Świat w Need for Speed: Hot Pursuit cztery razy większy niż w Burnout Paradise
Pojawiła się mała literówka w drugim akapicie a mianowicie: (w tym pustynie, lasy, wybrzeża i obszay górzyste) ;)
A co do news'a, wnioskuje z niego, że świat będzie otwarty, a to bardzo duży plus dla tej gry :)
Pozdrawiam
Burnout Paradise na steamie za ok 16zł - polecam
Akurat Burnout Paradise miał bardzo mały świat, więc 4x więcej to wcale też nie będzie aż tak dużo. Chociaż w sumie nie było ostatnio żadnej dobrej ścigałki z otwartym światem więc...
Do dyspozycji graczy oddany zostanie zatem otwarty świat o powierzchni 10,5 mil kwadratowych, pokryty siecią dróg o długości 100 mil (w tym pustynie, lasy, wybrzeża i obszary górzyste)
LOL? Przecież to MNIEJ niż w Burnout Paradise.
Paradise City has an area of 26 square miles, and approximately 218 miles of drivable road.
Więc co jest grane?
_MaZZeo --> Informacja została podana przez samo Criterion Games, na oficjalnym Twitterze studia.
Wydawalo mi sie czytajac inny news z HP bedzie bez otwartego swiata, tak jak dawniej w NFS bo NFS na co otwarty swiat? BP tez go mial i sluzyl do jezdzenia z A do B po wyscig... Podobnie jak NFSy starsze z tym ze mozna bylo jeszcze do sklepow zajrzec
Koktajl Mrozacy Mozg --> I znowu odsyłam na oficjalnego Twittera Criterion Games - będzie Free Roam, dokładnie taki sam jak w Burnout Paradise.
Criterion Games w pierwszej kolejności skupia się przede wszystkim na dewelopingu konsolowych edycji konsolowych.
Na takiego NFS czekałem. Takiego NFS biorę w dniu premiery.
Otwarty świat z pościgami policyjnymi świetnie sie sprawdził w Most Wanted, ucieczka przed policja po określonej trasie jest o wiele bardziej nudna niż dowolne wybieranie trasy i gubienie pościgów ciagłą zmiana kierunków oraz kierowanie się do miejsc gdzie łatwiej to zrobić albo łatwiej kontrolować pościg. MW pod tym względem był genialny ale to zasługa przemyslanej sieci dróg, a nie po prostu otwartego świata bo ten w Underground 2, Crabonie i Undercover był o wiele mniej ciekawy, nie oferował miejsc które sprawdzaja się w takiej rozgrywce.
No to mi sie podoba! :D
No to czekam i na NFS i na TDU2. Dwie zapowiadające sie dobrze ścigałki
Ale zauwazcie ze najszybszym i najczestrzym sposobem zgubienie policji bylo poprostu uzyce walacego sie otoczenia, na inny sposob malo szans bylo np. zgubic helikopter w Undercoverze, on nonstop za toba leci, chyba ze znajdziesz tunel.
A czego sie podziewałeś? Chyba po to dali te elementy otoczenia żeby ich używać do gubienia pościgów, poza tym jest to dosyć widowiskowe (spadajace drzewa z ciężarówek i wybuchajace stacje bęzynowe).
Ciekawe jak w normalnym życiu można zgubić helikopter jak nie schowac sie przed nim w jakmś tunelu czy budynku? Tak samo jest w grze i nikogo taki elementy nie dziwią i wydaja sie bardzo przekonujące.
Takie elemty na gubienie pościgów są bardzo przemyślane i realne. I napewno lepsze to niż jakieś power upy, poza tym gra kładła na to nacisk więc nic dziwnego że to sie najlepiej sprawdza do zakończenia pościgu. Ale wcale to nie jedyne rozwiązanie bo można było niszczyć policjantów i przed nastepnymi posiłkami można sie było spokojnie schować w odpowiednim miejscu.
Ten NFS zapowiada się bardzo obiecująco. Chyba, prawie na pewno, możliwe, że kupię
Wolalbym oddzielne trasy niz otwarte miasto. Mam nadzieje, ze bedzie zroznicowane i ze nie zrobia wyscigow na modle burnout paradise, bo tam skupialem sie tylko na tym aby skrecic w odpowiednia uliczke i osobiscie zadnej z tego frajdy nie mialem. Podczas wyscigu wole miec barierki w stylu Most Wanted. Burnouta uratowaly inne tryby no i przede wszystkim multi.
I mam nadzieje, ze to nie bedzie klon Burnout Paradise.
Gra zapowiada się świetnie, jeżeli świat będzie równie napakowany fajnymi rzeczami do zrobienia jak ten w Burnout Paradise, to jestem jak najbardziej za. Crit ma u mnie kredyt zaufania jak żadna inna firma poza Capcomem.
