepszy model zniszczeń jest w starej grze World Racing 2 z 2005.
Lepiej jak by sobie darowali ten model zniszczeń dla tylko 20% samochodów.
Tutaj wygląda jakby cały samochód był z miękkiego plastycznego metalu.
GT5 robione tyle lat miało być sztandarem ps3. Ten system zniszczeń raczej spowoduje że będzie się z czego śmiać. Tylko czy te zdjęcia to nie fake - zwróćcie uwagę na dziwne rozmycie przedniej części maski. Na obydwu zdjęciach jest podobnie.
Ale to dopracowane gdyby gre robili jeszcze kilka lat to może może :))
Cholerne nieroby TO IDZCIE KURWA NA STUDIA PROGRAMISTYCZNE I ZRÓBCIE LEPSZE
DEBILE
Zobaczyłem z ciekawości, bo i tak nie mam konsoli. Szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś lepszego po gt5. Blacha zgina się strasznie nienaturalnie.
hm dziwne, ze na tym filmiku nie dobija do niczego tylko pokazuje efekt koncowy.. fake imo
Zastanawia mnie czego Wy sie spodziewaliscie bo jak znieksztalcen jak w realu to jeszcze sobie poczekacie minimum 10 lat lub wiecej. Zamiast tych blobow mogli dac dziesiatki z gory ustalonych modeli o roznym stopniu znieksztalcen przygotwanych przez grafikow. Wyszloby o niebo lepiej tylko dosc duzym kosztem pracy.
Zniszczenia będą oparte na fizyce, a to dobrze. Ważne aby to poprawili tak aby wyglądało jakoś ludzko, a na to chyba jeszcze jest jakaś szansa :).
Z tego co sam zauważyłem to zniszczenia wyglądają ładnie o ile nie masakrujemy samochodu specjalnie i na maksa.
http://cdn.medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_237207.jpg - o ile tutaj samochód wyglądanie nieźle po zniszcznieu...
http://cdn.medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_237205.jpg - to tutaj już masakra :).
To, że np. reflektorów rozbić się nie da jest trochę dziwne...
W GTA 4 były zniszczenia na fizyce gry i wyglądały świetnie... w grze wyścigowej wypadało by aby jednak troszkę poprzeczkę podnieśli.
Dobra zbyt szybko napisalem posta nie ogladajac nawet galerii. Teraz widze ze to pewny fake.
ciakwe jak to bedzie wygladac w pelnej wersji, bo narazie to nie najlepiej sie prezentuje
BUAHAHAHAHA potęga PS3 pęłną gębą - nie no ROTFL&ROLL - Mafia2, GTA4 kuźwa ludzie przecież to są proste rzeczy. Nawet takie malutkie studio jak 2K Games potrafiło to zrobić lepiej a przecież ta gra to o wiele więcej niż samochody.
Toffi mode :-) - bo "zabawa tkwi w toffi fi" hehehe - żenua, żenua....
Przecierz to ferrari 458 a więc jest z włókna weglowego czytaj takiego wytrzymałego plastiku, który widocznie sie roztopił jak koleś draftował za jakimś rocket carem,
I tak se kupię GT5, mi to nie bedzie przeszkadzać gram ze zderzaka i nie powoduję wypadków, bo to stracone sekundy, nie spuszczam się jak widzę pogniecione auto. model zniszczeń to będzie masakra - nie bardzo się widze na takim chamonix i peugeot 205 t16 jak to było w GT4 w licencji. Przecież tam się jeździło po bandzie bo tak było ślisko, a teraz to bedzie problem z czasem na brąz.
Fajny watek,
ja juz sobie spokojnie czekam, g27 juz namierzona, wracam z wakacji i w koncu zamowie, potem dwa tygodnie, gt z preordera, szkoda tylko ze kobieta bedzie musiala swoje filmy ogladac na kompie zamiast na 50 calach :D, a frustraci... no coz ssijcie :D
swoja droga porownujac deformacje bryly z ta smieszna namiastka z forzy, jezeli jeszcze dolozyc do tego fizyke jazdy z academy, nie dziwie sie frustratom :D. Labedzi spiew.
