Pierwsze konkrety na temat Killzone 3
Ciekawe czy teraz bedzie grywalny z normalnym multi żeby xboxowcy (w tym ja) mogli zazdroscic?
Nie wiem o co ci chodzi. Multiplayer w poprzedniczce był bardzo grywalny. Według mnie tylko ustępował Halo 3, no ale Halo to klasyk i ciężko przebić coś tak znakomitego.
Moim zdaniem, jeżeli tacy ludzi jak ty od razu nastawią się, że gra jest do niczego, ponieważ wyszło na inną konsolę, niż na tą, której oddaję pokłon, to nigdy żadna gra ci się spodoba.
Mogliby dać misję higami, w dwójce nie mogłem odżałować, że nie mogę nakopać tym ciołkom z ISA.
O TAK !!!!!
@up Krzych Ayanami
zgadzam sie, w koncu jakby nie patrzec, to oni sa pokrzywdzona strona.
Szkoda, że inwestują w durne 3D, a o co-opie znowu brak info.
KZ2 bardzo mi się podobał, zwłaszcza multi, więc czekam na tą część i co-op'a ;]
Swietna wiadomosc, o ile Single Player nie zachwycal to multi IMO najlepszy na PS3 jesli idzie o FPP (choc w sumie w w MAG nie gralem)
Tylko troche martwi te 3D, cala ta sytuacja przypomina nieco sprawe z kartami graficznymi na PC niegdys. Chcesz sie cieszyc w pelni gra - kup nowa karte graficzna. Teraz trzeba kupowac telewizor :/ A kilka miesiecy temu sprawilem sobie nowy...
EDIT: O, Gastovski wrocil ---> 5 :)
_MaZZeo - To "durne" 3D za chwilę zacznie przynosić krocie firmom sprzedającym telewizory. Sony na tle innych producentów ma tutaj przewagę, bo jako jedyni mogą się zareklamować tekstem "kup super nowy TV Bravia z 3D i PS3 do tego, a będziesz grać w najlepsze gry (np. KZ3) w 3D i zobaczysz efekty, których nigdy nie widziałeś". Korporacje są nastawione na najczystszy zysk, a jako, że 3D zaczyna być popularne, to każda firma szuka jak najwięcej argumentów, aby wcisnąć ludziom 3D.
Kto dzisiaj z wielkich developerów robi gry z myślą o graczach? Chyba nikt. Liczy się czysty zysk i wpływy. Wystarczy spojrzeć na sytuację z MW 2. Tam, aż kipiało od olewania graczy, ale nie przeszkodziło to w sprzedaniu gry w milionach. Pamiętaj, gracz jest na szarym końcu. Najpierw wydawca każe developerowi zrobić w grze to on chce (czyt. to co przyniesie mu zysk), a dopiero potem ewentualnie na końcu developer ma prawo się schylić i rzucić jakiś ochłap graczom, jeżeli starczy czasu. 3D będzie za chwilę w modzie, a kultowe gry w 3D to będzie koronny argument Sony przeciwko innym producentom TV.
yazz_aka_maish - Cześć, może się trochę pośmiejemy :).
Oby gra sie w koncu wbila z tlumu. 1 byla srednia, na 2 byl mega hype i mimo, ze rzeczywiscie gra bdb byla, to chwile po premierze juz bylo o niej cicho. Dzis ludzie co zaoptruja sie w ps3 pytaja czy kz2 jest w ogole warte zainteresowania (o ile w ogole pamietaja o tej grze)... Sony powinno zainwestowac troche wiecej w wypromowanie tego tytulu. No i coop, kz to idealna gra pod coopa.
dwójka zraziła mnie, przede wszystkim, swoją monotonnością. i choć była naprawdę solidna pozycją, to mam nadzieję, że poprzez zróżnicowanie lokacji w nowej odsłonie dostaniemy prawdziwego killera :)
żeby tylko nie poświęcili za dużo uwagi na robienie tech akcji 3D, i skupili sie na zrobieniu dobrej kontynuacji najlepszej serii na ps3
Gastovski ---> mylisz się wszyscy robią gry z myślą o graczach, bo to oni mają kupić ich produkt :D a KZ3 .... musi być fajne, nie ma innej opcji :D
Żal mi tej gry
Świetna wiadomość! Jeśli te jetpacki będą też w multi to gra może być nawet lepsza od Halo:Reach ;p Dwójka była super mam nadzieje że ta gra sprosta moim oczekiwaniom i będzie jeszcze lepsza zwłaszcza jeśli chodzi o gameplay. TAK TRZYMAĆ!!!
marmur18 - Gdybyś miał choć odrobinkę pojęcia o tym, jak się kręci biznes, to byś się nie odzywał.
'Świetna wiadomość! Jeśli te jetpacki będą też w multi to gra może być nawet lepsza od Halo:Reach ;p'
Nie zartuj..
gastovski a ty skąd masz pojęcie co kręci tym biznesem, z forum?
gry są robione dla graczy, to że niektóre gry są robione na podstawie filmów i jedynym motorem napędowym ich sprzedaży jest znany tytuł nie znaczy że gry nie są robione z myślą o graczach...
@ oskarxdd Halo to przehypowany, wcale nie tak dobry jak Ci się wydaje produkt, a Reach jest tego najlepszym przykładem
oskarxdd-----> Dlaczego myślisz że żartuje? Halo:Reach jest dużo lepszą grą od tego Killzona2 zwłaszcza jeśli chodzi o gameplay. I dlatego bardzo bym chciał by następna część Killzona była jeszcze lepsza a jak gameplay chociaż dorówna gameplayowi z Halo:Reach to będzie duży postęp w stosunku do drugiej części...
BurgundPL-------> Jak nie grałeś to się nie odzywaj.
Spoko92 [ gry online level: 7 - Centurion ]
oskarxdd-----> Dlaczego myślisz że żartuje? Halo:Reach jest dużo lepszą grą od tego Killzona2 zwłaszcza jeśli chodzi o gameplay. I dlatego bardzo bym chciał by następna część Killzona była jeszcze lepsza a jak gameplay chociaż dorówna gameplayowi z Halo:Reach to będzie duży postęp w stosunku do drugiej części...
BurgundPL-------> Jak nie grałeś to się nie odzywaj.
