Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka Epicka rozwałka - widzieliśmy Bulletstorm

17.05.2010 13:55
1
Alf
26
Pretorianin

Fajnie to wygląda, ale wszystko okaże się w praniu.

17.05.2010 13:56
2
odpowiedz
voitek123
103
Pretorianin

Dwudziesty piąty! Gra zapowiada się epicko :)

17.05.2010 14:06
Rock Alone
3
odpowiedz
Rock Alone
63
Konsul

całkiem całkiem

17.05.2010 14:08
4
odpowiedz
Godwar
67
Konsul

Polacy nie tylko potrafią pić wóde ;)

17.05.2010 14:17
PSXFAN
5
odpowiedz
PSXFAN
67
Last Samurai

Gra już jest na światowym poziomie

Coś mi się wydaje że to może byc większy sukces niż W2

17.05.2010 14:37
6
odpowiedz
zbik91
34
Chorąży

zapowieda sie coraz lepiej ciekawe co z tego wyjdzie

17.05.2010 14:39
7
odpowiedz
RedScal
2
Junior

Miejmy nadzieje że wywiążą się z obietnicy, że kampania nie będzie krótka ^^

17.05.2010 14:44
BOLOYOO
8
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Przeciez nie od dzisiaj wiadomo, ze nasi programisci jak i graficy zreszta znajduja sie w scislej czolowce swiatowej. Po tym wywiadzie nie mam najmniejszych watpliwosci co do sukcesu tej produkcji. Bylo to napisane tak szczerze, ze niech go szlag trafi jak klamal :)

Aaaaa i jako, ze to Polskie studio odpowiedzialne jest za ta gre moze wiecie cos na temat polonizacji?

17.05.2010 14:49
hansatan
9
odpowiedz
hansatan
70
Generał

Gierka mi się bardzo podoba lubię taki "freestyle FPS" coś jak Painkiller, widocznie PCF mają do tego talent... ale jednak jest to tylko FPS, wciąż... czyli jak dla mnie gra na raz, ale na pewno będzie na bardzo wysokim poziomie, to już widać... może to indywidualne podejście po prostu?!

17.05.2010 15:11
Marcines18
10
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Mam nadzieję, że PCF tego nie spieprzy, bo może być ciekawie ;)

"Coś mi się wydaje że to może byc większy sukces niż W2 "
Kłócił bym się :)

17.05.2010 15:20
11
odpowiedz
zanonimizowany636395
24
Centurion

Goście z PCF pokazali, że potrafią "coś" zrobić tworząc Painkillera szkoda, że ta "marka" upadła tak nisko szczególnie po ostatniej żałosnej produkcji zdaje się JoWood'a. Widzę, że pomysłów im nie brakuje a Bulletstorm wpasowuje się klimatem we wcześniejszą rozwałkę i przybijanie demonów palem zaserwowane w Painkillerze. Mam nadzieję, że będzie to porządny i grywalny tytuł i oby twórcy nie poszli za "modą" i nie stworzyli następnego chamskiego portu z konsoli. Często ta uniwersalność dla pada o której była tu mowa kończy się na tym, że cała gra jest tworzona pod konsolę a wersja pc na tym mocno cierpi. Nie mam nic przeciwko grom na konsole i padom ale gdyby twórcy przestali traktować rynek pc jak dodatkowe 20% sprzedanych egzemplarzy i przestali klepać porty idąc na łatwiznę mielibyśmy znacznie lepsze gry na blaszakach. Przykładem jest choćby nowy Splinter Cell, nie wiem czy jest to aż tak trudne żeby dodać wyższą rozdzielczość bitmapy tła która nie raziłaby bezczelnie po gałach sterczącymi pikselami? Reasumując mam nadzieję, że wersja pc będzie wersją pc a nie wersją xbox działającą na pc. Twórcom życzę oczywiście wielkiego sukcesu a czytając o Bulletstormie wydaje mi się, że mają na to bardzo dużą szansę.

17.05.2010 15:45
Simba14
😊
12
odpowiedz
Simba14
56
Generał

People can fly pokazało Painkillerem że potrafią robić świetne gry a skoro pomaga im jeszcze Epic z Cliffem na czele to gra będzie zdecydowanie wspaniała:)
Nigdy nie zastanawiałem się nad jej kupnem ale może teraz:)

17.05.2010 16:56
PSXFAN
😐
13
odpowiedz
PSXFAN
67
Last Samurai

Doczekam się mateiału video w formie wywiadu jak przystało na największy serwis o grach w polsce

17.05.2010 17:17
👍
14
odpowiedz
zanonimizowany615692
24
Pretorianin

Kurde, mam nadzieje, ze bedzie to pierwsza polska gra, ktora bedzie dostawac oceny powyzej 90%, bo chyba pojawi sie szybciej od wiedzmina 2, nie? ;)

17.05.2010 17:38
Adrian Werner
15
odpowiedz
Adrian Werner
208
Generał

GRYOnline.plTeam

@PSXFAN
Na konferencje nie pojechała nasza ekipa video, tylko ja. Nie było zresztą nawet sensu, bo EA nie pozwalało niczego filmować. Przed każdą prezentacją do znudzenia tylko powtarzali, że broń Boże, za żadne skarby, nie ma mowy by filmować :D

17.05.2010 17:39
16
odpowiedz
caluch
33
Chorąży

Epicka, czyli wypełniona po brzegi gęstą prozą?
I czemu akurat epicka a nie liryczna? Liryczna też byłaby efektowna i nie mniej błędna językowo.

