Nowe informacje na temat Dead Space 2
Ten nowy kombinezon poza hełmem nie wygląda tak fajnie jak ten z 1:)
A co do gry zapowiada się świetnie.
Zapowiada się znakomicie.
Mnie tam nowy kombinezon podoba się 100 razy bardziej jak w jedynce.
Przedostatni - 5 i ostatni - 6 poziom skafandra wyglądał strasznie tandetnie.
Poobklejali Go z każdej strony stalowymi płytkami. Jak jakiś cholerny rycerz! ;P
Teraz wygląda z jednej strony bardziej futurystycznie i nowocześniej, ale bez przesady.
Z drugiej strony zaś czytałem gdzieś, że rodzajów "Rig'a" będzie więcej niż jeden modyfikowalny.
Boję się co prawda o te wyższe poziomy skafandra by znowu nie przesadzili i zrobili z Isaaca bożonarodzeniowej choinki.
Chciałbym żeby dodali kilka nowych "zabawek" i mnóstwo nowych nekromorfów.
Walka zyska na różnorodności która i tak była w pierwowzorze bardzo dobra.
Nie oszukujmy się, jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów.
Chcę go zobaczyć już w akcji :)
Ciągle w grze przyświeca idea - każdy strzał powinien się liczyć, a marnowanie amunicji nie jest dobrym pomysłem.
Tej idei to można doświadczyć tylko na najwyższym poziomie trudności, bo na pozostałych aż się wala po ekwipunku, że trzeba sprzedawać albo chować żeby mieć miejsce.
W żadnym wypadku nie będzie to jednak rozgrywka typu „strzelać do wszystkiego co się rusza, jak tylko znajdzie się w zasięgu wzroku”. Nieraz trzeba się będzie zatrzymać i pomyśleć, a niewątpliwie temu służyć będzie nowy arsenał.
Niestety jakoś w to wątpię, bo Dead Space to jednak gra akcji, w której rozwiązanie każdej zagadki praktycznie zawsze masz pod nosem, a można skorzystać jeszcze z tego przycisku pokazującego drogę w razie zgubienia się.
Nowe opcje dostępne w Dead Space 2 dadzą graczom możliwość bardziej strategicznego podejścia do walki, planowania pułapek, czy nawet wykorzystania jednych nekromorfów przeciwko innym.
Pytanie tylko czy komuś będzie się chciało w to bawić w czasie gry, o ile nie będzie bardzo ciekawski, bo sam nigdy nie skorzystałem nawet z opcji zastawiania min w pistolecie linowym w walce, co najwyżej żeby sprawdzić jak to wyglądało.
Crawler – chodzący ładunek wybuchowy, który podąża za Clarkiem
Dziwne, bo już był jeden potwór z tym wybuchowym worem na ręku, który miał praktycznie to samo działanie :p
Jest więcej, lepiej, szybciej i oczywiście brutalniej, a przy tym sporo nowych możliwości - planowanie, pułapki no i nieodzowny kombinezon, którego ze znaczną praktyką używa Isaac Clark w walce.
Szybciej i więcej to przede wszystkim bardziej pasuje do typowych gier akcji w stylu Gearsów. Już, jak widać, nawet nie próbują z tego zrobić ponownie survival horroru.
Ciekaw jestem jak to wszystko wyjdzie. Giera na pewno będzie świetna i czekam na nią, bo jedynkę przeszedłem aż 5 razy i wciąż nie miałem dosyć jako przygodowej gry akcji, ale jako horror w ogóle się nie sprawdziła, głównie przez "muzykę" ostrzegającą przed przeciwnikami, zbyt oświetlone pomieszczenia i zbyt przyjemną eksterminację przeciwników :P
Dobrze, że polepszyli interakcję, dodali nowe pukawki do arsenału i różne nowe nekromorfy.
heh ja mam Dead Space przeszedłem kilka razy i nie do końca zgodzę się z Chudym ..... weź sobie najwyzszy poziom trudności i używaj tylko Plazma Ctutter'a (w polskim tłumaczeniu "piła plazmowa") wtedy przy umiejętnej grze masz full ekwipunek amunicji :)
Zajebisty news :D Mnóstwo nowych smaczków, wyrywanie kończyn za pomocą kinezy ;p Wypas ;p Powinno to być w pierwszej części ;p Z pułapek raczej nie bd korzystał, choć nigdy nie wiadomo ;] Super super! Nic tylko zacierać ręce i planować wieczory :D
woohoo!!! niemoge sie juz doczekac. Pierwsza czesc przeszedlem pare razy!!! Mam nadzieje ze nie bedzie trzeba czekac na 2 dosc dlugo ani ze nie bedzie zadnych opoznien w produkcji :<
marmur18 - przecież napisałem, że amunicji brakuje tylko na najwyższym poziomie trudności. Przeszedłem tą grę na każdym (oprócz najłatwiejszego, ale i tak 5 razy) i pamiętam, że właśnie na najtrudniejszym zabrakło mi amuncji podczas walki z bossem :D Na szczęście wokół latały te wybuchające pojemniki i udało mi się go rozwalić. Gra jedynie z plasma cutterem jednak nie daje takiej frajdy jak ze wszystkimi spluwami, bo te są w grze wybitne wręcz, a może to także zasługa rozdrabniania przeciwników na kawałki? :P
Mmm, zapowiada się ciekawie. Zobaczymy w praniu, ale nie podoba mi się, ten zbytni entuzjazm producentów. Fakt, każdy chce wypromować swój produkt jak najlepiej, ale to co robi Visceral Games jest lekką przesadą. Mimo to czekam z niecierpliwością. ;)