To ty JUZ grales w halo reach? WOW. Ofc mowimy o pelnej grze nie becie. Bo tylko takiej mozna wydac ostatecznie werdykt.
ale z was tempaki sczególnie z tych fanboy'ów xklocka zazdrośc was z żera '' taka prawda'' ; DDbo to najlepsza z gra z fabółą jak KZ2
Asmodeusz------>Grałem w bete to jest multi. I dobrze może źle się wyraziłem. Więc cofam to i powiem TAK:
Multi w Halo:Reach jest lepszy od multi w K2, bo jest dużo fajniejszy gameplay i co najmniej równa grafika.
Zadowolony?
PawciQ----> Nie mam co zazdrościć mam obie konsole.
Gastovski => Przeczysz samemu sobie. Produkt i potencjalny klient to dwie bardzo ze soba zwiazne rzeczy. Shit nie zainteresuje klienta, produkt trafiajacy w gusta klietna/grupy klientow ma wieksze szanse powodzenia, a wiec w jakims stopniu aktualne zainteresowania/gusta/trndy/moda wsrod najwiekszych potencjalnych grup klientow musi byc brana pod uwage na etapie produkcji.
Zysk jest nadrzednym celem ale zadowolenie i zainteresowanie potencjalnego klienta jest jednym z kolek napedzajacych sprzedaz i zysk. Wiec imo gracz jest brany pod uwage nie na szarym koncu, a to, ze gracz i jego chcenie niechcenie jest tylko droga do tego celu, to juz inna bajka. Co innego tez developer robiacy gry dla zadowolenia gracza a developer robiacy gry dla wiekszego zysku wynikajacego z zadowolenia gracza... tych pierwszych jest rzeczywiscie niewielu.
Super. Tez gralem z multi HALO i multi KZ2. I tez mialem obie konsole (teraz mam jedna, X360 oddalem). I jakos wole to drugie (ogolnie multi w stylu HALO nie cierpie).
StoogeR - akurat Gastovski ma racje. Killzone (2 i pewnie teraz 3) to w pierwszej kolejnosci pokaz mozliwosci sprzetu od SONY w drugiej dobry shooter. Zauwaz ze jak na kazde 30 kopii KZ3 sprzedadza jeden telewizor 3d to praktycznie podwaja im sie zysk. SONY byloby glupie jakby tego nie wykorzystalo.
@Spoko92: A uważasz, że pełna wersja będzie aż tak różnić się od finalnego produktu? I tak masz rację, werdykt wydaję na podstawie bety, którą ogrywałem przez czas jej aktywności, bo wiem jak wyglądają ostateczne wersje produktów. Miałem do czynienia z betami kolejno: CoD 4 na X360, KZ2, Uncharted 2, BFBC:2 i mogę powiedzieć jedno: gra NIE ZMIENI się AŻ tak znacząco, żeby nie móc już wysnuś ostatecznych wniosków, a jeżeli myślisz inaczej, to żyjesz złudzeniami. Jasne, oprawa będzie lekko podciągnięta, balans broni zostanie usprawniony, po to jest właśnie beta. I musisz wiedzieć, że skoro wypuszczają betę dla publiki, to gra już jest skończona i wymaga jedynie ostatecznych poprawek.
[26] Po becie mozna tez wszystko spier*. Bylem, widzialem, sa gry ktore to nie raz i nie dwa zrobily (a przoduja w tym MMO). Tak wiec zawsze ostatnie wnioski wysnuwa sie po premierze obojetne jakby beta byla (lub nie byla) dopracowana.
@Asmodeusz: już edytowałem, chciałem odpowiedzieć Spoko92, nie Tobie :)
Asmodeusz----> Oczywiście oddałeś Xboxa; nie lubisz multi w Halo ;D...jak bym był normalnym człowiekiem to bym ci w to nie uwierzył i pomyślałbym że w ogóle tego Xboxa nie miałeś i mówisz tak tylko że miałeś żeby podwyższyć wiarygodność swoich postów...ah. Więc kieruje jeszcze raz to samo co napisałem wcześniej tyle że do ciebie:
Nie grałeś człowieku to się nie odzywaj. I nie kłam że grałeś bo gdybyś grał to byś nie obrażał Halo.
Ja sam nie twierdze że Killzone2 jest słaby. Gram w niego całymi godzinami i trudno się od tej gry oderwać. Jednak nowe Halo prezentuje się lepiej zwłaszcza pod względem gameplayu. I nie pisze to jako fanboy Xboxa szczerze nie nazwałby się fanboyem żadnej konsoli choć tak naprawdę odrobinę bardziej wole PS3 ze względu na większy zasób exclusivów.
BurgundPL-------->Wiem o tym naprawdę nie wiem o co ci teraz chodzi...
[29] Pozyczonego przez kilka miesiecy... to chyba oczywiste?
Halo to przereklamowany sredniak - poplaczesz sie teraz?
Kupisz mi? Wtedy tez bede mogl sie podniecac sredniakiem.
Z tego wszystkiego ide sobie pograć w Killzone 2 : )
Heavy - ja jeszcze musze wyplatynowac ;p 93%, przejsc musze kampanie na elite i zrobic CTFa na multi (ugh).
Boże Nie każ mi się zajmować kolejnym fanboyem PS3, który nie może wytrzymać że go nie stać na kupno Xboxa i że nie będzie mógł pograć w nowe Halo prosze ;D
Asmodeusz Killzone 3 też będzie fajny nie płacz już ;p
Asmodeusz, ja już zrobiłem sobie platyne, chce jeszcze sobie dodatki zrobić i dobić do 100% w trophy : D
(...)że go nie stać na kupno Xboxa(...)
PS3 jest droższe od x'a kilka stów więc jak nie będzie go stać? Pomyśl troche na drugi raz ; ]
[35] Nieeeeeeeeee. Nie bede mogl pograc z pryszczatym Jasiem lat 14 i przyglupim Tomkiem lat 12. Nie uslysze ich slodkiego pisku w headsecie... cale moje zycie leglo w gruzach :(
[36] Z dodatkow zostalo mi chyba 50 killi z kołkownicy (chyba... jesli nie pomieszalem trophies).
I po drugie nie psuj mojej zabawy ;p Nie stac mnie na Xboxa, przeciez to widac :) A na PS3 gram na piratach, tez nie mam kasy na oryginaly :)
Asmodeusz----> Na Xboxa nie grają tylko małe i głupie dzieci...Tak właśnie się znasz...
