Znamy wymagania sprzętowe Medal of Honor
Cóż jako, że ja w becie gram na full detalach na windows XP na radeonie 3870 i się nie zacina więc można wywnioskować, że wymagania są mniejsze niż np. Battlefield Bad Company 2.
Multi ma inne wymagania od singla, bo jest na innym silniku.
Tak gdzieś zasłyszałem.
I to ma brać 100% mocy konsoli PS3 ?
No Single będzie na innym engine a multi na innym. To są wymagania Single więć nie kierujcie się tym jak wam w becie chodziło.
Yaboll---> # Procesor: IBM PowerPC Xenon (trzy rdzenie taktowane zegarem 3,2 GHz)
* Procesor działa w trybie in-order execution.
# GPU: ATI R500 (Xenos)
* 48 zunifikowanych jednostek Shader Model
* taktowanie rdzenia – 500 MHz
# RAM: 512 MB GDDR3 współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny
* taktowanie pamięci – 700 MHz (1,4 GHz efektywnie)
# 10 MB pamięci eDRAM stosowanej jako bufor ramki
Oj ten Medal... . To by była wyśmienita gra ale jedna rzecz ją psuje, silnik multiplayera. Nie zrozumcie mnie źle, multiplayer jest wykonany znakomicie, strzelanie, killstreaki, mapa Kabul ( bardzo dobra na TDM ), ale właśnie ten gameplay, ten silnik z BC2, nie lubię go. Ciekawi mnie silnik w single, jeżeli będzie lepszy, coś w stylu CoDa ( nie koniecznie chodzi o grafikę, raczej o animacje, poruszanie i takie tam ;P ) to EA powinno DICE narzucić swój silnik a zostawić resztę która jest bardzo dobra, tylko pewnie to DICE narzuciło swój silnik :/
LogzXVI a kto mówi że moh ma wykorzystywać 100% mocy ps3 przecież to nie jest konsola Ea tylko Sony wiec wnioski same się nasuwają :]
predzej moh bedzie wykorzystywac 100% mocy xklocka bo na 100% w ps3 trzeba troche poczekac ;d
Niziutkie wymagania,ale i tak nie kupie MoH.
Nie wiem jak jest w wymaganiami - ale beta chodzi u mnie gorzej niz BFBC2 wiec pewie to dopracuja. BFBC2 gram w 2560x1600 (moja natywna) gdzie jest bardzo plynny, w MoH gram w 1920x1200 bo potem zaczyna juz chrupac.
Wymagania rekomendowane jeśli chodzi o MoHa będą takie same jak w przypadku BBC 2.
Minimalne takie aby moc grac w 15-20 klatkach, wymagania mialem te same co podane wyzej tylko ze lepsza grafika i jedynie mapa w gorach dawala srednio z 50-60 klatek, w miejscie bylo tego 2x mniej
Multiplayer jest robiony na silniku Frostbite(użyty w BC i BC2, nie wiadomo czy wersja 1.0 czy 2.0), a Singiel na Unreal Engine 3(użyty m.in w BAT:AA). Nie dziwi mnie to, że wymagania do singla są wyższe.
$erek47 -> beta zakończy się oczywiście 31 lipca - w treści pojawił się błąd przez pomyłkę. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Zajebista optymalizacja tej gierki, w becie tnie mi się na nawet na najniższych lub najwyższych
i tu i tu mam 28-35 fps tylko skacze jak cholera.A BC2 chodzi u mnie jak złoto.Chyba kupie to na ixa360
I każdy swoje, ile razy można przypominać ŻE
MEDAL OF HONOR SINGLEPLAYER DZIAŁA NA ZMODYFIKOWANYM SILNIKU UNREAL ENGINE 3.0.
MEDAL OF HONOR MULTIPLAYER DZIAŁA NA ZMODYFIKOWANYM SILNIKU FROSBITE, NA KTÓRYM POWSTAŁ SP I MP DO BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2!
OMG!
toniak1990 ja tam i tak wolę grać na ixe360, wkładam płytkę nic nie muszę instalować, wiem
że mi pójdzie, stałe 30 lub 60 fps. itd.A na piecu gram w niektóre gry. ;P
Patrox92 - stale 30 lub 60 ? gralem w BFBC2 na XBoxie - chodzilo sporo gorzej niz na moim pc i bylo sporo chwil gdzie te 30 to bylo marzenie bo byla zadyma i gra potrafila niezle zarwac. Jest sporo gier - w tym Red Dead Redemption ostatnio, gdzienawet na konsolach stala liczba klatek to mit.
Mepha--> COD ma dużo niższe od najnowszego MOHa. ;>
2GB RAM w minimalnych na Unreal Engine 3 to troche dużo.
Chyba będe musiał kompa zmienić ech..
Ktoś mi powie, to wymagania singla czy multi? Bo tego w artykule nie zawarto ;(
BF: BC2 mi chodził bez zacinki na full (GeForce 9800 GT). Myślę że nie powinno być problemów z MoH
AntonioMontegio - ogolnie to gry 2D chodzily najlepiej, juz przy PSX,N64 gry lapaly i to nawet spore dropy, dzisiaj to dziwne ze sprzety setki razy mocniejsze a gry i tak slabo dzialaja...
I tak zamierzam w wakacje zmienić sprzęt, więc mam nadzieję, że pójdzie na full. :)