Co nowego w systemie walki z Fable III?
Proponuje aby kilka dni przed premiera zebrac wszystko to co ma byc w Fable 3 i latwniej bedzie ocenic gre przez pryzmat roznic miedzy F3 a F2 oraz obietnicami
patent z morfowaniem podoba mi sie. zawsze mi tego brakowalo, ze wszyscy bohaterowie mieli swoje unikalne miecze, tylko nie my(a nasz postac to najbardziej zajebisty z zajebistych)
20 roznych kombinacji czarow... łał... Oby coop (ktory dla mnie przekreslil dwojke) tym razem byl taki jak trzeba, to moze sie skusze.
Z każdym newsem Fable III zapowiada się coraz lepiej. Fajnie by było, jakby poziom trudności był taki, jak w pierwszej części, bo "dwójkę" można przejść z palcem w D ;p
Wiadomość jak najbardziej pozytwna, system walki może wcale nie okazać się wbrew obawom prymitywny jak w F2.
Łączenie czarów może być ciekawe, ale najbardziej chciałbym zobaczyć to morfowanie broni. Fable to jedna z tych nielicznych gier, w których nie trzeba zakładać super tonowej zbroi, bo dodaje +500 do do armołra. Ja właśnie lubię, kiedy mój bohater wygląda tak, jak mi się podoba i nie ma przy tym żadnych utrudnień.
Z początku lekki poślizg, potem większy i większy, aż w końcu powiedzą, że wersja na PC nie chce współpracować...
A co do casualizacji - no niestety chcą tyle sprzedać, trzeba wypuścić grę dla mas ;( Nie cierpię noobków
"
Moja ukochana seria action rpg" z tej gry taki rpg jak ze mnie astronauta ;)