Zapowiada się ciekawie chociaż to zę świat jest otwarty i to zaledwie 4x większy od tego w Burnout Paradise nie jest najciekawszą informacją. ;-)
Świat gry w stosunku do TDU się chowa, nie mówiąc o TDU2. Poza tym poczytałem sobie info o TDU2 i NFSHP wygląda przy nim blado:
Poniżej jest lista rzeczy i nowości, które pojawią się w Test Drive Unlimited 2:
- tym razem arenami naszych zmagań będą 2 wyspy: O'ahu i Ibiza
- O'ahu zostało poprawione graficznie i dodanych zostało 600 km bezdroży
- między nimi będziemy przemieszczać się samolotem, później jeśli będzie nas stać: jachtem
- zabawę zaczynamy na Ibizie, po zdobyciu 10 lvl odblokowujemy lotnisko i możemy wtedy dostać się na Hawaje
- przejechanie z jednego końca Ibizy na drugi powinno zająć od 20 do 30 minut, natomiast na okrążenie jej potrzebne jest 40 minut
- na O'ahu i Ibizie będą specjalne radia które oddają charakter wyspy. Na O'ahu Kaluha Radio będzie grała Hawajskie i amerykańskie rytmy, a z Ariby z Ibizy usłyszymy elektroniczne dźwięki house'u, trance'u
- będziemy mogli znowu umieszczać swoja muzykę w grze
- można zapisywać ulubione lokacje i w każdej chwili się do nich przenieść
- cykl dnia i nocy, doba w grze ma trwać 2 godziny i 30 minut, dla wszystkich graczy na całym świecie
- pojawi zmieniająca się pogoda: deszcz, mgły, burze
- będą cztery drogi do zdobywania punktów doświadczenia: poprzez rywalizacje, odkrywanie (znajdowanie ukrytych tras itp.), kolekcjonowanie (kupowanie nowych aut i domów) i "działalność społeczną" (liczba znajomych, wyścigi między graczami itp.)
- samochody będą ulegały zewnętrznym zniszczeniom
- będziemy mogli zapalać światła, kierunkowskazy, podnosić i opuszczać dach w kabrioletach
- samochody będziemy mogli tuningować podobnie jak w Forzie 3 (naklejki, wnętrze, lakiery), zmienione auto można potem sprzedać
- auta będą się brudziły, a deszcz będzie mógł zmyć brud
- w czasie jazdy będziemy mogli zarabiać pieniądze poprzez efektowną jazdę: skoki, drifty, bliskie przejeżdżanie obok samochodów. Gdy w coś uderzymy to wszystko to co zarobiliśmy przepadnie
- będą szkoły jazdy w których będziemy zdobywać prawa jazdy
- szeroki nacisk zostanie położony na aspekt społeczny
- będziemy mogli zmieniać wygląd naszego awatara, zmieniać ubrania, meble w domu, kupować domy, jachty, a nawet klub nocny
- będzie tez tryb kooperacji w którym jeden gracz będzie siedział na fotelu pasażera i nawigował 2 gracza: kierowcę
- nasza postać będzie posiadała statystyki
- ukończenie gry w trybie singleplayer zajmie 50 godzin
- za przechodzenie gry będziemy awansować na wyższe poziomy z czego maksymalny to 60
- pojawią sie DLC (w jednym z nich mają być motocykle, a możliwe nawet nowa wyspa)
- serwery będą dla 8 graczy
- można zakładać dedykowane serwery i grać ze znajomymi nawet po wyścigach
- wyścigi klubowe tak jak w pierwszej części, kluby będą mogły kupować specjalne ekskluzywne samochody
- będzie ranking klubów
- w klubach będzie można wybrać prezesa, skarbnika, sekretarki itp. by podnieść prestiż klubu
- po wejściu do sklepu, salonu samochodowego, kliniki chirurgii plastycznej itp. nie zostaniemy wyrzuceni z serwera i po powrocie można dalej ścigać się ze znajomymi
- możemy chodzić po naszym domu, salonach samochodowych, sklepach itp., przed wyścigami czy po domach naszych znajomych
- model jazdy został na nowo zaprojektowany tak, że będzie odczuwalna różnica gdy jedziemy samochodem FWD lub RWD, po asfalcie, drodze szutrowej, po suchej czy po mokrej drodze
- model jazdy będzie pomiędzy arcade, a symulacją: każdy samochód prowadzi się inaczej
- nie będzie trybu hardcore
oraz parę liczb, będzie:
- 208 samochodów
- 99 domów
- 195 ubrań
- 154 mebli
- 8 praw jazdy
"dewelopingu konsolowych edycji konsolowych." - do poprawki
Będzie gdzie jeździć :)
Cztery razy większy niż w Burnout Paradise, czyli wręcz ogromny. Już nie mogę się doczekac.
No i bardzo fajnie bo akurat w Burnoucie za dużego świata nie było i nużyły mnie przez to troche wyścigi na podobnych trasach. Tutaj powinno być lepiej a Criterion zna sie na rzeczy.
Gdy jest gdzie jeździć to gra tak szybko się nie znudzi. Będą wyścigi po różnorodnych krajobrazach.
Duży, otwarty świat zwykle zabija grę, gdy niewiele można na nim porobić. Oby z nowym nfs się udało
Na co grze wysciogwej otwarty swiat? To nie GTA, Just Cause, Saints Row gdzie poza misjami mozesz zrobic mase innych rzeczy.
po to żeby czerpać przyjemność z jazdy "tam gdzie gdzie nam sie chce", jak ktoś tego nie rozumie to niech sobie np. w nfs2 gra, tam trasy zamkniete w liczbie sztuk 10.
Cały urok "nowych " gier wyscigowych polega na otwartym świecie (nfs most wanted, tdu, burnout paradise).
Wracając do dyskusji nfs vs tdu, to o grze świadczy głównie model jazdy/przyjemnośc z kierowania pojazdem a nie pierdoły w stylu będzie 200aut, 99domów?,154 mebli (wtf?)
"Hot Pursuit umożliwi graczom możliwość odbywania niczym nieograniczonych podróży" umożliwi możliwość? xD lekko nie po polskiemu
Dla mnie NFS się skończył na MW, pamiętam jak grałem w HP2 na PS2 i było to całkiem fajne, jak teraz będzie?.Nie wiem nawet mnie nie ciągnie na zakup tej gry.Niech posiedzą przy jednym NFS z 2,3 a nawet 4 lata i zrobią coś naprawdę porządnego.
Jeśli aż cztery razy większy to dobra wiadomość:)
Zastanawiam się tylko czy grywalność będzie również tak piękna jak grafika.