Heavy Fire: Special Operations – amerykański debiut polskiej gry na Wii
Polacy to tylko w fps'y się bawią...
taaa... jasne, szczególnie, jeśli spojrzeć na sprzedaż Wiedźmina w pierwszym miesiącu sprzedaży...
"podobieństw do ultrarealistycznych produkcji w rodzaju Battlefield: Bad Company 2 czy Call of Duty: Modern Warfare 2" ho ho jaki żal wytłumaczmy sobie jedno realistyczne=symulacyjne to są
produkcje pokroju ARMA 2 czy OP:Dragon Rising ;]
W HF:SO trudno doszukać się wielu podobieństw do ultrarealistycznych produkcji w rodzaju Battlefield: Bad Company 2 czy Call of Duty: Modern Warfare 2.
Are you fuckin kidding me?
"W HF:SO trudno doszukać się wielu podobieństw do ultrarealistycznych produkcji w rodzaju Battlefield: Bad Company 2 czy Call of Duty: Modern Warfare 2."
buehehehe :D w ktorym miejscu te gry sa ultrarealistyczne?
'podobieństw do ultrarealistycznych produkcji w rodzaju Battlefield: Bad Company 2 czy Call of Duty: Modern Warfare 2" hehe, zart sie udal. BC2 ma przynajmniej system zniszczen, ale co ma COD wspolnego z realistycznoscia?
No przeciez bronie ktore sa w COD istnieja naprawde czyli ma cos wspolnego z realistycznoscia
'ultrarealistycznych' a 'coś wspólnego z realistycznością' to jak na moje jest ogromna różnica. Dlatego każdy o tym tak pisze w tym topicu