PSP za słabe dla trybu multiplayer w LittleBigPlanet
Trochę dziwne tłumaczenie. Po pierwsze wiele gier posiada tryb multiplayer i jakoś nie wyglądają gorzej z tego powodu. Po drugie gdzie oni widzą problem z pamięcią? Najstarsze wersje PSP miały tylko 32 mb pamięci, ale wszystkie nowsze mają już 64 mb. Zatem jeśli ich gra działa na starych wersjach, to na nowszych mają połowę wolnej pamięci, zatem nic nie stoi na przeszkodzie, aby nowsze wersje miały multi.
No i trzecia kwestia tj. gra przecież pochodzi prawie od Sony i mówienie o tym, że PSP jest słabe robi zły PR, zatem w czym rzecz?
Otóż wydaje mi się, że być może są to pierwsze kroki pod nową konsolę PSP2. Czyli wmówić obecnym posiadaczom PSP, że ich sprzęt jest słaby, a nowy reklamować jako niesamowitą maszynę z ukrytą mocą (pierwsze gry pewnie z 10% tylko wykorzystają:) ).
likfidator2 a no wlasnie ,ze jest problem bo specyfikacja psp to ta z 32 MB pamieci i wszystkie gry maja na niej smigac . Dodatkowe 32 MB pamieci ram jest tylko po to aby przyspieszyc loadingi z UMD. Specyfikacja jest jedna ktorej kazdy ktory ma licencje na to aby zrobic cokolwiek na psp musi sie trzymac .
Owszem psp jest juz za slabe a multiplayer to dodatkowe cykle procesora ,wiecej zjedzonej pamieci oraz framerate przy wiekszej ilosci graczy .
likfidator2 - widocznie wiesz lepiej. To producenci LBP się mylą :P
Po pierwsze wiele gier posiada tryb multiplayer i jakoś nie wyglądają gorzej z tego powodu.
Zapewne widziales te wiele gier i miales okazje potestowac i porownac wersje z mp i bez, by widziec ten brak roznicy. Eee.. nie czekaj... chyba jednak nie miales okazji... :|
e tam litle big planet jest takie sobie
Wcale nie wiem lepiej niż producenci gry, ale ta cała informacja jest po prostu dziwna. Wyobraźcie, że np. Microsoft mówi, że nie będzie multi w grze takiej i takiej, bo konsola jest za słaba. Zrozumiałbym jeszcze tego typu teksty od jakiegoś developera 3rd party, ale nie od studia blisko związanego z producentem konsoli.
Poza tym implementacja trybu multi nie powoduje aż takiego spadku wydajności, czy zużycia pamięci. Gry na iPhone'a i NDS wspierają multi przez net/wifi/bluetooth bez problemów, a od strony programisty jest to bardzo łatwe do zaimplementowania (prawie jak splitscreen, choć może nawet i pod pewnymi względami łatwiej). Na PSP niestety nie miałem okazji programować (i nawet nie chcę), ale albo coś deweloper kręci, albo architektura PSP jest rzeczywiście tak udziwniona.
Kolejny powód do wydania psp 2.
Można grać OnLine na grze LittleBigPlanet czy nie?
:D