Guild Wars 2 [PC] - gamescom 2010
Heh pierwszy :). Mam nadzieję że będzie więcej lvl do wbijania niż tylko 20. A fabuła zapowiada się na naprawdę dobrą .
Jest na co czekac ;)
Doczekać się nie mogłem, już zabieram się do czytania!
EDIT: Przeczytałem i teraz mogę tylko walić głową w ścianę krzycząc: ,,Kiedy będzie w końcu premiera?!".
[1] Lvl będzie 80 a czas potrzebny do przejścia z jednego lvla na następny prawdopodobnie będzie ten sam^^
Mi szczególnie podobają się te losowe eventy i questy takie jak ten z żywiołakiem ziemi - odrobina świeżości i odskocznia od "Zabij 5 kurczaków".
Do autora: Czy w demie był zaimplementowany system karmy? Bo coś takiego ma być w grze, tzn. to jak będziemy odbierani przez NPCów, jak będą na nas reagować itp.
[7] Według mnie powinno być nieskończoność LVL, po prostu po którymś LVL przestały by dochodzić nowe punkty.
[9] kiedyś tak mówili:P
Ta gra zmiecie wszystko ;P
Lev Cuo w GW2 jest ustawiony na 80lev --- ale bez paniki, ostępy między levelami będą mierzone taką samą ilością doświadczenia (linijna progresja)
GW2 nie posiada qwestów oraz questowych npc - wyłącznie dynamiczne iwenty w ilości około 1500szt układające się w ciągi zdarzeń (obronić prosiaczka, doprowadzić do domciu, przegonić z domku złodziei, wreszcie pokonać herszta złodziei by ukończyć iwent, oczywiście miejsce po złodziejach nie będzie puste więc wykonanie tego iwentu uruchomi kilka następnych iwentów, jak oczyścić pieczary herszta złodziejów, uratować wilka, co nie zjadł prosiaczka od głodu, i wreszcie odbudować domek właściciela prosiaczka - oczywiście każdy z tych nowych iwentów będzie się składał z kilku etapów o rożnych podcelah) oczywiście iwenty skalują sięw zależności od ilości uczestników, tz. wraz z wzrostem uczestników i ich levela - wzrasta ilość przeciwników do pokonania oraz rosną ich statsy i ilość używanych skili - w nagrodę po ukończeniu iwenta dostajemy więcej doświadczenia, złota i karmy (ilości punktów wymienianych na przedmioty po ukończeniu iwentu).
Jak nie ma quest owych NPC to uczestniczymy w iwencie po zbliżeniu się do niego (na co dadzą nam namiary na przykład w tawernie - npc szukający pomocy dla pogaszenie pożaru w jego domostwie powie gdzie zlokalizowany jest jego dom czy aktywując ukryty iwent samodzielnie, czy to poprzez eksplorację, gdzie dotarlismy do miejsca gdzie coś się dzieje czy poprzez aktywację iwentu jak poprzez przestraszenie/rozwiesielenie NPC czy złamanie pieczęci i uwolnienie dżinna...
Oczywiście większość iwentów będzie toczyła się samodzielnie, regularnie i bez naszego udziału, ale dołączając do iwentu zmieniamy jego wynik i tym samym wpływamy na zmianę świata gry (oczywiście brak naszego udziału również świat gry zmieni) dzięki czemu a. zawsze będzie w GW2 coś się dziać, b. podróż przez ten sam region nigdy nie będzie taka sama, t.j. region będzie cały czas zmieniany wynikami iwentów ;))
Oczywiście jak brak kwestów to i brak dziennika/listy, zamiast tego mamy personalny scenariusz - wyniki iwentów w jakich my uczestniczyły oraz skutków decyzji które podjęliśmy decydując się na ten czy inny iwent oraz mapę na której będziemy widzieć odkryte nami iwenty... ;))
Pvp globalne RvR (Serwer vs Serwer) 4 różne mapy z zadaniami dla zespołów graczy oraz pojedynczych graczy, tak zespół będzie utrzymywał kopalnię a pjedynczy gracz będzie musiał zniszczyć transport przeciwległej frakcji (i grupy i pojedyncze gracze mogą przyłączyć się do RvR jednocześnie) - w tym przypadku sprzęt i umiejętności uczestników zostanie podniesiony do określonego średniego poziomu.