Hehehe co to kur...a!! jest? :O pierwszy obrazek przypomina jakby blacha sie stopila drugi?.... WTF?
ten system zniszczeń wygląda troche dziwacznie ale gre i tak kupie.
widze ze piaskownica sie bawi
najlepsze jest to ze 90% komentujacych to dzieciaki ktore nigdy nawet rozbitego auta nie widzialy.
wszedi - przez takich jak ty oni trzepia kase, FM przechodzila wiecej zmian niz przez 10 lat GT. To slabe, i tamto i jeszcze i to, ale i tak kupie... To wyglada jak sytulacja z DLC, zle, zle, zle ale ludzie kupuja..
FM przechodzila wiecej zmian niz przez 10 lat GT
Trudno nie było - startowali od zera.
swego czasu jak miałem forze 3 to nie oszczędzałem tych samochód ,a zniszczenia wyglądały na prawdę realnie
@ wszyscy malkontenci
Ktoś chce coś od zniszczeń ?
http://i55.tinypic.com/14x0aom.jpg
tyle w tym temacie.
Co więcej PD cały czas ulepsza ten system. W pełnej wersji po rozpieprzeniu się będzie można zobaczyć wnętrze samochodu. A wersja demka przedstrawia jeszcze zniszczenia w produkcji.
Co więcej każde demo z bestbuyów prezentuje inny build i na innych lepiej to wygląda a na inncyh gorzej, na jednych możan uszkodzić na innych nie, na jednych można porysować bryke i odpadną ci drzwi a na innych tylko to co widzicie na obrazkach powyżej.
Pełna wersja GT5 będzie miała najlepszy model zniszczeń z gier gatunku sim racerów.
@ Koktajl Mrozacy Mozg
Każde GT coś dodawało, to że w czwartej częsci nie było edytora i dobrego online to wina raczej mocy konsolki.
Jak do tej pory to forza stoi w miejscu.
trzeba być nieźle skretynionym, żeby w symulatorzy zwracać uwagę na model zniszcze. Chyba, że jest to symulator czołgu.
swoją drogą modelu zniszczeń miało nie być (bo po co?) ale oczywiście banda idiotów musiała pod każdym newsem dotyczącym GT5 w wiekszosci growych serwisow swiata pisac, ze forza lepsza bo mozna samochod porozbijac...
Będę miał kupę śmiechu jeśli się okaże, że duke wyjdzie przed GT5 :D
@PSXFAN: "Cholerne nieroby TO IDZCIE KURWA NA STUDIA PROGRAMISTYCZNE I ZRÓBCIE LEPSZE DEBILE"
"Jak to mówią "Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz." ;)
Przecież "system" zniszczeń był już w Test Drive na C64, w Stunts był już całkiem niezły, a w Destruction Derby to normalna orgia zniszczenia :D (fakt, że potrzebna była potężna maszyna, nawet Pentium 100 miewał problemy...
Nie uważam systemu zniszczeń za konieczny, może wybiórczo w niektórych trybach (dajmy na to Nascar, gdzie pogięta blacha, tłuczone szkło i fruwające części to obowiązkowa część każdego wyścigu ;), ale przecież GT5 dzięki "potędze" PS3 i Cell'a miał oferować raytracing w czasie rzeczywistym, fotorealistyczne tła, zaawansowaną fizykę jazdy i realistyczny system zniszczeń, a wszystko to w Full HD! Byli nawet tacy, którzy po obejrzeniu "screenów" z modelami aut uwierzyli w te zapewnienia i na każdym forum piali w zachwycie nad tym, że GT5 ustanowi nowe standardy w każdej dziedzinie... Niestety nikt nie wspomniał, że "screeny" pochodziły z prezentacji silnika iRT (Interactive Raytracing) IBM'a, gdzie do wygenerowania JEDNEGO, statycznego modelu użyto 3 połączonych PS3 ;) oraz o tym, że Full HD owszem, będzie... ale tylko w showroomie, o fizyce nie mówię, bo chociaż Cell akurat do tego celu się nadaje nieźle, ale sam Cell grafiki nie wygeneruje, a GPU w PS3 przy takim GTX460 to przecież antyk...
Lothers->Już dużo nie zostało do premiery, z osądami poczekaj do niej.