[35] Nieeeeeeeeee. Nie bede mogl pograc z pryszczatym Jasiem lat 14 i przyglupim Tomkiem lat 12. Nie uslysze ich slodkiego pisku w headsecie... cale moje zycie leglo w gruzach :(
takie dzieci sa na waszym darmowym psn.
Nie chce tutaj mieszać się w pyskówki, ale z danych NPD wynika że przeciętny wiek gracza X'a wynosi 15 lat, a PS3 22 lata. Te wyniki czytałem kilka miechów temu, więc może wiek się zmienił...
takie dzieci sa na waszym darmowym psn.
Yyyy, takie dzieci były, są i będą na PSN, PC i XBLA więc?
Dance puppets, dance :)
@Spoko92
fanboy mode on: rotfl kogos nie stac na xb wiec kupil sobie 2 razy drozsze ps3. wspaniala logika, nie stac mnie na motor ide sobie kupic samochod:)
@29 Człowieku, zarzuciłeś mi, że nie grałem w H: Reach i powiedziałeś, żebym się nie odzywał, więc Ci wyjaśniłem, że grałem i mogę się kompetentnie wypowiadać - o to właśnie mi chodziło.
No i ch*j i po inteligentnej dyskusji, z ludźmi na tym portalu nie ma co się wdawać w rozmowy, nie minęła chwila i jedziemy: Debile na PSN, debile na XB Live, 14 latki drące się w headset (a tak w ogóle to akurat przywilej MW2, niestety na obu platformach). Ludzie, trochę samokontroli i mniej napinki. Ja mam swoje osobiste zdanie na temat obu platform, ale go nie wygłaszam wszem i wobec, bo zaraz zaczęłyby się takie cyrki jak tu.
Pewnie będzie z tego taki sam gniot jak dwójka ale sie jeszcze zobaczy.
'Asmodeusz [ gry online level: 86 - Senator ]
[26] Po becie mozna tez wszystko spier*. Bylem, widzialem, sa gry ktore to nie raz i nie dwa zrobily (a przoduja w tym MMO). Tak wiec zawsze ostatnie wnioski wysnuwa sie po premierze obojetne jakby beta byla (lub nie byla) dopracowana.'
Nie wierze że ktos jest w stanie wierzyc w to że mozna zjebac gre z seri halo, jak to najwiekszy killer na xboxa od zawsze.
Ja tez nie wierzylem ze mozna spieprzyc serie Command and Conquer - przeciez to byl najwiekszy killer wsrod RTSow na PC. A jednak :D
HALO najwiekszy killer na X360? Chyba dla hamburgerow. Taki Gears of War zjada go bez trudu na sniadanie. Do mnie ta gra zupelnie nie przemawia, a probowalem nie raz. Liznalem Halo 2, Halo 3, potem ODST i REACH chyba nawet nie tkne. Choc przyznam, ze glownei bawilem sie w SP, ktore mnie na tyle zniechecalo, ze wlasciwie nie znam nawet multi. Zawsze najpierw przechodze kampanie, a potem gram MP, niemniej tu sie po prostu nie dalo przejsc kampanii...
Halo jest bardziej dochodowe niż gearsy, więc na prawde, po prostu NIE MOGA tego zwalic. Halo 3 zeszło więcej niz gearsów 1,2 + jedynka była na pc.
Od kiedy dochodowy = dobry? Nie od dzis wiadomo ze kazde gowno da sie sprzedac jesli dobrze je zareklamowac.
Jeżeli na xboxa najlepiej sprzedajaca się gra było halo 2 a na xboxa 360 jest halo 3 to chyba jednak cos musi w tym byc? Chyba ze te 8(7?)/10 milionów to rodzina pracownikow [no pewnie jakas czesc, z tych co grali w 2 kupiła 3 wiec to 18 kk ludzi nie jest ale sztuk tyle poszło)
Na bezrybiu i rak ryba. Duzego wyboru to za czasu halo2 czy halo3 nie bylo na Xach.
Asmodeusz => Ondosnie [24]
Tyle ze jedno jest zwiazne z drugim. Dobry shooter (czyli zadowlony/zaspokojony klient/gracz) to wieksza szansa na przekonanie wiekszej ilosci klientow do nowego sprzetu. To czy ogon macha psem czy na odwrot to mozna sie sprzeczac, ale branie pod uwage wymagan/oczekiwan klienta automatycznie prowadzi do lepszych rezultatow. Zakladajac ze kz3 jest sposobem na wypromowanie 3dtv mozna powiedziec - lepsza gra, dopasowana do wymagan klienta, wypromuje to lepiej i skuteczniej.
A swoja droga... sony ma monopol na 3d tv? Wydawalo mi sie ze inne marki tez oferuja 3d w swoich tv.
Wulfen być może, ale daj linka do jakichś screenów z KZ3 skoro mogłeś takie coś wywnioskować.
Mógłbyś już skończyć trollować? Już jedna kłótnia w tym wątku wystarczy, przez co nie można wyczytać wiele normalnych komentarzy. Screeny z newsa są za małe by cokolwiek mówić.
Inkwizytor już płacze bo wie że ta gra zmiecie graficznie wszystkie exy microsoftu naraz.
Jakbyś nie widział jest jeszcze ME 2 który graficznie niestey zjada U2,szczególnie animacja twarzy.A Nie porównuj najlepszej technologii odpowiedzialnej za światło,cienie,animacje (alan Wake),do kreskówki nazwanej Unchrted 2 ,która raczej przypomina gierke dla dzieci niż gre dla dorosłych.
Oooooo, to dlaczego U2 jest przez prawie wszystkich uważane za jedną z najlepszych gier tej generacji?!?!?! Zdobyło tyle nagród jak żadna inna gra więc już nie oszukuj sam siebie i skończ swoje pierdolenie, bo już jest nudne, najpierw na polygami robiłeś zadymy gdzie popadnie a teraz tutaj robisz syf!
Heavy Deszcz - to, że U2 zdobyło wiele nagród nie znaczy, że jest najlepszą grą tej generacji i każdemu się podoba :) U2 mnie zanudził, dużo lepszy był Killzone 2 jak dla mnie. Na PC seria STALKER, zaś na Xboxie grałem tylko w Halo 3 i uważam, że jest genialne ;)
Nagrody to nagrody, są ludzie nawet z PS3 którzy nie zgadzają się z tym, że tyle ta gra ma nagród.