Pvp indywidualne - tradycyjne areny jak GvG, z ograniczeniem buildów do określonych dopuszczalnych skilli. (skille i wyposażenie pvp)
Skillbar ;)) 10 slotów na skille, z czego 5 przypisane do wyposażenia (można te skille zmienić tylko zakładając inny sprzęt), 1slot na skill do leczenia, 1 na skill elitarny - oraz 3 sloty na dowolne inne preferowane graczem.
Zasadniczo GW2>Tera>Star Wars:Old Republic>Rift: Planes of Telara... ;)) Już odkładam na Collector Edition najbardziej ambitnego mmo 2011 roku, oczywiście jak i jedynka F2P, i bez mikrotranzakcji ;))
" i bez mikrotranzakcji"
Tu bym sie nie rozpedzal za bardzo. Po demku widac ze w gre jest wpompowana MASA kasy (szczerze to widze jej o wiele wiecej tam niz w drogim, abonamentowym i hypowanym i reklamowanym do granic przesady min. na GOLu Cataclysmie).
Z czegos musi sie zwrocic? Z samych pudelek? Z dodatkow, ktore tez pochlona masa kasy na stworzenie ich? Nie sadze. Imo budzet lajtowo osiagnie kilkadziesiat milionow $ - to masa kasy. Zakladajac optymistycznie 5 mln sprzedanych kopii (tyle co jedynka chyba) to to nawet nie zwroci tworzenia gry a jeszce serwery trza utrzymac.
Mikrotransakcje beda - w jedynce tez byly. IMHO ofc.
nie powiem, bardzo ciekawie się zapowiada, ale nie wszystkie rozwiązania mi pasują. Myślę, że w konfrontacji z WoW: Cataclysm przegra, ale znajdzie swoją niszę.
OOO Popisali się z oryginalnością tego smoka.... Nędzna kopia Deathwinga
GG
Wykonana 50 razy lepiej i robiaca pierdyliard razy wieksze wrazenie. Ale to juz kij z tym.
Blizzard kopiowal cale swiaty i gotowe rozwiazania z innych geir wiec nie widze problemu aby skopiowac jego smoka. Zwlaszca w taki sposob bo deathwing przy Shatererze wyglada jak grzeczna dziewczynka z pensjonatu dla mlodych panienek. :)
A to nawet nie jest Elder Dragon a jedynie ich adiutant, wiec beda w grze nawet wieksze kozaki niz Deathwing. :)
Kox117
Wyjdz i zamkni drzwi fanboju. Aż dziw bierze, że wszyscy gracze WoW'a widza tylko zerżnięte pomysły z ich ulubionej gierki ale tego, że Blizzard skopiował połowe rzeczy z innych gier (chociażby z Ultimy) to tego juz nikt nie widzi.
temat:
Czekam z niecierpliwością. Na pewno znajdzie swoich fanów i nie wiem czy to będzie taka grupa niszowa. Każdy fan GW na pewno kupi (a jest ich wielu)
Chociaż MMO zazwyczaj nie trawię, to ta gra cholernie mnie ciekawi. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś naprawdę fajnego, bo zapowiada się smacznie :)
MMO to przyszlosc gier, za kilkanascie lat raczej nie zboaczysz gier singlowych. non stop siec :) przyzwyczajaja sie
Jedynka była jedyną sieciówką, która zatrzymała mnie na dłużej - ze wszystkimi kampaniami i dodatkiem bawiłem się w nią przez dobre dwa lata. Liczę, że GW2 powtórzy ten prywatny sukces. Na tę chwilę wiem, że straszliwie podoba mi się art-design: gra jest malownicza jak japońska, ale estetyczna jak europejska. :) Trzymam kciuki i czekam na premierę.
