Rage [PS3]
Zastanowie sie nad kupnem...
Jakieś takie nijakie bedzię jeśli obawy się spełnią. Dlatego, albo robi się gry, że tak to ujmę, jednokierunkowe, albo dwukierunkowe ale nad którymi naprawdę się napracowano...
Myślę tylko o kilku sprawach:
1. Czy dostępny teren nie będzie jednak czymś w rodzaju liniowych sekcji kolejno odkrywanych, oddzielonych bramami, miasteczkami? Na zapowiedziach widać raczej wąwozy wyznaczające trasy i żadnej infrastruktury.
2. Czy będzie można na tym terenie się wspinać po skałach, skracać sobie drogę, znajdywać jakieś jaskinie czy inne ukryte smaczki - więc jak wyżej - czy to faktycznie będzie otwarty teren.
3. Na koniec pytanie jak się ma technologia megatexture do środowiska maperów/moderów? Niestety mam przeczucie, że jest to element bardzo utrudniający (bądź wykluczający nawet) zabawę amatorów z grą - jeśli będzie to w ogóle możliwe tym razem.
Id się zmieni wraz z wydaniem tej gry. Mam nadzieję, że to będą zmiany tylko na lepsze.
Fallout 3 z mniejszą ilością gadania, większą ilością akcji i genialną grafiką - fajnie ;p
Graficznie wygląda identycznie jak Borderlands i trudno mi uwierzyć, że ID nie inspirowało się w.w. Zresztą fabuła też zbytnio od niej nie odbiega. Trudno więc pisać by ta gra była w czymkolwiek nowatorska.
A ja wiąże duże nadzieje z tą grą.Przecież to idSoftware :)Trochę, niepokoi mnie fakt,że wersja na Xboxa będzie na dwóch płytkach(!) i czy nie wpłynie to na jakość zabawy,np.jedziecie samochodem,a tu nagle prosi o zmianę płytki,wy wkładacie a tu zaczynacie zupełnie gdzie indziej(chyba że będzie tryb savingu w miejscu gdzie skończyło się wcześniej).
Ale jak to mówią "pożyjemy,zobaczymy" :)
Gra zapowiada się ciekawie. Rzeczywiście widac podobieństwo do Borderlands, mam nadzieję, że jest ono tylko śladowe. Warto przyjrzec się tej grze, mimo wszystko muszę zobaczyc najpierw gameplay, żeby ocenic.
Nie mogę doczekać się tej gry! Na samo słowo RAGE padam na kolana.
megas_xlr - z tego co czytałem to jest tak że w grze są dwa światy i każdy z nich jest na jednej płycie.
Sterowanie pojazdami wyglądało tragicznie na gameplay'u, zero praw fizyki. Szło zrobić z tego bardzo fajny element gry pomiędzy sieczkami ;) a wyszło jak to przeważnie bywa... ja wiem to nie ścigałka ale oczekiwałem czegoś lepszego a nie "kukiełek".
PODRÓBA BORDERLANDS...
Jestem fanem Borderlands... ale wydaje mi się, że RAGE zostało zapowiedziane jednak wcześniej.
To, że pustkowie i strzelanina to zaraz podróbka Borderlands? Jakie płytkie rozumowanie... szkoda gadać. Swoją drogą fajne obawy :). Lubie wróżenie.
Brak dedyków mnie nie odrzuca (MW2 mnie już przyzwyczaiło), jakby to cacko jeszcze było zrobione w 3d to już super ;)
border lepszy ;)
Jak na moje oko to nic ciekawego z tej gry nie wyjdzie.Graficznie jest okej ale... Bulletstorm jest znacznie ładniejszy ;).Gameplay cienki moim zdaniem - fizyka pojazdów to jakiś żart, elementy strzelanin też nie najlepsze.
ID software wraca na szczyt.I nareszcie zamknie gepy Pciarzom że grafa ala Crysis jest nie możliwa na konsolach.A rage udownadnia że możliwa jest grfa jeszcze lepsza niż w crysisie 1.
Nie moge sie juz doczekac Rage, to jedna z tych niewielu gier, ktora kupie w dniu premiery.
"Na szczęście piękne kobiety też przetrwały apokalipsę." Ten podpis pod obrazkiem wywołuje banana na twarzy :)
Jestem przywiązany do marki "id" od czasów starusieńkiego Wolf-a 3D. Cenię sobie ekipę Carmacka za olbrzymi wkład jaki wnieśli na płaszczyźnie technologicznej. Warto również odnotować, że to ojcowie Doom-a praktycznie zapoczątkowali i spopularyzowali sieciową rozgrywkę w pierwszoosobowe strzelanki wspierając przy tym aktywnie e-sport. Niestety z całym szacunkiem dla firmy- id Soft nigdy nie tworzył dobrych gier singleplayer! Siłą napędową produkcji omawianej firmy były zawsze tryby sieciowe, które jeszcze w czasach pierwszego Quake zdobyły miano kultowych. Natomiast wtórny schemat rozgrywki, kiepskie si przeciwników i niski poziom trudności to pięta achillesowa jednoosobowych kampanii od "id". Ogladając materiały z "Rage" dostrzegam wciąż te same błędy o których wspomniałem wyżej. Ciężko mi zatem oprzeć się wrażeniu, że wspomniany tytuł będzie napompowanym balonem marketingowym z wykastrowanym trybem multi (brak dedyków) i podzieli los "sezonowego" Doom 3.
