Killzone 3 oficjalnie potwierdzony
Oby nie było jetpacków w MP... w Halo te jetpacki wprowadzą niezły zamęt... nie chce tego samego w KZ
Do halo:reach nie ma co nawet porownywac, 2 była nie grywalna i ta pewnie podzieli ten sam los + to 3d. został wam tylko bfbc2 i mw2 do multi, przyke.
Myślę, że Twórców znowu fantazja poniosła.
"(...)autorzy obiecują dziesięć razy większe poziomy niż w poprzedniej grze(...)"
Taa, jasne. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Wystarczyłoby, aby gra była dłuższa o jakieś 2 godziny od Jedynki.
Sama gra zapowiada się co najmniej INTERESUJĄCO.
YEAH jak ja lubie dżungle, chociaż w świecie Higów będzie się pewnie składać z cierni itp. :) [3] chcesz być fajny, ale coś ci nie wychodzi ;]
oskarxdd tylko, że Halo trudno nazwać FPP, raczej symulator lotu, bo jak wykonasz skok to do końca rundy bardzo wątpliwe, że wylądujesz. Hahahah!
jako szczesliwy posiadacz ps3 do xbox'a musze sie szczerze przyznac, ze z gier, ktore kupilem sobie "bo warto" K2 mnie dosyc rozczarowal. Graficznie ladny, jednak sama gra mnie srednio wciagnela (doszedlem do jakogos poziomu na pociagu wiec chwile gralem), multi niezle - ale po BC2 jakos mi srednio podchodzi. Halo nigdy nie lubilem - ale Reach wyglada dosyc fajnie - moze sie zdecyduje. Jednak pamietajac porownania "mrocznych sf shooterow" gdzie stawiano przeciw sobie K2 i Gears2 - musze powiedziec, ze klimatem i art stylem (chociaz K2 wyglada bardzo klimatycznie i mroczno - jednak troche "za ciemno") wole Gears2 - jakos mnie bardziej wciagnelo. A i graficznie mimo, ze K2 ma bardziej zaaawansowny silnik - to roznica w grafice dla mnie nie byla jakos jasna do rozgraniczenia tym bardziej, ze Epic wie jak tuszowac slabosci Unreal engine.
K3 moze i byc niezle - ale bede sceptyczny - sterowanie w K2 jest tak toporne, ze gra zostala doslownie wymyslona zeby rzucac padem. Porownujac sterowanie do MW2 i BC2 - K2 stara sie wpedzic gracza w rozpacz.
w KZ2 po prostu sterowalo sie "dziwnie". Co nie znaczy ze byl niegrywalny - IMO mial swietne multi jak juz przyzwyczailes sie do sterowania. Jedynie walka wrecz zasysala co przyznali tworcy i co zamierzaja poprawic.
Jak poprawią sterowanie to będzie git, dla mnie to był główny powód że nie skończyłem KZ2. (aczkolwiek zamierzam to nadrobić)
Potrzebny Co-op i widzę, że kampania będzie wzorowana na tą z MW2, czyli dużo akcji. Mam nadzieje, że jak przechodzą na te perki, mapy na których tylko się rushuje, to przeniosą też sterowanie z COD'a, bo tamten niby realizm trzymania pistoletu był bardzo chybiony.
W KZ2 są 2 modele sterowania do wyboru... nie wierze że ani jeden z tych dwóch wam nie pasuje... dla mnie sterowanie dawało rade, nie był to MW gdzie macha się spluwą jakby była z plastiku...
Koktajl - czy to znaczy ze jedyne FPSy/shootery w jakie grales to Resistance 2, Gears i... well.. to wsio? (ew Lost Planet)? Bo nie widze aby kazdy dzisiejszy FPS mial splita
Po co split, wystarczy co-op multi, nieco ''lżejsze'' sterowanie, większe lokacje co już zapowiedziano, jeszcze bardziej powalającą grafę i lepsze balansowanie drużyn podczas rogrywki multi. Zdecydowanie przydałyby się większe ograniczenia dla medyków. No i więcej destrukcji otoczenia, wystarczyłoby jakby z każdej ściany mogły odpaść gips, płytki itd. Widzę ''rozgarnianie śniegu'' a'la Uncharted. Swoją drogą przydałaby się zapowiedź Uncharted 3, bo to naprawdę genialna seria.
Z tego co czytalem przebakiwano cos o 2 i 4-player co-opie
Przydałby się co-op na 10 osób wzorem Resitance 2. Albo nie, niech zapowiedzą Resistance 3!
Asmodeusz - usluga online na konsolach jest mizerna w porowaniu na PC - sortowanie po pingu, mapie ilosci, jakosc polaczenia o niebo lepsza niz p2p z ameryka, wlasne ustawienia serwera (killcam off), mody, mapy. Dlatego wole na podzielonym ekranie kosztem widocznosci ale za to wieksza frajda. Fpsy powinny byc przygotowane dla przynajmniej 2 graczy, gdyby takie FC2 je posiadalo to byloby lepsza giera ta tak jest pieknym sredniakiem ktorzy nudzi, ai oszukuje, powtarzac trzeba pewne czynnosci.
