Rage [360] - gamescom 2010
W końcu znalazł się rywal dla Crysisa ;)
Tak powinien wygladac Fallout. Klimat apokalipsy i pustynne rejony, a nie ta padake co dala nam Bethesda niszczac legenda. Brawo id Soft. Tylko szkoda ze trzeba jeszcze tyle czekac, zeby nie podzielil losow dooma.
Mnie trochę nie przekonuje. W końcu było już sporo gier o podobnej tematyce. Rage ma szansę się przebic, bo wygląda bardzo ładnie. Mam nadzieję, że to wystarczy by zostac jedną z najlepszych gier przyszłego roku.
jak zobaczyłem obrazki 1 raz to myslałem ze to jakies DLC do bordelands
gra przypomina bardzą tą gre
Lipy nie będzie, w końcu to ID Software, studio, które jeszcze nie wydało słabej gry :) Ja tam czekam.
Raczej nie podzieli losów Doom'a 3, który też by rewolucyjny, a po wyjściu Far Cry'a tylko bardzo dobry. Teraz Rage jest rewolucją i NIC nie wskazuje na to aby jakaś inna gra pokonała go pod względem grafiki. Crysis 2 to przecież wygląd Crysis 1 - niby ładnie, ale to nie to. Czekamy!
Oto przykład, że naprawdę genialna grafika może wystąpić w multiplatformowej produkcji także na konsoli.
Zdenio-Tak ale będzie gorzej wyglądać niż na PC (Znowu)
Co niby jest genialnego na tych screenach ?
za duzo tych postów na forum apokapiltycznych,zal prodakszyn
Grając już od jakiegoś czasu w Red Dead Redemption, który co by nie mówić, wciąga jak tornado F5, a widoki ma nieziemskie, wierzę, że X360 poradzi sobie jeszcze z niejedną grą posiadającą świetną grafikę. Pecety będą jak zawsze w przedzie z rozdzielczością FullHD, ale większy ekran w przypadku konsoli zawsze robi swoje.
... A ja nadal nie rozumiem czemu ludzie tak jarają się grafiką tej gry, okej jest bardzo dobra ale panie Metro 2033 wygląda lepiej ! O crysis'ie 1 już nie wspominając.W Rage tekstury momentami wyglądają śmiesznie... Oczywiście teraz gra nie jest jeszcze dopracowana więc można czekać do Wiosny z tym werdyktem, jednak w cuda to ja nie wierze swoje widziałem i wiem Crysis 1 wygląda lepiej.
skatefish -> No ja właśnie też nie wiem...
pierwsz screen pochodzi z wersji pecetowej(choc)render, drugi juz z xboxowej
Jest to jedna z wielu gier na które czekam.
Ale jednocześnie jedna z niewielu na które już nie mogę czekać.
Rage to będzie wielki powrót id Software. Co więcej nowe uniwersum
post-apokaliptyczne - a takie właśnie kocham, może okazać się ciekawe.
Jednak jest jedna ich gra na którą czekam bardziej. . . Wszyscy wiedzą o co chodzi ^^
Jedyne co mnie martwi w przypadku id Soft to zapowiedź, że po wydaniu projektów
nad którymi pracują, chcą się znowu zabrać za Wolfenstein. A ja mówię, że nie.
Nie tak dawno graliśmy w nowy Wilczy Szaniec a ja większą ochotę mam na nowy Quake. :)
Na początku filmiku z E3 bohater rozmawia z jakimś szalonym facetem - jego animacja jest beznadziejna, to samo mimika twarzy - ogólnie poziom o wiele gorszy niż to co można było zobaczyć 7 lat temu na targach w 2003 roku... (mam na myśli HL2 oczywiście).
Wrażenia wizualne to nie tylko modele i tekstury, co raz większą uwagę zwraca się na animacje, do których nie potrzeba wypasionego silnika (bardziej się liczy dobry materiał z mocapu i umiejętności animatorów). Po Avatarze, który pokazał, że przy odpowiednich środkach da się wyjść z uncanny valley, to teraz człowiek oczekuje czegoś lepszego, niż kolejne człapiące kukiełki.