Np. wiem, że Ratchet nie jest za bardzo podobny do U i U2, ale uważam że jest lepszą gra, humor, gamplay, wielkość wszystkiego, mnogość wszystkiego, planety, latanie między nimi, eksploatacja świata, śmieszne postaci (zły i jego zacinka w jednym momencie mnie zniszczyła :D) po prostu mówia mi, że wole np. tą serie od przereklamowanego U2.
Czemu nagroda to nagroda? Zobacz np. sytuację z Falloutem 3, też nagród nazbierało w tym GOTY, a jak dla mnie to popłuczyny PCtowego F1 i 2.
PS. Nie trać czasu na tego nad tobą, on jest dziwny.
Endex -> Ja wiem, że na Tobie U2 nie zrobiło wrażenia, podkreślasz to bardzo często ale nie można od tak sobie odrzucić tych nagród albo je z lekceważyć. Electronic Arts, twórcy Crysisa, Cliff Bleszinski swoimi przyszlymi projektami chcą prześcignąć lub dorównać produkcji Naughty Dog. Widać jakim szacunkiem cieszy się ta gra w branży, to duży prestiż dla Naughty Dog.
inkwizytor- oceniasz grafike gry po screenach? żeby ocenić grafike gry musisz w nią najpierw zagrać, chyba że jesteś fanboyem halo i wiesz lepiej z góry
Shrike - podkreślam, bo dość sporo ludzi na tym forum, uznało, że ta gra nie ma prawa być przez kogoś nie lubiana. Nie lubisz U2? Jest Xbotem. Lubisz U2? Jesteś swój gość. Ja tylko pokazuje, że jestem żywym dowodem na to, że niektórzy się mylą. U2 nie zrobiło na mnie wrażenia, ale też nie nazwę jej słabą (i nigdy nie nazwałem). Napisałem przereklamowana, co oznacza, że jest fajna, ale nie tak jak mówiono. Wiem, że gra ma rzeszę fanów i miło że ma, ale nagrody nie pokazują czy gra jest genialna czy nie. Ile nagród miało Okami? Ile nagród miało Shadow of the Colossus? Przecież rozumiesz o co mi chodzi :) Nagrody to nie wyznacznik jakości (w tych czasach na pewno :))
Jak już pisałem kiedyś, nie da się odmówić U2 jakości samej w sobie, bo jest ona ogromna, ale niestety mi to nie podeszło i uznałem, że gra ma za dużo strzelania, a mało zagadek które niestety są banalne.
Co do prześcigania U2 przez Gearsy, wiesz, czemu nie w dodatku gry są tak jakby gameplay'owo strasznie podobne. U2 ludziom się podobał w gameplay'u to wiadomo, że będą chcieli ich zrzucić z tronu. To samo było jak wychodził Dante, był konkurentem GoWa3 jak się skończyło to wiemy. Okami walczyło z Zeldą. Sony i Modnation racers walczy teraz z Mario Kart. Tak już to jest.
Heh Endex jak zwykle nie odpuści dobrej okazji żeby dowalić u2;p Jak dla mnie u2 to wciąż najlepsza gra na ps3 w jaką grałem. Kz2 był też dobry, chociaż szaro-bury i multi oferowało mniej różnorodności od U2. W Unchartedzie samego coopa można męczyć miesiącami ze swoją ekipą, multi z killzona odpuściliśmy sobie po 2-3 tygodniach. Denerwowały nas głównie wszystkie stojące i latające złomy, tudzież niektóre umiejętności klasowe. Bez tych pierdów multi było by moim zdaniem lepsze. Poza tym też wkurzające było to, że aby odblokować ribbony trzeba długo męczyć się z każdą z broni/skilli i przeważnie zależało to głównie od szczęścia(8 killi z wieżyczki w 8meczach np próbowałem długo, ale ciężko znaleźć idiotę który by stał przed moją wieżyczką 10s i czekał na śmierć, a co dopiero 8x8). Trofeum z byciem w czołówce graczy z całego tygodnia też moim zdaniem bezsensowne, gdyby nie ono, miałbym platynę, a tak z pracą i życiem prywatnym nic nie mogłem zdziałać. Bez sensu dawać ludziom bonusy/osiągnięcia za to ile kto ma czasu na granie.
Ostatnio, jakoś na wielkanoc, wróciłem do kz2 i naprawdę dobrze się bawiłem nawet w samym singlu. Gierka jest fajnie zrobiona, tylko denerwowały mnie loadingi w trakcie leveli bez ostrzeżenia(można było jakąś instalkę zrobić na dysku przecież) i AI kompanów po prostu debilne - zawsze pchają się prosto pod lufę wroga i giną w ciągu kilku sekund. Na elite było to szczególnie uciążliwe, kiedy poza np. walką z bossem musiałem co chwila biegać i stawiać bezużytecznego typa na nogi moją magiczną suszarką. Aha no i bronie "trochę" odwtórcze - niby przyszłościowe, a modele bardzo podobne do oręża z naszych czasów, np. spasa(shotgun), mamy coś na kształt m4, smg to praktycznie bizon, podstawowy karabin helghastów wygląda jak famas, jest też coś bardzo podobnego do m249, itd. Nie ma żadnego oryginalnego pomysłu na pukawkę, nawet wszystkie miotacze ognia, działka tesli i kołkownice były już tyle razy wałkowane że strzelanie z tego przestaje być frajdą. Także całe tło dla wydarzeń z gry bije aż bo oczach stylistyką z WWII - szarobure budynki, wszędzie czerwone sztandary wzorowane na tych ze swastykami, plakaty "komunistyczne", okopy i wieże. Ja wiem, że efekt był zamierzony, ale trochę to już się chyba wszystkim przejadło, wolałbym żeby gra się czymś z tłumu shooterów wyróżniała. Trochę więcej kreatywności chyba by nie zaszkodziło. Insomniacy, od wspomnianych przez Endexa Ratchetów, a także Resistansów zawsze wymyślają fajne i jajcarskie bronie - np. wyrzutnia tornada:)
KZ3 na pewno z chęcią pogram, fajnie by było jakby poprawili to o czym pisałem powyżej, dodali ciekawsze bronie, gadżety i mógłby się jakiś coopik w grze znaleźć(bo ile można w fpsach bombę, deathmatcha i capture the flag męczyc). Co do U2 umówmy się, że gierka jest b.dobra(jak i kz2), ale od indywidualnych gustów zależy co sie komu bardziej podoba, ok ? ;D
Ja pierdole, was jebło z ta grafika?! Liczy się fabuła, klimat i takie tam rzeczy a nie to jaka grafike ma gra, ludzie. Przeciez kazdy wie ze PC za 2000zł zjada dupa i ps3 i xboxa, więc wasze komentarze sa smieszne. Albo z tym ze ps3 dopiero sie rozpedza... co to za farmazony, teraz jest jej najlepszy czas i wiele wiecej niz gow3/u2 z tej konsoli nie da sie wyciagnac i tyle.
