W Medal of Honor polecimy Apachem
Sadzac po zachowaniu helikoptera, gracz nie ma nad nim kontroli? Nasza rola opiera sie jedynie na strzelaniu? Jesli tak, to nie ma sensu sie tym zachwycac. Chetnie bym zobaczyl arcadowy symulator smiglowca. Pamietam jak dobre 10 lat temu nucac melodie z Airwolfa zasiadalem z joystickiem i pogrywalem w Commanche 4. ;]
Jest sens się tym zachwycać. Jak eJay napisał, ładne widoczki i świetne komunikaty radiowe, wystarczy i dynamiczna akcja, tak to powinno wyglądać w tego typu grze.
1:13 - czy ja dobrze widzę strzelanie rakietami w prawą stronę z rakietnicami skierowanymi zupełnie gdzie indziej? - może nie znam się na współczesnym orężu powietrznym ale to wygląda co najmniej źle.
1:51 - efekty po takim ostrzale - zero nierówności na ziemi. kamyczek się nawet nie przesunął
Dokładnie w momencie podanym przeze mnie widać jak heli przed nami strzela w nieprawdopodobny dla mnie sposób
Apache jest w stanie przetrwać trafienie RPG?
@Reavek
Chodzi o drugi śmigłowiec.
Sinbad ma rację, dość dziwnie to w 1:13 wygląda, ale wydaje mi się, że śmigłowiec nie musi strzelać do przodu, nawet z rakiet niekierowanych.
Musi. To trochę fail, fakt.
To że oni latają nad kolesiami z rpg, to wiadomo - gra akcji, ale Apache strzelający bokiem z niekierowanych, to trochę dziwie, jednak pewnie błąd.
[edit] tak już widzę, może ja o czymś nie wiem, ale z niekierowanych to on może strzelać tylko przed siebie :)
@Reavek: sinbad ma na mysli drugi heliopter sterowany przez komputer. Kiedy pojawia sie on na 1:13 widac, jak strzela rakietami w prawa strone mimo, ze rakietnice skierowane sa do przodu. Dorzucam screenshot (prawdopodobnie bedzie widziany tylko z poziomu forum).
już przygotowywałem screena - dzięki CTSG.
kto wie czy to jest błąd - musiałby się wypowiedzieć przynajmniej znawca tematu. ja czekam. :)
Nie musi być jakiś znawca, niekierowane Apache wystrzeliwuje tylko do przodu, zresztą nie tylko Apache. Strzelec ma do dyspozycji działko, które oczywiście może obracać (co widać na filmiku), może również namierzać cele pociskami kierowanymi.
czyli mamy Fail. Gra SP nie aspiruje do miana symulatora żołnierza ale toż to porównywalne do strzelania kaburą.
fruwające ciała ->>>
A ja się zastanawiam, dlaczego w tych wszystkich nowych CoDach, MoHach, whatever, zawsze musi lecieć taka wieśniacka muzyka. Pamiętam do dzisiaj świetną muzykę z Allied Assault, kiedy jechało się Tygrysem Królewskim i podobna mogłaby się znaleźć i tu. Przecież współczesne pole walki nie koniecznie musi równać się z bum bum ksz i jeb jeb.