Halo: Reach [360] - Z dziennika dewelopera #3 - wersja PL
widac ze nie grałeś w halo 3 przez neta, chłopie każdy mógł tam tworzyc niesamowite mapy i grac na nich z kumplami i to nigdy się nie nudziło, a wierz mi ze narzędzia i możliwości w porównaniu z tymi tutaj to były łopatki z piaskownicy dla dzieci a teraz masz zaawansowane narzędzia inżynieryjne
aż żałuję że mam zbanowanego xbl
Nom,dobre czasy na split screenie,tylko grafika byla bardzo dupna
Spoko że konsolowcy dostaną taki edytor bo pewnie kilka osób się tam pobawi i stworzy coś ciekawego ale grafika w Halo przypomina mi czasy pierwszego FarCry'a a był to 2004 rok , który mamy dziś nie muszę przypominać.
SebaOnePL > Tez tak pomyślałem o grafice tej gry grając juz w trujeke. Jest taka kolorowa i cukierkowa. Mogli by to zmienić.
Maham - twój komputer i by tak tego nie uciągną.Dzięki takim możliwością Halo Reach będzie żyło wiecznie.
Halo 3 może nie było przepiękne ale miało swój unikatowy styl,w reach mamy nową ulepszoną wersje engine, dzięki czemu możemy podziwiać lepszą grafikę, efekty oraz większa ilość obiektów i postaci niż dotąd.A co do edytora, oferuje o wiele większe możliwości niż poprzedni w halo 3 ;-).
Czekam z niecierpliwością na ten tytuł.
Forge na pewno przedłuży żywotnośc Halo:Reach. Aż boję się pomyślec, co gracze będą wyczyniali z tym edytorem map :)