'graj se w swoje przereklamowane halo reach (z srednia grafą )'
Ty nie rozumiesz ze ta gra z srednia grafa (ktora i tak jest bardzo dobra) miazdzy pod wzgledem gameplayu wszystkie gry z tego roku i wiekszosc z tej generacji? IMO NIE MA gry z lepszym multi, na ps3 nie ma co porownywac, a na xboxie jedyny rywal to halo 3.
Miszczogrzmot - tak juz mam, U2 mi nie przypasował, ale nic nie mam do fanów tej gry :) Szanuję Twoje zdanie na temat tej gry :)
Co do klimatu KZ2, to właśnie mi przypasował :) Coś takiego zawsze chciałem zagrać, a jak zobaczyłem ją to chciałem zagrać, zagrałem i ukończyłem z jęzorem wiszącym przy samej ziemi :)
PS. Bekacz w Ratchetach jest najlepszy :)
Ale wyznacznikiem jakości już chyba jest oprócz tych nagród (nie tylko od instytucji growych) uznanie branży, graczy, recenzentów? Ci nie podeszła gra ale czy jest gra która wszystkim podeszła jeśli mielibyśmy w taki sposób rozpatrywać genialność czegoś (czyli, że kazdy musi ją uznać), to pewnie i geniusz Leonarda da Vinci można zakwestionować.
Shrike - właśnie o to chodzi, że zawsze jak ktoś pisze o genialności to pisze o ilości nagród. Jak już pisałem, szanuje zdanie fanów na temat U2, więc chciałbym, żeby ktoś szanował też moje. Jak pamiętasz, że kiedyś się wypowiedziałem na temat U2 krytycznie, to powinieneś pamiętać, że kilku mnie zjechało jakbym obraził czyjąś matkę. Nagrody są dla mnei nie ważne, ale to, ze coś ma rzeszę fanów, albo, jak piszesz uznanie branży.
Nigdy nie kwestionowałem tego, że gra ma wielu fanów i nigdy nie pisałem, że się mylą bo gra jest do kitu. Zawsze pisałem, że to moje zdanie :)
Miszczogrzmot - Grałeś w jedynkę Killzone? Bo z twojego narzekania wnioskuję, że nie. A szkoda, bo wtedy byś pewne rzeczy lepiej zrozumiał.
Będzie miazga, mimo że nie mam PS3 czekam bo będzie w co grać kumpla ^^
Czekam na więcej informacji i jakiś konkrety dotyczące daty wydania.
Gastovski - nie, nie grałem w KZ1, a co wytłumaczone jest dlaczego w dobie kolonizacji kosmosu żołnierze biegaja z przestarzałym ekwipunkiem z XX wieku?(lub stylizowanym na taki) Czy może dlaczego potomkowie ludzi, którzy jako pierwsi skolonizowali planetę Helghan, nienawidzący innych homo sapiens i wdychający ciepłe powietrze, żyją w systemie totalitarnym podobnym do komunizmu i prowadzą wojny utrzymując stylistykę III rzeszy?
Na pewno nie chodzi Ci o tępe AI, głupie trofeum i nieprzemyślane loadingi, więc musi chodzić o coś z tych powyższych rzeczy.
Ludzie, ale jesteście żałośni, ech.... Zagorzali pececiarze, dzieci neo, na dodatek typy pokroju inkwizytora. Mówiłem to już kiedyś i powiem jeszcze raz: 80% ludzi udzielających się tutaj nie ma bladego pojęcia o czym mówi.
Miszczogrzmot - Dokładnie, chodzi o jak to nazywasz "przestarzały ekwipunek" i rzeczy z tym związane, a nie o nieprzemyślane loadingi czy głupie trofea - tu się zgodzę. AI wrogów uważam za dobre, AI kompanów za koszmarne.
Wracając do sedna - takie było zamierzenie twórców. Wzorować grę na drugiej wojnie światowej, w połączeniu z trzecią rzeszą i komunizmem. Visari (przywódca) miał być Stalinem i Hitlerem w jednym. Ogólnie chodzi o to, aby gra kojarzyła się z drugą wojną (komunizm, Niemcy), brud, ale aby również wyglądała futurystycznie. To był po prostu zamierzony efekt z drugą wojną, ale również czymś czerpiącym ze Star Wars. Chodziło wyłącznie o pozostawienie takiego wrażenia na graczu. O nic więcej.
Widziałeś chociaż intro jedynki? Jeżeli nie, to zobacz tu:
http://www.youtube.com/watch?v=u5EVH3fWKQQ
Twórcy nie muszą zakładać, że nie grałeś w jedynkę, bo po to w tytule jest napisane "2".
Gastovski - Hmm, no tak, wbrew pozorom ja zdaje sobie sprawę, że dokładnie takie było zamierzenie twórców. Zauważ, że pisałem w poprzedniej wypowiedzi "Ja wiem, że efekt był zamierzony, ale trochę to już się chyba wszystkim przejadło, wolałbym żeby gra się czymś z tłumu shooterów wyróżniała". Po prostu moim skromnym zdaniem po całej rzeszy(hehe:D) gier typu call of duty, wolfenstein, brothers in arms, medal of honor i całej reszcie, stylistyka na WWII to wada, nie zaleta. Tyle już tego było, że osobiście mi się przejadło. Nowe odsłony znanych serii już emigrują z czasów WWII na rzecz akcji w teraźniejszości (cod, moh), bo wszyscy już mieli tego dosyć. Oczywiście lepsze to, niż pełna przyszłość a'la halo i śmieszne, kwiczące stworki strzelające różowymi laserkami(przynajmniej tak zapamiętałem pierwszą część z pc, od tego czasu pewnie się co nieco zmieniło- np. dodali różowe ostrza nadgarstkowe - hehe żart). Nie jest to jakaś wielka wada i z pewnością znak rozpoznawczy serii killzone, ale miło było by zobaczyć jakieś kolory w trójce i lekką zmianę scenerii tu i ówdzie.