Mamy 2010 rok - poziom Half-life 2 powinien być już standardem, a zdecydowanie nie jest.
Silniki potrafią co raz więcej, jeśli chodzi o rendering, ale niektórym się chyba wydaje, że magia gier tkwi w statycznych screenach.
Zagramy, zobaczymy, oby nie przesuwali w niedokończony premiery.
@[5] stealth1947
Sądzę, że następne Fallouty i Elder Scrolls będą robione na silniku idTech5 (albo pochodnej tego silnika).
@ [21] Kazioo
Avatar nie pokazał jak wyjść z uncanny valley. Tam były renderowane wymyślone niebieskie stworki a nie ludzie. Widziałeś jak wyglądają prawdziwi Navi? Nie. Zatem nie masz z czym porównać renderingu. Jak Cameron zrobi komputerowo ludzi, którzy będą nie do odróżnienia od prawdziwych to dopiero wtedy niczym Mojżesz Żydów z Egiptu wyprowadzi grafików i animatorów z uncanny valley.
Autor artykułu chyba powinien był ochłonąć przed napisaniem tekstu. Technologiczny majstersztyk ? nie zapominajmy, że gra zapowiedziana jest na wrzesień 2011 - zakładając że nie zaliczy kolejnej obsuwy, a w świecie gier ponad rok to bardzo dużo.
Póki co gra wygląda ładnie, ale szczękopadu nie ma...za 12 miesięcy będzie się prezentować jedynie poprawnie. Było już wiele tytułów, które na targach gier przedstawiały się świetnie, ale odległe premiery stopniowo zrównywały poziom wizualny do kolejnych ukazujących się gier.
Pan Dzikus pieprzysz jak potłuczony. Na'vi to postacii humanoidalne. Nie potrzeba renderować człowieka by ocenić motion capture. Cameronowi ta sztuka się udała i patrząc na te niebieskie stworki bez problemu można było wyczuć ludzkie emocje, co jest bardzo trudną sztuką. To, że kolor ich skóry jest niebieski, a oczy nienaturalnie duże nie oznacza wcale, że nie animatorzy mieli łatwiejsze zadanie.
@Coy2K: to zdecyduj się czy ta sztuka udała się Cameronowi czy animatorom, chyba, że Cameron sam animował... Zresztą i tak mu ładna animacja nic nie dała, bo film g*wniany.
Premiera tej gry 13 września 2011 tak pisze na wikipedia English
Zastanawiam się czy dla takiej gry warto jest poświecić troszkę więcej pieniędzy i kupic edycje "edycjonerską" :) Cieżki dylemat :)
Prośba do redakcji.
Wrzucicie filmik w 60 fps z gry? Gra działa w 60 klatkach a ogladanie filmu w 25 fps nie robi takiego wrażenia. 60 klatek to jest to!
Za każdym razem, gdy czytam o Rage mam wrażenie, że gra staje się coraz ciekawsza.
"""skrzyżowanie klimatów Fallouta i Borderlands"""
borderlands było połączeniem F3 i komiksowej oprawy a to coś to podróba...
Lothers wysil trochę mózgoczaszkę. Cameron nie jest animatorem, ale to pod jego nadzorem pracowali animatorzy, więc jakieś zasługi też mu się należą. A filmu nikt tu nie ocenia pod względem fabularnym, więc Twój komentarz nie jest wart funta kłaków.
Lothers - no nie do końca. Zauważ jak ostatnimi czasy wszyscy podniecają sie tekstami Dr. Housa (lol). A nie dostrzegają tego ze on je tylko wypowiada a nie "wymyśla". Bo twórcą tych tekstów jest reżyser, scenarzysta. Sry za off-top. A co do gry to czekam na nią bardzo. Mam wielkie zaufanie do id-software za serie quake. Sam w quake 3 i live'a teraz pogrywam. Pozdro.
reżyser odpowiada za większość poziomu produkcji, ale cameroon skończył się 15 lat temu...