inkwizytor21 -> Kup słownik to raz, dwa Rage wygląda gorzej niż Crysis1.Już Crysis 2 ma lepszą grafikę i to właśnie ten drugi tytuł wyciągnie wszystkie soki z twoich ukochanych konsol.Od Rage'a to nawet Bulletstorm wygląda lepiej.
inkwizytor21---> Z całym szacunkiem, ale grafika w Rage nie jest aż tak wspaniała. Pamiętajmy że, idTech5 ma płynnie działać, na pudłach z 5 letnim stażem na karku. Bez wątpienia id tworzy silnik pretrendujący do dzisiejszej czołówki technologicznej, jednak nie należy spodziewać się wizualnej rewolucji. Przypominam, że największym atutem nowego engine-u od "id" jest szumnie reklamowana technologia MegaTexture stosowana już w przypadku słabego wizualnie Quake Wars. Należy przy tym oddać honor doskonałym artystom/grafikom pracującym dla id Softu, którzy zawsze potrafili odwalić kawał dobrej roboty.
Ciekawy jestem jakie będą wymagania tej gry...
kloszard nadobny -> Jemu to lepiej nic nie tłumaczyć on i tak nic nie zrozumie bo jest zakochany w Micro$ofcie i ich Xbox'ie.Ty oczywiście masz rację.
[25] -> Zbyt duże pewnie nie będą ale takie jak posiada większość gier na UE3 też na pewno nie.Osobiście stawiam na mniej więcej takie jakie Crysis posiada na wysokich (choć Rage nie dorównuje nawet wysokim) przypomnę ,że Crysis ma też bardzo wysokie.
To będzie świetna gra.
Ale na wielki "Come back" id Soft.
poczekamy jeszcze parę lat - do dnia premiery Doom 4.
Przyszła mi do głowy taka nostalgiczna sentencja:
Dzień bez głupot inkwizytora21 dniem straconym.
;) Chłopcze dorośnij w końcu.
Odpaliłem filmik z E3 - pierwsza postać, słaba animacja, mimika i lip sync leży, wyłączyłem - nie mogłoby nawet butów pucować prezentacji Half-Life 2 z E3 z 2003 r....
Mamy 2010 rok, bez jaj z takim czymś do ludzi :P
Far Cry 2 też miał otwarty świat i był monotonny i bardzo nudny. Czuję, że Rage spotka to samo...
Jestem sceptycznie nastawiony do tej produkcji. W prawdzie lubię wszystkie tytuły tej firmy, jednak powinni się postarać i wydać coś naprawdę oryginalnego, a tak to będzie to kolejna przeciętna strzelanka.
Przypominam Fanboyom prowadzącym Gry-online że gra ukaże się również na Xboxa 360
@zyga101
co to ma do rzeczy? Patrz, nawet inkwizytor normalnie się wypowiedział...
*zyga101 [ gry online level: 0 - Junior ]
Przypominam Fanboyom prowadzącym Gry-online że gra ukaże się również na Xboxa 360*
...hueuehuehue
Kazioo -> To, że nic w animacjach mimiki twarzy od 2004 roku nie pobiło HL2 to jasne jak słońce. Też zauważyłem, że kolesie otwierają usta i słychać dźwięk ale twarze to nie są :). Jest tylko jedno wyjście - Valve pobije samych siebie w HL3 :D.
Mimo wszystko jaka by ta gra sie nie okazala, technologia budzi podziw. Pomysl, ze mozna zrealizowac teksture terenu, ktora sie nie powtorzy z kazdym nastepnym metrem, tylko bedzie orginalna w kazdym nastepnym miejscu; musi budzic zachwyt, kto tego nie czuje niech troche pomysli. Fakt Crysis np. gdyby mogl miec takie tekstury to to by bylo cos. Szkoda ze Crysis 2 wedlug mnie nieco odstaje graficznie od swojego starszego brata, no ale coz taki jest rynek gier (konsole ustalaja regoły teraz)
No jest na co czekać,widzę że będzie warto kupić tą grę,teraz tylko czekać aż wyjdzie
gra podobna graficznie do borderlands, gameplay prezentuje się ciekawie, fajny pomysł, może kupię
WlodarW -> Co z tego ,że tekstury są zróżnicowane skoro ich jakość jest przeciętna ? Technologię Megatexture można było zobaczyć już w Quake Wars i jakoś opadu szczęki nie powodowała.
Ja tam kupie dla samego singla bo szykuje się niesamowita gra w mojej ulubionej post apokaliptycznej otoczce , będzie się działo :)
Gra będzie wielka tak myśle