RAGE na etapie szlifów
Ogladajac filmiki z E3 jedna rzecz mi sie nie podobala, strzelajac nie czuc powera broni
Dla mnie Rage to jedna wielka niewiadoma, połączenie strzelaniny z wyścigami, oraz świecie po apokalipsie, może wyjść wielki hit, ale obaw co do tego mam sporo.
Koktalj mrozacy mozg, moze i nie czuc ale artykul jest o efekci "szlifowania" gry wiec moze dopracuja lepsze odrzuty czy cus :p premiera dopiero w 2011 wiec wiele moze sie jeszcze zmienic ;)
Dla mnie kazda gra Id software ma ten sam problem - w zadnej nie czuc dobrze broni. Bron jest zawsze "ok", nie ma kopa, nie ma fajnego "feedback'u" po strzelaniu. Ot pukawka i tyle i watpie zeby ten element sie zmienil - maja ten sam problem w kazdej grze.
Bez przesady Panowie ze o ocenie gry bedzie decydowal odrzut broni. :)
To murowany kandydat do gry roku '11 i juz teraz po relacjach z targow z Kolonii wiadomoze gra bedzie zbierala oceny od 9 w gore.
Ja duzo (i mowiac duzo mam na mysli DUZO) bardziej czekam na Brink, MK i Batman wiec to sa dla typy na gre roku. (MK sa swoj comeback). Rage wyglada bardzo dobrze i pewnie bedzie wielkim hitem.
nie ma feela broni? To co to jest gdy strzelasz z rakiety, plasmy albo raila? Nawet w q1 jak sie strzelalo z granatnika albo nailguna to sie czulo wychodzacy metal z lufy.
ozoq - gry nie oceniamy, ale patrzac na ostatnie gry ID np. Doom3, byl Minigun, jakis karabinek, pistolet, bazooka ale zadna z tych broni nie miala powera ze dobrze sie z niej fraguje, w dodatku te smieszne dzwieki :). W Q4 mimo ze nie Id robil to tez bylo bylo kilka klasycznych broni w nowej oslonie lecz kazda wyglada tak samo, strzelaja i zabijaja. Popatrz na Q1, byl jednolufowy shotgun i 2, z dwuruki dobrze sie gibowalo slabych kolesi z bliska, gwozdziarka soft i hard - z hard szybciej zabijalo sie Ogry, Rycerzy nie mowiac juz o Pradnicy - szybciutko lecialo im hp
Dla mnie kazda gra Id software ma ten sam problem - w zadnej nie czuc dobrze broni.
Podpisuję się pod tym rękami i nogami. :D