A jeśli broń miała być stylizowana na WWII, to czemu wygląda jak teraźniejsze modele m14, m4, bizona, famasa, mk1s, m249, magnuma, glocka, spasa, itd, itp. Bo ani to przyszłość, ani przeszłość. Jak dla mnie po prostu nie wysilili się i odtwórczo do tego podeszli w kwestii broni, bo mogli stworzyć jakieś własne połączenie broni futurystycznych z tymi z WWII, zamiast serwować gotowce z naszych czasów. Jakbym chciał postrzelać z takiego oręża odpaliłbym CSa, czy inne bc2. Tak naprawdę w grze nie ma żadnej broni, której nie widzieliśmy już setki razy w innych produkcjach. Może miało to być specyficzne nawiązanie do przeszłości(z perspektywy gry), gra się nimi w końcu przyjemnie, zabijają jak powinny, mają dobre animacje przeładowywanie i dźwięki, ale czasem chciałoby się zobaczyć coś więcej niż standardowy arsenał ustalony jeszcze za czasów dooma, czy quake'a typu po kolei:
pięści lub broń melee, pistolet, smg, shotgun, karabin, mocniejszy karabin lub obrotówa, rakietnica, kołkownica lub inny railgun, snajperka i BFG na końcu:). Nie jest to, znowu, jakaś wielka wada i raczej nie widzę tego, że nagle twórcy zmienią design całego ekwipunku, tylko nawet członkowie rodziny przechodząc i patrząc na to, w co gram, pytali się skąd mam m249 i magnum bębenkowe w przyszłości, więc lekki niesmak pozostaje.
Miszczogrzmot - wygoogluj sobie Jin-roh (wolfs brigade). Moze zrozumiesz dlaczego KZ jest taki a nie inny, moze nie. W kazdym badz razie dla mnie ten klimat wlasnie jest zajebisty i wszystko w nim pasuje. Po drugie - chcialbys futurystyczna bron? Przeciez jest wpizdu gier w ktorych masz lazory i plazmory, ot chociazby Halo. A KZ jako jedyna gra laczy sci-fi z WW2 (ew jeszcze resistance mozna pod to podciagnac)
Ja grałem w jedynkę i była naprawdę extra.Jak na PS2 grafika była bardzo dobra.W dwójce była też dobra ale jeszcze daleko jej do CE2.Zobaczymy co pokaże trójka ;)
Grałem w Kilzona jedynke i stwierdzam że jest super. Grafika bardzo ładna jak na ps2, bardzo fajne bronie i przeciwnicy oraz lokacje. Co do dwójki troche pograłem i grafika bardzo mi się podobała, a jeśli o trójke chodzi to wole poczekac na jakiś gameplay.
Asmodeusz - Omg ile razy można - wiem, że takie było założenie twórców i że im się udało je zrealizować, ale (uwaga!) pisałem że gier w klimatach WWII było już za dużo, ogólnie temat się przejadł i w niektórych miejscach mogliby trochę urozmaicić i kolorów dodać. Tylko tyle. A co do broni, to futurystyczna nie znaczy od razu laserowa czy plazmowa. Design futurystycznego karabinu maszynowego na amunicję z prochem i łuskami też można wykonać(np. pulse rifle, smart gun z alienów), wystarczy się wysilić, czego twórcy nie zrobili kopiując prawie 1:1 pukawki z teraźniejszości. Po raz kolejny - to nie są duże wady KZ2, tylko to, co mi się trochę nie podobało. Wady kz2, to jak pisałem kiepskie AI ziomków z teama, przesadzone niektóre trofea, zwolnienia na środku mapki bodaj tharsis depot w multi(w multi nie powinno sie rżnąć, wolałbym gorszą grafę, np. brak promyczków z góry w tym miejscu) i kiepsko rozwiązane loadingi(przynajmniej tyle w tej chwili pamiętam), poza tym to solidny shooter i dobry exclusive.
Swoją drogą dzięki za info o filmie, widzę w końcu na czym się wzorowali. Dzisiaj miałem obejrzeć Metropolis, filmy na podst. mangi Mamoru Oshii są zazwyczaj grube, a tego jeszcze nie widziałem, więc poszukam;)
Widzisz - ale tu wlasnie chodzi o to aby bron byla troche "zacofana". MG42 (czyli ten MG u HGhastow) w lapach wojaka wyglada po prostu zajebiscie :) Co jak co mam zamiar kiedys armie w WH40k wlasnie zrobic w stylu HGH bo wyglada to swietnie :)
Trofea w KZ2 sa dosyc proste. Osobiscie nie mam tylko: elite, dodatkowe ribbony (te za misje) i jednego z DLC. Elite do zrobienia (jeszcze skoncze), ribbony wyfarmie z kumplem, dodatek - dunno. Moze nabije na botach. Ten 1% najlepszych w tygodniu to byla pestka - wystarczylo 1-2h grania codziennie przez tydzien. 14h w tygodniu to naprawde malo...
Na tharsis nigdy nie doswiadczylem spowolnienia O_o. De facto ani razu mi KZ2 nie przycial w multi O_o.
No i powiem jeszcze raz - klimat dla mnie jest swietny. Ze tak powiem zawsze podobaly mi sie wojska niemieckie z czasu WW2 (niemieckie spady czy tez czolgi no i obowiazkowo MG42) a w KZ wlasnie to widac. Na szczescie HGH mowia z ta "chrypka" zamiast szprechac po niemiecu co IMO jest in plus. Zobaczymy co bedzie w KZ3 ale jesli bedzie chociaz w polowie tak dobra jak pisza ci co widzieli (szczegolnie z 3d) to bedzie fajno :)
No tak, mg42 właśnie miałem pisać wcześniej, że to jedyna chyba broń, która nawiązuje w ogóle do WWII(i bodaj ten drugi typ granatów z prądem), ale gdzieś mi w tym wszystkim wyleciało z głowy. Może naprawili fpsy na tharsisie, sporo patchy wyszło, a ja już w w mulit ponad rok nie grałem(jak wchodziłem do hangaru głównym wejściem potrafiło zwalniać, zwykle w tym samym miejscu).