Halo, MW2, Borderlands, WAW, GOW i inne gierki maily ten tryb. Glupota jest wydawanie wyscigowki bez trybu dla 2 graczy... Na co te dodatkowe pady w konsolach? Malo gier na 2, nie mowiac juz na 4...
Obecnie szczescie dopisuje bo taki SplitSecond ma ten tryb czy Blur, Sega Racing (do 4) czy SCC, LP2 oby ta tendencja nie spadla
Z coopem moze pojawić się taki problem, że kiedy chcesz odsapnąc od rozgrywki, okazuje się, że twój partner chce dalej kontynuować. Prośby o przerwę czy dokończenie kiedy indziej nic, nie dają i tak siedzi się na siłę i gra. Dlatego czasami ukrywam, czy gra posiada tą opcję, dopóki nie będe w odpowiednim nastroju.
Koktajl - zalezy od gry. Przykladowo BC2 na PCta ma okrutnie wysokie pingi a na konsoli dziala gladko. Sam tez mialem rozne doswiadczenia z grami. BC2 IMO mialo najlepszy mutli jaki widzialem na konsolach - zero laga, szybki matchmaking itp. Killzone byl zaraz za nim - mial dedyki, szybkie servy, zero laga. Na drugim koncu chyba jest red faction:guerilla - PASKUDNY matchmaking, czeste lagi.
Co nie zmienia faktu ze zawsze dodatkowy mode to plus.
Jak zwykle sami "znafcy",dla mnie osobiście multi KZ2 jest grywalniejsze od MW2 i reszty, sterowanie jest bardzo dobre, leprze niż machanie jak zauważył FrN plastikowym pistoletem. Multi jest grywalne do dzisiaj, bardzo dużo ludzi wciąż w to gra.
zgadzam się .... mi sterowanie nie przeszkadza, choć dla kilku osób byłoby lepiej, gdyby nie wyrzucali zmian w ustawieniu kontrolera, kiedy mogliśmy sobie dowolnie ustawić konfigurację tak żebyśmy sobie grali jak najbardziej swobodnie i przyjemnie :) c do KZ3 ...... musi być dobre .... nie ma innej opcji :D
@Shrike [ gry online level: 40 - Konsul ] >Z coopem moze pojawić się taki problem, że kiedy chcesz odsapnąc od rozgrywki, okazuje się, że twój partner chce dalej kontynuować. Prośby o przerwę czy dokończenie kiedy indziej nic, nie dają i tak siedzi się na siłę i gra. Dlatego czasami ukrywam, czy gra posiada tą opcję, dopóki nie będe w odpowiednim nastroju.
Wiec co.. albo nie umiesz powiedziec "nie" albo grasz tylko z osobami, ktore nie rozumieja znaczenia tegoz slowa?
Cokolwiek dziwne.
To najdziwniejszy argument przeciw coopowi, jaki slyszalem.
Ludzie co wy bredzicie co do jatpacków w multi, przecież w KZ2 można było blokować poszczególne bronie pewnie jak się patent nie przyjmnie to na większości rozgrywek będzie wyłączony.
A zresztą przecież tutaj 90 procent zatwardziałych PC-towców którzy nie mają w co grać i ich szlag trafia. A co do sterowania to KZ2 po prostu jest bardziej wymagający i taktyczny od takiego CODA który rozgrywką przypomina arcedówke. Małolaty wolą CODA bo se można pobiegać, zaliczyć 50 fragów w 10 minut, w KZ2 tego nie zrobisz. Zapowiada się kolejna świetna gierka a wy marudzicie no ale co macie zrobić jak większość z was gra na PC.
Koktajl Mrozacy Mozg sam jesteś mizerny, grałem na PC i jakoś zachwycony nie byłem. Znikające serwery, cziterzy, punk bastery, cd kye i cały ten shit.
Na konsoli wchodzę do gry daje, graj i za 10 sekund gram przecież to nie może być prostsze.
To nie jest argument przeciwko coopowi, napisałem, że nie raz ta opcja w moim przypadku była "przeklęństwem" i czasami nie jest łatwo powiedzieć nie. Ocywiście w grze czym więcej jest opcji do zabawy tym lepiej.
artattak - a tak jestes skazany na losowy a nie na serwer gdzie gra zawsze jaka grupa jak w CS/TF czy ET. Jest proste ale ponajmniejszej linii ten tryb idzie. Nacisnij czekaj, graj niewiadomo z kim z ameryki czy Meksyku bo masz lagi i trzeba wyjsc i ponownie szukac. Czitery - tu i tutaj sa, tylko predzej takiego czitera ktos zbanuje/zkickuje niz developer wyda patcha jak ten w MW2 gdzie byl 2x szybszy bieg trzymajac granat od zrzutu czy w WAW chodzenie pod ziemia. Cdkey wielka rzecz, przed instalacja sie RAZ podaje. I darme DLC od graczy a nie wyzyskiwane DLC od developera jak przyklad MW2 5 mapek za 1200 z czego 2 sa przerobione, do COJ2 wydali mappack z 3 mapkami za 800msp ale nie wiem po co skoro w gre grala tylko mala grupka, pewnie dzisiaj malo kto gra w nia bo mija prawie rok od premiery