"Czekam z niecierpliwością. Na pewno znajdzie swoich fanów i nie wiem czy to będzie taka grupa niszowa. Każdy fan GW na pewno kupi (a jest ich wielu)"
4 czy 5 milionow sprzedanych pudelek wiec mysle ze moga liczyc na conajmniej tyle o ile czegos nie spierd..... :) Jesli to jest dla niektorych gra niszowa no to N/C. :)
"Na tę chwilę wiem, że straszliwie podoba mi się art-design: gra jest malownicza jak japońska, ale estetyczna jak europejska. :)"
Dokladnie. Mowia nawet o tym w ktorym z wczesniejszych filmikow ze w cos takiego celuja.
Visual i art style tworzenia postaci to chyba najlepsze co widzialem ogolnie w RPG ever - wizualny majstersztyk. Az chce sie robic postac dluzej. :) Zas design charrow i ich animacje to najlepsze co widzialem w MMO ever - a troche widzialem. :) Sa poprostu swietne - grozne, potezna a zarazem troche "cute" i nie patrzy sie z obrzydzeniem na badz co badz potwora.
Ta gra przyrzadzi jak wyjdzie - obojetne co pisza fanboje warcrafta. :)
"Jedynka" nie przypadła mi do gustu ale nie twierdzę że była zła,po prostu nie moje klimaty."GW 2" oraz "TERA" to są dwa mmorpg'i na które czekam i które absolutnie zamiotą.
Mi podobają się też takie szczegóły jak np. poruszanie się Charra - biega jak jakiś tygrys, kiedy nie ma broni w rękach ;p
http://www.onlinewelten.com/games/guild-wars-2/videos/grosses-zu-beginn-11056/ - filmik z m.in. żywiołakiem ziemi
Jeśli trial jak już będzie dostępny zaciekawi mnie, to z miłą chęcią wydam na to pieniądze :) MMO rulez :)
@kox117 "OOO Popisali się z oryginalnością tego smoka.... Nędzna kopia Deathwinga
GG"
Widziałem toto na żywo w ruchu, w trakcie walki z graczami, wierz mi, Deathwing kuli się i kwili w kąciku. Na prawdę przecudnie go zrobili i wcale nie jest to jeszcze jakiś najmocniejszy boss, po prostu "jeden z". Do tego kilkukrotnie przerasta skalą wszystko co widziałem w WoWie.
Zdenio - chyba mówisz o tym systemie charisma/dignity/ferocity. Było zaimplementowane - nawet jedno z pytań początkowych pozwala określić początkowy stan tych wskaźników. Przykładów w demie nie odnotowałem, ale po prostu czas był ograniczony, więc nie sprawdziłem wszystkiego.
A co do samego smoka to oczywiście może przypominać dziesiątki innych podobnych potworów (w końcu śmiesznie byłoby gdyby zrobili smoka nie wyglądającego jak smok), ale mimo wszystko walka z nim jest niezwykle widowiskowa.
A tak przy okazji - GW2 zdobyło nagrodę Najlepsze MMO targów Gamescom 2010 ^^ ;))
Muszę przyznać, że to MMO zainteresowało mnie. Nie gram w tego typu gry, bo szybko mnie nudzi ciągłe grindowanie.
A będzie singiel czy tylko multi, nie chciałem czytać artykułu więc jak cośto sory.
olo18 - wystarczyło przeczytać pierwsze zdanie z artykułu: Demo Guild Wars 2 pokazane na targach pozwalało zagrać początkującym człowiekiem (na pierwszym poziomie doświadczenia) oraz rozwiniętym Charrem (45 poziom)(...)
prokiki - cóż za pytanie, oczywiście że będzie tylko multi..
Jak dla mnie - fana pierwszej części pozycja obowiązkowa, zapatrzony jestem w nią jak w obrazek ;>
@PROKIKI W grze multi singiel 0__o ??
@Topic . Wszystkie gry mnie już znudziły w jakie grałem ( a było ich sporo od cabali po silkroady , po hero online itd) i to już zaczyna się nudne robić . Oby ta gra była rewolucyjna ;) Czekam na info !
ciekawe czy pobije wowa