Fable III bez wsparcia dla kontrolera Kinect?
Nigdy sie nie kupuje nowego sprzetu bo zawsze jest ten sam problem - mala ilosc gier. Lepiej poczekac
a te dlc będzie zawierać zestaw minigierek :D skoro nawet peter się poddał oznacza że kineczetex jest okropny....
Przecież Kinect i Move są z myślą dla Casuali :)
Po co to implementować w grach dla HC graczy (choc Fable dla mnie jest grą dla Casuali a nie jakimś sensownym rpg, ale to IMHO). Ktoś nagle rzuci pada, mysz lub klawiaturkę by machać przed monitorem jakimś Dildem albo łapami?
Epic fail. Nie wiem jak Microsoft zamierza przekonać kogokolwiek do kupna Kinecta jeżeli nie są w stanie namówić własnego studia do wdrożenia tej technologii do gier. Akurat Fable III uważałem za potencjalnie największy test dla możliwości Kinecta. Świetnie by się mógł w tej grze sprawdzić dzięki wykorzystywanej prezentacji gestów, uproszczonemu systemowi walki i czarów, wychwalanemu brakowi tabelek i schematów no i oczywiście tej "niesamowitej" możliwości dotykania innych. :) Nie wiem kto w takiej sytuacji pokusi się o wykorzystanie tej technologii w produkowanych grach nie mając w tym faktycznie żadnych interesów.
Akurat Fable III uważałem za potencjalnie największy test dla możliwości Kinecta.
Możliwości Kinecta? Przecież ten szajs nie nadaje się do bardziej skomplikowanych gier. To co Microsoft prezentował na E3 w temacie swojego kontrolera było niesamowicie żałosne. No i rewelacyjna cena - 150 dolców za coś, co u konkurencji pojawiło się dobre kilka lat temu.
No szczegolnie ze F3 wychodzi w pazdzierniku a Kinect najwczesniej w Listopadzie.
Technicznie to F3 nie ma prawa obslugiwac czegos, czego na rynku jeszcze nie ma...
Kolejny tytul a la Fuckt..w dodatku wiekszosc komentujacych nawet nie przeczytalo artykulu :P
Szczerze mówiąc to lepiej żeby wydali grę w pełni wykorzystującą kinecta np. Fable IV wolę poczekać 1,5 roku na grę niż płacić za osrane DLC.