Epicka rozwałka - widzieliśmy Bulletstorm
Gra już jest na światowym poziomie
Coś mi się wydaje że to może byc większy sukces niż W2
Miejmy nadzieje że wywiążą się z obietnicy, że kampania nie będzie krótka ^^
Przeciez nie od dzisiaj wiadomo, ze nasi programisci jak i graficy zreszta znajduja sie w scislej czolowce swiatowej. Po tym wywiadzie nie mam najmniejszych watpliwosci co do sukcesu tej produkcji. Bylo to napisane tak szczerze, ze niech go szlag trafi jak klamal :)
Aaaaa i jako, ze to Polskie studio odpowiedzialne jest za ta gre moze wiecie cos na temat polonizacji?
Gierka mi się bardzo podoba lubię taki "freestyle FPS" coś jak Painkiller, widocznie PCF mają do tego talent... ale jednak jest to tylko FPS, wciąż... czyli jak dla mnie gra na raz, ale na pewno będzie na bardzo wysokim poziomie, to już widać... może to indywidualne podejście po prostu?!
Mam nadzieję, że PCF tego nie spieprzy, bo może być ciekawie ;)
"Coś mi się wydaje że to może byc większy sukces niż W2 "
Kłócił bym się :)
Goście z PCF pokazali, że potrafią "coś" zrobić tworząc Painkillera szkoda, że ta "marka" upadła tak nisko szczególnie po ostatniej żałosnej produkcji zdaje się JoWood'a. Widzę, że pomysłów im nie brakuje a Bulletstorm wpasowuje się klimatem we wcześniejszą rozwałkę i przybijanie demonów palem zaserwowane w Painkillerze. Mam nadzieję, że będzie to porządny i grywalny tytuł i oby twórcy nie poszli za "modą" i nie stworzyli następnego chamskiego portu z konsoli. Często ta uniwersalność dla pada o której była tu mowa kończy się na tym, że cała gra jest tworzona pod konsolę a wersja pc na tym mocno cierpi. Nie mam nic przeciwko grom na konsole i padom ale gdyby twórcy przestali traktować rynek pc jak dodatkowe 20% sprzedanych egzemplarzy i przestali klepać porty idąc na łatwiznę mielibyśmy znacznie lepsze gry na blaszakach. Przykładem jest choćby nowy Splinter Cell, nie wiem czy jest to aż tak trudne żeby dodać wyższą rozdzielczość bitmapy tła która nie raziłaby bezczelnie po gałach sterczącymi pikselami? Reasumując mam nadzieję, że wersja pc będzie wersją pc a nie wersją xbox działającą na pc. Twórcom życzę oczywiście wielkiego sukcesu a czytając o Bulletstormie wydaje mi się, że mają na to bardzo dużą szansę.
People can fly pokazało Painkillerem że potrafią robić świetne gry a skoro pomaga im jeszcze Epic z Cliffem na czele to gra będzie zdecydowanie wspaniała:)
Nigdy nie zastanawiałem się nad jej kupnem ale może teraz:)
Doczekam się mateiału video w formie wywiadu jak przystało na największy serwis o grach w polsce
Kurde, mam nadzieje, ze bedzie to pierwsza polska gra, ktora bedzie dostawac oceny powyzej 90%, bo chyba pojawi sie szybciej od wiedzmina 2, nie? ;)
@PSXFAN
Na konferencje nie pojechała nasza ekipa video, tylko ja. Nie było zresztą nawet sensu, bo EA nie pozwalało niczego filmować. Przed każdą prezentacją do znudzenia tylko powtarzali, że broń Boże, za żadne skarby, nie ma mowy by filmować :D
Epicka, czyli wypełniona po brzegi gęstą prozą?
I czemu akurat epicka a nie liryczna? Liryczna też byłaby efektowna i nie mniej błędna językowo.
Zapowiada się ciekawy, polski fps na światowym poziomie. Ja czekam na tą gierke z niecierpliwością.
na razie zajebiście podoba mi się art z okładki pełną gębą nawiązujący do Doom-a
Jest juz trailer na youtubie, jakos bez rewelacji, szczegolnie latajace napisy z punktami...
Ale urwał to pewnie każdy by chętnie zobaczył :))
A wyżej co do komentarza nt pada i PC. Gram sporo w FPS myszką i klawiaturą (ostatnio min BC2) ale akurat w wypadku Bulletstorma używam pada i wcale nie odczuwam potrzeby łapania myszy i klawiatury pod rękę. Więc gra na pewno nie ucierpi na tym, że ma sterowanie padem w wersji PC :)
Trzymam za słowo. Rozwijając trochę moją wypowiedź odnośnie "cierpienia" miałem na myśli dwa różne środowiska które tworzą komfortową rozgrywkę na PC i konsoli. FoV 55 i ślimacze, ciężkie ruchy nie idą w parze z komfortem na PC tak samo jak FoV 85 i szalona czułość gałek pada byłyby bezsensem. Mam nadzieję, że sterowanie i FoV w Bulletstormie w wersji na PC będą bliższe Painkillerowi lub innym grom na blaszaka (jakikolwiek tytuł wydany przed 2008 rokiem) niż hitom na topie ( ciężko wymienić, zbyt wiele ton zapomnianego gówna). Faktycznie Epic ma się czym pochwalić, nie wiem jednak czy mają jakikolwiek wpływ na gry robione na Unreal Engine czy tylko na gry sygnowane logiem Epic Games. Jeśli mają wpływ, choćby minimalny na wszystko co jest tworzone na ich silniku to mówiąc szczerze gdybym był Mike'm i ktoś pokazałby mi misję retrospekcyjną w nowym splinterze to chyba bym z żalu zesrał się w majtki. Takiej sraki dawno nie widziałem a tu proszę, osiem i pół :). Pozdrawiam i jeszcze raz życzę sukcesów!
Może przegapiłem, ale czy gdzieś tam pada magiczne słowo: Multiplayer?
Faktycznie o multi nie ma ani slowa. A patrzac na ogolny szkic gameplay'u mogloby byc baardzo widowiskowo i SZYBKO.
I tak cały świat myśli, ze to Epic robi tą grę (zamiast skupić się na GoW 3, albo zrobić kolejnego Unreala)
Kazioo - ludzie myślący, że to Epic robi grę to niespełna 1/4 komentarzy w sieci z portali takich jak Kotaku, GS, IGN, GT, Escapist, VG czy też Destructoid.
Do tego przecież Epic skupia się na GoW3, więc nie rozumiem w czym problem.
wg mnie gow 3 i właśnie ta gierka będą hitami :D szybka akcja tu przeważa
Świetnie się zapowiada. Mam nadzieję, że gra nie zawiedzie jeśli chodzi o tę niesamowitą grafikę i fajnie zrobiony, humorystyczny gameplay.
ciekawe co z tego wyjdzie taki powrót do Painkillera