Co do tego nieszczęsnego trofeum, to tyle mniej więcej jak gierkę dostałem grałem ze znajomym(2h dziennie) i na ludzi, więc nie ma mowy o tym, że na botach xp nie nabiliśmy.
Czytałem, że jednak trzeba dłużej grać 3-5h dziennie, najlepiej bodycount w kółko z MG, berserk z pianą na ustach i nie liczy się skill, czy k/d a ile masz fragów. W sumie tych trofeów jest 4, piszę o tym złotym. Jak dla mnie głupota, bo poza tym że wymaga tylko czasu, to jeszcze ponoć szybko się takie nabijanie robi nudne i to jest najprostszy sposób żeby sobie obrzydzić grę. Tak bardzo mi na trofeach nie zależy żeby tyle czasu tracić, już wymieniłem killzone'a z resztą.
Na 3d w KZ3 raczej się nie napalam, bo znacząco muszą obniżać detale(a przynajmniej rozdzielczość), żeby ps3 to uciągnęło, a technologia szczerze mówiąc taka sobie. Byłem w kinie na chyba każdym filmie w 3d jaki wyszedł od dłuższego czasu (większość bajki - potwory i spółka wzwyż + avatar, oszukać przeznaczenie 4 i alicja z aktorami) i efekt nie jest wart trzymania tych niewygodnych okularów, dodatkowych bólów głowy i oczu. Obraz jest poza tym ciemniejszy. Niedawno w Cinema City napatoczyłem się na budkę Samsunga z LEDem 3d i Potworami i spółką na ekranie. Efekt niby jest, ale widziałem szarpane odświeżanie przy szybszym ruchu(może upłynniacze były włączone typu 240hz, czy motionflow, a może jakiś dziwny screen tearing) i migawkowe okulary męczą oczy. Dopóki technologia się nie zadomowi i nie powstaną tv bez potrzeby noszenia okularów, moim zdaniem nie ma sensu w to inwestować (nintendo 3ds ma już np. nie wymagać okularów). A na pewno nie w gierki na ps3 w rozdziałce typu 480p - wipeout hd już zapowiedzieli że będzie zamiast w 1080p chodził w 720p, w pozostałych grach będzie prawdopodobnie podobny skok w dół(a biorąc pod uwagę to, że wszystkie nowe gry na konsole chodzą w 720p, wszystko będzie raczej daleko od HD). Co najwyżej jakieś gierki z psn będą chodzić w HD z włączonym 3d, więc ja się na takie coś nie piszę tylko dla efektu głębi ostrości.
Nie da sie nabijac expa na botach. Jedynie kille z 2 broni z DLC mozna i to wsio.
@Endex: radze nei rozmawiac z wulfenem, bo to pusty troll, ktory tylko probuje sprowokowac :)
A nawet jesli nie probuje, to i tak wywnioskowanie takich rzeczy po podkoloryzowanych screenach [ktore bija po oczach lowpoly modelami jzu na pierwszej stronie] to dla mnie czysty trolling :)
@StoogeR [ gry online level: 55 - Konsul ] >A swoja droga... sony ma monopol na 3d tv? Wydawalo mi sie ze inne marki tez oferuja 3d w swoich tv.
Nie ma. Ale wiesz - sprzet Sony is da best. Nawet, jesli nie jest.
Asmodeusz - no tak, nie da się expić na botach, dlatego pisałem, że graliśmy na ludzi po 2h dziennie, nie na boty.
"i tak wywnioskowanie takich rzeczy po podkoloryzowanych screenach"
biedne xboty nie moga nawet przyjac do wiadomosci jak genialnie wygladaja gry na jedynego prawdziwego next gena.
"ktore bija po oczach lowpoly modelami"
xboty moga pomarzyc o takich "lowpoly" modelach. te low poly modele w u2 maja 3 razy wiecej poly niz gears of war 2, samochody z gt5 maja jakies 5-8 razy wiecej poly niz samochody z forzy 3, o rozdzielczosci juz mi sie nawet nie chce mowic.
samochody z gt5 maja jakies 5-8 razy wiecej poly niz samochody z forzy 3,
na papierze;)
nie, nie tylko na papierze. w menusach samochody z forzy wygladaja podobnie do gt5 w wyscigu i na replayach sa okropnie uproszczone. nie dosc ze geometria jest strasznie zmniejszona to jeszcze dostajemy czarne szyby tak zebysmy nie mogli zobaczyc mega uproszczonego wnetrza.
w gt5 samochody w wyscigach wygladaja dokladnie tak samo jak w garazu.
zdjecie z wyscigu:
http://img29.imageshack.us/img29/5485/mn1d34.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=8QZacNDd6vI&feature=related
Wulfen -
http://www.youtube.com/watch?v=8QZacNDd6vI&feature=related
Mi się zdaje, że GT nie wygląda tak biednie jak ten filmik :)
zdjecie z wyscigu
Aby na pewno? Jesteś pewny? Ja tam widzę samochód z bardzo bliska i Tylko jego część.
prawdziwego next gena.
Czymże jest prawdziwy nextgen? Maszyną która króluje mocą i grafiką? Niestety nie bardzo, Wii to także jak najbardziej nextgen, ale nie poszli w grafę, ale w inny gameplay.
Co do GT, to auta są śliczne, ale niestety gra traci na otoczeniu. ludzie, drzewa, tekstury podłoża, świecące ulice itp. Coś za coś.
PS. Jaką w końcu GT będzie miało rozdziałkę? Ktoś kiedyś tu na GOLu dał link, że ma rozdziałkę 1280x1080. Więc to też nie do końca prawdziwe fullHD
xboty moga pomarzyc o takich "lowpoly" modelach.
Mu chodziło o to co widać na skanach, a nie to co na xboxie. Twierdzisz, żeś nie fanboj i nie troll to czemu atakujesz wszędzie gdzie się da, dlaczego sugerujesz się fanbojsko-fanatyczna stronką SDF? Przemyśl to co piszesz to zauważysz że fanbojujesz i to paskudnie, że nie da się tego wytrzymać.
I jak coś ode mnie już koniec. Nie mam zamiaru się kłócić.