17.05.2010 17:56
PSXFAN
17
odpowiedz
PSXFAN
67
Last Samurai

Adrian Werner..>Acha dziękuje uprzejmie za odpowiedz

17.05.2010 18:30
18
odpowiedz
mieto5874
22
Pretorianin

Zapowiada się ciekawy, polski fps na światowym poziomie. Ja czekam na tą gierke z niecierpliwością.

17.05.2010 21:00
Nerka
19
odpowiedz
Nerka
161
Generał

Oby w polskiej wersji był tekst "Ale urwał !" ^^

17.05.2010 21:06
20
odpowiedz
Lukxxx
221
Generał

na razie zajebiście podoba mi się art z okładki pełną gębą nawiązujący do Doom-a

18.05.2010 00:19
RottingChrist
21
odpowiedz
RottingChrist
42
Pretorianin

Ale urwał obowiązkowo musi być ;)

18.05.2010 00:24
Lothers
22
odpowiedz
Lothers
197
Senator

Sądzę, iż to będzie hit!

18.05.2010 01:14
Trane
23
odpowiedz
Trane
90
Konsul

Jest juz trailer na youtubie, jakos bez rewelacji, szczegolnie latajace napisy z punktami...

18.05.2010 01:19
Logadin
24
odpowiedz
Logadin
156
People Can Fly

Ale urwał to pewnie każdy by chętnie zobaczył :))
A wyżej co do komentarza nt pada i PC. Gram sporo w FPS myszką i klawiaturą (ostatnio min BC2) ale akurat w wypadku Bulletstorma używam pada i wcale nie odczuwam potrzeby łapania myszy i klawiatury pod rękę. Więc gra na pewno nie ucierpi na tym, że ma sterowanie padem w wersji PC :)

18.05.2010 09:45
25
odpowiedz
zanonimizowany636395
24
Centurion

Trzymam za słowo. Rozwijając trochę moją wypowiedź odnośnie "cierpienia" miałem na myśli dwa różne środowiska które tworzą komfortową rozgrywkę na PC i konsoli. FoV 55 i ślimacze, ciężkie ruchy nie idą w parze z komfortem na PC tak samo jak FoV 85 i szalona czułość gałek pada byłyby bezsensem. Mam nadzieję, że sterowanie i FoV w Bulletstormie w wersji na PC będą bliższe Painkillerowi lub innym grom na blaszaka (jakikolwiek tytuł wydany przed 2008 rokiem) niż hitom na topie ( ciężko wymienić, zbyt wiele ton zapomnianego gówna). Faktycznie Epic ma się czym pochwalić, nie wiem jednak czy mają jakikolwiek wpływ na gry robione na Unreal Engine czy tylko na gry sygnowane logiem Epic Games. Jeśli mają wpływ, choćby minimalny na wszystko co jest tworzone na ich silniku to mówiąc szczerze gdybym był Mike'm i ktoś pokazałby mi misję retrospekcyjną w nowym splinterze to chyba bym z żalu zesrał się w majtki. Takiej sraki dawno nie widziałem a tu proszę, osiem i pół :). Pozdrawiam i jeszcze raz życzę sukcesów!

18.05.2010 09:51
26
odpowiedz
anadim
36
Centurion

Może przegapiłem, ale czy gdzieś tam pada magiczne słowo: Multiplayer?

18.05.2010 12:23
BOLOYOO
27
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Faktycznie o multi nie ma ani slowa. A patrzac na ogolny szkic gameplay'u mogloby byc baardzo widowiskowo i SZYBKO.

18.05.2010 15:13
28
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

I tak cały świat myśli, ze to Epic robi tą grę (zamiast skupić się na GoW 3, albo zrobić kolejnego Unreala)

18.05.2010 18:31
Logadin
29
odpowiedz
Logadin
156
People Can Fly

Kazioo - ludzie myślący, że to Epic robi grę to niespełna 1/4 komentarzy w sieci z portali takich jak Kotaku, GS, IGN, GT, Escapist, VG czy też Destructoid.
Do tego przecież Epic skupia się na GoW3, więc nie rozumiem w czym problem.

19.05.2010 07:08
30
odpowiedz
zanonimizowany723816
4
Legionista

wg mnie gow 3 i właśnie ta gierka będą hitami :D szybka akcja tu przeważa

19.05.2010 15:21
Nolifer
31
odpowiedz
Nolifer
173
The Highest

5 lat grę tworzą więc musi być zaje**8 , ba już jest :D

20.05.2010 22:08
victripius
32
odpowiedz
victripius
93
Joker

Świetnie się zapowiada. Mam nadzieję, że gra nie zawiedzie jeśli chodzi o tę niesamowitą grafikę i fajnie zrobiony, humorystyczny gameplay.

30.05.2010 18:15
33
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

ciekawe co z tego wyjdzie taki powrót do Painkillera

Publicystyka Epicka rozwałka - widzieliśmy Bulletstorm