"Aby na pewno? Jesteś pewny? Ja tam widzę samochód z bardzo bliska i Tylko jego część. "
tak i nawet wiem gdzie ta fotka byla robiona(trasa gorska, tunel)
"Mi się zdaje, że GT nie wygląda tak biednie jak ten filmik :) "
:)
@Wulfen [ gry online level: 2 - Centurion ]: haha, moj ty maly glabie :) nawet nei dostrzegles, ze ja mowie o Killzone 3, a nie o zadnych u2. Wiesz, nius jest o grze KZ3, wiec mam w zwyczaju raczej komentowac tresc niusa, a nie jakies bzdury, ktore ty rozpoczynasz.
I o ile modele w u2 sa ladne, sure, o tyle w KZ2 i KZ3 [jak widac na tych paru screenshotach z magazynu] sa megauproszczone, kwadratowe i kanciaste. No ale w tym silniku postawili w koncu na ilosc zrodel swiatla, niz na jego jakosc oraz na post processing, wiec czego sie spodziewac? Proste.
A co do GT5, to moze komentuj kiedy jzu gra faktycznie wyjdzie, co? Bo poki co mamy tylko platne demo, jakiegos triala bez detali i zapowiedzi ukonczenia tej gry od ponad pol roku. Ciagle tylko obsuwy, obsuwy i gra "ukonczona w 90%", ktora "moze wyjsc nawet dzis".
Rotfl :)
@Endex [ gry online level: 21 - Generał ]: >PS. Jaką w końcu GT będzie miało rozdziałkę? Ktoś kiedyś tu na GOLu dał link, że ma rozdziałkę 1280x1080. Więc to też nie do końca prawdziwe fullHD
Wlasnie taka. I tak, to nie jest fullHD, ale samo 1080p daje juz mozliwosc do podpiecia gry pod rzekome fullHD, nawet jesli jest okrojone o te pare mln pixeli w porownaniu do prawdziwiego fullHD... :)
to sie nazywa desperacja/chwyt marketingowy, nie? :)
Drau - dzięki za info. Już sam nie wiedziałem, gdzieś czytam o FullHD, po czym dają linka z taką rozdziałką i już po prostu miałem zakręcone we łbie :)
"o tyle w KZ2 i KZ3 [jak widac na tych paru screenshotach z magazynu] sa megauproszczone, kwadratowe i kanciaste."
modele postaci w kz2 sa porownywalne z gow2. na odpowiednim zblizeniu w odpowiednim miejscu w kazdej grze zobaczysz kanty.
http://www.youtube.com/watch?v=eTvYPiEi4eU
co do gt5 to prologa rzeczywiscie ma 1280 1080 co daje o ok 40% wiecej pikseli niz 720p. x360p mialby problemy 576p.
IGN raport n.t. kz3:
"It seems Guerrilla is wise to its mistakes and Killzone 3 certainly won't be making any of them again. A big criticism of Killzone 2 was its one-note palette – sure, the grim browns and dead yellows certainly helped the oppressive aesthetic, but over the length of the campaign they soon became wearisome. Killzone 3 answers this with aplomb. Although they're not shown up and running, concept art for several of the levels show that this will be a relative kaleidoscope of colour, with the dreary wastelands left in the wake of Killzone 2's nuke giving way to jungles filled with phosphorous light, through to the brilliant white of the snowbound level we get to play today."
Czyli tak, jak sobie życzyłem - zachowują połączenie klimatu przyszłości i WWII, ale nie pakują nam go w twarz na każdym kroku i dodają w końcu trochę kolorków.
I ciekawostka do Xbotow powyzej. HALO: reach nie bylo pierwsze z jetpackami. W swiecie killzone jetpacki pojawily sie juz w killzone:liberation. Widac kto od kogo zrzynal pomysl :)
Asmodeusz - twórcy jednej z najlepszych gier w historii mieliby zrzynać z jakiejś popierdólki na psp? Da pan spokój...
@Asmodeusz [ gry online level: 86 - Senator ]: misiu, jetpacki to jzu byly w Duke Nukem 3D, wiec prosze, nie osmieszaj sie i nie ponizaj sam siebie na oczach ludzi, mowiac kto od kogo zzynal..
Drau - jesli juz tak bardzo chcesz to jetpack byl w Echelonie na ZX spectrum. No i oczywiscie porownalem jedynie uniwersum HALO i KZ co bylo dosyc oczywiste w moim poscie. No chyba ze Duke nukem tez bylo w uniwersum HALO o czym raczej mi nie wiadomo.
Gastovski - a ty grałeś w KZ1? Przecież tam była bardziej futurystyczna broń niż w KZ2, gdzie nagle zniknął alternate fire, a cała broń przeniosła się w czasie do 2WŚ.
http://uk.faqs.ign.com/articles/554/554251p1.html
Proszę - spis broni z KZ1, może i bardzo futurystyczna nie jest, ale przynajmniej jakieś rozwinięte od standardu bronie się pojawiły jak: triple rocket launcher, machinegun z podwieszoną rakietą, grenade pistol i ręczny anti-tank gun...
A w KZ2 dostajemy broń w postaci klasyki klasyków wojennych RTSów(karabin, smg, shotgun, rakieta, bolt-action rifle i snajpa - i to bez żadnych udziwnień czy to w działaniu czy w wyglądzie), ze zlikwidowanym dodatkowo alternate fire, tak jakby twórcy zapomnieli, że tworzą grę SF. Ciekawsze bronie jak bolt gun czy arc gun w singlu miały tylko krótkie epizody, a w MP już nie zagościły(dopiero z DLC, w które i tak mało kto grał). Nawet tak oklepany już stun grenade się nie pojawił w MP zgodnie z nową tradycją(a może i starą tradycją, bo już Q2 miał osobny klawisz dla rzucania granatów), że jedyne słuszne granaty to wybuchowe, zabijające w dużym promieniu na strzała noszone masowo i podpięte pod jeden klawisz na padzie coby nie było trudno się do nich dostać podczas gry...
O ile KZ1 był jako tako futurystyczną strzelanką to KZ2 był po prostu kolejnym WW2 shooterem w innej oprawie graficznej. Który na dodatek w MP kończył się na spamowaniu granatów w małym pomieszczeniu(zwłaszcza przy search and destroy)...
Zobaczymy co nam KZ3 ciekawego przyniesie oprócz grafiki...
Ja i tak bardziej czekam na Resistanca3 i Red Faction 4...